Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele CTP (ex-RATUC)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 68, 69, 70  Următoare
 
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2015 21:30:20    Titlul subiectului: 177941

OAB repet pe linile M12 si M39 Renaulturile Ares fac fata lejer. Nu este un flux de persoane care sa necesite articulate sau 2 autobuze solo. La fel este si pe M13 si M16. Autobuzele solo fac fata lejer. Daca chiar era necesar, CTP trimitea demult fie un autobuz articulat fie 2 autobuze solo.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2015 21:53:06    Titlul subiectului: 177943

523 a circulat cu rulouri pe 30. Numărul validatoarelor din interiorul acestora e de 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 14/Iun/2025
Mesaje: 759
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2015 09:10:49    Titlul subiectului: 177953

Volvo a scris:
pe M39 circula doar Renaulturi Ares printre care si 536
Eu zic sa nu fi asa de sigur. Uite ce era pe M39 vineri seara pe la ora 19:30.
P.S: Va rog sa scuzati calitatea fotografiei.



532-M39 (13.03).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.41 kb
 Vizualizat:  de 11036 ori

532-M39 (13.03).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2015 10:10:35    Titlul subiectului: 177954

Probabil ca Ares-ul care trebuia sa deserveasca M39 a fost defect in acea seara, iar 532 a fost rezerva la coloana 6 si de aceea a circulat pe M39.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2015 21:28:04    Titlul subiectului: 177972

O rectificare. Într-unul din mesajele anterioare am afirmat că CTP-ul a înlocuit unele din panourile exterioare Agorelor L rezultând inscripțiile incomplete și Globurile Pământești ciuntite. În realitate, acele panouri au fost înlocuite de RATP rezultând acest aspect nu tocmai corespunzător. Pozele din anul 2009 - prezente pe un alt forum - arată clar ceea ce afirm mai sus. Într-adevăr, ar fi fost oportună o revopsire acestor autobuze, dar, tot așa de bine, refacerea Globului Pământesc (nu și a inscripțiilor) ar fi "în ton" cu ideea de internațional, ținând cont că, în 2015, Clujul este capitală europeană a tineretului iar în 2021 va fi capitală culturală europeană. În principiu, Agorele L trebuie să circule câțiva ani de acum încolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 16 Mar 2015 14:04:11    Titlul subiectului: 177979

Volvo a scris:
Si 470 a fost transferat la coloana 6. Circula pe M41.

In acea zi se pare ca 470 a fost rezerva la coloana Gheorgheni si de aceea a circulat pe M41, pentru ca in weekend si azi a circulat pe 24 si 24B. De asemenea si 468 a fost readus la coloana Gheorgheni si este condus de fostul titular de pe 263, l-am vazut pe 48.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 16 Mar 2015 22:02:05    Titlul subiectului: 177988

Citat:
OAB repet pe linile M12 si M39 Renaulturile Ares fac fata lejer. Nu este un flux de persoane care sa necesite articulate sau 2 autobuze solo.


În mare măsură, cele afirmate se confirmă. Totuși, conform spuselor unei eleve care locuiește în colonia Borhanci:
-acum aproximativ o lună, pe M13 a fost trimis un articulat; treaba asta s-ar fi petrecut o singură dată
-cursele care pleacă în jurul orei 14:30, respectiv 15:30 sunt atât de aglomerate încât nu e loc nici în picioare; întrebând-o dacă, de fiecare dată, se întâmplă treaba asta, mi-a răspuns că "depinde de zi"

în rest, fluxul de călători nu e ridicat. Ba mai mult, o prietenă și colegă de clasă a a acestei eleve susținea că, odată, era atât de gol încât "mi-era teamă să nu vină lângă mine vreun ciudat". Ares-ul i-a făcut o impresie bună. "E ca un autocar" (spusele îi aparțin).

Mă întreb dacă acea elevă - care stă în Colonia Borhanci - nu a confundat M13 cu 20-ul iar acel articulat să fi circulat pe 20. Voi ce-ați observat? Știți să se fi trimis Agore L pe acea 20?

Legat de M22. Circulă doar "solo"-uri sau persoanele care stau / circulă în zonă nu au prins articulate? Două persoane afirmă că pe acea linie circulă doar "scurte" iar pe M21 doar "lungi".

Astăzi, 514-le a circulat pe M26, dar avea și tabla de M21 pe lateral.

Citat:
De asemenea si 468 a fost readus la coloana Gheorgheni si este condus de fostul titular de pe 263, l-am vazut pe 48.


Revenirea lui 468 la o coloană "internă" este de neînțeles. Au fost aduse și Agore L urbane, și Solarisuri; de ce periurbanele nu ajung acolo unde le e locul? Nici motorul, nici transmisia nu sunt gândite pentru traficul urban. Logic vorbind, și 470 era cazul să ajungă în dotarea Coloanei 6. Dacă acea elevă care stă în Borhanci are dreptate și, la anumite ore, e "jale" pe M13?

Dacă informațiile de pe forum sunt corecte, atunci:
-463, 465, 469 și 471 sunt alocate Coloanei 6
-464 e alocat coloanei 2 și circulă foarte des pe linia 30 (mai demult, umbla pe 43)
-466, 468 și 470 sunt la Coloana 1
-467 e la Coloana 3

Pe linia 30 au circulat mai multe Agore L decât ar fi fost de așteptat, dat fiind faptul că Grigorescu a primit masiv Solarisuri. Să fi fost un schimb de autobuze între 43, 43B și 30? În sensul că 43 și 43B au doar Solarisuri iar Agorele L de pe 43 au ajuns pe 30? Evident, e un lucru bun că 30-ul are - în totalitate sau aproape în totalitate - articulate. Ba mai mult, și pe 27 a fost un articulat (cu rulouri albe + tablă).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 16 Mar 2015 23:12:21    Titlul subiectului: 177992

Pe M22 articulatele nu pot lua curbele si nu pot intoarce in Floresti in cartierul Sesul de sus. De aceea pe M22 sunt trimise doar autobuze solo. Iar pe M21 fluxul este extrem de ridicat de aceea circula numai articulate.
Iar in ceea ce priveste 30-ul azi au fost 8 Solarisuri ( 804, 806, 807, 810, 813, 821, 825, 832) si 7 Agore L ( 464, 475, 476, 511, 517, 518, 521). Iar pe 43/43B/43P au circulat 802, 805, 809, 477, 485 si 505. Deci nu s-a facut nicio schimbare. Toate articulatele coloanei Grigorescu se planifica prin rotatie atat pe 30 cat si pe 43/43B/43P.
In ceea ce priveste linia 20, de aproape un an a fost comasata cu linia M13. Deci autobuzul care deserveste M13 deserveste si linia 20, nu se trimit 2 autobuze. Practic mai exista doar linia M13 care are unele curse doar pana in colonia Borhanci. Deci nu stiu sa fi circulat vreun articulat pe acest traseu.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 14/Iun/2025
Mesaje: 759
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2015 10:16:24    Titlul subiectului: 177996

480 e acum pe 32b cu hartie in geam.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 02/Apr/2025
Mesaje: 306
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2015 11:09:21    Titlul subiectului: 177999

480 are un singur sofer, care in timpul saptamanii lucreaza 'cu program verde'(5-8 & 12-5). Masina parcheaza de circa 4 luni in Alverna, inclusiv in pauza dintre orare, iar daca soferul e la masina si dispus sa "faca ore", la nevoie mai apare pe 32 simplu sau barat. Insa, ca sa aflam unde e planificat, relevant e sa vedem unde circula dupa 12-12:30, care coincide cu unde a circulat pana in jurul orei 8:30.
Noul conducator de pe 468(fostu' de pe 263) e cel care ani buni, incepand cu 2009, a condus 470-ul. 466 a fost preluat de echipajul de pe 362, iar 470 are aceeasi titulari de circa un an, tineri, care inainte au condus o vreme 489.
Tind sa cred ca si in cadrul coloanei 6 se planifica prin rotatie: Desi unele masini sunt consacrate unei zone, nu sunt consacrate neaparat unui traseu. Punctual, Ares-ul care deserveste satul Ghergheni poate fi oricare dintre 535, 536 si 537, dar mai apare deseori si cate un R312(si nu acelasi) in locul sau. Pe M39 apare nu arareori cate un R312, aparent si Agora S. M16 a fost deservit, pana in momentul acesta si de microbuze, si de R312-uri(atat in 2 cat si in 3 usi), si de Agore scurte, si de Ares minimum o data. MAN-urile care apar cel mai frecvent pe liniile spre Dezmir si Sannicoara au aparut si pe M39 nu o data, iar pe M34 si M38 cel putin ca si scapare. Intre timp, si pe M42 si pe M43 am vazut R312-uri frecvent, nu doar pe 672 si 673.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2015 11:50:31    Titlul subiectului: 178000

Iar pe 362 l-am vazut pe unul din soferii de pe 384, iar pe 384 a trecut cel de pe 252. De asemenea cel de pe 244 a trecut pe 364, cel de pe 273 a trecut pe 709, cel de pe 310 a trecut pe 303 astfel ca singurele autobuze SC10 care mai au titulari la coloana Gheorgheni sunt 278, 303 si 310 si pe langa acestea mai circula 263 insa numai cand sunt defecte alte autobuze, restul au fost retrase. Il rog pe macicasan sa ma corecteze daca am gresit.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2015 20:42:52    Titlul subiectului: 178006

1. Mutarea lui 524 de pe M39 a coincis cu prelungirea acestuia - la unele curse - până la Deușu? Sau a fost cauzată doar din cauza numărului redus de pasageri?


2. Are, careva, idee după ce logică s-a făcut repartizarea autobuzelor pe M-uri? Exceptând Ares-urile și 4 din prima serie de Agore L, restul sunt autobuze urbane în condițiile în care, pe rutele interne din Cluj, circulă 5 din cele Agorele L periurbane (din prima serie)

3. Pe M45 ce autobuze circulă?

4. Pe M11 se planifică totdeauna microbuze sau mai "scapă" și autobuze solo? Dacă sunt doar microbuze, asta nu indică o apartenență a lui M11 la Coloana 5? Din câte știu, toate microbuzele au (sau, cel puțin, aveau) lift pentru ridicarea / coborârea cărucioarelor pentru persoanele cu dizabilități.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 02/Apr/2025
Mesaje: 306
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2015 21:29:46    Titlul subiectului: 178010

@OAB:
1. Din cate stiu eu, pe M39(si in intreaga coloana 6) se planifica prin rotatie, ca pe majoritatea traseelor. Nu cred ca a fost vorba vreodata de "titular" pe traseu.
2. Mi-e greu sa gasesc vreo regula, si nu vreau sa fac generalizari nefondate. Sunt de acord, insa, ca locul autobuzelor 463-471 e pe liniile coloanelor Metropolitane, sau la centru(unde ar deservi, preponderent, traseul 31, pe care majoritatea calatorilor il folosesc dintr-o extrema in cealalta, nu tocmai regim urban).
3. Am vazut R312-uri in 3 usi. Banuiesc ca, prin rotatie, mai toate autobuzele solo ale coloanei 6 care parcheaza in autobaza, pe Plevnei.

@Volvo:
Zilele lui 244, intr-adevar, s-au terminat. Soferul acestuia a preluat, de ieri, 263.

Am inteles ca se taie fizic SC10-uri intr-un ritm alert...
Se pare ca CTP-ul retrage autobuze mai noi in defavoare altora mai vechi, daca conditiile tehnice impun asa ceva; Punctual, multe autobuze din ultimul lot de SC10-uri, sosite in 2006, nu mai circula(318, 306 si altele), in timp ce inca circula 341, adus(si fabricat) cu 6 ani mai repede. Este ultimul supravietuitor din seria 337-346.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2015 21:36:22    Titlul subiectului: 178011

524 a fost mutat la doua saptamani dupa introducerea liniei M39 datorita fluxului redus de calatori.
In ceea ce priveste distribuirea pe M-uri in ceea ce priveste articulatele initial au fost introduse cele din lotul 510-524 care nu erau atribuite vreunei coloane urbane pentru ca s-a considerat ca erau cele mai noi dintre articulate desi erau o gramada de articulate din loturile anterioare care mergeau mai bine. Iar in ceea ce priveste restul autobuzelor atat cele solo cat si articulatele care au urmat au fost trimise pe M-uri fie autobuze in stare buna a motorului cu consum redus, cu tren de rulare in stare buna cum au fost Irisbusele trimise sau Renaulturile in 2 usi. Fie au fost trimise autobuze care pe urban nu mai prea erau utilizate ( de exemplu MAN-urile 672 si 673).
Macicasan 364 a ramas fara titular? Pentru ca de vreo 2 saptamani l-am vazut condus doar de cel care a fost pe 244 care acum zici ca e pe 263.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 02/Apr/2025
Mesaje: 306
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2015 09:44:43    Titlul subiectului: 178019

Dupa cum ziceam, nu vreau sa fac generalizari nefondate, in pofida pasiunii unor utilizatori pentru asa ceva.
Stiu ca s-a dorit scoaterea Rocarurilor de Siomon-urilor de zona urbana, si au mers cateva zile pe M-uri.Cred ca "calcaiul al lui ahile" pentru Rocaruri in mediul urban a ajuns sa fie zgomotul.
Man-urile, dupa umila mea parere, sunt pe M-uri pentru ca au cutie de viteze manuala, in 6 trepte lungi, si prind viteze considerabile fara sa necesite turarea excesiva a motorului. 670 are treptele mult mai scurte; practic, aproximativ a 3-a la 670 echivaleaza cu a 2-a la MAN-uri(turatie-viteza).
La aducere,stiam ca R312-urile in 2 usi aveau mai multi km decat lotul 450-461 cand a sosit. O buna parte dintre aceste autobuze au fost conduse preponderent de fosti vatmani, pe perioada reabilitarii, si folosite mult pe 100. 490 e inca la coloana 1, cu soferul de pe 303, dar restul inclin sa cred ca au ajuns la coloana 6 datorita fatului ca au 2 usi, pretandu-se la interstatii mai lungi. 489, in ultimele sale luni la coloana 1, ajunsese intr-o stare deloc de invidiat, fiind condus de numerosi soferi de cand echipajul acestuia a luat 470. In momentul parasirii coloanei 1, nici 489 nici 491, nici 492 nu erau in stare tehnica tocmai buna...
As ruga un user mai obiectiv sa-si dea cu parerea despre trenul de rulare a lui 685 dupa ce calatoreste cu el, sa nu fiu considerat carcotas...

Stiu ca Volvo a postat ca soferii de pe 364 au preluat 817... Soferul sur de pe 364 a preluat Solaris, in timp ce colegul acestuia a ramas neintrerupt la masina, conducand constant 364. In ultimele 2 luni a avut numerosi colegi(printre care si, timp de 3 zile, pe conducatorul de pe fostul 244), dar titular pe 364 e acelasi domn Cornel din 2012 sau 2013, cand actualul sofer de pe 373(Alin, amic cu RoOvidiu) a lasat 364.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2015 10:38:32    Titlul subiectului: 178024

Oricum ar fi, este total lipsit de respect fata de calatori ca CTP titularizeaza cate un singur sofer pe autobuze mai noi precum 364 sau 373 in timp ce vechile autobuze SC10 de abia se mai taresc pe strazi.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 14/Iun/2025
Mesaje: 759
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2015 14:38:00    Titlul subiectului: 178041

Duca ce a fost inactiv o perioada, 689 a revenit la traseu. Tocmai l-am vazut pe 35.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Carligu



Data înscrierii: 20/Ian/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2025
Mesaje: 162
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2015 17:32:29    Titlul subiectului: 178048

Volvo a scris:
Eu zic sa facem o lista cu autobuzele SC10 care mai sunt active in prezent. Eu am vazut asa zilele acestea: 229,263,268,278,303,309,319,323,341. Pe cine a mai vazut si alte autobuze de acest tip il rog sa completeze lista.


Azi era pe 27 324
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2015 20:29:22    Titlul subiectului: 178055

Confirm că 324 a circulat pe 27 și, din punct de vedere sonor (din exterior), nu am remarcat nimic anormal.

Zilele trecute am observat Agore ale căror titulari au fost mutați pe Solarisuri. Conform unor informații postate mai demult, Coloana 2 urma să primească 15 Solarisuri. 11 sigur au intrat în dotarea acesteia și acesta este, probabil, motivul pentru care, în sfârșit, 30-ul este deservit - în totalitate - de articulate. Pot spune că, din acest punct de vedere, pe 30 este o situație normală, așa cum trebuie să fie în orice oraș civilizat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
StormChaser92



Data înscrierii: 15/Oct/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2025
Mesaje: 99

MesajTrimis: Joi 19 Mar 2015 09:38:46    Titlul subiectului: 178061

Mai sunt totuși momente ale zilei când mai scapă cîte-un nearticulat și pe 30 Smile. Zilele trecute le-am văzut cam pe la amiază (nu mai rețin exact ora) o dată pe 801, o dată un Irisbus (nu mai rețin nr. de parc). Nu știu dacă erau sau nu rezerve, sau în ce context au apărut pe traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
spartastef



Data înscrierii: 12/Ian/2015
Ultima vizita: 07/Iul/2020
Mesaje: 33
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 19 Mar 2015 16:45:42    Titlul subiectului: 178064

l-am vazut de aproximativ 15 minute pe 699 pe 30
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 09/Iun/2024
Mesaje: 120
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 19 Mar 2015 22:58:37    Titlul subiectului: 178066

De vreo 3 zile il vad pe 696 pe linia 19. De remarcat faptul ca de cel putin o saptamana n-am mai vazut nici un Saviem pe 19 si 42.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 19 Mar 2015 23:47:44    Titlul subiectului: 178067

Si pe 29 circula destul de des Irisbuse mai nou si tot mai putine SC10. Se aud zvonuri in CTP ca s-ar dori retragerea tuturor autobuzelor SC10. Iar faptul ca pe 19 si 42 nu mai circula astfel de autobuze ar fi un indiciu in acest sens.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 21 Mar 2015 22:23:47    Titlul subiectului: 178110

Stie cineva ce s-a intamplat cu Rocarurile 412 206 si 670? Si acestea au fost oprite? Pentru ca 663 si 667 sunt oprite in garajul de pe Plevnei, iar 669 inca circula pe cursa speciala de Pata cu soferul ce a condus inainte 659.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 22 Mar 2015 01:38:05    Titlul subiectului: 178115

Citat:
669 inca circula pe cursa speciala de Pata cu soferul ce a condus inainte 659


Cursă specială de Pata? S-a "zis" cu M45?

Sâmbătă, 485-ul - care circula pe 30 - avea în interior hârtii pe care era scris cu mâna "M26". Să fie un semn al unei posibile repartizări la Coloana 6?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 68, 69, 70  Următoare
Pagina 39 din 70

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community