Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Apr 2024 09:32:53 Titlul subiectului: |
219046 |
|
Sincer eu o sa reclam CFR la AFER pentru faptul ca nu au senzori la usile exterioare. Pot sa fie accidente din aceasta cauza.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 02 Iul 2024 01:37:03 Titlul subiectului: |
219540 |
|
Poze din prima jumatate a lunii iunie 2024
1. Drezina pantograf Alstom 436 011-0 in gara Cluj.
2. Drezina pantograf Alstom 451008-6.
3. Grupul de drezine si vagoane Alstom pentru lucrul la catenara.
4. In gara Oradea Est se taie vagoane de marfa. Am vazut mai multe camioane transportand vagoanele dezafectate , probabil spre fier vechi. In aceasta poza se vede in departare un camion transportand o cisterna ZAES pe DN1.
5. La scurt timp dupa camionul cu cisterna a trecut si un camion cu boghiuri.
6. Locomotiva EA 40-0770-0 asteptand plecarea din Cluj cu un tren regio. Cum in gara principala erau utilizabile doar 3 linii , garau simultan la acelasi peron doua trenuri diferite , ceea ce nu am mai vazut pana acum in Romania.
7. Locomotiva EA1 41-0449-9 asteptand plecarea din Cluj cu un tren regio.
8. Locomotiva EA1 41-0708-8 sosind in statia finala cu trenul IR1837 Iasi-Cluj.
9. Locomotiva DA 60-0695-6 si tricolora 60-1197-2 la roata iesind din gara Episcopia Bihor cu trenul R4334 Halmeu-Oradea. Datoria lipsei de vagoane CFR a decis sa bage doua locomotive in loc (glumesc , una dintre locomotive este atasata trenului pentru a nu veni izolata , dar este ciudata compunerea).
10. 60-1197 la roata trenului R4334.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
942.18 kb |
Vizualizat: |
de 2606 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
991.12 kb |
Vizualizat: |
de 2606 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.18 MB |
Vizualizat: |
de 2606 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
182.66 kb |
Vizualizat: |
de 2606 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.73 MB |
Vizualizat: |
de 2606 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.66 MB |
Vizualizat: |
de 2606 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.35 MB |
Vizualizat: |
de 2606 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.33 MB |
Vizualizat: |
de 2606 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
775.38 kb |
Vizualizat: |
de 2606 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
626.17 kb |
Vizualizat: |
de 2606 ori |

|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 02 Iul 2024 02:06:19 Titlul subiectului: |
219541 |
|
Continuare.
1. Tricolora 60-1197-2 asptepand manevrarea trenului IR78 in grupa tehnica Oradea.
2. Automotorul CFR Desiro 96-2092-6 si automotorul IRC 928 533 asteptand plecarea din Cluj.
3. Automotor Desiro in gara Oradea , astepand plecarea spre Alesd ca si tren R3646.
4. Locomotiva DA 60-1564-3 a Constantin Grup/MMV in gara Episcopia Bihor.
5-6. Locomotiva DA 60-1693-0 in diverse zile in gara Episcopia Bihor. In fundal se vad gramezi de traverse noi , fie pentru moderizarea liniei M300 , fie pentru unul dintre noile terminale cargo construite in perimetrul acestei gari.
7. Locomotiva LDE 1250 69-0074-5 a Constantin Grup in gara Episcopia Bihor.
8. O locomotiva DA 60 a Constantin Grup manevrand intr-unul dintre terminalele cargo din gara Episcopia Bihor si locomotiva Siemens Hercules 2016 920 a LTE/Adria asteptand plecarea spre Ungaria.
9. Locomotiva DA 60-9010-7 "Regina Maria" a DB in gara Episcopia Bihor.
10. 60-9010-7 trecand izolata spre Biharia.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.29 MB |
Vizualizat: |
de 2603 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.61 MB |
Vizualizat: |
de 2603 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.17 MB |
Vizualizat: |
de 2603 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.15 MB |
Vizualizat: |
de 2603 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.32 MB |
Vizualizat: |
de 2603 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.12 MB |
Vizualizat: |
de 2603 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1014 kb |
Vizualizat: |
de 2603 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
644.4 kb |
Vizualizat: |
de 2603 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.33 MB |
Vizualizat: |
de 2603 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.14 MB |
Vizualizat: |
de 2603 ori |

|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 02 Iul 2024 02:51:07 Titlul subiectului: |
219542 |
|
Continuare.
1-2. Locomotiva Ludmilla 65-1015-5 "Stefan cel Mare" a DB asptand plecarea din Episcopia Bihor cu un tren cu Forduri si vagoane seria H spre Arad. Avand in vedere ca era trecuta de semnal am crezut initial ca va fi impingatoare spre Ungaria. De asemena nu ma asteptam ca trenul sa mearga spre Arad deoarece Fordurile Transit Courier si Tournero Courier cu care era incarcat sunt produse la Craiova , o fi fost un lot refuzat?
3. O drezina DC135L si un utilaj UAM in remiza pentru vehicule de intretinere din Episcopia Bihor.
4. DA 609-009 a Fox Rail in gara Episcopia.
5. 609-009 sosind in Episcopia Bihor cu un tren cu semiremorci si containere din Ungaria.
6. O locomotiva Siemens Hercules a OBB cu un Taurus la roata sosind din Ungaria cu un tren cu vagoane Hbbillnss. Linia de la Curtici era inchisa deoarece se lucra pe partea ungureasca , astfel trenurile erau deviate prin Episcopia Bihor. Unii operatori precum OBB sau LTE nu decuplau locomotiva electrica pe portiunea fara catenara , doar cuplau o locomotiva Diesel in fata trenului intre Biharkeresztes si Arad. Datorita inchiderii si trenul Orient Express a intrat prin Episcopia. Ma asteptam ca va intra prin Oradea si ca locomotivele vor rebrusa in celalalt capat , dar a mers direct pe racordul Episcopia-Oradea Vest , linie cu limitare de 30 km/h , vegetatie densa , cu peisaje nu tocmai placute , folosita in mod normal doar de marfare. Speram ca va avea intarzaiere macar la intoarcere , dar a venit la timp si nu am reusit sa ajung sa il pozez.
7. Un vagon abandonat seria Ks? folosit pe post de tampon pentru utilajele care manevreaza in Episcopia Bihor.
8. Locomotiva Siemens Hercules 2016-920 a LTE/Adria cu locomotiva TransMontana 480-030-8 la roata cu un tren cu containere si semiremorci in curs de verificare de politia de frontiera inainte de plecarea spre Ungaria.
9. Locomotiva Softronic TransMontana 480-030-8 "Traian Vuia" a LTE la roata lui 2016-920.
10. Locomotiva Hercules 2016-090 a OBB sosind dinspre Arad cu un tren cu containere si semiremorci. Interesanta metoda de livrare a hartiilor. Undeva langa mine era un impegat care astepta sa le ia (a scapat o parte dintre ele).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.68 MB |
Vizualizat: |
de 2602 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.14 MB |
Vizualizat: |
de 2602 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
531.98 kb |
Vizualizat: |
de 2602 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.09 MB |
Vizualizat: |
de 2602 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
633.49 kb |
Vizualizat: |
de 2602 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.44 MB |
Vizualizat: |
de 2602 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.95 MB |
Vizualizat: |
de 2602 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
618.68 kb |
Vizualizat: |
de 2602 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
578.45 kb |
Vizualizat: |
de 2602 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
560.28 kb |
Vizualizat: |
de 2602 ori |

|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 02 Iul 2024 03:16:47 Titlul subiectului: |
219543 |
|
Continuare.
1. DA 60-0665-9 a Rolling Stock in Episcopia Bihor.
2. DA 60-0840-8 a Train Hungary cu Zaes-uri spre Ungaria.
3. DA 60-0840-8 in Episcopia Bihor.
4-5. DA 60-9012-3 a Train Hungary in Episcopia Bihor in zile diferite.
6. Doua vagoane Shimms si un Uagps in Episcopia Bihor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.3 MB |
Vizualizat: |
de 2599 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.22 MB |
Vizualizat: |
de 2599 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1016.88 kb |
Vizualizat: |
de 2599 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.18 MB |
Vizualizat: |
de 2599 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.13 MB |
Vizualizat: |
de 2599 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.49 MB |
Vizualizat: |
de 2599 ori |

|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
 |
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 04/Mai/2025 Mesaje: 96 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 06 Aug 2024 14:53:57 Titlul subiectului: Material rulant din Romania |
219697 |
|
Prima locomotivă modernizată prin PNRR de Softronic pentru SNTFC CFR Călători SA - filmare realizată pe 31 iulie 2024
https://www.youtube.com/watch?v=5O5zYdvgeqg
|
|
Sus |
|
 |
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 1089 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 06 Aug 2024 21:37:50 Titlul subiectului: |
219699 |
|
Video indisponibil.
|
|
Sus |
|
 |
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 04/Mai/2025 Mesaje: 96 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 10 Aug 2024 02:16:19 Titlul subiectului: Material rulant din Romania |
219709 |
|
Prima locomotivă modernizată prin PNRR la Softronic Craiova pentru SNTFC CFR Călători S.A. - filmare realizată pe 31 iulie la Softronic. Am schimbat fundalul muzical de Intro la solicitarea Softronic. Enjoy!
https://www.youtube.com/watch?v=O03HFzNMR2w
|
|
Sus |
|
 |
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 04/Mai/2025 Mesaje: 96 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 10 Aug 2024 02:17:20 Titlul subiectului: Material rulant din Romania |
219710 |
|
Robert a scris: | Video indisponibil. |
Am republicat videoul.
|
|
Sus |
|
 |
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 04/Mai/2025 Mesaje: 96 Locație: Sibiu
|
|
Sus |
|
 |
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 04/Mai/2025 Mesaje: 96 Locație: Sibiu
|
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 24 Aug 2024 18:31:30 Titlul subiectului: |
219794 |
|
Continuarea pozelor puse mai sus , facute la inceputul lunii iunie.
1-5. Doua locomotive "Laminatka" clasa 240 a operatorului Loko Trans , facand manevre in gara Biharkeresztes. Dupa cum am spus mai sus , toate trenurile de marfa care circulau intre Romania si Ungaria erau deviate pe aici din cauza unor lucrari care au impus inchiderea liniei de la Curtici. Cum in statia Biharkeresztes se termina electrificarea , locomotive electrice din diverse tari aduceau trenurile pana aici , urmand a fi preluate apoi spre Romania in general de locomotive DA. Traficul de calatori era suspendat pentru a facilita tranzitul de marfa , dupa cum se vede cele doua locomotive 240 au garat la un peron.
6. O locomotiva diesel a PKP in aceeasi gara , nu am reusit sa identific numarul.
7. DA 60-1656-7 a PSP Cargo asteptand prestatie noua.
8. O locomotiva Siemens Taurus preluand o garnitura intermodala.
9-10. Locomotiva Siemens Vectron 876 asteptand prestatie noua.
Cateva clipuri din Oradea si Episcopia Bihor.
Ludmilla 65-1015-5 "Stefan Cel Mare" plecand cu un marfar din Episcopia Bihor spre Arad: https://youtu.be/p4WZhBVQntI?si=toP3RiHy29smRXXU .
DA 60-0695-6 & tricolora 60-1197-2 iesind din gara Episcopia Bihor cu trenul R4334 Halmeu-Oradea: https://youtu.be/oj3E_jO7gCk?si=EogLR4fSVSuOQRrn .
DA 609 009 Fox Rail sosind in gara Episcopia cu un tren intermodal din Ungaria: https://youtu.be/oFXZ1Ac73Hw?si=RIO8bGEPJvx1s6u6
Siemens Hercules 2016 090 al OBB sosind in gara Episcopia cu un tren intermodal dinspre Arad: https://youtu.be/KzCpSTa1-zw?si=LwE5RrZlSDCeKHg7 .
DA 60-1197-2 manevrand garnitura trenului IR 78 in remiza Oradea: https://youtu.be/qCieHPvNmEM?si=YSiIFra_uE3GLITU .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.08 MB |
Vizualizat: |
de 2197 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.43 MB |
Vizualizat: |
de 2197 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.32 MB |
Vizualizat: |
de 2197 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.15 MB |
Vizualizat: |
de 2197 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.14 MB |
Vizualizat: |
de 2197 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.03 MB |
Vizualizat: |
de 2197 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.65 MB |
Vizualizat: |
de 2197 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.33 MB |
Vizualizat: |
de 2197 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.29 MB |
Vizualizat: |
de 2197 ori |

|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
 |
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 04/Mai/2025 Mesaje: 96 Locație: Sibiu
|
Trimis: Joi 02 Ian 2025 02:24:21 Titlul subiectului: Material rulant din Romania |
220343 |
|
Construcția de locomotive la Softronic Craiova(filmări realizate în lunile august și septembrie 2024):
https://www.youtube.com/watch?v=LbNxIBscN7U
Vizionare plăcută!
|
|
Sus |
|
 |
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 04/Mai/2025 Mesaje: 96 Locație: Sibiu
|
Trimis: Joi 02 Ian 2025 02:27:29 Titlul subiectului: Material rulant din Romania |
220344 |
|
LEMA 001(481-001-2 ”Nicolae Iorga”) în probe de parcurs în sarcină pe magistrala 800 între București și Fetești(filmare din 15 octombrie 2024):
https://www.youtube.com/watch?v=Z0aMx6f6l_8
Vizionare plăcută!
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Ian 2025 20:18:48 Titlul subiectului: |
220409 |
|
Automotorul Malaxa, ajuns la venerabila varsta de 90 de ani este inca in serviciul CFR, la inceputul anului 2025, pe ruta Constanta-Mangalia. Acum pasionatii feroviari sunt fericiti sa mearga cu un Malaxa, dar totusi, cand evolueaza si CFR-ul ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.67 kb |
Vizualizat: |
de 1650 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.22 kb |
Vizualizat: |
de 1650 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.78 kb |
Vizualizat: |
de 1650 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.32 kb |
Vizualizat: |
de 1650 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Ian 2025 20:00:49 Titlul subiectului: |
220445 |
|
Locomotivele modernizate de Reloc merg bine, cu conditia sa fie si un mecanic bun pe meserie, asa cum a fost pe 6 ianuarie, pe trenul IR 1684 (Constanta-Bucuresti).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.49 kb |
Vizualizat: |
de 1572 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.28 kb |
Vizualizat: |
de 1572 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Feb 2025 12:50:30 Titlul subiectului: |
220686 |
|
Telenovela masutei din vagoanele modernizate la Pascani, cu fonduri PNRR, s-a incheiat cu succes. Articolul si pozele se gasesc in Club Feroviar
Citat: | FOTO Cum a apărut în mod misterios măsuța din vagonul modernizat la Pașcani
O măsuță dintre scaunele din vagonul modernizat la Pașcani cu fonduri din Planul Național de Redresare și Reziliență, care marți lipsea, a apărut în mod misterios vineri.
Club Feroviar a relatat marți că scaunele din vagonul CFR Călători modernizat la Electroputere VFU Pașcani, societate din Grupul Grampet deținit de Gruia Stoica, nu sunt dotate cu măsuțe, condiție esențială în Uniunea Europeană a secolului 21, când toată lumea folosește în tren diverse dispozitive electronice, mai ales laptopuri. Astfel, mulți pasageri pot să-și rezolve problemele de serviciu în timp ce călătoresc cu trenul, mai ales în România, unde timpii de parcurs sunt mari.
Într-una dintre fotografiiile transmise la vremea respectivă presei de firma de comunicare a în care apar scaunele dispuse față în față (cea din dreapta) se putea observa clar că între ele nu este nicio măsuță, ci pur și simplu un spațiu liber.
În trei zile, a apărut măsuța
Între timp, aceeași companie de comunicare a revenit cu o replică, pe care am inserat-o ca update în știrea inițială și pe care o redăm și aici: ”Fiecare scaun este echipat cu o masă pliabilă și un buzunar tip plasă pentru depozitarea diverselor obiecte. Între scaunele de la mijlocul salonului sunt montate măsuțe, amplasate la egală distanță între cele două seturi. Acestea sunt formate dintr-o parte mediană fixă și două părți rabatabile către fiecare set de scaune. De asemenea, fiecare loc dispune de priză de 230V/50 Hz cu port USB, amplasată în mod accesibil pentru alimentarea dispozitivelor electronice. Ne face plăcere să vă punem la dispoziție, atât dumneavoastră, cât și cititorilor Club Feroviar, fotografii care surprind aceste dotări. Subliniem că modernizarea vagonului prototip, care tocmai a obținut certificatul CE de examinare de tip, a fost realizată la Electroputere VFU Pașcani respectând integral cerințele caietului de sarcini”.
Cu această ocazie, firma de comunicare ne-a trimis și un nou set de poze. Într-una dintre ele a apărut ca prin minune o măsuță între scaunele așezate față în față. Adică exact acolo unde ea lipsea din fotografia trimisă în urmă cu trei zile.
Nu poate decât să ne bucure faptul că în urma semnalului de alarmă tras de Club Feroviar reparatorul de material rulant din Pașcani a îmbunătățit confortul viitorilor pasageri ai CFR Călători, cu această dotare imperios necesară. |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.18 kb |
Vizualizat: |
de 1333 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.52 kb |
Vizualizat: |
de 1333 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.69 kb |
Vizualizat: |
de 1333 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 09 Feb 2025 16:45:40 Titlul subiectului: |
220692 |
|
O golanie de-a barbulescului de la Club Feroviar pentru a discredita EP VFU Pascani.
Astfel de repere nu se comanda si instaleaza batand din palme, adica azi nu-s nici comandate si maine apar si-s si montate. Evident ca erau prevazute in proiect, doar ca la momentul primelor poze nu erau inca sosite in fabrica/montate/etc.
Norocul multora, inclusiv al barbulescului, este ca oamenii de la fabrica din Pascani sunt zen si iertatori din fire si nu taxeaza in instanta toate golaniile scrise si raspandite la adresa lor pe diverse teme.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Feb 2025 20:53:50 Titlul subiectului: |
220696 |
|
Credeam ca sunt mai obiectivi cei de la Club Feroviar, se pare ca m-am inselat !
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 10 Feb 2025 01:08:36 Titlul subiectului: |
220697 |
|
Din pacate, in privinta informarii publice ne confruntam, ca cetateni, cu tot mai multi indivizi "cu agenda", care nu au ca obiectiv sa ne informeze, ci doar sa ne manipuleze, in functie de ceea ce-i mana in lupta.
|
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 2139 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 11 Feb 2025 00:41:10 Titlul subiectului: |
220706 |
|
@Guest fara suparare , dar Club Feroviar de multe ori face articole de cancan , breaking news , exclusivitate etc. , cand aceleasi informatii sunt prezentate publicul larg , poate intr-un mod mai putin socant sau exlusivist.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Feb 2025 08:28:30 Titlul subiectului: |
220709 |
|
Este o lume libera, voi trebuie sa filtrati informatiile si sa reactionati cand presa sare calul. Spre exemplificare, acum mai multi ani, cand un cunoscut ziarist din presa agricola facut un reportaj ca nu prea mai sunt oameni in institutul de cercetare unde lucrez, aratand un corp de cladire care nu mai functiona de 10 ani, dar in reportaj se vedeau si birourile de la celalalt corp de cladire (cu aparatele de aer conditionat) eu am facut un misto de el pe Facebook si pe toate grupurile agricultorilor, de pe Facebook, inca omului i-a iesit pe nas toate aberatiile pe care le-a scris. De atunci nu a mai scris prostii depsre institut. Nu stiu cum este lumea feroviara, dar poate asa ar trebui procedat si cu cei de la Club Feroviar daca scriu aberatii, cum au facut in cazul de fata cu vagoanele modernizate la Pascani.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 04/Mai/2025 Mesaje: 96 Locație: Sibiu
|
|
Sus |
|
 |
Hermannstadt63
Data înscrierii: 27/Mar/2021 Ultima vizita: 04/Mai/2025 Mesaje: 96 Locație: Sibiu
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 23 Mar 2025 14:53:14 Titlul subiectului: |
221044 |
|
Daca in urma cu ceva timp vi l-am prezentat pe „Fat Frumos” in zona garii Fundulea (in prezent pe la gara Baneasa), acum vi-l prezint pe „Harap Alb”, pozat la gara Buftea !
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.27 kb |
Vizualizat: |
de 546 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
|