 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
OAB

Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 09 Ian 2015 19:00:12 Titlul subiectului: |
176379 |
|
Citat: | se doreste retragerea Rocar-urilor de Simon? |
206-le nu se comportă deloc grozav, dar nu cred că e cea mai bună soluție să se renunțe la ele.
|
|
Sus |
|
 |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 09 Ian 2015 21:45:16 Titlul subiectului: |
176381 |
|
BusFan a scris: | Nu cred că se pune problema retragerii Rocar-urilor de Simon. Reprofilării pe alte trasee (metropolitane, de exemplu) poate. |
Reprofilarea lor pe traseele metropolitane s-a incercat. 667 si 669 au circulat o perioada pe M32, M33 si M34, insa au fost readuse pe traseele urbane datorita faptului ca nu se incadrau in orare si datorita consumului ridicat de carburant. Iar problema retragerii lor se pune de mai demult tocmai datorita consumuli ridicat de carburant chiar si pe linile urbane in special in ceea ce priveste Rocarul 670. S-ar putea ca Rocarurile de Simon sa fie retrase mai ales ca CTP va mai achizitiona si 10 autobuze solo pe langa aceste 40 de autobuze articulate. De asemenea nu am mai vazut demult la traseu 667, titularul conduce acum 489, astfel ca nu se merita mentinerea Rocarurilor ramase in circulatie ( 206, 669, 670 ) si datorita mentenantei dificile, in principal datorita lipsei pieselor de schimb.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
 |
Joldos

Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 09 Ian 2015 22:18:02 Titlul subiectului: |
176382 |
|
Am observat ca multe Irisbusuri au probleme cu afisajul.700 nu are afisaj fiindca l-am vazut acum cateva zile pe 52 si avea foaie in geam,iar azi l-am vazut pe 35 si avea tot foaie in geam si in spate.698 (acel Irisbus cu abtibilduri cu delfini in fata, daca gresesc rog sa ma corectati) iarasi are afisaj partial.Si am mai vazut parca 2(=4 Irisbusuri in total) dar nu mai tin minte numarul de parc.Afisajul lor ori functioneaza pe jumatate,ori un sfert,ori deloc parca ar fii un virus raspandit.
Tot asa am vazut azi un troleibuz Irisbus si numarul de parc tin minte ca a fost ceva 16* pe linia 4 afisand doar "Str. A. Vla c - Pt-a G r i".
Am si o intrebare despre autobuzele Solaris: Stie cineva la ce coloane vor fii repartizate?
|
|
Sus |
|
 |
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 16/Iun/2025 Mesaje: 759 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 09 Ian 2015 22:35:58 Titlul subiectului: |
176384 |
|
Mai sunt si alte irisbus-uri cu probleme la afisaj: 677, 694, 697, 703, 712/713, 714
|
|
Sus |
|
 |
macicasan

Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 02/Apr/2025 Mesaje: 306 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 09 Ian 2015 23:47:28 Titlul subiectului: |
176385 |
|
Nu e vorba ca se doreste casarea Rocar de Siomon-urilor, ci se cam impune...
206 are motorul refacut de nici un an si Citat: | nu se comportă deloc grozav | .
663 si 664 sunt oale si ulcele
667 umbla cu sasiul rupt si reparat, cu consola spate usor atarnand si cu fisuri in caroserie deasupra puntii B sub reclama de vreo 2 ani. A fost poreclit "uzina de zgomot" de catre soferi.
669 cred ca e ultimul RdS in stare rezonabila. S-a degradat estetic cu 'noile' jante de SC10.
670 are motorul refacut de nici un an si merge acceptabil. Este cel mai nou RdS, inmatriculat in 2002 pare-mi-se. Actualul sofer e brutal cu comenzile si va grabi in mod cert sfarsitul autobuzului, ambitionandu-se sa nu foloseasca ambreiajul la schimbarea treptelor.
Paradoxal, in pofida afirmatiilor lui Volvo, 670 consuma mai putin decat cele automate. Nu e o parere, are alte consumuri alocate pentru fiecare ruta, mai mici(cu cca 5%).
659, spre incantarea mea, tot circula, fiind singurul de tipul lui din tara de vreo 2 ani incoace(U312-192). A fost revopsit recent(si neasteptat).
_________________ www.macicasanul.com
Ultima modificare efectuată de către macicasan la Sâm 10 Ian 2015 22:43:16, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 16/Iun/2025 Mesaje: 759 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 10 Ian 2015 23:41:36 Titlul subiectului: |
176395 |
|
Banuiesc ca 363 a fost transferat de la Centru la Donath pentru ca in ultima perioada l-am vazut pe 30 si 27, insa cu hartie in geam.
|
|
Sus |
|
 |
Admin Administrator/Moderator FORUM

Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Mai/2025 Mesaje: 658
|
Trimis: Dum 11 Ian 2015 00:33:07 Titlul subiectului: |
176397 |
|
Va rugam sa postati mesajele ce privesc exclusiv noile autobuze Solaris in cadrul subiectului deschis special pentru acestea (http://tramclub.org/viewtopic.php?t=16087), iar aici sa purtati doar discutii generale privind parcul de autobuze al CTP! Va multumim!
|
|
Sus |
|
 |
macicasan

Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 02/Apr/2025 Mesaje: 306 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 11 Ian 2015 15:38:29 Titlul subiectului: |
176404 |
|
Volvo a scris: | Si acele Irisbuse la care faci referire au fost distribuite de la inceput la centru chiar daca erau trimise pe linile altei coloane. Si am specificat ca si Solarisurile ce vor fi distribuite la centru vor cicula cel mai probabil pe linii ale coloanelor Gheorgheni, Grigorescu si Zorilor, in special pe linile 9, 24 si 30 unde este mare nevoie de articulate. |
Sefii de coloana planifica doar pe liniile aferente lor, nu trimit cate-o masina numai pe liniile altei coloane de amorul artei.
Volvo, insa, din nou ne minte. Pana in 2006, Irisbusul 692(si un altu' la alta coloana, da' despre asta vorbesc in cunostinta deplina de cauza) activa la coloana Gheorgheni, cu soferii de la centru(cei care conduc autobuzul si in ziua de azi). In cei 2 ani cat a apartinut de coloana 1, foile de parcurs i le facea seful de la coloana Gheorgheni(un domn Varadi, pe atunci), planificarea la fel. Pe planificarea de la centru nu aparea 692 deloc, iar soferii relationau profesional cu sus-numitul Varadi. Seful de coloana de la centru de atunci nu avea nici un Irisbus de planificat.
Reformulez, cat mai clar: Cat timp a activat pe liniile coloanei 1, 692 a apartinut 'cu toate cele' coloanei 1, contrar afirmatiilor citate.
Ma astept, insa, sa se aloce cateva Agore L de la Donath si Gheorgheni(care vor beneficia masiv de Solarisuri) coloanei centrale in urmatoarele saptamani.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
 |
OAB

Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 11 Ian 2015 21:50:33 Titlul subiectului: |
176412 |
|
Care crezi că vor fi transferate?
|
|
Sus |
|
 |
macicasan

Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 02/Apr/2025 Mesaje: 306 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 11 Ian 2015 22:33:02 Titlul subiectului: |
176413 |
|
Mi-ar placea sa spun ca am auzit macar vreun zvon despre asta, dar n-am cea mai vaga idee...
Subiectiv vorbind, cred ca cele ale caror echipaje de soferi vor prelua Solarisuri noi. Nu as fi deloc surprins sa vedem echipajul de pe 466 pe un Solaris, iar 466 pe mana unor soferi de-a coloanei centru, 'pe veci' pe 31. Mi-ar parea, insa, tare rau, fiind dintre cele mai bine intretinute articulate din primul lot, si dintre cele cu 4 viteze. Vor fi, insa, mai multe articulate in aceasta ipostaza...
Imi reformulez, insa, banuiala. Cred ca unele dintre vechile Agore L ale coloanelor Donath si Gheorgheni vor fi alocate(fara echipaj) atat coloanei centrale, cat si celei Metropolitane, in masura in care mai e nevoie de vehicule de capacitate mare acolo.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
 |
Joldos

Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 11 Ian 2015 22:54:12 Titlul subiectului: |
176414 |
|
Pe coloana Gheorgheni sigur vor pune articulate,fiindca dimineata si in orele de varf mereu este inghesuiala pe 48 pe autobuzele solo.
Inca o chestie am aflat de la un prieten care a discutat cu un sofer de la CTP care a spus ca Saviem-urile nu prea vor sa le scoata din circulatie fiindca desi sunt in starea care sunt,dar nu consuma foarte mult si este rentabil pentru ei.
Din punctul meu de vedere ar fii mai bine,daca totusi vor sa le tina,macar sa le renoveze cat de cat sa nu fie ca un frigider...
|
|
Sus |
|
 |
macicasan

Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 02/Apr/2025 Mesaje: 306 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 11 Ian 2015 23:07:10 Titlul subiectului: |
176415 |
|
Joldos a scris: |
Inca o chestie am aflat de la un prieten care a discutat cu un sofer de la CTP care a spus ca Saviem-urile nu prea vor sa le scoata din circulatie fiindca desi sunt in starea care sunt,dar nu consuma foarte mult si este rentabil pentru ei. |
Recomand uzerilor care tin evidenta numerelor de inmatriculare(nu doar de parc) sa verifice pe net valabilitatea RCA-urilor Renault-urilor SC10R pe care le stiu in stare rezonabila.
Personal, nu vad imperativitatea retragerii lor.
Treapta si podeaua principala sunt la acelasi nivel ca si la a 2-a jumatate a Agorelor articulate, a R312-urilor si a primei jumatati a deSimon-urilor si a Man-urilor SL.
Interioarele sunt ergonomice si prietenoase, antifonarea e acceptabila, iar barele de sustinere sunt mai mult decat suficiente. Sustin, insa, imperativitatea repararii instalatiei originale de incalzire la cele pe care vor sa le mentina in circulatie, aceasta fiind absolut suficienta(si defecta la toate de ani... ).
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
 |
OAB

Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 12 Ian 2015 01:36:30 Titlul subiectului: |
176418 |
|
Pe site-ul numere-auto.joo.ro am găsit numărul de înmatriculare CJ 02 JHV. Ăsta a aparținut autobuzului 297, dar nu e disponibilă nicio informație în acest sens.
Pe site-ul respectiv, însă, figurează și numere fictive (CJ 02 JDQ, în condițiile în care Q nu se permite), deci nu știu cât e de credibil site-ul respectiv.
|
|
Sus |
|
 |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 12 Ian 2015 07:19:29 Titlul subiectului: |
176419 |
|
Foarte putin probabil ca Renaulturile SC10R sa fie mentinute in circulatie datorita gradului ridicat de uzura si a intretinerii dificile. Inclusiv directorul Liviu Neag a spus ca regreta ca vor fi retrase datorita consumului mic, dar ca acestea vor fi retrase treptat in perioada urmatoare odata cu intrarea in circulatie a Solarisurilor.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
 |
macicasan

Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 02/Apr/2025 Mesaje: 306 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 12 Ian 2015 09:13:56 Titlul subiectului: |
176421 |
|
OAB a scris: | Pe site-ul numere-auto.joo.ro am găsit numărul de înmatriculare CJ 02 JHV. Ăsta a aparținut autobuzului 297, dar nu e disponibilă nicio informație în acest sens.
|
Ca sa nu lansez zvonuri, eu am folosit www.rca-verifica.ro pt asigurari si http://cluj.stfp.net/ sa aflu numere de inmatriculare.
Volvo din nou ne prezinta pareri, nu informatii.
Nu sustin ca nu s-ar dori retragerea unor SC10, dar valabilitatea asigurarilor spune ceva in acest sens. Eu am verificat 3 vehicule:
229 si 310 au RCA valabila pana in 30 iunie,
Mai multe autobuze sunt in ipostaza lui 303, cu RCA-uri facute in 30 Decembrie pe un an.
Sunt convins ca daca se dorea(si daca se banuia ca se va dori) retragerea acestora in prima parte a lui 2015, RCA-ul se facea pe 6 luni.
Nu am nici o indoiala, insa, ca absolut toate Solaris-urile mov vor fi pe trasee pana in iunie(chiar considerabil mai repede).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.82 kb |
Vizualizat: |
de 11164 ori |

|
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
 |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 12 Ian 2015 09:38:59 Titlul subiectului: |
176422 |
|
Si atunci ce sa faca CTP-ul cu atatea autobuze, daca nu retrag SC10R-urile? Vor mai veni inca 10 autobuze noi. Vor fi 50 in total. Si daca s-ar retrage toate SC10R-urile plus Rocarurile de Simon si tot raman in plus cam 10-15 autobuze arhisuficiente pentru suplimentarea traseelor metropolitane. Pentru ca imi este greu sa cred ca vor retrage Renaulturi R312.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
 |
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 16/Iun/2025 Mesaje: 340 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 12 Ian 2015 09:47:55 Titlul subiectului: |
176423 |
|
Într-un interviu dat anul trecut la Napoca FM, domnul Boc spunea că pentru 2015, odată cu aducerea noilor autobuze, există în plan extinderea CTP în Gilău.
|
|
Sus |
|
 |
macicasan

Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 02/Apr/2025 Mesaje: 306 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 12 Ian 2015 11:08:51 Titlul subiectului: |
176426 |
|
BusFan a scris: | Într-un interviu dat anul trecut la Napoca FM, domnul Boc spunea că pentru 2015, odată cu aducerea noilor autobuze, există în plan extinderea CTP în Gilău. |
Iar atat dansul cat si dl. Neag vorbeau despre infiintarea unui nou traseu care sa lege Zorilor, Gheorgheni si zona Iulius Mall.
Personal, vad oportunitatea infiintarii/modificarii unui traseu intern in Floresti, pana la Polus.
Cert e ca, la finele lui 2014, avand optiunea de a nu prelungi RCA-urile multor SC10-uri, sau de a prelungi politele cu numai 6 luni, CTP a contractat atat asigurari pe 6 luni cat si polite pe un an pentru vehiculele trecute recent prin RC-uri.
Cateva, cele mai obosite dintre ele, vor pleca curand/au plecat deja de pe drumuri... 321 imi vine in minte, oprit in noiembrie pare-mi-se.
O buna parte, insa, se vor perinda pe strazile orasului nostru si in 2015, spre incantarea pasionatilor. Nu cred ca le-au asigurat ca sa le caseze, nici ca in 30 Decembrie, acum nici doua saptamani, au "trecut cu vederea" cele 50 de autobuze noi despre care vuieste presa locala, din care 40 le erau deja sub nas, vis-a-vis de sediu.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
 |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 12 Ian 2015 12:01:42 Titlul subiectului: |
176429 |
|
Intradevar am verificat si eu pe site-ul Astra asigurari si situatia este urmatoare: 303,262,275 si 322 au asigurari pana in 30 decembrie 2015; 229,244,251,252,268,269,271,283,294,304,306,310,323,326 au asigurari pana in 30 iunie 2015; 273 are asigurare pana in 14 mai 2015 iar 324 are asigurare pana in 17 februarie 2015. In ceea ce priveste Rocarurile se Simon 206 are aaigurare pana in 30.12.2015; 667 si 669 au asigurare pana in 30.06.2015 iar 670 are asigurare pana in 10.06.2015
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
 |
macicasan

Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 02/Apr/2025 Mesaje: 306 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 12 Ian 2015 13:00:04 Titlul subiectului: |
176432 |
|
Volvo a scris: | Intradevar am verificat si eu pe site-ul Astra asigurari si situatia este urmatoare: 303,262,275 si 322 au asigurari pana in 30 decembrie 2015; 229,244,251,252,268,269,271,283,294,304,306,310,323,326 au asigurari pana in 30 iunie 2015; 273 are asigurare pana in 14 mai 2015 iar 324 are asigurare pana in 17 februarie 2015. In ceea ce priveste Rocarurile se Simon 206 are aaigurare pana in 30.12.2015; 667 si 669 au asigurare pana in 30.06.2015 iar 670 are asigurare pana in 10.06.2015 |
Rocar-uri nici nu verificasem, iata alte vesti bune: si 659 va mai fi cu noi inca cel putin 6 luni...
Valabilitatea politelor RCA, mai ales cele pe un an incheiate foarte recent, este un indiciu absolut relevant (nu o parere) despre intentia de exploatare in continuare a vehiculelor...
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
 |
OAB

Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 12 Ian 2015 14:29:43 Titlul subiectului: |
176434 |
|
De o vreme, pe 30 circulă mai multe autobuze standard (solo) decât înainte. Am văzut 455 cu tablă (nu cu rulouri). La fel, 493. Tot cu tabl[, nu cu rulouri. Am văzut 697 (cu indicativ scris pe hârtie și altele. Și exemplele pot continua...
Totuși, de ce se pun autobuze standard pe 30, când 30-ul e o linie cu flux ridicat de călători?
Ultima modificare efectuată de către OAB la Lun 12 Ian 2015 16:17:43, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
spartastef
Data înscrierii: 12/Ian/2015 Ultima vizita: 07/Iul/2020 Mesaje: 33 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 12 Ian 2015 15:42:30 Titlul subiectului: |
176435 |
|
Locuiesc in Grigorescu si confirm ca sunt tot mai rare autobuzele articulate, fiind puse pe 30 tot mai multe Irisbus-uri.
In alta ordine de idei, am auzit de la un sofer de 30 (pe vremea cand erau ajunse doar 8 autobuze Solaris) ca la coloana din Grigorescu vor fi distribuite 15 autobuze Solaris
Ultima modificare efectuată de către spartastef la Lun 12 Ian 2015 20:50:19, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
 |
OAB

Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 12 Ian 2015 16:14:48 Titlul subiectului: |
176437 |
|
Legat de autobuzele solo. Nu știu dacă a achiziționa 10 astfel de autobuze e cea mai bună soluție, când Clujul are nevoie, deocamdată, de articulate. Pe 30 situația s-a înrăutățit în ultima perioadă, fapt confirmat și de utilizatorul Spartastef. Sper ca abundența de autobuze solo pe această linie să fie una temporară; altfel nu îmi explic de ce se circulă cu "tablă" în loc de rulouri.
|
|
Sus |
|
 |
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 12 Ian 2015 16:45:47 Titlul subiectului: |
176439 |
|
OAB a scris: | Legat de autobuzele solo. Nu știu dacă a achiziționa 10 astfel de autobuze e cea mai bună soluție, când Clujul are nevoie, deocamdată, de articulate. Pe 30 situația s-a înrăutățit în ultima perioadă, fapt confirmat și de utilizatorul Spartastef. Sper ca abundența de autobuze solo pe această linie să fie una temporară; altfel nu îmi explic de ce se circulă cu "tablă" în loc de rulouri. |
Si eu locuiesc in Grigorescu si am fost surprins ca intr-o seara sa vad pe linia 30 un autobuz SC10R. Desi era tarziu, autobuzul era aglomerat si nu vreau sa ma gandesc ce a fost prin centru. Parerea mea de necunoscator - si aici nu e nicio ironie - e ca aceste autobuze sunt depasite din toate punctele de vedere si aici nu ma refer din punct de vedere estetic. Dupa zgomotele pe care le scot in trafic, dupa zgaltaieli si dupa norul de praf pe care il lasa in urma, cred ca si-au facut datoria si ca ar merita sa intre intr-un binemeritat concediu, definitiv, asta si pentru confortul minim al calatorilor. Si mai cred ca nu intamplator toate orasele care au detinut acest model de autobuze l-a retras de ani de zile din circulatie. Dar e o simpla parere, stiu ca aceste autobuze au fanii lor, asa ca nu vreau sa provoc polemici si discutii inutile.
|
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|