Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aspecte neplacute in transportul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2025
Mesaje: 222
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Apr 2023 21:28:30    Titlul subiectului: 215915

Intrebare: Ce solutii ar fi pentru a stopa fenomenul vandalizarii mijloacelor de transport in comun (metrou, TV, TR,etc) prin mazgalirea interiorului cu markere, spray-uri, tag-uri etc.
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Apr 2023 19:41:51    Titlul subiectului: 215935

Aplicarea amenzilor pe baza imaginilor camerelor video. Mai presus de toate multa vointa din partea autoritatilor locale. Ei mimeaza interesul pentru transportul in comun, in realitate nu fac nimic. Faptul ca se aduc niste autobuze si tramvaie noi (care trebuiau sa fie de vreo 15 ani) nu inseamna ca ii intereseaza transportul in comun. Primele masuri trebuiau luate ca sa stopeze vandalizarea. Apoi infrastructura.

Referitor la subiect, cam asa arata multe statii noi. Cea de astazi este langa Casa Presei Libere, pe bulevardul Poligrafiei, sens spre Damaroaia.



Bucuresti, 2 aprilie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.5 kb
 Vizualizat:  de 2441 ori

Bucuresti, 2 aprilie 001.jpg



Bucuresti, 2 aprilie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.76 kb
 Vizualizat:  de 2441 ori

Bucuresti, 2 aprilie 002.jpg



Bucuresti, 2 aprilie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.32 kb
 Vizualizat:  de 2441 ori

Bucuresti, 2 aprilie 003.jpg



Bucuresti, 2 aprilie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.01 kb
 Vizualizat:  de 2441 ori

Bucuresti, 2 aprilie 004.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2023 07:48:55    Titlul subiectului: 216165

Daca este adevarat ce scrie pe Facebook, atunci este grav. Se pot intampla accidente in viitor.
Totusi este posibil sa fie si reglari de conturi intre STB-isti. Sursa imaginilor si capturii de imagini este Facebook.
Concluzile le trageti voi.



Print screen 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.03 kb
 Vizualizat:  de 2300 ori

Print screen 001.jpg



344942811_3505338659729078_9213441781941409326_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.51 kb
 Vizualizat:  de 2300 ori

344942811_3505338659729078_9213441781941409326_n.jpg



345027726_604159058308599_557461520698871345_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.12 kb
 Vizualizat:  de 2300 ori

345027726_604159058308599_557461520698871345_n.jpg



345055736_1221853155125954_2940298268886816917_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.35 kb
 Vizualizat:  de 2300 ori

345055736_1221853155125954_2940298268886816917_n.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2023 23:08:40    Titlul subiectului: 217342

Din pacate si soferii STB contribuie la blocarea traficului. Soferul de pe 86 a fortat verdele, blocand centrul intersectiei (intre bulevardul Dacia si Calea Dorobantilor).


Bucuresti, 22 noiembrie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.07 kb
 Vizualizat:  de 1757 ori

Bucuresti, 22 noiembrie 005.jpg



Bucuresti, 22 noiembrie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.51 kb
 Vizualizat:  de 1757 ori

Bucuresti, 22 noiembrie 006.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2023 17:04:29    Titlul subiectului: 217501

Vineri seara (8 decembrie) la ora 21:15 am avut parte de o faza neplacuta. Eram la statia N. Balcescu, sens spre Romana, vine un 168, dupa un 226, avea un singur calator si......surpriza.....nu a deschis usa si a mers mai departe. Evident ca l-am reclamat pe sofer la STB.
Numarul de inmatriculare al autobuzului de pe linia 168 este B02CUY

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Ian 2025 16:51:32    Titlul subiectului: 220537

Pentru cei care aveti de semnalat diverse probleme neplacute cu bunul mers al mijloacelor de transport in comun, folositi cu incredere tehnologia. Ar trebui sa fie cat mai multe feedback-uri de la utilizatorii transportului in comun.


20250125_064214.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.89 kb
 Vizualizat:  de 633 ori

20250125_064214.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Mar 2025 10:45:01    Titlul subiectului: 221020

In acest topic vreau sa vin cu niste clarificari. Totul a pornit de la discutia in contradictoriu de la acest topic

In primul rand vreau sa scriu aici ce nemultumiri am in legatura cu o parte dintre voi, cei inca mai postati pe aici (din an in Paste). Va reprosez faptul ca sunteti deconectati de la realitate, ca sunteti „idealisti”, ca pentru voi totul se rezoma la „alb” sau „negru”, totul se imparte intre „buni” si ”rai”.

Eu v-as ruga, ca pe viitor, sa mai lasati expresia „nu s-a facut nimic in 35 de ani”. Daca era asa, Bucurestiul arata ca in epoca de piatra. Totusi, fata de anul 1989 Bucurestiul a evoluat. Ca se putea si mai bine, asta este alta discutie !

De asemenea, marea majoritate dintre voi nu prea intelegeti notiunea de forum. Aici nu ma refer doar la cei care (inca) mai postati pe Tramclub ci si la „corifeii” care activeaza pe alte forumuri. Forumul inseamna un loc de dezbateri, un loc in care se schimba idei, dar si un loc in care ar trebui sa invatam unii de la altii. Asta este si motivul pentru care inca mai sunt pe forum. Asa ceva nu o sa gasesti pe Facebook, acolo se posteaza poze, se primesc like-uri si apoi informatia se pierde. Aici informatia ramane, poti sa o cauti mai usor, daca te uiti ce s-a postat la diferite topice. Forumul nu este un loc unde aruncati poze, facute in depouri, dupa care sa va laudati unii pe altii. Poze folosesc si eu, aproape la fiecare mesaj, dar eu le folosesc ca sa intaresc ceea ce am spus. Pentru mine nu poza este scopul principal, dar aceasta intareste informatia, ceea ce vreau sa va transmit.

Bun, acum sa revenim la acest topic. Ce nu imi place la STB si TPBI ? De ce sunt asa de vehement impotriva lor ? Simplu, fiindca ei manipuleaza realitatea. Ei pun sub pres problemele ! Iar o parte din voi, cei „idealisti” chiar credeti ceea ce „va serveste” STB-ul sau TPBI, pe retelele de socializare.

Voi enumara, pe scurt, ce nu imi place la STB in ultima perioada:

-„Incidentele tehnice”, aproape zi de zi se blocheaza circulatia tramvaielor. Nu este normal asa ceva. Eu nu am vazut ca STB-ul si-a cerut scuze calatorilor pentru aceste neplaceri, cauzate calatorilor. In acest caz, eu pun o intrebare publica pentru STB, TPBI dar si pentru Primaria Capitalei. Voi, toti, sustineti ca transportul in comun este o prioritate pentru Bucuresti. Am dreptate ? Pai atunci, eu va intreb, prin intermediul acestui forum, ce plan de actiune aveti, ca sa scada numarul de „incidente tehnice” ? Iar acelasi lucru il intreb pe toti cei care sunt activi pe forum. Ce s-ar putea face ca sa scada numarul de „incidente tehncie”. Si va rog frumos sa nu imi puneti placa ca „nu s-a facut nimic in 35 de ani”.

-Trasee aiurea, ideea asta cu auto-troleibuz, mi se pare cea mai mare tampenie. Care este ideea sa pui un troleibuz care sa circule pe unde nu este retea ? Care este castigul ? Eu am folosit des linia 97 si nu am vazut nici un avantaj fata de perioada cand circula linia 133. In acelasi timp, pe linia 79 circule autobuze fiindca nu sunt destule troleibuze. Adica noi aducem troleibuze noi ca sa le punem sa circula si pe unde nu este retea, ne laudam ca inlocuim autobuzele cu troleibuze, dar in acelasi timp, pe liniile „clasice” de troleibuze, circula in prezent si autobuze !!! Ce este aberatia asta ? Eu unul as fi vazut lucrurile in felul urmator. Se aduc troleibuze noi, se rezolva problemele existente pe liniile clasice de troleibuz si abia, pe urma putem sa trecem la fanteziile cu auto-troleibuz. Si sa fim realisti, pe linia 133 circulau Mercedes Citaro hibrid. Asa de poluante erau aceste autobuze ca au trebuit inlocuite cu troleibuze ?
Tot la acest topic, care este ideea sa faci trasee asa de mari de autobuze, cum ar fi linia 243 sau linia 381 ? Acum, eu pun alta intrebare publica pentru TPBI. Voi ati facut studii de caz ? Daca da, as vrea sa faceti public aceste studii. As vrea sa stiu numele specialistului sau a specialistilor, care au pus parafa, care au spus ca aceste trasee lungi, intr-un Bucuresti aglomerat, sunt fezabile !

-Sistemul de afisare. Mi se pare o sfidare la adresa bunului simt, ca in anul de gratie 2025, vechiculele STB, sa circule cu un A4 in geam. Ba mai mult decat atat, am vazut zilele trecute si un troleibuz nou, Solaris, cu un A4 in gram, fiindca se defectase sistemul de afisare. La un Solaris care nu are nici macar doi ani de exploatare !!! In cazul de fata, eu intreb public STB-ul, de ce nu sunteti in stare sa asigurati functionarea sistemului de afisare al vehiculelor ? In Budapeste de exemplu nu am vazut aceste probleme. Chiar asa de greu este sa se asigre functionarea optima a sistemului de afisare al vehiculelor ?

-Sincope in frecventa vehiculelor, asanumitele „trenulete”. Oameni buni, suntem in 2025, putem vedea, in timp real, pe InfoTB sau chiar pe site-ul STB, repartizarea vehiculelor pe traseu. De ce nu se rezolva situatia ? Pe buneee ? Ce inseamna „trenulet” ? O cheltuiala inutila ! Risipa de bani. Intreb public pe cei de la STB, cand nu sunt ore de varf, ce este asa de greu sa se asigure, o repartizare, cat de cat uniforma a vehiculelor pe traseu ? Traim in epoca GPS-ului si noi nu suntem in stare sa asiguram o functionare cat de cat decenta a vehiculelor pe trasee ?

-Probleme cu accidentele. Eu va intreb public, atat pe cei de la STB, cat si pe cei de la TPBI sau PMB. In acelasi timp, intreb public pe reprezentantii Politiei Rutiere din Capitala. Care este planul vostru de actiune, pentru ca, in viitor, sa scada numarul de accidente rutiere in care sunt implicate vehiculele STB ? Si de aici, rezulta alta intrebare, care este planul de actiune pentru ca, pe viitor, sa scada numarul de blocaje datorat soferilor care parcheaza prea aproape de linia de tramvai ?

-Nu in ultimul rand, eu cer public, prin intermediul acestui forum, celor de la STB, sa prezinte situatia reala a parcului de vehicule. Cate sunt defecte ? Cati bani ar costa sa se asigure piese de schimb, macar pentru o parte din vehiculele care sunt defecte ?

Cam astea ar fi, pe scurt, nemultumirile pe care le am fata de STB si TPBI, dar si nemultumirea pe care o am fata de voi !

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Apr 2025 11:25:48    Titlul subiectului: 221417

Deci actualul director al STB-ului, Daniel Istrate, este de fapt interimar, numit in anul 2023 pe filiera PNL. Adica ocupa postul cu delegație, la fel cum se întâmplă în multe instituții ale statului român. Deci tramvaiele deraiază într-o veselie, dar Daniel Istrate nu are nici un stres, fiind bine „înșurubat” în această funcție. Dragi PNL-iști și mai ales dragi susținători a lui Bolojan. Să vă fie rușine. Sunteți niște IDIOȚI, și ăia care suțin PNL-ul și mai ales ăia care îl susțin pe Bolojan !

Cum este posibil ca la cârma STB-ului să fie unul ca Istrate ? Îmi spunți și mie ? Și voi sunteți căzuți în cur după Bolojan și PNL. V-aș înjura aici pe forum, dar nu îmi permite regulamentul ! De ce va injur ? Pentru că sunteți proști și ipocriți ! D-aia !!!

În fine, mă opresc aici, nu vreau să mă enervez și mai tare, din cauza prostilor, unii sustinaturi ai PNL-ului, altii a lui Mucusor. Toti o apa si un pamant, la fel ca PSD-ul sau asazisii „suveranisti”. Toti din acelasi sistem infect, dar cu ambalaje diferite, ca sa creada proștii mai bine. Să revenim la oile noastre „STB-iste”. Deci, actualul interimar de la STB este mână în mână cu mafia imobiliară. E clară treaba, se dorește falimentarea STB-ului, pentru acapararea terenurilor. Păi depoul Bonaparte sau chiar URAC-ul sunt două exemple ! Nu mai spun de autobaza Floreasca. De fapt de aia este și această non-valoare în funcția de director la STB. Am o întrebare pentru așazișii pasionați ? Voi dormiți ? În afară de poze făcute în depouri, ce păziți ?

Dar mai mă întreb un singur lucru. Dacă Nicușor Dan este așa de „antisistem”, de ce nu l-a demis pe Daniel Istrate, după ce dezastru a fost cu tramvaiele în capitală, în ultimele trei săptămâni ? De ce Nicușor Dan nu a spus nici un cuvințel despre Daniel Istrate ? Aceeași întrebare o am și pentru corifeii de la sectoare: Daniel Băluță, Negoiță sau Ciprian Ciucu ? Breee stimabililor, de nu suflați nici un cuvințel despre Daniel Istrate ? Că dezastrul STB-ului se vede până la lună. Citez și un articol referitor la acest subiect. Acesta se găsește aici

Citat:
DOCUMENT | STB instituie cenzura. Avertizorii publici din companie riscă desfacerea contractului de muncă

O decizie internă recentă a Societății de Transport București (STB), intrată în posesia Buletin de București, ermetizează semnalarea posibilelor nereguli din cadrul companiei.

Astfel, angajații care aleg să dezvăluie informații de interes public pot fi sancționați, chiar dacă aspectele semnalate jurnaliștilor sunt veridice și relevante și pot arătă eventualele pericole directe asupra siguranței călătorilor.

Decizia este semnată de directorul general interimar Daniel Istrate, care apare într-o anchetă recentă a „România, te iubesc!” despre mafia imobiliară din Sectorul 6.

CITEȘTE ȘI Programul Laminor Wonderland: 5 zone tematice și patinoar extins, din 29 noiembrie

UPDATE: Conducerea STB confirmă că a limitat comunicarea în societate
Directorul STB Daniel Istrate a confirmat, într-un răspuns pentru Buletin de București, că a limitat comunicarea angajaților societății de transport cu publicul.

„Această decizie are ca obiectiv garantarea diseminării corecte, coerente și asumate a informațiilor oficiale, reflectând poziția unitară a ST8 S.A. Totodată, subliniază importanța unei comunicări eficiente, menite să prevină confuziile și să asigure publicului accesul la informații corecte și validate”, susține Daniel Istrate.

Răspunsul complet al directorului STB poate fi citit la finalul articolului.

STB instituie cenzura: orice informație, sub orice formă, trebuie să fie comunicată exclusiv prin Departamentul de Marketing
Decizia din 18 noiembrie 2024 vizează în mod direct transparența și dreptul la liberă exprimare în cadrul companiei publice. Totodată aceasta se suprapune cu prevederile Legii nr. 361/2022 privind protecția avertizorilor în interes public.

Actul normativ național stabilește cadrul general în materia „protecției persoanelor care raportează încălcări ale legii, care s-au produs sau care sunt susceptibile să se producă, în cadrul autorităților, instituțiilor publice, altor persoane juridice de drept public, precum și în cadrul persoanelor juridice de drept privat”.

Conform textului deciziei de la nivelul STB, orice informație, sub orice formă, trebuie să fie comunicată exclusiv prin intermediul Departamentului Marketing, Serviciul Comunicare sau Purtătorul de Cuvânt al STB S.A.

Nerespectarea acestei prevederi este considerată abatere disciplinară și se sancționează conform regulamentului intern al STB. Acesta prevede o serie de sancțiuni, de la un simplu avertisment, până la desfacerea contractului de muncă.

O intimidare a potențialilor avertizori publici?

Asta înseamnă că angajații STB care aleg să dezvăluie informații de interes public, pot fi sancționați, chiar dacă informațiile publicate sunt veridice, relevante și pot arătă eventualele pericole directe ori iminente asupra siguranței călătorilor.

Concret, prin limitarea comunicării cu presa doar la anumite persoane numite de conducerea companiei, decizia creează un climat de cenzură și autocenzură. Angajații se pot feri să vorbească despre probleme din interior, chiar și atunci când este vorba de ilegalități, abuzuri sau siguranța călătorilor, de teama repercusiunilor.

Cine este autorul deciziei prin care STB instituie cenzura

Decizia internă este semnată de directorul general interimar Daniel Istrate. Acesta a fost numit pe filieră PNL în septembrie 2023 și are o carieră controversată în administrația publică.

Anterior, a lucrat la Primăria Sectorului 6 și Primăria Generală. Recent, o anchetă România Te Iubesc a dezvăluit legăturile acestuia cu mafia imobiliară din Sectorul 6.

„Printre funcționarii PMB în birourile cărora Ion Cornel Petruț(n.r. – un dezvoltator imobiliar controversat) își făcea veacul era actualul șef al STB, Daniel Istrate. În urmă cu câțiva ani a fost directorul de investiții, dar și directorul Disciplinei în construcții de la Primăria Sectorului 6”, au arătat jurnaliștii ProTV în cadrul anchetei.

Buletin de București s-a adresat în scris biroului de presă al STB.

Am solicitat să ni se transmită care au fost argumentele care au stat la baza emiterii deciziei și l-am întrebat totodată pe directorul general interimar Daniel Istrate dacă prin semănătura sa consideră că noile reguli ale STB se suprapun cu cele ale legii privind protecția avertizorilor publici.

Redăm mai jos poziția conducerii STB cu privire la limitarea comunicării:
„Decizia nr. 3650/18.11.2024, emisă de Directorul General al STB S.A., stabilește că toate comunicările oficiale cu mass-media, indiferent de formă (verbal, scris sau pe orice tip de suport, fizic sau electronic), vor fi realizate exclusiv de către Departamentul Marketing, Serviciul Comunicare, prin intermediul Purtătorului de Cuvânt al companiei.

Această decizie are ca obiectiv garantarea diseminării corecte, coerente și asumate a informațiilor oficiale, reflectând poziția unitară a ST8 S.A. Totodată, subliniază importanța unei comunicări eficiente, menite să prevină confuziile și să asigure publicului accesul la informații corecte și validate.

STB S.A. trebuie să se asigure că orice informație legată de activitatea societății este transmisă prin canalele oficiale autorizate, pentru a garanta veridicitatea și consistența mesajelor comunicate publicului.

Toate informațiile oficiale și relevante despre activitatea societății sunt afișate public pe site-ul nostru, într-un format clar și accesibil.

Orice comunicare destinată publicului sau presei trebuie să respecte aceste reguli și să fie validată de departamentele specializate, astfel încât să reflecte poziția oficială a companiei.

Precizăm că prezenta decizie nu restricționează dreptul angajaților de a avea și exprima opinii personale și nu contravine Legii nr. 361/2022.”

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Pagina 21 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community