Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele mijloacelor de transport in comun din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 27, 28, 29  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Iun/2025
Mesaje: 827
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 23 Iul 2011 23:18:17    Titlul subiectului: 146304

Din 20.07 circula din nou tramvaiele pe 5, 8 si 42.
36 inca nu e tramvai, ramanand in sarcina midibuzelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 23 Iul 2011 23:44:47    Titlul subiectului: 146306

deprodio a scris:
36 inca nu e tramvai, ramanand in sarcina midibuzelor.

Sunt aici, doua aspecte: rentabilitatea "actualului format" (adica distributie calatori/consum per mijloc transport) pentru 36 si necesitatea curatarii capatului de linie dinspre gara... Exista asa, un... "zumzet" cum ca 36 va ramane in grija midibuzelor. Sper totusi ca informatia primita sa ramana la nivel de... zumzet.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 24 Iul 2011 23:43:47    Titlul subiectului: 146336

O scurta prezentare spre Tiglina III... de la Inelul de Rocada, in alta ordine de idei, itinerariul specific traseelor 9, 104 si 106.

http://www.youtube.com/watch?v=BZSQMuzvmTg

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 07:11:35    Titlul subiectului: 146339

Traseul 36 va fi deservit de midibuze.
Tramvai pe traseul 36 nu o sa mai vedem chiar daca s-au repus sinele dupa lucrarile ISPA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 08:58:56    Titlul subiectului: 146343

Pentru un necunoscator al Galatiului, daca inteleg bine: linia lui 36 a fost reabilitata cu fonduri ISPA si sta nefolosita? Unde e castigul pentru oras, pentru calatori? (nu ca asta ar conta in Romania) Si va ramane asa daca zvonul de care vorbea Amiral pare a fi aproape sigur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 10/Iun/2025
Mesaje: 667
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 10:22:34    Titlul subiectului: 146348

Fondurile ISPA nu au fost si pentru a reface linia. Acolo s'a montat tot linia veche.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 21:17:54    Titlul subiectului: 146430

Ori exista informatii inprecise pe aici, ori cineva din primarie lucreaza anapoda? Pai daca nu revin tramvaiele pe traseul 36, care e explicatia remontarii firului de contact in zona in care lipsea (aproximativ autogara) si mai mult, care e explicatia curatarii noroiului si vegetatiei din bucla de la gara, astfel incat acum linia are nevoie doar de o spalare pentru a fi folosita?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 23:30:06    Titlul subiectului: 146431

Stiti ceea ce "haios" ( a se remarca "ghilimoatele") in prezent?! Balamucul pentru 36! Tramvaiele vor sa trimita mijloace de transport pe ruta care i-a apartinut inainte de "negura" ISPA, autobaza 1 n-are nimic impotriva dar conducerea Transurb gaseste mult mai rentabila utilizarea midibuzelor decat a tramvaielor. Naiba s-o ia de ecologie, aici e vorba de supravietuire intr-un deceniu duhnind a prabusire economica (si totodata ecologica, of course!).

Ce pot spune... Daca 36 ramane pentru "motorinose", macar 37 sa primeasca unda verde... Sau linia privata 64 e suficienta pentru galateni?!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 10/Iun/2025
Mesaje: 667
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2011 11:52:47    Titlul subiectului: 146522

Daca tot nu mai circula 54, iar 42 are traseul putin mai scurt, eu zic ca 37 e binevenit. Sunt destui care merg in gara, in locurile de langa gara + echipa de rugby care zilnic merge de 4 ori la teren langa autogara. Un tramvai ar rezolva problemele celor din Micro 19, ca 29 vine prea greu.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2011 12:09:01    Titlul subiectului: 146539

Intotdeauna am considerat utila deschiderea liniei de tramvai 37... Dupa cum afirma si colegul BaditaStefanGalati, sunt suficienti oameni care au treaba la Gara sau in vecinatatea acesteia...
La o analiza mai atenta asupra itinerariului pe care ar trebui sa-l urmeze 37, am observa ca acesta se suprapune totusi intr-o mare masura cu traseele care duc la gara. Adica 9, 20, 22, 26, 29, 36, 64 si 75. Dar si asa, tot raman locatii... rupte de realitate. Iar frecventele sunt destul de nefericite. O organizare ideala, cu introducerea tramvaielor la 37, ar aduce un plus la capitolul sincronizare si niste fonduri suplementare pentru Transurb. Parerea mea...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2011 15:02:41    Titlul subiectului: 146583

Traseul 37 poate fi util dupa ce se termina (si bineinteles incepe) reabilitarea ISPA a celor 4 strazi. Pana atunci, traseul 37 nu renteaza din punct de vedere al timpului de parcurgere, dar si al confortului calatoriei. Aceasta este parerea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 31 Iul 2011 22:59:12    Titlul subiectului: 146912

Oricum nu se va face nimic (in cazul in care va exista vreo intentie) pana la finalizarea ISPA.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Iun/2025
Mesaje: 827
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 09:57:29    Titlul subiectului: 146973

Din cauza inchiderii strazii Saturn, traseul 16 a fost suspendat si va fi in continure, pana la deschiderea acestei strazi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 10/Iun/2025
Mesaje: 667
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 15:28:34    Titlul subiectului: 147117

Se putea circula pe Str. Closca.... daca Saturn e inchisa.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 26 Aug 2011 00:19:36    Titlul subiectului: 147920

Balamuc pentru traseul 15... Fiecare cu partea lui de dreptate: traseul e cam greu de modificat, sa uneasca INTFOR-ul cu Spitalul CFR. Si asta fiindca strada Ipatescu este un dezastru pentru orice masina iar o deviere ar aduce alte complicatii...

Forma acestei devieri ar fi ca al tur, 15 sa mearga pana la INTFOR iar la intoarcere, sa se abata pe Dogariei (ruta urmata de 29) pana la Gara CFR, unde sa intoarca frumos si sa o porneasca tot pe ruta lui 29, spre Palatul Navigatiei... Dar nici asa nu e bine... Probabil e din nou vorba de rentabilitate.

Nici privatii nu au prea mare interes pentru valea orasului fiindca nu le prea ies socotelile pe acolo...

http://www.viata-libera.ro/articol-Batalie_pentru_o_statie_in_plus_pe_traseul_15_2.html

"Cui îi pasă de Valea Orașului?
Bătălie pentru o stație în plus pe traseul 15


* Nu mai puțin de 130 de cadre medicale ale Spitalului General CF Galați au semnat pentru prelungirea traseului 15 până în fața unității sanitare, în folosul pacienților și al aparținătorilor lor * O stație în plus este și dorința gălățenilor din Valea Orașului *

Când apare la ședințele Consiliului Local, aleșii își dau coate, amuzați. Știu dinainte ce are să spună și nici măcar nu se mai prefac că-l ascultă.

Și totuși, cu bun-simț și stăruință, pensionarul Angheluță Ioniță continuă să vină la ședințele în plen ale aleșilor și să pledeze pentru dânsul și pentru cei peste 100 de gălățeni din Valea Orașului, la care se adaugă personalul Spitalului CF și pacienții, care, din 2009 încoace, se zbat pentru înființarea unei stații de autobuz pe traseul 15, INTFOR-Metro.

Anul acesta, gălățeanul li s-a adresat aleșilor de trei ori în plenul ședințelor, și a plecat așa cum a venit, fără un răspuns ori fără vreo promisiune.

Nu e prima dată când scriem despre doleanța lui și a gălățenilor pe care îi reprezintă. Revenim asupra acestui subiect tocmai pentru că autoritățile și aleșii ar trebui să găsească o soluție în afară de „Nu se poate” și ridicatul din umeri.

Stația unde nu oprește decât 29

Ne-am dat întâlnire cu Angheluță Ioniță și cu câțiva dintre gălățenii care susțin prelungirea de traseu, Elena Crețu și Eusebiu Gaiu, exact în stația din fața Spitalului CF, unde, așa cum arată și plăcuța indicatoare, nu oprește decât autobuzul de pe traseul 29.

„Nu vrem decât să se prelungească traseul autobuzului 15 și pentru asta ne zbatem, tot cartierul, din 2009 și până în prezent. Nu vrem decât ca autobuzul 15 să nu mai stea la INTFOR la capăt și să vină la Spitalul CFR, să întoarcă pe Ana Ipătescu, colț cu Moruzzi și să facă o stație”.

2Nu vrem să anulăm stația de la Inspectoratul Școlar și de la Liceul de Marină așa cum ni s-a spus, să vină să ne ia și pe noi și să se întoarcă pe unde a venit! În acest moment, nu avem decât autobuzul 29, din Micro 19 la Gara CFR. Nu există microbuz decât din centru sau din gară”, ne-au spus gălățenii.

Spitalul are nevoie de stație

„Pentru fluidizarea accesului pacienților și aparținătorilor acestora către și dinspre unitatea noastră, susținem devierea traseului 15 pe strada Moruzzi, fie prin varianta strada Ana Ipătescu, fie prin strada Dogăriei”, se arată în adresa trimisă Primăriei de Spitalul General CF Galați.

Doleanța pacienților și a cadrelor medicale ne-a fost confirmată de către șefa Serviciului Administrativ a Spitalului, Violeta Irimia.

„Am mai strâns o dată semnături și mai strângem de 20 de ori, dacă e nevoie. Spitalul are de suferit pentru că nu are o legătură directă cu orașul. Nu doar cadrelor noastre – avem 200 - dar și pacienților și rudelor acestora le este greu să vină, mai ales iarna!”

„În afară de traseul 29, altul nu există. Ca să ajungi aici trebuie să vii pe jos de la INTFOR, de la Modern sau de la Gară. Spitalul nostru dispune de 145 de paturi plus ambulatoriu de specialitate cu 16 cabinete, cu laborator psihologic, de analize”, ne-a declarat Violeta Irimia.

De ce nu se poate?

Deocamdată, Primăria Galați nu a spus decât că nu este oportună această modificare de traseu, iar Transurb a motivat că geometria străzilor Griviței – Moruzzi – Dogăriei – Portului nu permite accesul vehiculelor de gabaritul autobuzelor de pe străzi.

Dar asta nu înseamnă că nu s-ar putea găsi soluții, fie și prin înființarea unui traseu de maxitaxi."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 09 Sep 2011 23:44:25    Titlul subiectului: 148393

De fiecare data cand sunt "bagati in seama" de calatori, mai marii privati cauta sa castige teren cu cate o... suplementare de masini. Si uite asa iar riscam sa ne imbacsim de cotete!

http://www.adevarul.ro/locale/galati/GalatiModificare-traseu-microbuzele-ajunge-Selgros_0_551345018.html

"Solicitare de modificare pentru anumite trasee: microbuzele 84 și 62 ar putea ajunge până la Selgros

Microbuzele 62 pleacă din Piața Centrală și ajung la Real
Propunerea de modificare a traseelor a pornit de la dorința conducerii Selgros, dar și de la cererile cetățenilor ca aceste microbuze să ajungă până în fața supermarketului.

Acest subiect va fi dezbătut la Comisia de Transport din cadrul Consiliului Local.

„Ei spun că sunt discriminați pentru că niciun maxi taxi nu ajunge până în fața supermarketului Selgros. Noi vom analiza solicitarea și vom da un verdict final marți, 13 septembrie. Dacă va primi avizul Comisiei, proiectul va fi inclus pe odinea de zi a următoarei ședințe de Consiliu Local”, ne-a declarat consilierul Daniel Apetrăchioaie.


Tot marți vor fi chemați la discuții și operatorii privați care au câștigat licitația pentru cele două trasee, respectiv Relajcar SRL (traseul 62 Piața Centrală-Real) și S.C. ACJ Globe Tour SRL (traseul 84 Bariera Traian-Real).

Silviu Cârlan, administratorul S.C. ACJ Globe Tour SRL, este de acord să se prelungească traseul până la Selgros cu condiția să se suplimenteze numărul de microbuze.


„Nu am nimic împotrivă dacă este de utilitate publică. Scopul nostru este să satisfacem cererile gălățenilor. Va trebui însă să mai băgăm pe traseu 4-5 micobuze pentru că accesul în parcarea Selgros durează aproximativ șapte minute. Automat vor fi și modificări de grafic”, a spus Cârlan."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2025
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 08:54:20    Titlul subiectului: 148467

Si de ce anume trebuie numaidecat sa fie o cotineata care sa mearga la Real?!
Transurb-ul nu are niciun traseu prin zona pe care sa-l prelungeasca la Real?
Trebuie evitata cu orice pret suplimentarea numarului de cotinete!

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 09:41:49    Titlul subiectului: 148468

Un timp transportul pana la Real se facea gratuit cu microbuzele Real-ului. Mai tarziu s-a introdus traseul de autobuz 23, care venea rar (cam 20-30 min). Dupa un timp, traseul de maxi-taxi 84, care mergea pana in Dimitrie Cantemir, si-a schimbat capatul la Real, pe motiv ca nu era rentabil sa mearga pana in Cantemir. Urmarea a fost suprapunerea traseului de maxi-taxi 84 cu traseul de autobuz 23. Cum autobuzele erau rare, calatorii au migrat la maxi-taxi, autobuzul a devenit nerentabil iar traseul a fost desfiintat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 23:06:03    Titlul subiectului: 148498

Cataline, ai adus foarte bine in discutie aceasta problema: e vorba de birocratie si... rentabilizare. Ceea ce a spus colegul claudiu_samy e adevarat... Bine, cu o mica precizare si anume ca 23 mergea din 40 in 40 (daca e sa fiu tipicar Rolling Eyes ). De precizat ca autobuzul 23 mergea si la Selgros! dar, s-a dovedit nerentabil si, fara nici o suparare, va pot spune ca, in sistemul de configuratie actual, nici un mijloc de transport al Transurb-ului care ar merge la Real si Selgros nu ar avea suficienti calatori pentru a-si justifica (macar) consumul de carburant. Fireste, vine intrebarea logica: De ce?

-datorita inradacinarii traseelor 62 si 84 care au o frecventa destul de buna si asigura legatura intre Real si doua zone importante ale orasului, acoperind cu itinerariile lor, multe alte zone cu flux mare de calatori;

-infrastructura care impiedica (tot "economiceste" vorbind) devierea traseelor 10 si 17 spre cele doua locatii amintite;

-zonele de acoperire.

Prin urmare, in momentul de fata, nu cred ca s-ar putea gasi o configuratie pentru un posibil traseu al Transurb-ului care sa se dovedeasca "minim" rentabil.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 10/Iun/2025
Mesaje: 667
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Sep 2011 01:27:15    Titlul subiectului: 148571

23 > Piata Centrala - Real. (cu deservire si Selgros), care sa fie facut cu autobuze mari, sa vina din 15 in 15 minute, 4 autobuze pe traseu, sa vezi privatii cum isi iau zborul.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Sep 2011 10:17:11    Titlul subiectului: 148578

Nu cred c-ar merge, autobuzele mari ar circula aproape goale si-mi sustin ideea pe baza frecventei excelente pe care o au microbuzele (cate unul la 2-3 minute pentru 62 si cam la 5 minute pentru 84).

Sa nu uitam si de suprapunerea lui 84 cu fostul 23, situatie in care castig de cauza o are operatorul cu frecventa mai buna. Deci... q.e.d.

Asta nu inseamna ca autobuzele ar duce lipsa totala de calatori dar, dupa cum am afirmat si-ntr-un alt post anterior, acestea nu si-ar putea justifica nici macar consumul de carburant, d-apoi sa aduca incasarile necesare...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 10/Iun/2025
Mesaje: 667
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Sep 2011 14:02:04    Titlul subiectului: 148580

Daca il pun din Piata pana in Real se justifica. 10 si 17 daca le deviem sa faca o bucla pe la Real, iar nu e bine.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Sep 2011 14:14:57    Titlul subiectului: 148581

BaditaStefanGalati a scris:
Daca il pun din Piata pana in Real se justifica. 10 si 17 daca le deviem sa faca o bucla pe la Real, iar nu e bine.


S-ar suprapune cu 62... Probabil ar trebui stabilit, pentru rentabilitate, un capat de linie cu flux macar mediu de calatori si-n care nu ajung privatii, mai precis sa n-aiba legatura directa cu Real-ul sau Selgros-ul.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 15 Sep 2011 12:19:07    Titlul subiectului: 148602

Privitor la traseul 8: forma principala (adica aia lunga, pana-n Bazin) e deservita de tramvaie, la anumite ore. Exista si o forma scurta, deservita de midibuze... 8 barat.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 10/Iun/2025
Mesaje: 667
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 15 Sep 2011 17:40:58    Titlul subiectului: 148606

Azi pe la ora 16:40 erau doar 101 si 103 in oras pe troleibuze. Stie cineva ce s-a intamplat?
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 27, 28, 29  Următoare
Pagina 23 din 29

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community