 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Noi 2018 14:23:05 Titlul subiectului: |
197154 |
|
Or ajunge oare in zonele unde se lucreaza, dupa Sighisoara ?
Trenul stationeaza si azi, la gara Fundulea.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 12 Ian 2019 08:12:39 Titlul subiectului: |
198296 |
|
Sunt in drum spre Constanta, in trenul IR 1581. Am constatat ca sunt ceva mici probleme si pe magistrala 800. Astfel la garile Branesti si Sarulesti, trenul nu a mers pe linia directa, ci pe linia 1, desi nu mai era nici un tren in garile respective. Apoi intre Dragos Voda si Ciulnita trenul nu a circular pe linia curenta. Stiti cumva de existenta unor noi restrictii pe magistrala 800 ?
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Ian 2019 14:19:40 Titlul subiectului: |
198327 |
|
Intre Dragos Voda si Ciulnita a circulat pe celalalt fir, deoarece pe linia curenta, chiar cu o jumatate de kilometru inainte de intrare in gara, era oprit, la semnal, un marfar. Acum nu inteleg de ce au tinut marfarul pe linia curenta, "obligand" trenul de pasageri sa mearga 12 km pe celalalt fir, am vazut ca nu toate liniile din gara Ciulnita erau ocupate.
Alta chestie care nu o inteleg, de ce trenul a mers pe "abatuta" si nu pe linia directa in garile Branesti si Sarulesti ?
La intoarcere in Bucuresti nu au fost probleme, trenul a mers pe linia directa cand a tranzitat cela doua gari.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
UKVZ-KTM-5

Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Iul/2024 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 05 Apr 2019 15:21:14 Titlul subiectului: |
200002 |
|
Podul Constanța (peste Bd. Bucureștii Noi) va intra în reabilitare. Iată comunicatul CFR:
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4723-5-aprilie-2019-cfr-sa-a-lansat-licitatia-pentru-lucrari-de-reparatii-la-podul-constanta
Citat: | București, 05 aprilie 2019
Compania Națională de Căi Ferate “CFR” SA a lansat licitația pentru achiziția serviciilor de proiectare și execuție a lucrărilor de reparații și consolidare a podului de cale ferată de la km 4+327, situat pe magistrala București - Constanța.
Valoarea totală estimată a contractului este de 3.491.363 lei fără TVA, din care 101.175 lei pentru servicii de proiectare și 3.390.188 lei fără TVA pentru execuția lucrărilor, sursa de finanțare fiind asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat.
Termenul limită pentru primirea ofertelor este 07.05.2019, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeași zi la ora 15.30, iar durata contractului este de 8 luni de la semnare, din care2 luni pentru proiectare și 6 luni pentru execuție.
Dat fiind faptul că podul feroviar de la km 4+327 reprezintă unobiectiv de utilitate publică, cu o importanță deosebită atât pentru traficul feroviar, cât și pentru cel rutier, CFR SA a analizat și a stabilit un program de lucrări astfel încât, în perioada execuției, să nu intervină modificări majore de trafic nici în circulația trenurilor, nici în circulația rutieră.
Anunțul de participare la procedura licitație deschisă, conținând informații asupra modului de desfășurare a procedurii, precum și documentația de atribuire, sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice (SEAP/SICAP), la adresa www.e-licitatie.ro., cu nr. CN1010526/05.04.2019.
Menționăm faptul că, în cursul anului 2018, CN CF CFR SA a urmat etapizat toate procedurile legale pentru demararea lucrărilor de reparații și consolidare a acestui obiectiv. |
|
|
Sus |
|
 |
UKVZ-KTM-5

Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Iul/2024 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 08 Apr 2019 19:02:45 Titlul subiectului: |
200104 |
|
Sâmbătă, în drum spre Brașov, am văzut că se lucra la firul 2 pe M300, între Predeal și Brașov, după ce aproximativ 2 ani s-a lucrat la firul 1. Trenurile fac cruce în Timișul de Sus. Sper să mai văd trenuri cu o viteză mare prin zonă. Culmea e că pe acolo CFR, Softrans și Astra Transcarpatic merg cu restricție, dar Regio Călători o calcă tare prin zona aceea, așa era acum un an, când am venit de la Brașov la București: cel care pleca la ora 14:00 din Brașov, deși Regio, a mers mai ceva ca un InterRegio prin Tunelul Mare și Tunelul Mic.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Apr 2019 10:51:52 Titlul subiectului: |
200128 |
|
Toate trenurile care vin dinspre Brasov, au intarziere la Azuga, in medie, de 10 minute.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Aug 2019 14:35:31 Titlul subiectului: |
202153 |
|
Se pare ca autocolantul cu kilometrajul nu are viata lunga. Pe magistrala 800, intre Pantelimon si Pasare, respectiv intre Branesti si Fundulea, a cam disparut autocolantul, fie partial, fie total. Cred ca de vina sunt intemperiile.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.73 kb |
Vizualizat: |
de 6087 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.16 kb |
Vizualizat: |
de 6087 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.07 kb |
Vizualizat: |
de 6087 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.27 kb |
Vizualizat: |
de 6087 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.37 kb |
Vizualizat: |
de 6087 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.47 kb |
Vizualizat: |
de 6087 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Ian 2024 12:36:46 Titlul subiectului: |
217755 |
|
Vesti bune, la finalul anului 2023. Se pare ca se va dubla si electrifica, calea ferata in Constanta si Mangalia. Articolul se gaseste in Economica.net
Citat: | Calea ferată Constanța – Mangalia: Guvernul a aprobat joi investiția de 1,67 de miliarde de lei în electrificarea liniei
Guvernul a aprobat în ședința de joi indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții ”Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Constanța - Mangalia”, lucrare de utilitate publică de interes național, a informat Ministerul Transporturilor și Infrastructurii. Valoarea totală a investiției este estimată la 1,67 de miliarde de lei, inclusiv TVA.
Linia de cale ferată Constanța – Mangalia, parte a rețelei TEN-T Comprehensive (rețeaua TEN-T- globală sau extinsă) situată pe Coridorul Rhin – Dunăre, reprezintă o componentă importantă a rețelei feroviare din Romania pentru traficul de călători și marfă făcând parte din Magistrala 800 București – Constanța – Mangalia care deservește zona turistică de sud a litoralului Mării Negre și agenții economici amplasați pe platforma porturilor Constanța și Mangalia.
Proiectul ”Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Constanța – Mangalia” face parte din Master Planul General de Transport al României (MPGT), aprobat de Guvernul României prin H.G. nr. 666/2016, cu modificările ulterioare.
Scopul investiției vizează creșterea atractivității și competitivității transportului feroviar prin îmbunătățirea calității serviciilor concomitent cu îmbunătățirea siguranței în exploatare.
Obiectivele preconizate vizează:
– reducerea timpului de călătorie prin creșterea vitezei de circulație;
– îmbunătățirea condițiilor de siguranță a traficului feroviar;
– îmbunătățirea confortului în timpul călătoriei, concomitent cu reducerea emisiilor de poluanți și impactul negativ asupra mediului;
– atragerea călătorilor și a transportatorilor de mărfuri, de la traficul auto către traficul feroviar.
Astfel, lucrările prevăzute vizează:
– Electrificarea, dublarea și reabilitarea liniei – prin electrificarea liniei Agigea Ecluză – Mangalia în completarea tronsonului Constanța – Agigea Ecluză se va putea circula cu tracțiune electrică pe distanța Cosntanța – Mangalia, eliminându-se astfel tracțiunea diesel-electrică. Se vor reduce astfel emisiile de gaze cu efect de seră și impactul negativ asupra mediului
– creșterea gradului de siguranță prin reabilitarea liniei c.f., a lucrărilor de artă, realizarea lucrărilor de consolidare necesare și eliminarea astfel a restricțiilor de viteză
– reducerea timpului de călătorie prin creșterea vitezei maxime de circulație permise de traseu pe distanța Constanța – Mangalia și eliminarea necesității schimbării locomotivei în stația Constanța
– un mers cadențat la 30 minute al trenurilor de călatori pe distanța Constanța – Mangalia
– creșterea gradului de confort în transportul de călători prin modernizarea peroanelor, a clădirilor de călatori, precum și a altor facilităților oferite în stații/puncte de oprire în conformitate cu normele STI
-Extindere DEF
– post de operare central CEL Eforie Nord – Mangalia amplasat în clădirea CMT Constanța + echipamente necesare ERTMS nivel 2 pentru linia Constanța – Mangalia
Proiectul include: 23 podețe noi, 1 pod de încrucișare, 4 poduri, 4 pasaje inferioare, 1 pasaj pietonal, 1 substație tracțiune CFR/Enel.
La elaborarea Hotărârii s-a avut în vedere corelarea proiectului cu: Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța, Modernizarea / reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din ROMÂNIA – Faza Studiu de Fezabilitate – SRCF Constanța 4 stații: Neptun hc, Costinești Tabără, Ciulnița și Mangalia. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Oct 2024 11:49:27 Titlul subiectului: |
220050 |
|
Pe Magistrala 800, se mai fac lucrari de mentenanta punctuale, asa cum este la gara Fundulea de exemplu. Problema este ca nu s-au alocat fonduri suficiente in acest an pentru mentenanta, drept consecinta exista restrictii de viteza iar durata unei calatorii intre Bucuresti si Constanta a crescut cu cateva minute, fata de anii trecuti.
Cand ai o linie de 160 km/ora trebuie sa aloci fonduri si pentru mentenanta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.5 kb |
Vizualizat: |
de 934 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 03 Noi 2024 14:18:29 Titlul subiectului: |
220101 |
|
Vineri se lucra la sina, pe M800, intre Sarulesti si Fundulea. Sensul Sarulesti-Fundulea era inchis, am inteles de la seful de gara de la Fundulea ca se faceau lucrari la sina (banuiesc ca mentenanta).
Drept consecinta in gara Fundulea, asteptau 3 marfare spre Portul Constanta.
Trenul IR1882 (Constanta-Bucuresti) a sosit cu 15 minute intarziere la Fundulea.
Mi-am dat seama ca se circula pe un fir cand am vazut pe IR1822 ca vine pe abatuta in gara Fundulea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.49 kb |
Vizualizat: |
de 819 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.76 kb |
Vizualizat: |
de 819 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.91 kb |
Vizualizat: |
de 819 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.42 kb |
Vizualizat: |
de 819 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.46 kb |
Vizualizat: |
de 819 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Feb 2025 19:28:11 Titlul subiectului: |
220643 |
|
Nici o sansa pentru electrificarea liniei intre Constanta si Mangalia. Articolul se gaseste aici
Citat: | Electrificarea Constanța – Mangalia rămâne anulată
Licitația de electrificare a liniei Constanța – Mangalia rămâne anulată, CNSC dând dreptate CFR SA care a susținut că ofertele primite la licitație depășesc limita admisibilă, fără a exista banii necesari majorării valorilor.
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) a respins recent contestația depusă de asocierea Ic Ictas – Rotary prin care aceasta cerea continuarea licitației de reabilitare și electrificare a liniei Constanța – Mangalia.
În contestația depusă, asocierea turco–română afirma că depășirea valorii limită impusă de CFR SA s-a făcut cu un procentaj mai mic de 15%.
„Ambele oferte (a doua ofertă fiind a Drum Asfalt și Alstom Transport – n.red.) se încadrează în pragul prevăzut la articolul 241 aliniat 1 litera b) din Lege și există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului. Comisia de evaluare avea obligația de a continua evaluarea și a atribui contractul”, scrie Ic Ictas Insaat Sanayi VE Ticaret – Rotary Contrucții Mentenanță în contestație.
Asocierea invocă în contestație o întreagă corespondență între conducerea CFR, direcția achiziții, cea de fonduri europene în care s-ar fi dat acceptul alocării de fonduri suplimentare.
În răspunsul furnizat, CNSC afirmă că eventualele încercări și corepondența purtată nu reprezintă certitudinea existenței fondurilor. Ca urmare, CNSC respinge contestația primită.
Ce presupun lucrările
-Electrificarea, dublarea și reabilitarea liniei vor asigura accesul trenurilor de lung parcurs în stațiunile aferente litoralului românesc fără transbordarea călătorilor sau schimbarea mijlocului de remorcare, ceea ce va permite preluarea traficului de călători din sectorul rutier atât pentru descongestionarea zonei, cât și pentru reducerea numărului de accidente, se arată în anunț.
-Linia Constanța-Mangalia face parte din Magistrala 800 București-Constanța-Mangalia, are o lungime de 42,9 km (măsurați între ax stație Constanța – ax stație Mangalia) și deservește stațiunile turistice din zona de sud a litoralului românesc și porturile Constanța și Mangalia.
-Pe linia ferată Constanța-Mangalia, cu o lungime de 42,9 km: Constanța – Agigea Ecluză (linie dublă și electrificată – 9,6 km), Agigea Ecluză – Mangalia (linie simplă neelectrificată – 33,3 km) sunt amplasate șase stații CF: Constanța, Agigea Nord, Eforie Nord, Eforie Sud, Costinești, Mangalia, două halte de mișcare: Agigea Ecluză H.m. și Neptun H.m. și patru puncte de oprire: Tuzla h, Pescăruș h, Costinești Tabără h.c., Neptun h.c. Viteza maximă este de 80 km/oră pentru trenurile de călători, iar pentru trenurile de marfă este de 60 km/oră. Modul de remorcare al trenurilor este tracțiune diesel-electrică. Circulația trenurilor se desfășoară pe bază de bloc de linie automat, doar între Constanța și Eforie Nord, iar între Eforie Nord și Mangalia – la cale liberă.
-Circulația trenurilor se va efectua pe linie dublă electrificată, pe 26,4 km (9,6 km ax Constanța – ax H.m. Agigea Ecluză + 16,8 km ax Costinești – ax Mangalia) și linie simplă electrificată pe 16,5 km (ax H.m. Agigea Ecluză – ax Costinești). Linia va fi înzestrată cu instalație de centralizare electronică de linie (CEL) și ERTMS Nivel 2. Instalația de centralizare electronică de linie CEL va fi operată dintr-un post central care va fi amplasat în clădirea CMT Constanța.
-Proiectul include: 23 de podețe noi, un pod de încrucișare, patru poduri, patru pasaje inferioare, un pasaj pietonal, o substație de tracțiune CFR/Enel. În prezent, un tren parcurge distanța Constanța – Mangalia de 43 de kilometri în jur de o oră. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|