 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 27 Dec 2024 12:01:26 Titlul subiectului: |
220303 |
|
Sincer, capatul de linie de la terminalul Pod Mihai Bravu, pentru liniile de troleibuz 72 si 76, care vin dinspre cartierul Berceni, este cam inutil. Mult mai util ar fi fost un terminal la statia de metrou Mihai Bravu (zona Penes Curcanul) sau un terminal la statia de metrou Timpuri Noi. S-ar fi facut o legatura rapida intre cartierul Berceni si una dintre cele doua statii de metrou de pe M1&M3. Din pacate in zona statiei de metrou Mihai Bravu nu prea se poate face termial si destul de greu ar fi si la Timpuri Noi (dar nu imposibil). Sigur ca cine vrea la Timpuri Noi, il poate lua pe 97 de la Pod Mihai Bravu, dar ideea este sa nu schimbi N mijloace de transport in comun.
Ce logica are sa aduci troleibuzele din Berceni la Pod Mihai Bravu ? Ca sa ce ? Ce obiective ai acolo ? Poate doar Palatul Copiilor, dar ce flux de calatori genereaza ? Hai sa zic ca pentru linia 97 (rezulatata din comasarea liniilor de autobuz 133 si troleibuz 97) terminalul de la Pod Miahai Bravu are o logica, se face conexiunea cu liniile de tramvai 1&10. Dar in cazul troleibuzelor care vin din cartierul Berceni ? Logic ca cel mai mare flux de calatori este intre blocurile din cartierul Berceni si statia de metrou de la Piata Sudului. Dar apoi ? Cine mai merge cu troleul doar pana la pod Mihai Bravu ?
Oare cand cei de la TPBI au luat aceste decizii, au niste studii la baza ?
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
folkfan

Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 19/Mai/2025 Mesaje: 652 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 30 Dec 2024 17:26:46 Titlul subiectului: |
220330 |
|
Păi circulă deja la Piața Sudului. Întoarcerea în vechiul terminal nu mai este posibilă.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Ian 2025 16:21:20 Titlul subiectului: |
220430 |
|
Azi eram la intersectia str. Vatra Luminoasa&Matei Voievod cu sos. Mihai Bravu si asteptam in statie un tramvai de pe linia 10 spre Piata Sudului. Era ora 13:35, traficul nu era mare. Am astaptat.........17 minute pe ceas sa vina tramvaiul. Este normal acest lucru ? Ce este asta ? Vorbim de liniile 1&10. In mod normal, un tramvai trebuia sa vina la 5-6 minute (cel mult) intr-o zi lucratoare. Cand am ajuns la Piata Sudului si am astaptat pe 10 in cealalta directie (spre Sura Mare) au mai trecut doua tramvaie de 10 spre Romprim, la un interval de 1-2 minute. Deci aceeasi problema cu „trenuletul” pe care o semnalam in cazul liniilor de troleibuze 79, 86, 97. si nu numai.
Totusi 17 minute pentru un tramvai de pe linia 10, intr-o zi lucratoare ? Asta este o rusine pentru STB. Cum vreti ca lumea sa lase masina personala in parcare si sa ia tramvaiul, daca asteapta mai mult de 15 minute in statie ? Asta in conditiile in care biletul, cel mai probabil, se va alinia cu cel de metrou.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 10 Feb 2025 11:31:39 Titlul subiectului: |
220701 |
|
De obicei, la capatul de la Pod Mihai Bravu, erau 2-3 troleibuze de pe linia 97. Ultima oara cand am trecut pe acolo, pauza (poza 1). Nici macar troleibuzele de pe liniile 72 si 76 nu erau (sau cele doua linii nu stationeaza la acest terminal, vin și pleacă mai departe).
Despre 97, aceeasi situatie, fie astepti mult in statie, fie vine un „trenulet”. Mare beneficiu pentru transportul in comun, in urma comasarii liniilor 97 cu 133, nu am vazut. In continuare pe aceasta linie circula si autobuze (Mercedes Citaro hibrid).
De asemenea si pe linia 79, pe langa troleibuze, circula si doua autobuze Otokar și un autobuz Mercedes Citaro, semn că în București este criză de troleibuze. Pe linia 86 circulă câteva troleibuze Solaris și în timpul săptămânii.
M-am uitat și pe diferite grupuri de pe Facebook, destinate transportului în comun. Am aflat că sunt probleme în vestul capitalei, pe bulevardul Iuliu Maniu, iar măsura comasării liniei 336 cu 61 nu a adus mari beneficii (cel putin asa reiese din comentariile celor din cartier).
Ideea de a aduce Solarisuri în București este foarte bună. Dar mai trebuie să și știi ce să faci cu ele ! Și, bineînțeles, să faci o mentenanță ca la carte.........
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.18 kb |
Vizualizat: |
de 3672 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 11 Feb 2025 00:53:07 Titlul subiectului: |
220707 |
|
72 si 76 doar intorc sub pasaj fara statie, au statia terminus la Costache Stamate stationarea se face la celelalte capete, unde este si controlor.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 13 Feb 2025 20:23:28 Titlul subiectului: |
220738 |
|
O stire de tot kkt-ul, preluata de presa bucuresteana. STB mananca kkt cu polonicul ! Chiar sunt enervanti ! Realitatea este alta. Ai comasat linii de autobuz cu cele de troleibuz, d-aia a si crescut numarul de calatori cu 35 %.
De exemplu, calatorii care il foloseau pe 133, merg acum cu 97, calatorii care il foloseau pe 336 merg acum cu 61, cei care il foloseau pe 313 merg acum cu 73. Uite, va propun un exercitiu, mergeti cu liniile astea de auto-troleibuz, incercati sa intrati in vorba cu calatorii, referitor la subiect. O sa vedeti ca majoritatea nu aproba aceste fantezii erotice verzi ale celor de la PMB.
Hai sa fim cinstiti, asta nu sunt linii de troleibuz, sunt linii de auto-troleibuz !
Ce mare vrajeala ca pui sa circule un troleibuz nou pe unde nu este retea ? Asa credeti ca are viitor troleibuzul in capitala ?
Hai sa va mai intreb ceva. Clujul a luat Solaris. Ati vazut acolo circuland vreun Solaris, pe unde circulau autobuze ? Eu nu am vazut !
Aaaa, in Brasov da, dar acolo este cu totul altceva. Acolo o parte din retea s-a demontat (cum ar fi Livada Postei, etc). Iar troleibuzele Solaris, circula pe fostele trasee, unde nu mai este retea, in prezent !
Eu va mai intreb o chestie, ce facem daca nu mai tin bateriile 20 km autonomie ? Redescoperiti beneficiile autobuzelor ?
Pe mine ma enerveaza stirilea astea, mi se pare o prostie monumentala. Haideti sa revenim la treburile lumesti, cum ar fi, sa mai facem niste RK-uri la troleibuzele Irisbus, sa mai reparam stalpii de sustinere a retelei de troleibuze. De ce nici un primar nu s-a interesat de starea retelei de troleibuz ? Este mult mai ieftin sa modernizezi o retea de troleibuz decat o linie de tramvai. Asta nu insemna ca nu sustin modernizarea infrastructurii tramvaielor, din constra, dar, in acelasi timp, sustin necesitatea urgenta de a moderniza reteaua de troleibuz din capitala, cu fonduri europene !
Articolul se gaseste aici
Citat: | Călătoriile cu troleibuzul au crescut cu 35%, de când au fost introduse vehiculele noi
A trecut un an de la introducerea primelor troleibuze Solaris Trollino pe străzile Capitalei. Drept urmare, călătoriile cu troleibuzul au crescut cu 35%, în 2024 față de 2023, anunță Societatea de Transport București (STB).
În acest prim an, noile troleibuze au transportat peste 17 milioane de călători, parcurgând circa 3,6 milioane de kilometri.
De asemenea, autonomia vehiculelor a permis creșterea rețelei de troleibuze cu 50 de kilometri, adaugă compania.
Avantajele noilor troleibuze Solaris Trollino, conform STB SA:
Mobilitate extinsă: acoperire mai mare în oraș, inclusiv în zone fără rețea de troleibuze
Eficiență energetică și zero emisii: reducerea poluării și un aer mai curat
Accesibilitate ridicată: dotări pentru persoane cu dizabilități, podea joasă și sisteme de informare moderne
Confort pentru pasageri: aer condiționat, sisteme audio-video de informare
A trecut un an de la introducerea primelor troleibuze Solaris Trollino pe străzile Capitalei. Drept urmare, călătoriile cu troleibuzul au crescut cu 35%, în 2024 față de 2023, anunță Societatea de Transport București (STB).
În acest prim an, noile troleibuze au transportat peste 17 milioane de călători, parcurgând circa 3,6 milioane de kilometri.
De asemenea, autonomia vehiculelor a permis creșterea rețelei de troleibuze cu 50 de kilometri, adaugă compania.
Avantajele noilor troleibuze Solaris Trollino, conform STB SA:
Mobilitate extinsă: acoperire mai mare în oraș, inclusiv în zone fără rețea de troleibuze
Eficiență energetică și zero emisii: reducerea poluării și un aer mai curat
Accesibilitate ridicată: dotări pentru persoane cu dizabilități, podea joasă și sisteme de informare moderne
Confort pentru pasageri: aer condiționat, sisteme audio-video de informare
YouTube video
Călătoriile cu troleibuzul se vor îmbunătăți. Primăria va mai cumpăra încă 22 de Solaris
Alte 22 de troleibuze noi, nepoluante, vor fi achiziționate de Primăria Capitalei, cu fonduri europene. Contractul de achiziție publică a fost deja publicat în SEAP, așa cum a scris Buletin de București aici.
Valoarea totală estimată a proiectului este de 71,5 milioane de lei, adică peste 14,3 milioane de euro, iar finanțarea provine integral din fonduri europene, prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
Potrivit caietului de sarcini, cele 22 de troleibuze noi vor avea o capacitate de transport de cel puțin 85 de persoane, dintre care minimum 26 pe scaune si o lungime de 12 metri.
Fiecare vehicul va beneficia de o garanție de minimum 350.000 km sau cinci ani pentru toate componentele sale, iar livrarea acestora trebuie făcută în termen de maximum 12 luni de la semnarea contractului.
Durata contractului este de 72 de luni.
Primele troleibuze noi au intrat pe traseu în luna februarie 2024, pe liniile 93 și 61. Linia 61 a înlocuit linia de autobuz 336, care a fost desființată |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Feb 2025 20:49:25 Titlul subiectului: |
220877 |
|
Ceea ce vedeti in poze si capturile de ecran de pe aplicatia InfoTB este imaginea esecului deciziei TPBI si PMB de a uni linia de troleibuz 97 cu linia de autobuz 133, rezultand asanumita linie de auto-troleibuz 97.
Concret, pe 26 februarie, dupa ora 15:10 eram in statie la Foisorul de Foc, asteptand pe 97 ca sa il iau pana la capatul de la Pasaj Mihai Bravu.
Deschis aplicatia InfoTB si.....stupoare. De la Foisorul de Foc pana la capatul de la Pasaj Mihai Bravu nu mai era nici un troleibuz !!! In schimb inainte de Foisorul de Foc era un trenulet din doua troleibuze iar in spatele lor alte troleibuze aflate la o distanta mica (foto 2). Precizez ca linia 97 nu a fost afectata de cele doua pene de curent din capitala, din urma cu 2 zile.
Asadar, vine in statie #5458. Acesta este singurul troleu intre Foisorul de Foc si capatul de la Pasaj Mihai Bravu ? Cum va explicati ? Vi se pare normal ? Eu l-am lasat sa plece si l-am luat pe al doilea, #5463. Evident ca la intersectia cu bulevardul Unirii, #5463 l-a ajuns din urma pe #5458 si au ajuns la capatul de la Pasaj Mihai Bravu in sistem „trenuleț”.
Cand voi face o reclamatie la STB voi pune o intrebare simpla. Soferul de pe #5458 a respectat ora de plecare de la capatul aflat la Clabucet ? De ce s-a produs un gol asa de mare intre #5458 si troleibuzul din fata lui ?
In realitate, dragi pasionati, cei care erati entuziasmati de noile troleibuze, ba chiar „talibani” si nu acceptati niste critici obiective, ar trebui sa recunoasteti ca ati fost dusi de nas. Pur si simplu ati fost pacaliti de propaganda frumos impachetata pe Facebook de cei de la TPBI si Nicusor Dan.
Nu am nici o obiectie referitor la noile troleibuze Solaris, acestea sunt foarte bune. Dar din cauza unor incapabili aflati la PMB si TPBI aceste troleibuze nu au adus absolut nici o imbunatatire transportului in comun din Bucuresti. Nici macar una.
Dovada este aceasta linie 97. Un experiment ratat al TPBI&PMB. Pana si un copil de 10 ani isi da seama ca o linie asa lunga, intr-un Bucuresti aglomerat, unde nu este peste tot culoar unic STB, este o prostie. Asa cum este, in prezent, aceasta linie de auto-troleibuz. Nu stiu care este situatia cu celelalte linii de auto-troleibuz din capitala (61, 73, 93), nu circul asa des cu ele, dar in schimb stiu foarte bine despre ce vorbesc, in legatura cu 97, deoarece folosesc aproape zilnic aceasta ruta.
Parerea mea este ca nu trebuie sa fiti jenati, nu este nici o rusine sa recunosteti ! Ati fost dusi de nas
PS: Prima replica pe care probabil o sa o aveti, o sa spuneti ca este o situatie expceptionala. Nu este adevarat, este o situatie obisnuita. Nu ma credeti ? Pai instalati-va aplicatia InfoTB, deschideti-o si uitati-va la repartizarea vehiculelor de pe linia 97, in diferite momente ale zilei
PS2: Eu in locul celor de la STB as desfiinta pur si simplu aceasta aplicatie. De ce ? Pai STB se face de ras cu ajutorul acestei aplicatii. Cu totii putem vedea cat de varza este STB-ul. Numai daca te uiti cum sunt vehiculele, pe traseu, pe anumite linii, inclusiv 97 si asta in afara orelor de varf
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.92 kb |
Vizualizat: |
de 3338 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.35 kb |
Vizualizat: |
de 3338 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.69 kb |
Vizualizat: |
de 3338 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.74 kb |
Vizualizat: |
de 3338 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.46 kb |
Vizualizat: |
de 3338 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Mar 2025 22:33:25 Titlul subiectului: |
220916 |
|
In situatia de fata, nu este nici o rusine sa inlocuiesti tramvaiele cu autobuze, pe tronsoanele aflate in stare foarte precara, de pe bulevardul Basarabia de exemplu, dar si in alte zone. S-a ajuns aici datorita nepasarii si incompetentei tuturor primarilor.
Ca solutie temporara tramvaiele nu mai trebuie sa circule pe unde sinele sunt intr-o stare avansata de degradare, decat dupa modernizari.
Tramvaiele nu vor mai circula pe Sos. Petricani, dupa incidentul grav de astazi. Articolul se gaseste aici
Citat: | Linia 16 va fi suspendată temporar. TPBI anunță schimbări și pentru liniile 36 și 17, după ce o șină de pe Dimitrie Pompeiu a străpuns podeaua unui tramvai
După incidentul grav produs marți (4 martie 2025), în care o șină de tramvai s-a rupt a străpuns prin podeaua unui vagon, punând astfel în pericol călătorii, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) îi anunță pe bucureșteni că vor interveni anumite modificări în ceea ce privește liniile care funcționează pe tronsonul cu probleme.
Mai precis, linia 16 va fi suspendată, tramvaiul 36 va avea un traseu mai scurt, iar călătorii vor putea folosi linia 17 și în zilele lucrătoare.
Linia 16 va fi suspendată, tramvaiul 17 circulă și în zilele lucrătoare, iar linia 36 are traseu scurtat
Modificările menționate mai sus sunt necesare pentru a permite efectuare lucrărilor de reparații necesare căii de rulare de pe Bd. Dimitrie Pompeiu. Aici, o șină aflată într-o stare avansată de degradare s-a rupt și a perforat podeaua unui vagon de pe linia 36.
Din fericire, nu au existat persoane rănite, însă STB a luat decizia nu a suspenda circulația pe tronsonul Bulevardul Dimitrie Pompeiu – Bulevardul Lacul Tei, pentru a evita producerea acestor tip de evenimente.
Astfel că, de miercuri (5 martie 2025) bucureștenii care circulau cu tramvaiul 16 vor sunt anunțați de TPBI că aceasta va fi suspendată. În schimb, linia 17 va circula nu doar în weekend, ci și în timpul săptămânii.
Linia 17 a fost înființată în luna aprilie a anului 2024, după ce au fost demarate lucrările de modernizare ale linie 5. Traseul său este cuprins între „Piața Sfânta Vineri” și „Bd. Lacul Tei”, iar până acum a circulat doar în zilele weekend și sărbători legale.
Mai precis, de mâine până la finalizarea lucrărilor, linia 17 va circula pe următorul traseu:
„Piața Sfânta Vineri”,
Strada Sfânta Vineri,
Calea Moșilor,
Strada Armand Calinescu,
Strada Vasile Lascăr,
Strada Viitorului,
Strada Lizeanu,
Strada Maica Domnului,
„Bulevardul Lacul Tei”
Retur.
Pe lângă această modificare, TPBI îi anunță pe bucureștenii care circulă cu transportul public că linia cu indicativul 36 urmează să circule pe un traseu mai scurt. Astfel că, acestea vor funcționa după cum urmează:
Terminal „M. Republica”,
Bulevardul Basarabia,
Bulevardul Chișinău,
Șoseaua Pantelimon,
Strada Ziduri Moși,
Strada Turmelor,
Strada Reînvierii,
Maica Domnului,
„Bulevardul Lacul Tei”,
Retur.
Ce fac călătorii din zona unde nu vor circula tramvaie?
Bucureștenii care se află în situația în care trebuie să ajungă în zona unde tramvaiele nu vor circula, vor avea la dispoziție o linie navetă de autobuz. TPBI a anunțați că se înființează, temporar, linia cu indicativul 636. Aceasta va avea următorul traseu:
„Platforma Industrială Pipera”,
Bulevardul Dimitrie Pompeiu,
Șoseaua Petricani,
Strada Doamna Ghica,
Bretea Pasaj Doamna Ghica,
Stația „Șoseaua Colentina”,
Retur.
În urma incidentului care ar fi putut duce la rănirea călătorilor din tramvai, STB a anunțat că cere TPBI și PMB să vină cu soliții alternative pentru alte zone din Capitală unde există deficiențe la căile de rulare. Printre acestea, se numără șinele de pe: Bulevardul Basarabia, Bulevardul Chișinău, Calea Călărașilor și Bulevardul Corneliu Coposu. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Mar 2025 14:04:59 Titlul subiectului: |
220924 |
|
De astazi in loc de linia 16, vom avea linia 17. Nu inteleg de ce nu au pastrat indicativul liniei 16. Probabil ca in acest mod, cei de la TPBI isi justifica salariul primit. Linia 17 nu are nimic in comun cu vechiul traseu, mai putin ultima parte spre capatul de la bulevardul Lacul Tei. Totusi linia de tramvai este la fel de varza si pe str. Maica Domnului, asa cum este cea de pe bulevardul Dimitrie Pompeiu. Inca o chestie, Soseaua Petricani este mai mult blocata in orele de varf, asa ca autobuzele de pe linia naveta 636 o sa fie mai mult blocata prin trafic, asa cum se intampla cu linia 243. Articolul se gaseste aici
Citat: | De astăzi, linia 16 este suspendată, iar linia 36 are traseul scurtat la Bd. Lacul Tei. TPBI anunță mai multe modificări pentru călătorii STB
De astăzi, linia 16 este suspendată, iar linia 36 are traseul scurtat la Bulevardul Lacul Tei. TPBI a dispus aceste măsuri pentru executarea unor lucrări de remediere a unei avarii apărute la calea de rulare a tramvaielor de pe Bd. Dimitrie Pompeiu.
Reamintim faptul că o bucată de șină a străpuns ieri podeaua unui tramvai, iar cineva putea fi grav rănit în urma acestui incident.
Linia 16, suspendată începând de astăzi
În contextul în care marți, 4 martie 2025, o bucată de șină a străpuns podeaua unui tramvai și s-a oprit într-un scaun, iar cineva ar fi putut să sufere răni grave, TPBI a impus mai multe modificări, începând de astăzi, 5 martie 2025.
Incidentul respectiv s-a petrecut într-un tramvai care funcționa pe linia 36 și se deplasa pe Bd. Dimitrie Pompeiu, unde calea de rulare se află într-o stare avansată de degradare și reprezintă un real pericol.
Astfel, începând de astăzi, linia 16 este suspendată, linia 17 va funcționa și în zilele de lucru, iar traseul liniei 36 este scurtat la Bd. Lacul Tei. Călătorii din zona în care nu vor mai circula tramvaiele vor fi preluați de linia navetă de autobuz 636.
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară – TPBI spune că a luat aceste măsuri pentru a fi permisă executarea unor lucrări de remediere a unei avarii la calea de rulare a tramvaielor de pe Bd. Dimitrie Pompeiu.
Astfel, de la data de 5 martie 2025 și până la finalizarea lucrărilor, linia de tramvai 17 va funcționa și în zilele lucrătoare, pe următorul traseu:
Terminal „Piața Sf. Vineri”, Str. Sf. Vineri, Calea Moșilor, Str. Armand Calinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Viitorului, Str. Lizeanu, Str. Maica Domnului, „Bd. Lacul Tei” și retur.
Tramvaiele liniei 36 circulă astfel:
Terminal „M. Republica”, Bd. Basarabia, Bd. Chișinău, Șos. Pantelimon, Str. Ziduri Moși, Str. Turmelor, Str. Reînvierii, Maica Domnului, „Bd. Lacul Tei” și retur.
Totodată, Linia navetă de autobuz 636 funcționează între terminalul „Platforma Industrială Pipera” și stația „Șoseaua Colentina” pe traseul:
„Platforma Industrială Pipera”, Bd. Dimitrie Pompeiu, Șos. Petricani, Str. Doamna Ghica, bretea Pasaj Doamna Ghica, stația „Șoseaua Colentina” și retur. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 16 Mar 2025 17:10:23 Titlul subiectului: |
220977 |
|
Linia 17 este de fapt un 16 mai scurt. De ce au schimbat indicativul cei de la TPBI nu inteleg. Dupa acelasi principiu, linia 36 ar putea sa se transforme in.....34 ??
In fine, misterele Bucurestiului. La statia de la Sf. Vineri, au sters 16 de pe tablita dar si S+D de la 17 (asta circula in weekend pana la Lacul Tei, in locul lui 16).
Ieri, eram la Sf. Vineri, asteptat pe 17. Ma uit pe InfoTB. Vad numai patru ture. Priviti distanta dintre tramvaie ! Apoi, dupa ora 22:30, vreau sa ma intorc acasa. Ma uit pe InfoTB si vad ca mai sunt doar doua ture ! Pe tot traseul !!
Vine un 17 spre Lacul Tei, apoi se retrage spre Depoul Colentina
Am remarcat ca tramvaiele nu stationeaza mult la cele doua capete de linie. Nici la Sf. Vineri, nici la B-dul Lacul Tei.
Stateam si ma intrebam, cum naiba sa fie transportul in comun atractiv in Bucuresti ? Pe bune, avem o linie cu patru ture sambata ?? Pai mai bine desfintati-o si mergem cu taxiul sau cu ride&sharing la destinatie decat sa astepti sa vina un 17 !
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.38 kb |
Vizualizat: |
de 2794 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.59 kb |
Vizualizat: |
de 2794 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.96 kb |
Vizualizat: |
de 2794 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.39 kb |
Vizualizat: |
de 2794 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36 kb |
Vizualizat: |
de 2794 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.7 kb |
Vizualizat: |
de 2794 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.96 kb |
Vizualizat: |
de 2794 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Apr 2025 21:50:54 Titlul subiectului: |
221159 |
|
Timp de patru zile se va reinfiinta linia 780 intre Gara de Nord si Aeroportul Henri Coanda. Trenul se suspenda ca urmare a unor lucrari. Articolul se gaseste [url=Se reînființează linia 780: autobuzele înlocuiesc o vreme trenul spre Aeroportul Otopeni. TPBI: Serviciul feroviar e suspendat temporar, se lucrează la calea ferată]aici[/url]
Citat: | TPBI îi anunță pe călători că se reînființează linia 780: timp de patru zile, autobuzele înlocuiesc trenul spre Aeroportul Otopeni. Se fac lucrări la calea ferată, iar serviciul feroviar este suspendat temporar.
Pentru mulți dintre bucureșteni, fiecare minut contează atunci când se grăbesc să ajungă la destinația lor. Traficul infernal din Capitală adaugă și mai mult stres în rutina zilnică, iar orice întârziere poate pune în pericol planurile de călătorie.
TPBI reactivează linia 780: autobuzele înlocuiesc o vreme trenul spre Aeroportul Otopeni
În perioada 7-10 aprilie 2025, linia de autobuz 780 va prelua temporar rolul trenului de Aeroport, oferind o legătură directă între Gara de Nord București și Henri Coandă (Otopeni).
Măsura a fost dispusă de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI). Se fac unele lucrări la calea ferată, iar acestea duc la suspendarea temporară a serviciului feroviar, în intervalul orar 08:30 – 15:00.
Autobuzele liniei 780 vor circula zilnic, în perioada 7-10 aprilie, între orele 08:30 și 15:00, la un interval de 30 de minute și vor opri în stațiile următoare, pe ambele sensuri: Gara Basarab, Gara de Nord, Clăbucet, Piața Presei, Aeroport Băneasa, Primăria Otopeni, Aeroport Henri Coandă Plecări, Aeroport Henri Coandă Sosiri.
De la Gara Basarab către Aeroportul Otopeni, primul autobuz va pleca la ora 08:30, iar ultimul la ora 14:00. De la Aeroportul Henri Coandă către Gara Basarab, primul autobuz va pleca la ora 09:30, iar ultimul la ora 15:00.
TPBI garantează bucureștenilor că va asigura transportul între Gara Basarab și Aeroportul Henri Coandă
TPBI va relua temporar funcționarea liniei 780 ori de câte ori circulația trenurilor între Gara de Nord și Aeroportul Henri Coandă este întreruptă
|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Apr 2025 12:32:11 Titlul subiectului: |
221327 |
|
Linia 381 reflecta foarte fidel problema mentalitatilor de la TPBI si STB. Practic cei care au conceput actuala varianta a acestui traseu traiesc in trecut. Linia 381 a fost unita cu linia 300. Rezultatul ? A devenit una dintre cele mai lungi linii de autobuz din capitala, care merge din sudul orasului, de la Piata Resita pana la Clabucet. Dar are logica acest mega-traseu de autobuz ? Dupa parerea mea, avea logica in anii '60-'70 si la inceputul anilor '80. In prezent, care este logica sa ai o linie asa de lunga, care sa concureze cu a doua magistrala de metrou de la Piata Victoriei la Tineretului si apoi Piata Sudului ? Eu nu vad logica. Cei care au conceput asa traseu, au o mentalitate invechita. Bucurestiul totusi s-a schimbat. Care este logica sa ai linii de transport de suprafata care concureaza cu metroul ? Eu unul nu o vad.
Da, linia 300 avea logica, era o linie scurta care asigura o legatura rapida pentru locuitorii din zona Clabucet-1 Mai spre Piata Victoriei, unde sunt trei magistrale de metrou si Piata Romana. Care este logica sa desfiintezi o linie scurta dar foarte utila si sa ai in schimb o linie asa lunga ? Mai ales ca doar pe mici portiuni se gasesc culoare unice STB (cum ar fi pe Magheru).
Eu cred ca cei de la TPBI si STB ar trebui sa nu mai traiasca in trecut. Ar fi necesar o reaorganizare totala a tyraseelor de autoubz. Acestea sunt acelasi, ca in urma cu 40-50 de ani ! Ar trebui sa se inspire de la vecinii din Budapesta si sa organizeze liniile de autobuz in asa fel incat acestea sa fie complementare cu metroul si principalele linii de tramvai din capitala. In nici un caz sa fie concurente !
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 06 Mai 2025 18:19:12 Titlul subiectului: |
221504 |
|
Se pare ca se pune la cale o noua monstruozitate, unirea lui 102 cu 246...
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Mai 2025 22:10:46 Titlul subiectului: |
221512 |
|
Fie sunt tampiti cei de la TPBI fie la STB a inceput sa fie criza de autobuze !
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 07 Mai 2025 23:27:00 Titlul subiectului: |
221514 |
|
Poate sa fie si in felul urmator, sa se relocheze capatul pentru 102 si 104 in terminal si nu mai au loc acolo asa ca unele linii trebuie sa se comaseze. Cred ca toate STV-urile intra in terminal, nu il ocolesc.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Mai 2025 23:42:57 Titlul subiectului: |
221517 |
|
Eu am mers de multe ori cu 102, iar in multe momente ale zilei astepti mult si bine dupa autobuze. Si astea vin in sistem „trenulet”. Uneori asteptam si 20 de minute dupa ele, cand ratam „trenuletul”. Un traseu si mai lung inseamna anomalii si mai mari in frecventa autobuzelor de pe aceasta linie.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Mai 2025 20:04:28 Titlul subiectului: |
221524 |
|
Uite aberatia ! Linia 90, troleibuzele o iau pe Virtutii, ca sa intoarca pe Splai. In timpul acesta pe linia 79 circula si cateva autobuze, fiindca nu sunt destule troleibuze functionale.
Ce facem domnilor de la TPBI cu fanteziile astea eroto-troleibuzusitice ? Voi ati luat-o pe ulei ? D-aia luam troleibuze noi ? Sa stea in aglomeratia de pe Virtutii, in orele de varf ? Stiti cat se face de la Crangasi spre Ciurel, pe Virtutii, in orele de varf ?
Cred ca cineva din afara ar zice ca suntem prosti cu spume !
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.42 kb |
Vizualizat: |
de 1016 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.01 kb |
Vizualizat: |
de 1016 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 17 Mai 2025 12:41:31 Titlul subiectului: |
221561 |
|
Sincer, am incercat sa gasesc o explicatie logica, de ce au obsesia cu trasee asa de lung cei de la TPBI ? Ba mai mult vor sa uneasca trasee de autobuz si sa rezulte trasee super-lungi ?
Sincer nu am gasit-o, asa ca imi dau si eu cu parerea, aici pe forum, in virtutea dreptului la libera exprimare (castigat cu atata sacrificii, acum 35 de ani).
Eu cred ca cei de la TPBI care au aceste idei, sufra de niste frustrari de natura sexuala. Au niste nemultumiri legate de........lungime. Si atunci incearca sa compenseze cu......traseele STB. Ok, dar ce vina au bucurestenii pentru frustrarile de natura sexuala a celor de la TPBI ? Eu asta nu inteleg.
Uite un exemplu. Linia de tramvai 25. Este un traseu foarte lung, care ajunge din capatul vestic al Bucurestiului in cel sudic. Pe multe portiuni, este signura linie. Problema este ca tramvaiele de pe aceasta linie se blocheaza. Destul de des ! De exemplu se blocheaza pe la Eroii Revolutiei. Ce fac atunci cei care asteapta tramvaiul pe bulevardul Timisoara ? Nu era mai bine sa pastreze si linia 35 ? Multi plang si acum dupa aceasta linie. Pe buna dreptate. Alta linia de tramvai lunga este 19. Dar si tramvaiele de pe aceasta linie se blocheaza destul de des. Ce fac in acest caz locuitorii de pe Calea Vitan sau de la Sincai ? Descopera faptul ca mersul pe jos face piciorul frumos ?
Eu sunt de parere ca liniile lungi in Bucurestiul anului 2025 sunt niste aberatii. Avem metrou iar STB-ul trebuie sa fie complementar cu metroul. Ok, liniila 1&10 sau 41 sunt de acord sa ramana in forma actuala. La fel ca si 21, 32. Dar in rest ar trebui regandite si traseele de tramvai. Dar cine sa faca asta ? Cei cu obsesii sexuale ?
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|