 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Feb 2019 15:20:41 Titlul subiectului: |
198883 |
|
tcm a scris: | Facilitatile utilizarii Park&Ride-urilor din orasul in care stau: autobuzele circula la fiecare 10-15 minute sau chiar mai des , pretul biletului este de £3 lire si pot calatori pana la 3 copii gratuit cu un adult , calatoria de la Park&Ride-uri pana in centrul orasului (gara principala) dureaza 10-15 minute , locuri de asteptare incalzite , toalete , USB si WI-Fi in autobuzele care circula pe aceste linii , locuri de incarcare a masinilor electrice , locuri pentru biciclete motociclete sau persoane cu dizabilitati , parcarea este deschisa zilnic.
Una dintre parcari se afla in apropierea autostrazii M621 (legatura spre Bradford , Manchester etc.), iar ceallalta se afla in apropierea autostrazii M1 (legatura spre Londra , Sheffield).
https://www.firstgroup.com/leeds/routes-and-maps/leeds-park-ride |
Pacarea de la Straulesti este inca la ani lumina departare de ssitemul Park&ride _________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 16/Ian/2025 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Sâm 09 Feb 2019 04:43:08 Titlul subiectului: |
198897 |
|
Si se mai si plateste. Peste 10% din salariul minim/luna... |
|
Sus |
|
 |
UKVZ-KTM-5

Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Iul/2024 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Dum 31 Mar 2019 20:28:42 Titlul subiectului: |
199841 |
|
Astăzi se împlinesc doi ani de la finalizarea M4 în stadiul actual. Doi ani în care nu a reușit să fie instalat Dimetronicul, ceea ce duce la intervale de tot râsul și se circulă pe unde se apucă de la 1 mai spre Străulești. Aceleași trenuri IVA, ultimele în circulație din tot Bucureștiul. Observ totuși că traficul a crescut semnificativ: marți, în jurul orei 13:00, peronul 3 al stației Basarab era aglomerat aproape până la refuz. |
|
Sus |
|
 |
BaditaStefanGalati

Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 10/Iun/2025 Mesaje: 667 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 04 Apr 2019 11:16:57 Titlul subiectului: |
199958 |
|
Care este faza cu circulatia haotica intre 1Mai si Straulesti? Parca schimba sensurile, nu inteleg... azi in 1Mai am observat. Unde mai pui ca unele metrouri merg doar pana la 1Mai .... _________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
 |
UKVZ-KTM-5

Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Iul/2024 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 04 Apr 2019 11:24:03 Titlul subiectului: |
199961 |
|
De la 1 Mai se circulă pe linia ce este liberă, deși există alte bretele de trecere de pe o linie pe alta. Trebuie instalat Dimetronicul. De faza cu capătul la 1 Mai nu știam, toate trenurile circulă, teoretic, până la Străulești. |
|
Sus |
|
 |
BaditaStefanGalati

Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 10/Iun/2025 Mesaje: 667 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 04 Apr 2019 11:35:34 Titlul subiectului: |
199962 |
|
Azi a venit unu pana in 1mai si apoi a dat retur cu usile inchise.... _________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
 |
riciu
Data înscrierii: 05/Feb/2011 Ultima vizita: 14/Feb/2025 Mesaje: 38 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Iun 2019 08:46:05 Titlul subiectului: |
201067 |
|
https://clubferoviar.ro/automatizarea-pe-magistrala-4/
Poate poate...
Citat: | Se finalizează automatizarea pe Magistrala 4 de metrou, între Parc Bazilescu și Străulești
Luna viitoare va fi finalizată automatizarea pe Magistrala 4 a metroului bucureștean, între stațiile Parc Bazilescu și Străulești, a anunțat marți directorul general al Metrorex, Dumitru Șodolescu.
Anunțul a fost făcut în deschiderea evenimentului Infrantrans 2019, care are loc în perioada 4-5 iunie în Gara de Nord din București.
Metrorex anunțase că automatizarea pe Magistrala 4 urma să fie finalizată încă de anul trecut. ”Antreprenorul a avut termen până pe 18 iulie anul trecut să finalizeze lucrarea, însă acest lucru nu s-a întâmplat. Le calculăm penalități începând de atunci. Acum, urmează să semnăm procesul verbal ”, a explicat pentru Club Feroviar Dumitru Șodolescu, care a precizat că antreprenorul lucrărilor este Siemens Spania împreună cu Siemens Romania SRL.
Automatizarea pe Magistrala 4 nu a fost singura problemă
Chiar dacă a fost inaugurată în totalitate în 2017, Magistrala 4 a metroului bucureștean, Gara de Nord – Străulești, nu este nici acum funcțională la parametrii proiectați, cauză din care timpul de așteptare între două trenuri este mult mai mare decât pe celelalte magistrale. Călătorii așteaptă în stație peste 10 minute pentru a veni următoarea garnitură, uneori chiar și un sfert de oră.
Situația s-a mai ameliorat puțin în primăvara anului trecut, când la stația Străulești a fost montat un macaz, pentru ca trenurile să poată schimba și linia, odată cu direcția de mers. „Odată cu deschiderea circulației cu călători a stațiilor Laminorului și Străulești, în condițiile în care la stația Străulești nu există în prezent schimbător de cale, circulația trenurilor se face pe tronsonul 1 Mai – Străulești pe câte un fir de circulație în ambele sensuri de mers. Astfel, circulația trenurilor de metrou pe Magistrala 4 se face la un interval de aproximativ 11 minute și este asigurată de un număr de patru trenuri, plus o rezervă”, spuneau la vremea respectivă responsabilii societății.
Așa se face că abia acum, în 2019, se poate spune că Magistrala 4 (care numără opt stații și 7,64 km) va fi finalizată în totalitate, la 30 de ani de la începerea lucrărilor – decembrie 1989.
Pentru luna septembrie, directorul general al Metrorex a mai anunțat o investiție, și anume înlocuirea a 141 de instalații de control acces în stațiile de metrou. Club Feroviar a dezvăluit recent că Metrorex are în pregătire documentele necesare pentru a se trece la înlocuirea a 141 de aparate de taxare la metrou. În stațiile de metrou Nicolae Grigorescu 2, 1 Decembrie 1918, Nicolae Teclu, Anghel Saligny, Gara de Nord 2, Basarab 2, Grivița, 1 Mai, Jiului, Parc Bazilescu funcționează 141 de aprate cu un alt tip de sistem de taxare decât cele cu care ne-am obișnuit în ultimii doi ani pe magistralele 1, 2 și 3. |
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Iun 2019 09:25:56 Titlul subiectului: |
201068 |
|
O chestie tipic romaneasca. Adica, te lauzi in mass-media cu sitemul parc&ride, dar calatorii care vor sa isi lasa masina in Parcarea de la Straulesti, asteapta mai mult de 10 minute pana sa vina metroul in statie.
Pai in acest caz, trebuia sa fie un tren la 3-4 minute, in orele de varf, daca vrei sa oferi oamenilor o alternativa la masina personala.
Dar, ce sa ii faci, cand sefii sunt tampiti...........pusi in functii de politic.........astea sunt strategiile pe care le vedem cu ochiul liber  _________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 15 Iul 2020 21:45:55 Titlul subiectului: |
207841 |
|
Gata, avem Dimetronic în toată rețeaua, GdN 2 - Străulești și 6 trenuri în circulație în loc de 4. |
|
Sus |
|
 |
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 16/Ian/2025 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Joi 16 Iul 2020 17:14:57 Titlul subiectului: |
207844 |
|
Eu nu inteleg un lucru: statia Depou Straulesti este deschisa sau nu? Pe toate hartile vad ca apare cu linie punctata, deci in constructie. Park & Ride este la Straulesti sau la Depou Straulesti? Ma poate lamuri cineva? |
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Iul 2020 19:33:18 Titlul subiectului: |
207845 |
|
Depoul Străulești este la 150 m de stația Străulești. Nu există stația Depoul Străulești, numai stația Străulești. Parcarea se află peste depou și există un pasaj subteran de 150 m care te duce ca și pieton la stația Străulești.
Deci există stația Laminorului, apoi stația Străulești ( cap de linie ) de unde continuă o linie 150 m și ajungi în depoul Străulești. Depoul Străulești e funcțional de vreo 3 ani. |
|
Sus |
|
 |
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 16/Ian/2025 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Vin 17 Iul 2020 01:07:49 Titlul subiectului: |
207848 |
|
Multumesc pentru lamuriri. Eu vedeam ca pe harta apare linie punctata de la statia Straulesti pana la Depou Straulesti. De asemenea stiam ca parcarea este la depou si nu intelegeam exact cum sta treaba. Stiam ca park & ride este functional, care este la depou, insa de la Straulesti pa depou pe harta arata linie in constructie, de aici confuzia. Multumesc inca o data. |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Apr 2025 11:41:55 Titlul subiectului: |
221335 |
|
E clara treaba, la romani nu merge ideea parck&ride. Pentru asta trebuie sa fie si un anumit IQ. Atat la conducerea Metrorex dar si la restul cetatenilor. O dovada ca pentru cei de la metrou, ideea parck&ride este doar pe hartie, aveti aici
Citat: | Adio, cea mai ieftină parcare din București! Se scumpește parcarea de la Străulești, începând cu 1 Mai. Metrorex a triplat tariful
Șoferii din București și împrejurimi trebuie să știe că, începând de joi, 1 Mai 2025, se scumpește parcarea de la Terminalul Multimodal Străulești. Metrorex a triplat tariful, se arată într-un anunț tipărit pe o foaie A4, lipit la terminalul de la capătul Magistralei 4 de metrou.
Metrorex a decis: se scumpește parcarea de la Străulești, începând cu 1 Mai
Vești despre parcarea de la Terminalul Multimodal Străulești: Metrorex a decis să tripleze tariful, începând cu data de 1 Mai.
Modificarea nu a fost anunțată pe canalele oficiale de comunicare, încă. Compania care administrează rețeaua de metrou din București a decis să lipească un afiș la terminalul Străulești, potrivit Club Feroviar. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 222 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Apr 2025 18:50:11 Titlul subiectului: |
221345 |
|
Niste mizerabili, in frunte cu Grindeanu. _________________ 611 |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Apr 2025 07:45:58 Titlul subiectului: |
221375 |
|
Singurul sistem park&ride pe care il stiam, dar nu era unul oficial, se gaseste la fostul Cora Pantelimon (actual Carrefour). Locuitorii din comuna Pantelimon, Branesti si chiar orasul Fundulea, lasau pentru cateva ore masinile in parcarea centrului comericial, apoi ajungeau la statia de metrou de la Republica (trebuie sa traversezi centrul comercial, dureaza cateva minute). Acum nu stiu care mai este situatia, daca cei de la Carrefour au bagat limita de timp.
Parcarea de la capatul tramvaielor din zona (fostul Granitul SA) este mai mult goala. Vrem park&ride in Bucuresti, in primul rand nu trebuie sa facem „copy-paste” la ce am văzut în vest. Trebuie adaptat la condițiile locale din București.
Pentru asta trebuie să ai cooperare între autoritățile locale și ministerul transporturilor. Și, mai ales, trebuie să ai niște oameni cu creier în posturile cheie. Nu este cazul Metrorex, unde actualii șefi nu se califică nici pentru funcția de măturător. Și da, Grindeanu este un mizerabil, cel mai sinistru ministru al transporturilor, după revoluție.
Deci, de ce s-au cheltuit banii pentru parcarea de la Străulești ? Ca să stea goală ? Nu mai bine se reparau niște spitale cu acești bani ?
Nu ar trebui și DNA-ul să intre pe fir ? Adică cheltuim bani publici pentru o parcare goală ?
Postez încă un articol referitor la acest subiect. Acesta se găsește aici
Citat: | Metrorex elimină gratuitatea pentru parcarea de la Străulești și anunță decizia ca și cum ar face un bine utilizatorilor
Metrorex a confirmat oficial că va elimina, de la 1 mai, gratuitatea pentru parcarea de la Străulești, pe care o oferea până acum șoferilor care cumpărau un abonament lunar de călătorie cu metroul.
În același timp, triplează tariful pe oră pentru parcare, de la 0,5 bani, cât era în prezent, la 1,5 lei, așa cum a scris Buletin de București aici.
Întrebată de Club Feroviar care este motivul acestei majorări, directoarea generală a Metrorex, Mariana Miclăuș, a invocat „creșterea cheltuielilor utilităților (energie, apă), a serviciilor prestate de terți (pază, curățenie), dar și a cheltuielilor de întreținere și reparații”
Gratuitatea pentru parcarea de la Străulești, eliminată cu un anunț triumfal
Astfel, Metrorex anunță introducerea, începând cu data de 1 mai 2025, a abonamentelor lunare pentru utilizarea parcării Terminalului Multimodal Străulești, în valoare de 300 de lei.
Deși elimină o facilitate, respectiv gratuitatea pentru parcarea de la Străulești, compania de metrou anunță decizia ca și cum ar face un bine utilizatorilor.
„Odată cu efectuarea cu succes a testelor pentru implementarea unei noi oferte tarifare, Metrorex vine în sprijinul publicului călător care utilizează serviciile de parcare tip Park&Ride prin introducerea abonamentului lunar de parcare.
Tariful abonamentului lunar pentru parcarea autoturismelor cu utilizare nelimitată în timpul unei luni este de 300 lei/lună, iar tariful orar practicat de parcare va fi de 1,5 lei/oră.
Avantajele acestei schimbări nu se limitează doar la o experiență de parcare mai eficientă, ci va contribui la îmbunătățirea experienței utilizatorilor, care vor putea achiziționa un abonament lunar într-o singură tranzacție, economisind astfel timp și energie”, se arată în comunicat de presă al Metrorex.
Mesajul continuă în același ton triumfalist: inițiativa ar veni în sprijinul călătorilor din zona metropolitană București-Ilfov, „oferindu-le o alternativă comodă și accesibilă pentru parcarea vehiculelor personale, în special pentru cei care utilizează metroul în fiecare zi pentru deplasarea la locul de muncă în municipiul București”.
Susține Buletin de București pentru investigații, reportaje și știri Locale
De unde pot fi cumpărate noile abonamente
Vânzarea de abonamente lunare pentru utilizarea parcării se va efectua la casieria din incinta Terminalului Multimodal Străulești, acestea fiind încărcate pe carduri tip contactless.
„Avantajele abonamentului lunar de parcare:
Flexibilitate și predictibilitate pentru utilizatori, care vor putea parca fără grija plății zilnice;
Fidelizarea utilizatorilor care tranzitează frecvent parcarea și folosesc transportul public în comun;
Creșterea gradului de utilizare al parcării, care oferă o opțiune atractivă și pentru navetiști și locuitorii din zonele limitrofe”, se mai arată în comunicatul Metrorex.
Parcarea de la Străulești are trei etaje, cu 660 locuri în total, dotată cu trei lifturi de acces, 11 automate de plată și un punct de plată prin casierie.
Scopul principal al Terminalului Multimodal Străulești este acela de a reduce congestia traficului urban în centrul orașului prin furnizarea de servicii de parcare tip Park&Ride și transport public multimodal.
În acest sens Terminalul Multimodal a fost proiectat să ofere publicului călător multiple facilități, respectiv: acces la transportul cu metroul, acces la transportul local public de suprafață, spații de parcare, săli de așteptare. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|