 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
CiprianTRB

Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Mar 28 Iul 2020 22:30:01 Titlul subiectului: |
207925 |
|
Astra Vagoane – CRRC câștigă licitația de 100 de tramvaie la București
Asocierea româno-chineză a primit din partea Primăriei București maximul de punctaj la ultima evaluare a ofertelor după decizia favorabilă a Curții de Apel București.
Astra Vagoane – CRRC a primit 100 de puncte, respectiv maximul posibil, potrivit informațiilor deținute de către Club Feroviar. Evaluarea ofertelor, tehnică și financiară, a primit și avizul conform necondiționat din partea Agenției Naționale de Achiziții Publice.
Turcii, desemnați inițial câștigătoriLa începutul lunii decembrie, decizia de atribuire de la licitația pentru tramvaie organizată de Primăria Capitalei, prin care turcii de la Durmazlar au fost desemnați câștigători, a fost anulată de CNSC.
”În temeiul art. 26 alin. (2) și (5) din Legea nr. 101/2016, pentru considerentele evocate în motivarea prezentei, admite, în parte, contestația formulată de Astra Vagoane Călători SA, în contradictoriu cu Municipiul București, și anulează adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire nr. 3307/04.11.209 și 3308/04.11.2019 și raportul procedurii de atribuire nr. 3297/04.11.2019”, se arăta în Decizia CNCS obținută de Club Feroviar.
De asemenea, CNSC a obligat Primăria Capitalei la plata sumei de 35.000 de lei către Astra Vagoane Călători SA, reprezentând cheltuielile cu avocații.
https://clubferoviar.ro/astra-vagoane-crrc-castiga-licitatia-de-100-de-tramvaie-la-bucuresti/
|
|
Sus |
|
 |
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Mie 29 Iul 2020 04:43:26 Titlul subiectului: |
207926 |
|
In sfarsit. Gata, o sa avem tramvaie romanesti. O sa crape facebook-ul in doua de comentariile tuturor cretinilor.
Sper sa le livreze intr-un orizont rezonabil.
|
|
Sus |
|
 |
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 16/Ian/2025 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Sâm 01 Aug 2020 11:15:21 Titlul subiectului: |
207958 |
|
Romanii fac tramvaiele impreuna cu chinezii? Puteti da mai multe detalii? Mie imi convine cand aud de China, am incredere in ei.
|
|
Sus |
|
 |
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Lun 03 Aug 2020 11:57:38 Titlul subiectului: |
207974 |
|
Participarea chinezilor e pt cifra de afaceri. Am inteles ca vin cu aerul conditionat (poate si alte chestii, n-am idee). Tramvaiele sunt Imperio.
|
|
Sus |
|
 |
Acier

Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2025 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Mie 26 Aug 2020 22:57:29 Titlul subiectului: |
208140 |
|
Presupun că noile tramvaie vor intra pe liniile modernizate, gen 41, 1/10, 21 sau 32.
|
|
Sus |
|
 |
CiprianTRB

Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Joi 27 Aug 2020 10:09:27 Titlul subiectului: |
208145 |
|
Sunt pentru 1, 10, 21, 25, 32,40, 41 și 55. Liniile 40 și 55 au fost bagate pe lista pentru a putea primi finanțare europeana pentru modernizarea liniilor.
|
|
Sus |
|
 |
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 16/Ian/2025 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Joi 27 Aug 2020 13:45:18 Titlul subiectului: |
208149 |
|
Linia 1 e modernizata in totalitate? Ultima oara cand am fost pe langa Sincai parca tot praf era. Dar poate nu mai sunt eu la curent, fiind plecat din tara de cativa ani.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 27 Aug 2020 14:47:15 Titlul subiectului: |
208152 |
|
Linia 1/10 nu mai merge pe la Șincai de vreo 2 ani și ceva. O ia prin Văcărești - Olteniței via Piața Sudului. Da, e modernizat în totalitate tot traseul.
|
|
Sus |
|
 |
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Vin 28 Aug 2020 04:59:20 Titlul subiectului: |
208165 |
|
Cu exceptia bucatii de pe Milea. Daca vorbim de linia 1/10.
|
|
Sus |
|
 |
CiprianTRB

Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
|
Sus |
|
 |
CiprianTRB

Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Mar 11 Mai 2021 12:14:30 Titlul subiectului: |
210382 |
|
BREAKING. S-a semnat contractul pentru achiziția a 100 de tramvaie Astra la București
Primarul general al Capitalei a semnat marți contractul de achiziție a 100 de tramvaie fabricate de Astra Vagoane, destinate STB.
La ceremonia de semnare a fost prezent primarul general Nicușor Dan, oficiali ai Astra Vagoane și ai STB. Tramvaiele noi au 36 de metri, podeaua coborâtă integral și cinci uși duble. Contractul include, de asemenea, piesele de schimb, consumabilele, serviciile de punere în funcțiune, servicii de întreținere, service și remedierea defecțiunilor pe perioada garanției. Totodată, câștigătorul va asigura și școlarizarea personalului care va opera tramvaiele. (D.C.)
|
|
Sus |
|
 |
TheTigerBeast

Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 03/Iun/2025 Mesaje: 693 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Mar 24 Mai 2022 20:20:02 Titlul subiectului: Tramvaiele Astra Imperio |
213311 |
|
Am creat acest topic de discutie pentru tramvaiele Astra Imperio deoarece primul va parasi fabrica de la Arad pe 30 mai.
Citat: | Primul tramvai Imperio din comanda de 100 de bucăți de la Astra Vagoane Călători va pleca din fabrică spre Capitală în data de 30 mai, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanții producătorului.
„Pleacă din fabrică pe 30 mai. Fiind un transport agabaritic, nu știm exact când ajunge, dar îi vom anunța la timp”, au răspuns reprezentanții Astra Vagoane Călători la solicitarea ECONOMICA.NET.
Rămâne de văzut când va sosi în Capitală, dar mai ales când va fi introdus în circulație.
„Cele 100 de tramvaie vor intra în traseu începând cu anul 2022 și vor putea fi folosite de bucureșteni pe liniile 1, 10, 21, 25, 32, 40, 41, 55”, a declarat Adrian Criț, director general Societatea de Transport București, cu ocazia semnării contractului pentru mult-așteptata achiziție. |
Le urez succes noilor tramvaie, mai ales pe infrastructura precara a STB-ului. Recent a mai deraiat un V3A...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.08 MB |
Vizualizat: |
de 8577 ori |

|
_________________ Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 23 Aug 2022 07:52:58 Titlul subiectului: |
214144 |
|
Ce distractiv e forumul mu... Intotdeauna zeci de pagini de nimic si ceva informatie in maxim o postare printre ele...
De vreo doua zile se frasuiesc, pornind, desigur, de la fascinanta obsesie a lor cu oglinzile, pe tema comportamentului in curbe a blidarelii bucurestene. De la mine stiati deja asta inca de pe 22 iulie (Facebook) si 27 iulie (acest forum):
Citat: | La Imperio de Bucuresti e fix solutia Combino Supra/Avenio. Pe Facebook explicasem de ce arata diferit articulatia 2 si de unde apare comportamentul diferit acolo fata de articulatiile 1 si 3:
Citat: | Astra Imperio Metropolitan pentru Bucuresti, configuratie de GT4+GB4 in varianta moderna, cu podea coborata si trecere prin interior intre GT si GB. Practic, ca doua tramvaie articulate (a cate doua module fiecare, unite in cate un singur punct de pivotare, ca Autentic/Imperio Civitas) cuplate printr-o bara de cuplare cu puncte de pivotare la ambele capete. Solutie ce reduce stresul asupra carcasei si liniilor, preluata de la Combino Supra. |
|
E atat de simplu... Pe mu s-a ajuns deja la faza "hai sa va desenez" sau chiar si mai si, "hai sa va arat cu macheta"... Smecherie pe vampirie...
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 29 Sep 2022 09:05:38 Titlul subiectului: |
214383 |
|
Hai sa o lamurim cu puterea blidarelilor bucurestene, ca sa priceapa inclusiv progresistii de pe forumul MU, care tin musai sa-si cautioneze pana in panzele albe idolii purtatori ai stindardului ideologiei lor (alde NicUSOR & co, cu Blidy mot)...
In caietul de sarcini nu este impusa o valoare minima pentru puterea motoarelor. Puterea motoarelor intra, insa, in algoritmul de calcul al punctajului primit de o oferta, conform metodologiei de calcul din fisierul atasat (v. pct. 2.1).
Asadar, se puncteaza puterea specifica instalata, care inseamna, conform definitiei date, raportul dintre suma puterilor NOMINALE si masa totala.
Prin urmare, produsul livrat pana acum este NECONFORM, caci nu respecta parametrii din oferta. Puterea nominala a motoarelor tramvaielor livrate este de 100 kW, iar oferta Astra presupune echiparea cu motoare cu puterea nominala de 120 kW. Fentele lui Blidy cu plajele (care inseamna fortarea parametrilor de functionare, deci nu o utilizare optima a vehiculului, aspect precizat clar in caietul de sarcini), la pachet cu mixajul ala cu cele doua tipuri de motoare (el face referire, de fapt, la intreaga gama de tramvaie Autentic, rebotezate Imperio Civitas la Arad si Imperio Metropolitan la Bucuresti, pentru care se asigura doua variante de motorizare, nu la doua variante de motorizare pentru Imperio Metropolitan), sunt doar fente, dupa care progresila s-au si dus (unul in special), in loc sa citeasca documentatia licitatiei.
In concluzie, nu oferta este neconforma, ci fie aceasta a fost falsa, fie s-a livrat un produs diferit fata de specificatiile din oferta. Daca cineva isi va asuma sa faca receptia asa cum se prezinta lucrurile acum, o va face pe barba sa, cu toate consecintele ce pot (si ar trebui sa) decurge din asta. Prin urmare, singura varianta de iesire legala din impas este ca Astra sa remedieze problema, echipand tramvaiele corespunzator ofertei (ceea ce e naspa, dar asta e cand vrei sa furi si esti prins). Si poate invata din experienta asta sa nu se mai joace din pix cu asa ceva, avizi de castig usor, caci, pana la urma, e vorba de vietile oamenilor.
Descriere: |
|
 Descărcare |
Nume fișier: |
Metodologie de calcul si evaluare pentru acordarea punctajelor fiecarui factor de evaluare.pdf |
Mărime fișier: |
719.9 kb |
Descărcat: |
de 146 ori |
|
|
Sus |
|
 |
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 29 Sep 2022 12:01:44 Titlul subiectului: |
214384 |
|
Sa-i mai aud pe aia cu "da' de ce nu cumparam produse romanesti?"
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 29 Sep 2022 12:33:57 Titlul subiectului: |
214385 |
|
Intrebati putin mai la vest , la Siemens , care este treaba cu aceste motoare , au fost folosite pe toata gama de tramvaie (in afara de ULF) peste tot pe unde au avut comenzi. Ar fi fost aceeasi situatie si daca se cumparau Avenio direct de la Siemens , nu prin firme terte.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 30 Sep 2022 11:37:09 Titlul subiectului: |
214388 |
|
https://www.glsa.ro/astra-vagoane-calatori-am-decis-inlocuirea-motorului-ofertat-cu-un-motor-fabricat-de-siemens-germania-care-dezvolta-o-putere-cuprinsa-intre-100-150-kw-superior-celui-initial/
Citat: | Astra Vagoane Călători : ,,Am decis înlocuirea motorului ofertat cu un motor fabricat de Siemens -Germania, care dezvoltă o putere cuprinsă între 100-150 kW, superior celui initial”
În urma afirmațiilor apărute în media, conform cărora tramvaiele livrate la București de către Astra Arad au venit cu motoare mai mici, reprezentanții firmei arădene fac anumite precizări pentru Glasul Aradului în dorința de a lămuri lucrurile.
"Referitor la motoarele care echipează tramvaiele de București, Astra a depus o ofertă cu 5 ani în urmă, în care este specificată puterea de 120 kW/motor. În perioada care s-a scurs de la depunerea ofertei, au apărut motoare mai performante, mai fiabile și mai economice din punct de vedere al consumului de energie, așa că am decis înlocuirea motorului ofertat cu un motor fabricat de Siemens-Germania, care dezvoltă o putere cuprinsă între 100-150 kW, superior celui ofertat inițial, fapt confirmat și de singurul Organism de Omologare și Certificare din România. Menționăm că în documentele de licitație nu a fost cerută o putere a motorului, aceasta fiind de competența fabricantului", declară special pentru Glasul Aradului, Gheorghe Sârbu, director Astra Vagoane Călători. |
FANTASTIC! Astia nu o lasa moarta cu aburelile, iar progresila de pe forumul MU plescaie din falcute, multumiti ca au mai primit niste bun-bun de inghitit pe nemestecate...
Pe motoarele traivanurilor aduse deja la Bucuresti scrie "putere nominala: 100 kW", deci la functionare normala, indelungata, dezvolta aceasta putere! Ca motorul poate duce mai mult, e altceva, dar duce mai mult iesind din parametrii nominali. Or, in metodologia de calcul a punctajului primit de oferta la licitatia PMB se are in vedere PUTEREA INSTALATA, pentru al carei calcul se considera valoarea NOMINALA a puterii fiecarui motor. Iar oferta depusa de Astra indica o putere nominala de 120 kW, trecuta, de altfel, si pe pliantul de prezentare publica. Ce e asa de greu de priceput, bre?!
Iar daca va indrazni cineva, pana la urma, sa faca receptia tramvaielor deja aduse - deocamdata doar executa dansul vrutului la toaleta, incurcati de problema, iar lumea e deja nedumerita de ce se tot amana receptia si punerea in circulatie - parnaica scrie pe fruntea acelui personaj... Sigur, daca nu se vor pune in miscare "niste rotite" ale statului paralel, care sa ingroape murdaria...
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Oct 2022 08:00:00 Titlul subiectului: |
214393 |
|
Bun, intre timp a aparut de la Astra hartia din atasament, ca raspuns primit de la Siemens.
Probleme:
1. Povestile lui Blidar cu plaja raman simple aberatii, in conditiile in care trebuia sa se refere strict la puterea nominala;
2. Pe motoarele cu pricina - la fel ca si in documentatia tehnica indicata de Economedia in articolul initial, care a declansat discutia - este inscrisa de producator doar valoarea nominala de 100 kW (iar acele marcaje nu sunt puse acolo de frumusete, ci pentru a certifica conditiile de functionare normala, avand valoare legala, in consecinta).
Din surse sigure, pentru ca la functionare cu frecventa de 50 Hz motoarele nu fac fata pentru a deplasa tramvaiul cu o viteza acceptabila, s-a crescut, prin reglaje, frecventa la 60 Hz, obtinandu-se pana la urma o viteza de deplasare maxima ce la alte tramvaie reprezinta limitare electronica, nicidecum maximul de viteza pe care il poate atinge tramvaiul.
Asadar, cele doua valori nominale ale puterii indicate de Siemens sunt posibile prin ventilarea fortata mentionata, dar se obtin in regimuri de alimentare nominale diferite si inclin sa cred ca ele sunt valabile pentru piete diferite (sa zicem, europeana, cu alimentare la 50 Hz, si americana, cu alimentare la 60 Hz). Probabil de aceea pe motor este trecuta valoarea nominala a puterii de 100 kW, caci se adreseaza pietei europene, unde alimentarea se realizeaza la o frecventa nominala de 50 Hz.
Ce este clar e ca se cauta cu orice pret rezolvarea deranjului si punerea batistei pe tambal, prin subterfugii mizerabile, de genul fituicii atasate, "de la Siemens, frate!", care omite chestiuni importante pentru a satisface ochiul si mintea nestiutoare, ce nu fac conexiuni, ce nu-si pun intrebari, ce nu cauta raspunsuri, ce inghit pe nemestecate galusti servite.
Si ce mai este clar e ca la Bucuresti va circula un tramvai handicapat, ce se va transforma intr-un soi de ITB de pe vremuri pe "panti".
Sa va fie de bine celor ce acceptati astfel de magarii care sunt facute pentru a umple buzunarele jnapanilor!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.71 kb |
Vizualizat: |
de 7593 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 8841 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 18 Oct 2022 08:50:00 Titlul subiectului: |
214445 |
|
Te-ai distrat? Eu da, copios... Pe langa aceeasi batjocura la adresa concurentei (auzi la el, in afara de Siemens si Alstom, restul producatorilor sunt niste terchea-berchea, iar el nu se poate compara cu ei, ca nu-s de nasul lui - adica alde Stadler si Skoda is niste pulifrici la furat), isi da singur suturi in oo, prezentand tramvaiul Avenio pentru Nuremberg, care, ce sa vezi, e tata lui Metropolitanul lui, doar ca are 6 motoare (aceleasi ca si la Metropolitan, cu caracteristici constructive similare, dar prezentate corect in pliantul de prezentare, in standardul european de alimentare, deci cu puterea NOMINALA - deci in functionare CONTINUA - de 100 kW), care e standardul familiei Avenio la tramvaiele cu 4 module. Pe langa povestea cu puterea motoarelor (care sunt aceleasi de la familia Combino incoace, dar fix aceleasi, cu aceleasi caracteristici), de ce la Bucuresti tramvaiul este echipat doar cu 4 motoare?
Am ajuns abia la jumatea vizionarii, dar m-am intrerupt ca sa verific ce e cu tramvaiul ala pentru Nuremberg, desigur, pentru a-mi confirma inca o data ceea ce stiam deja.
Completare. Dl. de la SAERP ne poate explica de ce, daca e o prostie sa ne legam de cifre seci, totusi, in materialele sale, Siemens tine sa le arate asa cum sunt ele, seci?
Sunt multe aiureli in gluma aia de "conferinta de presa" cu niste nevrozati la pupitru si o mana de "jurnalisti" habarnisti... Totusi, n-am inteles de ce era asa de "na-na bataita" Blidar cand zicea de penalizarea aia de 10%, ca mie imi pare ca fix din motivul invocat in decizia de penalizare au pierdut pana la urma turcii, deci primaria lui madam Firea si-a dat singura in oo daca o fi avut vreo manareala cu otomanii... Sau poate imi scapa mie ceva (recunosc, nu sunt in tema si nici nu am acum timp sa caut)...
|
|
Sus |
|
 |
Rocar

Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 25/Feb/2025 Mesaje: 1339 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 02 Noi 2022 22:18:03 Titlul subiectului: |
214556 |
|
Tramvaiele Astra Imperio au fost supuse recent la mai multe testari prin oras. Se pare ca le-au trecut cu brio.
https://clubferoviar.ro/teste-cu-tramvaiele-astra-imperio/
Citat: | Noi teste reușite cu tramvaiele Astra Imperio Metropolitan pentru București
Noi teste cu tramvaiele Astra Imperio Metropolitan care au fost livrate municipalității bucureștene au fost făcute în noaptea de marți spre miercuri.
teste cu tramvaiele Astra Imperio
Concret, a fost vorba de teste cu două tramvaie Imperio Metropolitan, dintre care unul cap de serie nr. 001-IBU.
Primul tramvai a fost supus la teste încărcat cu saci cu nisip pe traseul Depoul Alexandria – Calea Rahovei – Șoseaua Progresului – Intersecția Răzoare – Bulevardul Timișoara – Vasile Milea – Orhideelor – Gara Basarab – Dinicu Golescu – Berzei (Sediul central al STB) – Vasile Pîrvan și retur. Au fost teste de urcare/plecare din pantă, remorcare și împingere a unui tip de tramvai identic cu care a fost cuplat, frânare de urgență, frânare de serviciu etc.
Cu un alt tramvai au fost făcute probe de etanșeitate. Acesta a plecat din Depoul Dudești, pe traseul Octavian Goga – Pasaj Mărășești – 11 iunie – Regina Maria – Calea Rahovei – Șoseaua Alexandriei. Tramvaiele au avut o comportare bună din punct de vedere tehnic în timpul acestor teste, însă nu sunt clare încă concluziile membrilor Comisiei de recepție de la Primăria Capitalei prezenți la fața locului.
Noi teste cu tramvaiele Astra Imperio, după cel de săptămâna trecută
Testele cu tramvaiele produse de Astra Vagoane Călători Arad au fost reluate săptămâna trecută, după cum a scris la vremea respectivă Club Feroviar.
Atunci, la Pasajul Lujerului a fost făcut un test de plecare din pantă cu un singur boghiu de tracțiune, celălalt fiind izolat. În zona Pasajului Grant-Strada Turda a fost făcut și un test de viteză, de care tramvaiul a trecut cu brio. De asemenea, vehiculul s-a comportat exemplar și în curbele strânse de la capătul de linie de la Piața Presei Libere. |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.63 kb |
Vizualizat: |
de 7037 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 05 Noi 2022 13:26:59 Titlul subiectului: |
214606 |
|
Era logic ca le vor trece. Treaba cu motoarele a fost si este o bomba fumigena pentru a se acoperi faptul ca de 5 ani sau de cand s-a inceput aceasta achizitie , administratiile nu au fost in stare sa pregateasca infrastructura pentru asemena tramvaie. Sunt 100% sigur ca si daca castiga Bozankaya era aceeasi problema , doar nu ar fi tinut tramvaie noi luni de zile fara motiv in depou. Era logic ca un peron care abia acomodeaza un V3A de 27 de metri nu va acomoda un tramvai de 36 de metri. Indiferent de firma producatoare , 36 de metri sunt 36 de metri. Sau , de ceva vreme s-au facut masuratori , se stia ca nu vor trece de anumite pasaje , stalpi etc. , ca depoul unde au fost livrate nu are dotarile necesare pentru ele si alte probleme de genul. Dar de ce sa se inceapa lucrarile necesare inainte de achizitia tramvaielor? Nu , asteptam pana incep livrarile si apoi cautam diferite motive si platim presa sa dea articole soc , denigratoare , chiar daca au fost facute testele respective in timpul omologarilor. Oricum nu vor iesi prea curand , din cate stiu inca nu au fost modificate peroanele nici pe linia 41 , pe unde ar trebui sa circule primele tramvaie. Sunt curios ce motive vor mai gasi acum.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
 |
Nasty
Data înscrierii: 27/Feb/2017 Ultima vizita: 08/Apr/2025 Mesaje: 2 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Dec 2022 10:29:14 Titlul subiectului: |
215061 |
|
Și când vor circula cele din depou Astra Metropolitan?
N-ar fi cazul acum pe 1 decembrie? Sau amână pe24 ianuarie și apoi pe 1 mai?
Nu e păcat că ruginesc stând pe loc?
|
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 15/Iun/2025 Mesaje: 762 Locație: Buzau
|
Trimis: Joi 01 Dec 2022 11:40:29 Titlul subiectului: |
215062 |
|
Dacă la tramvaie treaba e cum mai e, deși personal nici eu nu văd vre-un motiv pentru care se tot amână introducerea în circulație al primelor, la Buzău autobuzele electrice sosite parcă de prin primăvară nu au ieșit la stradă nici acum. Probabil se așteaptă și aici să taie panglica cineva mai mereu de negăsit...
|
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 01 Dec 2022 20:49:11 Titlul subiectului: |
215064 |
|
In ultimele zile s-au facut probe inclusiv ziua. Dar nu cred ca vor iesi cu pasageri pana nu vor fi facute peroanele.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|