 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 31 Dec 2024 15:52:55 Titlul subiectului: |
220337 |
|
Se vor anula mai multe trenuri in perioada urmatoare. Articolul se gaseste in Club Feroviar
Citat: | Zeci de trenuri anulate de CFR Călători pe raza a două regionale. LISTA completă
În perioada următoare vor fi zeci de trenuri anulate de CFR Călători pe raza a două sucursale regionale.
Ca urmare a solicitării SRTFC Brașov, vor interveni următoarele modificari în circulația trenurilor:
La datele de 31.12.2024, 01.01.2025, 02.01.2025, 03.01.2025, 05.01.2025, 06.01.2025, 10.01.2025, 17.01.2025, 23.01.2025, 24.01.2025 și 31.01.2025 trenul R 4552 în relația Târgu Mureș-Deda se anulează.
La datele de 01.01.2025, 02.01.2025, 03.01.2025, 04.01.2025, 06.01.2025, 07.01.2025, 11.01.2025, 18.01.2025, 24.01.2025, 25.01.2025 și 01.02.2025 trenul R 4541 circulă fără MI în compunere.
La datele de 31.12.2024/01.01.2025, 01/02.01.2025, 02/03.01.2025, 03/04.01.2025, 05/06.01.2025, 06/07.01.2025, 10/11.01.2025, 17/18.01.2025, 23/24.01.2025 și 24/25.01.2025, trenul R 2447 în relația Târgu Mureș-Războieni-Teiuș se anulează.
La datele de 01.01.2025, 02.01.2025, 03.01.2025, 04.01.2025, 06.01.2025, 07.01.2025, 11.01.2025, 18.01.2025, 24.01.2025 și 25.01.2025 trenul R 2445 în relația Teiuș-Războieni-Târgu Mureș se anulează.
La datele de 01.01.2025, 02.01.2025, 05.01.2025, 06.01.2025, 07.01.2025, 12.01.2025, 19.01.2025, 24.01.2025 și 26.01.2025 trenul R 2417 în relația Sibiu-Teiuș se anitlează.
La datele de 01.01.2025, 02.01.2025, 05.01.2025, 06.01.2025, 07.01.2025, 12.01.2025, 19.01.2025, 24.01.2025 și 26.01.2025 trenul R 2411 în relația Teiuș-Sibiu se anulează.
La datele de 23/24.01.2025 trenul R 2518 în relația Sibiu-Ucea se anulează.
La datele de 24.01.2025 trenul R 2511 în relația Ucea-Sibiu se anulează.
”Luați măsuri de instruire a personalului interesat și de avizare a publicului călător”, se arată în documentul obținut de Club Feroviar.
Trenuri anulate și la SRTFC Craiova
Alte trenuri operate de Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători CFR Călători vor fi anulate pe raza SRTFC Craiova, iar lista lor poate fi consultată în facsimulul alăturat.
”Se pare că administrația CFR Călători, pentru a aplica Ordonanța Trenuleț și, în consecință, pentru a reduce veniturile salariaților, anulează deja în ianuarie 2025 trenurile de sâmbătă și duminică de pe SRTFC Brașov și astfel se pierd și ore festive, și ore suplimentare. Se afectează astfel mobilitatea poporului român”, spune prfeședintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România, Rodrigo Maxim. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Ian 2025 19:58:47 Titlul subiectului: |
220444 |
|
Se mai circula cu 150 km/ora pe M800 (Bucuresti-Fetesti-Constanta) ?
Respectiv 160 km/ora pentru trenurile IC ?
Eu am mers la Constanta cu IR1581 si m-am intors cu IR 1684, iar in zonele pe unde trebuiau sa circula cu 150 km/ora, nu sareau de 140 (cu o exceptie, unde a fost 145). Au scazut viteza cu 10 km/ora ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.16 kb |
Vizualizat: |
de 859 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.8 kb |
Vizualizat: |
de 859 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.97 kb |
Vizualizat: |
de 859 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.74 kb |
Vizualizat: |
de 859 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Ian 2025 21:18:23 Titlul subiectului: |
220462 |
|
Se anuleaza trenuri IR spre Constanta si spre Brasov. Personal mi se pare o prostie ceea ce fac cei de la CFR. Vor urma mai multe trenuri Regio. De fapt si de drept, ceea ce nu spune CFR-ul si nici cei de la Club Feroviar este ca anularea reducerilor pentru studenti (ei mai au dreptul doar intre localitatea de bastina si cea unde este facultatea) i-a lovit in barba pe cei de la CFR, care au pierdut o sursa importanta de bani (decontarile de la Ministerul Educatiei, pentru studentii care circulau pe calea ferata). Articolul se gaseste aici
Citat: | CFR Călători încearcă să bagatelizeze anulările de trenuri. Câte rămân pe Constanța și Brașov
După ce a izbucnit un imens scandal, conducerea CFR Călători a ieșit luni cu un comunicat oficial prin care încearcă să bagatelizeze anulările de trenuri decise în ultima perioadă. Situația este însă gravă, iar banii pe bilete se vor duce de la operatorul de stat la cei privați sau la patronii de microbuze.
Din capul locului trebuie să amintim că publicația noastră a dezvăluit săptămâna trecută că directorul general al CFR Călători, Traian Preoteasa, le-a cerut șefilor celor opt sucursale regionale să ia măsuri pentru reducerea costurilor, inclusiv anulări de trenuri. Măsura a fost contestată vehement de sindicaliștii de la calea ferată și a stârnit revolta pasagerilor. Iar acum conducerea societății ne anunță oficial că au fost operate primele anulări, fiind vizate trenuri Interregio de pe două rute modernizate, dar și Regio de pe Constanța-Mangalia.
Vom reda integral comunicatul operatorului feroviar de stat, iar pe parcurs vom insera cu Bold observațiile noastre.
”În concordanță cu cerințele reale ale pieței de transport feroviar de călători, cerințe care se modifică în conformitate cu legislația națională, CFR Călători efectuează o analiză permanentă a trenurilor operate și stabilește circulația lor în corelație cu aceste modificări. Astfel, adaptarea circulației trenurilor este făcută în așa fel încât să aibă un impact MINIM asupra publicului și a pieței. De exemplu, unele trenuri vor fi suspendate doar în weekend, altele la anumite ore ale zilei, cu existența unor variante alternative. Respectiv publicul călător are la dispoziție un alt tren la un interval de o oră de la orarul trenului suspendat momentan.
Anulările de trenuri de pe București-Constanța
Magistrala 800 București-Constanța a fost modernizată cu un miliard de euro și este cea mai rapidă din România, putând fi atinse viteze de până la 160 km/oră. Reducând numărul de trenuri se afectează mobilitatea locuitorilor, care vor apela la mașinile personale sau la firmele de transport auto, având în vedere că cele două orașe sunt legate nu doar prin calea ferată, ci și prin Autostrada Soarelui (A2).
Patronii de microbuze de pe litoral obțin venituri la care nu visau
Constanța-Mangalia și retur.
Din 16 trenuri Regio pe zi, au rămas în circulație 12 trenuri.
În extrasezon, acest tronson feroviar este utilizat preponderent de navetiști, care se vor reorienta către microbuze. După anularea trenurilor, au rămas intervale de aproape patru ore în care nu mai circulă nimic pe calea ferată Constanța-Mangalia. De exemplu, dacă ai ratat trenul R 8386 cu plecare din Mangalia la ora 12,03, următorul tren – R 8392 – pleacă abia la 15,53. Nimeni nu va sta atât timp în gară să aștepte trenul, oamenii se vor duce la microbuz sau autobuz. Similar și în sens invers.
Calea ferată Oravița-Anina, lăsată de izbeliște în timpul săptămânii
Oravița-Anina și retur. Este o cale ferată preponderent turistică. Până la sărbătorile pascale, trenul va circula în zilele de vineri – sâmbătă – duminică, în fiecare săptămână. În restul zilelor, traficul de călători este aproape inexistent.
Decizia, care nu a fost comunicată oficial decât acum, a fost intens criticată de Asociația Euroland Banat, care i-a trimis o scrisoare deschisă ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu. <Din>, se arată în scrisoare. La finele anului 2021, după ce CFR Călători luase aceeași decizie, ministrul Sorin Grindeanu a anunțat că se va reveni asupra ei, iar trenul a circulat în fiecare zi.
Și pe Valea Prahovei se anulează trenuri
București-Brașov și retur. Din 44 de trenuri (15 Regio, 25 InterRegio și 4 InterCity) vor circula un număr de 41 de trenuri. Menționăm că din cele 3 trenuri suspendate, trenul IR 1636 circula numai în zilele de duminică.
De menționat că în Planul de Mers 2024/2025 au fost programate să circule pe ruta București-Brașov cu 4 trenuri mai mult decât în Planul de Mers 2023/2024”.
De ce au mai fost introduse suplimentar în Mersul Trenurilor patru trenuri dacă ele sunt anulate la nici o lună după intrarea lui în vigoare? Valea Prahovei este un sector de drum aglomerat, mai ales la sfârșit de săptămână, iar în ultima perioadă au fost mulți oameni care au renunțat la mașinile personale în favoarea trenului. Tocmai pentru că erau multe trenuri și că aveai predictibilitate. Dacă Mersul Trenurilor se schimbă o dată pe lună, nu vor mai renunța mulți la mașini. Iar în ceea ce-i privește pe călătorii feroviari convinși, nu-i nimic, banii pe bilete se vor duce de la operatorul feroviar de stat la cei privați.
PS. Urmează anulări masive de trenuri Regio în toată țara. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Ian 2025 21:37:08 Titlul subiectului: |
220471 |
|
Acum a inceput sa vuiasca toata presa, in legatura cu trenurile anulate. Cei de la CFR se apara ca au incasari mici. Eu nu stiu in ce tara incasarile acopera integral cheltuielile la calea ferata, transportul este subventionat.
Acum sa vorbesc de Bucuresti-Brasov. Eu merg la munte aproape saptamanal cu trenul spre Valea Prahovei. Trenurile sunt pline sau arhipline in weekend. Ok, scoti trenurile de dupa masa, din timpul saptamanii, ce faci cu vagoanele ? Sa le puna, macar in weekend pe trenurile care pleaca diimineata spre Valea Prahovei.
Acum ce pretentii sa avem de la directorul CFR, Traian Preoteasa. Cine este respectivul ? Pe langa faptul ca si-a cumparat doua apartamente in Dubai ? Pai a fost un sef obscur la depoul din Craiova. A ajuns pe merit directorul CFR ? Nu prea cred. Preoteasa este unul din yes-manii lui Sorin Grindeanu. A carui valoare, ca specialist, o stim cu totii.
Cu oameni ca Traian Preoteasa si Sorin Grindeanu (cel mai sinistru ministru al transporturilor, dupa Revolutie), aveti pretentia ca CFR sa iasa din criza ?
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 18 Ian 2025 19:58:15 Titlul subiectului: |
220498 |
|
Eu nu inteleg de ce au anulat aproape un sfert din trenuri, la o luna dupa ce a intrat in vogoare noul mers al trenurilor ? De ce le-a mai trecut in noul mers ?
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Ian 2025 11:38:20 Titlul subiectului: |
220519 |
|
Mi se pare cea mai mare aberatie posibila.......
Articolul se gaseste in Club Feroviar
Citat: | Trenuri CFR Călători primesc interzis pe căile ferate. Măsuri dure luate de CFR SA
Gestionarul infrastructurii restricționează accesul unor trenuri CFR Călători pe infrastructura feroviară din cauza datoriilor companiei conduse de Traian Preoteasa în contul TUI.
Documente consultate de Club Feroviar detaliază măsurile CFR SA. Astfel, CFR Călători:
Nu va mai beneficia de trase suplimentare față de livret și nici de modificări ale traselor față de cele din livrete mai puțin în cazurile imputabile CFR SA;
trenurilor suplimentare ale CFR Călători le va fi suspendat accesul;
Acesta pare a fi cea mai dură măsură. Trase revocate în conformitate cu art.13 aliniat 1 litera d) din Regulamentul de alocare a capacităilor de infrastructură feroviară aprobat prin HG 1696/2006.
Ultima prevedere spune că dacă un operator nu utilizează o perioadă de timp o anumită trasă i se poate retrage dreptul de utilizare a acesteia. Astfel, e vorba de un sfert din numărul total de trase al CFR Călători pentru că această companie a anulat 244 de trenuri, după cum am explicat aici.
Măsura va intra în vigoare începând cu data de 29 ianuarie 2025. O situație consultată de Club Feroviar arată că sunt 244 de trenuri anulate, inclusiv o pereche de trenuri Alstom Coradia între București și Brașov, cumpărate de România din fonduri europene. Este vorba de trenurile 16003 și 16004 de la București la Brașov și retur. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Ian 2025 21:36:38 Titlul subiectului: |
220523 |
|
Mobilitate este o vorba in vant. Deci, cheltui 100 de milioane de euro ca sa modernizezi, tu ca tara, ruta Bucuresti Progresu-Comana (ruta Bucuresti-Giurgiu), aici intrand si podul nou, iar acum se anuleaza trenuri. Asta inseamna sa fi prost ! Asta inseamna cand au un ministru cretin al transporturilor si un director idiot, un fost sef obscur pe la depoul Craiova, ajuns acum director la CFR.
Sigur ca pe pasionatii care pozeaza trenuri, asa zisii train spotter-i ii doare fix in cur de situatia CFR-ului. Singura lor preocupare este sa pozeze trenuri si atata. In curand s-ar putea sa nu mai aiba ce poza.
Articolul se gaseste in Club Feroviar
Citat: | CFR Călători face alba-neagra cu trenurile București-Giurgiu. Pauză de opt ore pe linie
Trenurile București-Giurgiu, pe ruta feroviară redeschisă în vara anului trecut în urma unei investiții de 100 de milioane de euro, fac obiectul unui joc de alba-neagra. În urma noilor modificări, timp de opt ore nu va pleca niciun tren din gara Giurgiu Oraș către București Progresu.
După ce săptămâna trecută a anulat trei din cele șapte perechi de trenuri de pe acest traseu, directorul general al CFR Călători, Traian Preoteasa, revine parțial asupra deciziei. Concret, o pereche de trenuri anulată va fi repusă în circulație, iar alta care ”scăpase” atunci va fi anulată. Deci în total rământ tot patru perechi de trenuri pe zi pe această cale ferată care a fost redeschisă circulației la 1 iunie 2024, în plină campanie electorală pentru alegerile locale, în urma lucrărilor făcute de Porr Construct pe traseul Vidra-Comana.
Este afectată și mobilitatea locuitorilor din zona de vest a județului Ilfov, mai exact din Chiajna, căci trenurile București Progresu-Giurgiu și retur erau legate de cele care circulau pe relația București Progresu-București Nord, pe inelul feroviar al Capitalei. Și pe acest traseu mai rămân tot patru perechi de trenuri pe zi. Mobilitatea locuitorilor din Giurgiu este afectată suplimentar, căci ”la pachet”, va fi anulată și o pereche de trenuri pe relația Giurgiu-Videle și retur. Anulările și repunerile în circulație de curse feroviare ale operatorului feroviar de stat le puteți consulta în facsimilul alăturat.
Trenurile București-Giurgiu, repuse în circulație la 1 iunie 2024
În continuare, vă prezentăm care sunt efectele acestor schimbări pentru mobilitatea locuitorilor din sudul județului Ilfov (stația CF Vidra) și din județul Giurgiu.
Statul român a investit, din bani europeni și de la buget, peste 100 de milioane de euro pentru redeschiderea circulației feroviare dintre Vidra și Comana, închisă în 2005 din cauza prăbușirii podului de la Grădiștea. Lucrările complexe, inclusiv noul pod de la Grădiștea, au fost executate de Porr Construct.
Pe 1 iunie se puneau în circulație, cu mare tam-tam, șapte perechi de trenuri ale CFR Călători, care porneau din București Nord, ajungeau la București Progresu, unde se schimba postul de conducere al automotorului Desiro, se schimba și numărul trenului, care pleca mai departe spre Giurgiu. La fel, în sens invers.
La vremea respectivă, exista interes și din partea operatorilor privați pentru a pune trenuri în circulație pe această rută. Autoritatea pentru Reformă Feroviară a promis că va organiza o licitație pentru atribuirea de noi trase, lucru care nu s-a întâmplat și au rămas doar cele șapte perechi de trenuri ale CFR Călători, care acum sunt doar patru.
Opt ore fără nicio conexiune feroviară între Giurgiu și București Progresu
După anulările dispuse de CFR Călători săptămâna trecută, timp de cinci ore și 22 de minute (de la ora 8,23 la ora 13,45) nu mai pleacă niciun tren din gara Giurgiu Oraș spre București Progresu. Alte șase ore de pauză sunt fi și în cursul după amiezii (13,45-19,3 . În sens invers, a apărut o pauză și mai mare, de șase ore și 31 de minute (8,22-15,53) la plecările din București Progresu către Giurgiu Oraș, urmată de una de ”doar” cinci ore și 59 de minute (11,28-17,27).
În urma noilor dispoziții, pauzele dintre trenuri se egalizează, devenind oarecum constante de-a lungul zilei. Astfel, pe sensul București Progresu-Giurgiu se repune în circulație trenul R 9709 și se anulează trenul 9705, așa că ”gaura” dintre curse se diminuează. Vom avea deci trenuri cu plecare din București Progresu la orele 6:15, 14:53, 17:27 și 20:55. Tot patru, dar distribuite oarecum uniform pe durata zilei.
În sens invers, CFR Călători repune în circulație trenul R 9702 și anulează trenul R 9704. Vom avea deci trenuri cu plecare din Giurgiu Oraș la orele 4:10, 5:49, 13:45 și 19:38. În acest caz, distanța dintre trenuri se mărește, după cum se poate observa – avem o pauză de opt ore în prima parte a zilei și una de ”doar” șase ore pe după-amiază.
În aceste condiții, ne punem din nou întrebarea (din păcate, retorică) de ce s-au mai investit o groază de bani în redeschiderea liniei dacă numărul trenurilor care circulă pe ea este simbolic? Iar timp de opt ore, din Giurgiu nu ai niciun tren cu care să pleci la București. Locuitorii din zonă au fost amăgiți în vară că au din nou trenuri la dispoziție, iar în iarnă sunt trimiși înapoi la microbuze. Trebuie să facă profit și patronii acestora, nu-i așa?
Trenuri anulate și de SRTFC Craiova
Sarabanda anulărilor de trenuri decisă de Traian Preoteasa și de subordonații săi nu se oprește doar în jurul Bucureștiului.
În afară de ce v-am prezentat de la începutul anului și până acum, au mai apărut și alte liste. Conform unui document obținut de Club Feroviar (pe care-l puteți consulta în facsimil), au fost dispuse anulări pe raza SRTFC Craiova. O pereche de trenuri Interregio (1594/1593) pe relația Craiova-București Nord și retur se anulează în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale. S-au anulat – total sau parțial – și mai multe perechi de trenuri Regio. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 26 Ian 2025 13:47:52 Titlul subiectului: |
220532 |
|
O veste buna. Semeringul Banatean va circula si in timpul saptaamnii. Felicitari comunitatii locale si a pasionatilor, care s-au mobilizat in aceasta privinta. Articolul se gaseste aici
Citat: | Preoteasa primește încă o palmă de la Grindeanu. Trenul Oravița-Anina va circula zilnic
Trenul Oravița-Anina va circula în fiecare zi, nu doar la final de săptămână, a anunțat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, care astfel i-a mai dat o palmă șefului CFR Călători, Traian Preoteasa.
”De la 1 februarie, având în vedere că aici nu vorbim doar de costuri economice, ci e vorba și de ceea ce înseamnă impactul și plusul pentru turismul local, se va redeschide această rută”, a spus Grindeanu la Timișoara.
Fără niciun comunicat de presă, operatorul feroviar de stat a decis la începutul anului să limiteze circulația garniturilor pe această rută la zilele de vineri, sâmbătă și duminică, până la data de 17 aprilie. Silviu Hurduzeu, președintele Consiliului Județean Caraș-Severin, a cerut intervenția ministrului pentru ca circulația perechii de trenuri R 9695/9694 să revină la normal. Primarii din Anina și Oravița făcuseră la rândul lor demersuri către CFR Călători și Ministerul Culturii, iar asociațiile Euroland Banat și Uniți Reușim au atras și ele atenția asupra importanței Semmeringului Bănățean.
Președintele Euroland Banat, Andrei Szabo, i-a adresat o scrisoare deschisă lui Sorin Grindeanu, prin care i-a cerut să mențină circulația feroviară zilnică a Semmeringului. Una dintre temerile reprezentanților societății civile este că reducerea traficului va afecta serios infrastructura, cu creșterea vegetației peste șine, ruginirea sau chiar furtul liniei în anumite porțiuni.
Președinte asociației Unim Reușim, Liliana Gherle, a organizat azi o excursie manifest pentru salvarea trenului. „Cei care vor, care își doresc, în data de 25 ianuarie să vină alături de noi într-o excursie manifest Oravița – Anina. De ce? Pentru că trebuie să mai tragem un semnal de alarmă”, a transmis Liliana Gherle.
Și în 2021 Preoteasa a oprit trenul Oravița-Anina
În 2021, ONG-urile s-au mobilizat împotriva unei decizii similare, luate tot de Traian Preoteasa, și au reușit să întoarcă măsura care amenința prima cale ferată montană de pe teritoriul României.
„Pe Oravița-Anina nu va fi oprită circulația trenurilor. Va fi ca până acum. Problemă rezolvată”, a spus ministrul în decembrie 2021 în cadrul unei conferințe de presă, răspunzând la întrebarea în acest sens pusă de un jurnalist, așa cum am scris atunci. Inaugurată pe 15 decembrie 1863, ruta de 21 km străbate 14 tuneluri și 10 viaducte. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Apr 2025 11:44:08 Titlul subiectului: |
221419 |
|
Cateva trenuri suplimentare in minivacanta de 1 Mai. Mi se pare mai putine fata de anii trecuti. Articolul se gaseste aici
Citat: | Mai multe trenuri către litoral, pentru vacanța de 1 mai, intră în circulație din București
FR Călători bagă în circulație mai multe trenuri către litoral, de vineri, cu ocazia minivacanței de 1 Mai, se arată într-un comunicat de presă al companiei feroviare.
Potrivit operatorului feroviar deplasarea va face în baza unui mers de tren cadențat (la intervale de 1-2 ore) care va realiza o serie de conexiuni rapide către Capitală. Concret, patru garnituri suplimentare (două dus/ două întors) vor fi puse în circulație pentru Gara de Nord, astfel:
Trenuri suplimentare către litoral, cu plecare din București
IR 1889 / R 8805 – plecare din București Nord la ora 03:15, sosire în Constanța la ora 06:03, sosire în Mangalia la ora 07:59
Trenuri suplimentare cu plecare din Mangalia
R 8818/ IR 1886 – plecare din Mangalia la ora 18:29, sosire în Constanța la ora 19:49, sosire în București Nord la ora 22:59
De asemenea, în zilele cu trafic crescut din minivacanța de 1 Mai, CFR Călători va suplimenta trenurile care circulă spre/dinspre cele mai solicitate destinații cu vagoane, în limita parcului de material rulant tehnic disponibil. |
Sursa foto: www.cfrcalatori.ro via Buletin de Bucuresti
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.92 kb |
Vizualizat: |
de 215 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 27 Apr 2025 19:22:20 Titlul subiectului: |
221442 |
|
Una dintre problemele din Romania este cea cu trenurile regionale. Pur si simplu nu vad nici o strategie in legatura cu acestea. Dovada cea mai buna, pe magistrala 800 (Bucuresti-Constanta) considerata cea mai buna infrastructura a Romaniei (modernizata in urma cu 13 ani), unde mai sunt cateva trenuri regio care cu doua vagoane supraetajate, uneori trei vagoane. De ce nu este nici o strategie cu aceste trenuri ? S-a încercat acum câțiva ani cu un tren suburban de la București Nord la Fundulea, a fost un fiasco total.
Dacă noi nu știm să valorificăm la maxim această magistrala feroviară modernizată, ce pretenții să mai avem la celelalte magistrale ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.5 kb |
Vizualizat: |
de 200 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|