Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Noile trenuri Alstom Coradia Stream

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Iul/2024
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2019 14:42:19    Titlul subiectului: Achizitie 20 rame electrice noi pentru IR 203385

ARF a lansat în iulie un anunț de consultare a pieței pentru achiziția a 20 de rame electrice pentru trenuri InterRegio. Iată un articol pe această temă:
https://mobilitate.eu/autoritatea-reforma-feroviara-electrice/
Citat:
Autoritatea pentru Reforma Feroviara a lansat un program de consultare a pieței în vederea demarării achiziției a 20 de rame electrice noi. ARF intentioneaza organizarea unei proceduri de achizitie a 20 rame electrice noi conform specificatiilor tehnice. Sursa de finanțare : POIM + Bugetul de Stat. Data limită a consultării este 22.07.2019.

Se doreste obtinerea unei valori estimative pentru achizitia celor 20 de rame RE-IR pe un singur nivel.
Pretul va fi compus din doua parti:
– pretul de achizitie al celor 20 de rame electrice RE-IR pe un singur nivel si
– o cotatie pentru mentenanta (pentru 15 ani si pentru 30 ani) intr-un pret mediu lei/km de exploatare a vehiculului.

Conform caietului tehnic, ramele vor avea 5-6 vagoane, cabină de conducere în ambele capete, sarcină pe osie de maxim 18 tone, viteză maximă de 160 km/h. Ramele vor avea până la 300 de locuri pe scaune și posibilitatea de a circula cuplate în trenuri de până la 3 unități. Perioada de garanție trebuie să fie de 24 luni, iar durata de viață de minim 30 de ani la un parcurs mediu zilnic de până la 1000 km.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2019 14:46:11    Titlul subiectului: 203387

S-a suspendat licitatia pentru cele 40+40 de rame electrice noi si acum vor sa achizitioneze 20 de rame ?

Cred ca se tin de glume

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Iul/2024
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2019 14:50:06    Titlul subiectului: 203388

Anunțul a fost lansat în iulie, iar cea pentru Regio a fost suspendată acum în octombrie, deci nu au a face una cu cealaltă.
Off - topic: Și oricum, suspendată înseamnă că i s-a pus pauză, deci nu e o problemă majoră. Dacă era anulată, însemna că s-a oprit de tot și trebuia reluată toată procedura. Asta ar fi fost o problemă majoră.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Iul/2024
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2019 18:06:19    Titlul subiectului: 203392

Iată și link-ul anunțului:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/mc-notice/view/100048456
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 12 Oct 2019 12:39:15    Titlul subiectului: 203408

Hai sa fin realisti un pic si sa nu visam la cai verzi pe pereti. CFR-ul abia mai poate sa asigure functionarea zilnica a trenurilor. CFR-ul abia mai poate plati facturile la energie electrica, la carburanti, etc.
CFR-ul este din nou foarte aproape de incapacitate de plata. Chestia cu gratuitatea la studenti i-a salvat de la faliment, pe moment, dar.........ghinion de nesansa, si cei de la Ministerul Educatiti au cam ramas fara bani.

Aceste anunturi sunt..........o campanie electorala.

Logic ar fi ca CFR-ul sa faca revizia la vagoanele care stau be bara (nu au avut bani de revizii) apoi sa modernizeze principalele magistrale feroviare (doar M800 este modernizata, dar nu 100 %, vezi gara Fetesti si imprejurimi).

CFR-ul sa faca bine sa evite incapacitatea de plata si sa lase la o parte chestiile astea fanteziste.

Daca CFR-ul reuseste sa treaca cu bine de criza care se prefigureaza in 2020, atunci pot sa zic ca sunt niste eroi.

Asa ca, anuntul asta cu 20 de rame noi pentru trenurile IC, eu il consider............divertisment ieftin. Am cunoscuti care lucreaza in cadrul companiei si de la ei stiu ce dezastru sta sa se prefigureze la CFR. In orice moment compania poate sa isi inceteze functionarea, daca nu se va face o infuzie mare de capital. Dar, alt ghinion de nesansa, bugetul este cam pe minus.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Iul/2024
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 05 Dec 2019 19:03:06    Titlul subiectului: 204297

Bun. A fost publicat raportul final pe 20 noiembrie. Sursa: MetrouUșor:


Raport nr.22_287_2019 - privind consultarea pietei_RE-IR.noi-semnat.pdf
 Descriere:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=34&t=4760#p338186

Descărcare
 Nume fișier:  Raport nr.22_287_2019 - privind consultarea pietei_RE-IR.noi-semnat.pdf
 Mărime fișier:  13.22 MB
 Descărcat:  de 253 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2023 20:28:47    Titlul subiectului: Noile trenuri Alstom Coradia Stream 217412

Primul tren Alstom, a ajuns in Romania. Articolul se gaseste aici

Citat:
Alstom Coradia Stream, primul tren nou cumpărat de statul român în ultimii 20 de ani, a ajuns în țară.

A ajuns în România primul tren electric, dintr-un lot de 37 de rame noi, primele cumpărate de autorități în ultimii 20 de ani.

Garnitura, produsă în Polonia, a trecut, sâmbătă seara, prin vama Curtici și urmează să fie adusă la București zilele următoare. Însă, va mai dura până când va putea transporta călători.

Va trebui să parcurgă cel puțin 10.000 de kilometri, în cadrul testelor statice și dinamice.

Trenul Alstom Coradia Stream, produs la o fabrică din Polonia, a ajuns în gara din Curtici, sâmbătă seară, tractat. Acolo s-au făcut actele vamale și a fost autorizat temporar să circule pe șinele de la noi. Momentul a atras și localnici curioși.

Trenul va fi folosit pe rutele foarte aglomerate

Ștefan Rosanu, președinte Autoritatea pentru Reformă Feroviară: „Ne dorim ca în ziua de Crăciun sau între Crăciun și Anul Nou să putem să îl punem în circulație cu călători, dar tot acest scenariu depinde de unda verde pe care o primim din parte entităților de siguranță feroviară”.

Trenul va fi folosit, la început, doar pe rutele foarte aglomerate București-Constanța, și București-Brașov. Are 6 vagoane și 350 de locuri în total, culoare generoase și spații pentru bagaje voluminoase.

În țară vor mai ajunge la anul și celelalte 36 de garnituri din lotul cumpărat de statul român. Sunt primele trenuri achiziționate de autoritățile de la noi în ultimii 20 de ani și vor conecta Bucureștiul cu marile orașe din toată țara. Proiectul este finanțat cu fonduri europene, iar valoarea sa se ridică la 2,4 miliarde de lei.

Ștefan Rosanu, președinte Autoritatea pentru Reformă Feroviară: „Celelalte trenuri vor fi livrate începând cu vara viitoare , din păcate, conform informărilor, există o întârziere pe lanțul de aprovizionare. Conform contractului, toate trenurile trebuia să înceapă fie livrate în noiembrie - decembrie 2023, trebuia să avem 2-3 trenuri pe lună livrate , după cum vedem, acum vorbim de un prim tren pe care încercăm să îl punem în circulație în luna decembrie”.

Pe de altă parte, autoritățile trebuie să reabilitateze și să pună la punct și liniile de cale ferată din țară. Responsabilii CFR susțin că se fac reparații pe sute de kilometri de cale ferată și pe aproape o mie vor începe lucrări de modernizare pentru ca trenurile să poată circula cu până la 160 de kilometri pe oră.

Numai prin PNRR, România are la dispoziție peste 15 miliarde de lei, bani europeni pentru modernizarea căii ferate. În multe cazuri, constructorii abia s-au apucat de treabă, așa ca rezultatele le vom vedea în următorii 2 -3 ani. Până atunci, călătorilor nu le rămâne decât să aibă răbdare. Anul trecut, de exemplu, trenurile de călători au adunate peste 70.000 de ore de întârziere.

Cei mai mulți bani europeni vor fi folosiți pentru două linii de tren care urmează să fie modernizate.

Este vorba de linia dintre orașele Arad – Timișoara – Caransebeș, cu o lungime de 155 km, și cea dintre Cluj Napoca – Episcopia Bihor, 156 km.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Ian 2024 16:09:31    Titlul subiectului: 217759

Unul dintre noile trenuri s-a defectat inca de la primele probe Laughing Laughing Laughing
Articolul se gaseste aici

Citat:
Trenul electric cumpărat din Polonia s-a defectat la primele probe. Autoritățile fac investigații

Autoritățile feroviare fac investigații pentru a afla motivele pentru care trenul electric adus din Polonia s-a defectat la primele probe.

Autoritățile feroviare fac în prezent investigații pentru a afla motivele pentru care trenul electric adus din Polonia, la începutul acestei luni, s-a defectat la primele probe, arată Radio România Actualități.

Directorul Autorității de Reformă Feroviară, Ștefan Roșeanu, a precizat că a fost vorba de un scurtcircuit la instalația de alimentare a motorului. Trenul nu a luat foc, însă este nevoie de înlocuirea întregii instalații de alimentare și aducerea uneia noi din Polonia.

Amintim, primul tren electric inter-regional din setul celor 37 contractate de Alstom este primul tren nou cumpărat de România în ultimii 20 de ani și după trecerea a 40 de ani de la achiziția ultimului tren electric. Cele 37 de rame electrice inter-regionale (RE-IR1) sunt produse de Alstom Ferroviaria SpA la fabrica de la Katowice (Polonia) și vor conecta Capitala cu principalele centre urbane ale țării. De asemenea, vor facilita și conexiunile inter-regionale, contribuind la asigurarea mobilității, scăderea timpilor de călătorie și îmbunătățirea nivelului general al serviciilor publice prestate pentru transportul public pe calea ferată.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Noi 2024 09:29:15    Titlul subiectului: 220172

Noul tren Alstom va circula intre Bucuresti si Brasov de miercuri (20 noiembrie). Va fi un nou IR in mersul trenurilor, cu plecare spre Brasov de la ora 5:40 din Gara de Nord. Articolul se gaseste aici

Citat:
Primul tren nou cumpărat de România în ultimii 20 de ani circulă începând de miercuri. Ce orar are între București și Brașov

Trenul electric de la Alstom care a intrat anul trecut în țară a ajuns, după multe amânări și multă birocrație, să facă primul drum cu călători. A plecat din Gara de Nord din București miercuri la 9.30, cu destinația Brașov, unde ajunge la ora 12.00.

Momentul a fost punctat electoral și de Marcel Ciolacu. El a urcat în tren la Sinaia, în timp ce Grindeanu era deja, urcat de la Buftea.

Trenul electric RE-IR TS02 Alstom Coradia Stream introdus în circulație de compania de stat CFR Călători are șase vagoane și 350 de locuri. Trenul a plecat din Gara de Nord aproape plin.

Viteza maximă – 140 de km/la oră – a fost atinsă între București și Câmpina, conform reporterului HotNews.ro aflat în tren.

Trenul circulă pe ruta București Nord – Ploiești Vest – stațiunile de pe Valea Prahovei – Brașov ca tren Interregio și cu tarif aferent acestui rang de tren. Astfel, un bilet pe distanța București Nord – Brașov costă 63,00 lei la clasa a II-a și 91,00 lei la clasa I.

În perioada 21 noiembrie – 14 decembrie 2024 trenul de la Alstom va circula după următorul program: IR 16001 București Nord plecare 05:40 – Brașov sosire 08:08 / IR 16002 Brașov plecare 08:43 – București Nord sosire 11:12. Orarul de circulație se va schimba după 15 decembrie, când intră în vigoare noul Mers al Trenurilor.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Noi 2024 09:31:33    Titlul subiectului: 220173

Ei bine.........noul tren s-a defectat la o zi dupa ce a intrat in serviciul regulat pentru pasageri Laughing Laughing Laughing

Articolul se gaseste aici

Citat:
Noul tren de la Alstom s-a stricat a doua zi după inaugurare. Nu a mai plecat din Gara de Nord din cauza unor „erori”

Trenul nou a fost anulat joi dimineața din cauza unor erori afișate de computerul de bord, călătorii fiind reprogramați pentru următorul tren, potrivit reprezentanților Autorității pentru Reformă Feroviară (ARF).

"Trenul nou a trebuit să fie anulat în aceasta dimineață în urma unor erori afișate de computerul de bord care nu s-au resetat în timp util, după tractarea la depou și decuplarea locomotivei de manevră. Călătorii au fost redirijați către următorul tren programat cu 30 de minute mai târziu", au declarat reprezentanții ARF. Sursa citată de Agerpres a precizat că trenul Coradia Stream, preluat de ARF și pus în circulație (din lotul de 37 trenuri contractate în martie 2022), nu are in prezent vreo rezerva tehnică, până la intrarea în parc a următoarelor trenuri. CFR Călători a introdus în circulație, de miercuri, primul tren electric format din material rulant nou, rama RE-IR TS02 Alstom Coradia Stream.

Rama este alocată pentru exploatare operatorului național CFR Călători de către Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF), proprietarul de facto al trenurilor Alstom achiziționate pentru România. Modelul Coradia Stream este primul tren furnizat de către firma producătoare Alstom Ferroviaria S.p.A. pentru transportul feroviar de pasageri din România, în cadrul contractului de achiziție încheiat și derulat de către ARF. CFR Călători operează rama electrică Alstom pe ruta București Nord - Ploiești Vest - stațiunile de pe Valea Prahovei - Brașov ca tren Interregio și cu tarif aferent acestui rang de tren, conform contractului de servicii publice încheiat de companie, cu ARF. Trenul trebuia să plece joi din Gara de Nord la ora 5:40.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Iun/2025
Mesaje: 8840
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 21 Noi 2024 10:16:58    Titlul subiectului: 220174

Bestial! Romania nu te dezamageste niciodata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Hermannstadt63



Data înscrierii: 27/Mar/2021
Ultima vizita: 04/Mai/2025
Mesaje: 96
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 02 Ian 2025 02:19:40    Titlul subiectului: Noile trenuri Alstom Coradia Stream 220342

Filmări realizate în timpul călătoriei de probă - din 9.10.2024 - a trenului Alstom Coradia Stream pe traseul București Nord - Brașov și retur puteți viziona pe link-ul de mai jos:
https://www.youtube.com/watch?v=RhWqGvG2y7w
Vizionare plăcută!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 06 Apr 2025 17:10:00    Titlul subiectului: 221171

Am fost ieri la Busteni cu trenul Alstom Coradia. Este alta liga. Dupa parerea mea este cel mai bun material rulant care exista in Romania. Nu se combara nici macar cu rama Hyperion a celor de la Softronic. Pentru inceput cateva poze cu exteriorul acestui tren, facute la Bucuresti Nord si Busteni.


20250405_062303.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.38 kb
 Vizualizat:  de 916 ori

20250405_062303.jpg



20250405_062307.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.41 kb
 Vizualizat:  de 916 ori

20250405_062307.jpg



Tura Bucegi, 5 aprilie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.74 kb
 Vizualizat:  de 916 ori

Tura Bucegi, 5 aprilie 004.jpg



20250405_062316.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.52 kb
 Vizualizat:  de 912 ori

20250405_062316.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Dum 06 Apr 2025 17:13:18, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 06 Apr 2025 17:12:18    Titlul subiectului: 221172

Interiorul arata ca nou, ceea ce imi place ca numarul locurilor este cu caractere mari sa fie vizibile de departe. Singurul lucru care nu imi place sunt scaunele care nu prea sunt confortabile. De asemenea distanta intre scaune, cam mica, cei mai corpolenti ar putea vea probleme.


20250405_062456.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.33 kb
 Vizualizat:  de 913 ori

20250405_062456.jpg



20250405_062502.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.44 kb
 Vizualizat:  de 913 ori

20250405_062502.jpg



20250405_062510.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.67 kb
 Vizualizat:  de 913 ori

20250405_062510.jpg



20250405_062527.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.04 kb
 Vizualizat:  de 913 ori

20250405_062527.jpg



20250405_062531.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.04 kb
 Vizualizat:  de 913 ori

20250405_062531.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 06 Apr 2025 17:15:52    Titlul subiectului: 221173

Cum spuneam trenul este in alta liga. Ca sa fac o paralele cu fotbalul nu as putea spune ca Alstom Coradia este in „Champions League”, dar cu siguranta undeva pe la nivelul „Europa League feroviar”. Accelereaza foarte repede, nu simti nimic, la fel de repede si decelereaza. Nu erau diferente mai mari de 2-3 km/ora intre viteza afisata pe monitorul trenului si cea pe care am masurat-o cu aplicatia telefonului mobil.


Screenshot_20250405-065609_Speedometer.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.08 kb
 Vizualizat:  de 911 ori

Screenshot_20250405-065609_Speedometer.jpg



Screenshot_20250405-065637_Speedometer.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.15 kb
 Vizualizat:  de 911 ori

Screenshot_20250405-065637_Speedometer.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 06 Apr 2025 17:18:37    Titlul subiectului: 221174

Sistem de informare foarte bun, atat monitoare dar si mesaje vocale. Singura observatie pe care o am, ar trebui ca informarea sa se faca atat in limba romana cat si in limba engleza.

Pe monitoare poti vedea amplasamentul toaletelor in tren (patru la numar) si daca este ocupata sau nu.

Tot pe monitoare ai informatii despre parcursul trenului si care este prima statie.



20250405_062517.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.9 kb
 Vizualizat:  de 909 ori

20250405_062517.jpg



20250405_062731.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.94 kb
 Vizualizat:  de 909 ori

20250405_062731.jpg



20250405_062734.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.64 kb
 Vizualizat:  de 909 ori

20250405_062734.jpg



20250405_063522.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.88 kb
 Vizualizat:  de 909 ori

20250405_063522.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Apr 2025 07:59:35    Titlul subiectului: 221376

Interesant ca au scos trenul IR16001 care pleca de la ora 6:31. In prezent trenul Alstom Coradia pleaca de la ora 7:15 cu indicativul IR16005. Practic circula in locul IR1631. Ceea ce nu inteleg eu, de ce nu au lasat vechiul numar IR1631 ? De ce aceste trenuri trebuie sa aiba un numar din cinci cifre (la fel ca un tren particular) ?


20250422_070421.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.84 kb
 Vizualizat:  de 704 ori

20250422_070421.jpg



20250422_070453.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.35 kb
 Vizualizat:  de 704 ori

20250422_070453.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Iun/2025
Mesaje: 8840
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Apr 2025 11:03:53    Titlul subiectului: 221379

Pentru ca asa e Romania, cand e ceva nou, trebuie onorat cu diverse masuri de astea exagerate intru evidentiere... Primitivism si prostie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Apr 2025 14:37:44    Titlul subiectului: 221435

Alstom Coradia va ajunge si in Bulgaria. Articolul se gaseste aici

Citat:
Alstom va livra 35 de trenuri Coradia Stream în Bulgaria

Alstom a semnat un contract în valoare de 600 de milioane de euro cu Ministerul Transporturilor și Comunicațiilor din Bulgaria pentru furnizarea a 35 de trenuri electrice interregionale Coradia Stream, împreună cu servicii de întreținere pe o perioadă de 15 ani. Contractul, semnat de consorțiul BULEMU condus de Alstom și care include partenerul local RVP Invest, are o valoare totală de 720 de milioane de euro.

UPDATE. Alstom Transport România a remis un comunicat de presă privind contractul. Acesta a fost semnat în numele Alstom de către Gabriel Stanciu, director general pentru Bulgaria, România și Republica Moldova. „Mă bucur că astăzi putem prezenta pasagerilor din Bulgaria avantajele modelului Coradia Stream, bazat pe cele mai moderne tehnologii Alstom. Pasagerii din Italia, Olanda și multe alte țări europene, și mai recent din România, pot beneficia acum de avantajele și confortul acestor trenuri. Coradia Stream este o soluție de mobilitate modernă și sustenabilă, potrivită pentru secolul XXI”, a declarat el.

Aceste trenuri vor fi primele trenuri electrice interregionale de călători livrate de Alstom pentru a fi utilizate în Bulgaria și marchează prima achiziție nouă de material rulant de acest tip în țară în ultimii 20 de ani. Trenurile cu șase vagoane vor fi utilizate pe rute cu o durată de până la cinci ore.
„Trenurile Coradia Stream pentru Bulgaria vor sprijini trecerea la un transport modern și durabil. Acest contract completează portofoliul Alstom în această țară, extinzându-se de la semnalizare și infrastructură la material rulant și întreținere”, a declarat Gian Luca Erbacci, președinte Alstom Europa.
„Aceste trenuri vor contribui la atragerea unui număr mai mare de pasageri, oferind un serviciu mai regulat, mai confortabil și cu emisii mai reduse”, a adăugat Grozdan Karadjov, viceprim-ministru și ministru al Transporturilor și Comunicațiilor din Bulgaria.

Trenurile Coradia Stream vor putea atinge viteze de până la 160 km/h și vor respecta standardele europene și specificațiile tehnice de interoperabilitate (STI). Fiecare unitate va avea un design cu podea joasă 100%, va oferi locuri pentru peste 320 de pasageri și va include sisteme de informare audiovizuală, toalete accesibile, spațiu pentru biciclete și cărucioare pentru copii, rafturi pentru bagaje și puncte de încărcare.
Noua flotă va fi echipată cu sistem de semnalizare ERTMS Nivel 2 și proiectată pentru interoperabilitate cu principalele sisteme de alimentare cu energie electrică din Europa. Trenurile vor fi adaptate specificațiilor de proiectare ale autorităților bulgare, inclusiv finisajele și culorile.
Întreținerea va fi asigurată în parteneriat cu RVP Invest, incluzând reparații programate, asistență de urgență și revizii generale, în cadrul portofoliului FlexCare al Alstom.
Alstom a vândut peste 4.000 de trenuri Coradia la nivel global, cu peste 700 de trenuri Coradia Stream deja comandate în țări precum Italia, Olanda, Danemarca și România.
În plus față de acest nou contract, Alstom este implicat în prezent în întreținerea flotei de pasageri a BDZ și în modernizarea infrastructurii din Bulgaria.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community