Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reteaua de troleibuz in 1973, 1982 si 1984
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Dec/2024
Mesaje: 1026
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Iul 2022 21:50:51    Titlul subiectului: 213932

Posibil să fi fost ceva deviere după cutremurul din 1977. Asta dacă nu a fost ceva legat de iluminatul public.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 03/Iun/2025
Mesaje: 367
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Dum 17 Iul 2022 23:00:49    Titlul subiectului: 213971

Stâlpii sunt de iluminat stradal, aveau suspendate becuri pe axul străzii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Iun/2025
Mesaje: 1408
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 18 Iul 2022 21:35:55    Titlul subiectului: 213975

Se disting niste izolatori de portelan specific ancorelor de retea electrica. In Bucuresti exista si in prezent stalpi de troleibuz relativi subtiri supusi unei tensini destul de ridicate. Raman la parerea ca pe acolo exista retea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Iun/2025
Mesaje: 1408
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 07 Ian 2025 22:52:07    Titlul subiectului: 220414

Nu stiu daca s a mai discutat undeva acest aspect, insa Piata Universitatii era bine impanzita cu retea de troleibuz atat pe axa N-S cat si E-V! Astazi a mai ramas doar axa E-V dar sunt curios daca mi poate spune cineva, giratia avea retea doar de incadrare V-S si S-E sau existau fire de retea pe toate colturile pentru virare dreapta? A existat vreodata retea dus intors si din directii E-S, S-V sau N-V/N-E sau se folosea intoarcerea de la Piata Rosetti pentru a se incadra pe anumite rute rspectiv mult mai indepartata Piata Kogalniceanu? Nu stiu daca m am exprimat pe intelesul tuturor


TNB.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  856.07 kb
 Vizualizat:  de 860 ori

TNB.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2025
Mesaje: 1203
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 08 Ian 2025 00:28:57    Titlul subiectului: 220415

Avea si pe colturi (se si vede in poza ta pe fundalul teatrului un viraj dinspre Coltea spre Rosetti. Vizibil in alte fotografii este si virajul de la Palatul Sutu care facilita accesul de la Universitate spre Unirii. Pe partea de nord spre inter nu stiu daca existau. Racordurile pomenite permiteau accesul la Depoul Nitu Vasile pentru linia 88 (repartizata acolo). Pana dupa cutremurul din 1977 la Kogalniceanu exista un inel de retea folosit de troleibuzele de pe 88 si 90 la retragerea spre Vatra Luminoasa.

La Rosetti nu exista intoarcere in rond ca acum (pana in 1987 pe acolo circulau si tramvaiele de pe 5 si 16 deci nu mai era loc de alte racorduri si bucle. Intoarcerile tehnologice aveau loc in rondul de la Izvoru Rece. Accesul lui 88 de la Nitu Vasile spre Tei se facea facil prin racordul de pe latura cu Coltea apoi intra prin str. Dianei, in schimb la 90 accesul lui la Verdi se facea dinspre Vatra Luminoasa prin tranzitarea pietei Rosetti si viraj la Teatrul Foarte Mic (exista un racord si acolo)

Nu stiu daca dupa deschiderea depoului Bujoreni linia 90 a fost cazata acolo, caz in care retragerea si accesul erau mai simple, fara alte ocolisuri suplimentare.
Relatii de viraj in giratoriu (viraj stanga) pentru troleibuze nu au fost niciodata.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Iun/2025
Mesaje: 1408
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 12 Ian 2025 13:54:54    Titlul subiectului: 220456

Din ce vad, pe relatia E-N nu exista fir, deci probabil erau bretele de fir de incadrare in traseu doar pe relatia V-S si S-E. Nu stiu daca a existat vreodata pe relatia Magheru-Elisabeta, adica N-V. Si mai vad pe google street view ca exista si in prezent stalpi de troleibuz ancorati intre ei cu fire cu izolatori si presupun ca nu a existat niciodata retea de troleibuz pe strazile Nicolae Filipescu din spate de la Intercontinental si pe strada Vasile Conta! Mai mult ca sigur exista cel putin un fir de alimentare retea montat aerian, dovada ca pe sarma prinsa cu izolatori de portelan exista si in prezent acele gaici groase care sustineau firul sau firele de alimentare retea troleibuz. Noroc cu google street view din 2009 ca vad ca firul continua o bucata pe str. C.A. Rosetti si apoi mergea pe str. Pitar Mos pana la str. Jules Michelet si apoi in Magheru, presupun.


universitatii bucuresti 77.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  532.41 kb
 Vizualizat:  de 709 ori

universitatii bucuresti 77.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2025
Mesaje: 1203
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 13 Ian 2025 01:11:19    Titlul subiectului: 220457

Dinspre Elisabeta spre Unirii


471998032_1012943540869861_6097446348540637646_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  769.54 kb
 Vizualizat:  de 680 ori

471998032_1012943540869861_6097446348540637646_n.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Iun/2025
Mesaje: 1408
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2025 20:53:04    Titlul subiectului: 220467

De acord, doar pe colturile de sud existau fire de incadrare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community