Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Justin Diaconu
Data înscrierii: 31/Dec/2021 Ultima vizita: 16/Iul/2023 Mesaje: 63 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 05 Noi 2022 11:24:12 Titlul subiectului: |
214605 |
|
Azi 801 a iesit pe linia 1.
|
|
Sus |
|
 |
mircea541
Data înscrierii: 15/Mar/2021 Ultima vizita: 30/Mai/2025 Mesaje: 46 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 05 Noi 2022 16:15:47 Titlul subiectului: |
214607 |
|
Aparitie exotica pentru pasionati, confort sporit pentru calatorii obisnuiti. Nu ar fi rau daca s-ar lasa ca tramvaiele GT8 sa circule in mod normal si pe liniile 1/13, in ultimul timp tramvaiele noi circula mai rar pe cele doua linii, care sunt destul de aglomerate in timpul saptamanii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
292.17 kb |
Vizualizat: |
de 5462 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
305.63 kb |
Vizualizat: |
de 5462 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
295.47 kb |
Vizualizat: |
de 5462 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
297.47 kb |
Vizualizat: |
de 5462 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
285.53 kb |
Vizualizat: |
de 5462 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.52 kb |
Vizualizat: |
de 5462 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1177 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 17 Noi 2023 18:46:34 Titlul subiectului: |
217295 |
|
Am văzut că în GT8 #808 e o tabletă, stinsă. Care e scopul ei?
|
|
Sus |
|
 |
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 202 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 17 Noi 2023 20:28:23 Titlul subiectului: |
217296 |
|
O fi fost ceva de afisat reclame cum sunt monitoarele wink din autobuze.
|
|
Sus |
|
 |
nenea33
Data înscrierii: 20/Aug/2020 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 68 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 17 Noi 2023 21:49:08 Titlul subiectului: |
217297 |
|
Daca s-ar si spune unde este localizata acea tableta in tramvai am putea sa ne dam seama ce este.
|
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1177 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 17 Noi 2023 21:53:10 Titlul subiectului: |
217298 |
|
În partea dreaptă a cabinei vatmanului.
|
|
Sus |
|
 |
Cosmin Sandu

Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1062 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Noi 2023 13:17:38 Titlul subiectului: |
217322 |
|
tramfan a scris: | Am văzut că în GT8 #808 e o tabletă, stinsă. Care e scopul ei? |
Face parte din sistemul de monitorizare și ticketing care se implementează.
|
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1177 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 03 Feb 2024 16:12:01 Titlul subiectului: |
218033 |
|
Sigur ca e adevarat... E plin de adevaruri "comentariul" ala... Ca si unele postari din ultima vreme ale cetepelei...
|
|
Sus |
|
 |
nenea33
Data înscrierii: 20/Aug/2020 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 68 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 21 Iul 2024 21:22:09 Titlul subiectului: |
219609 |
|
se pare ca CTP se da in gol postand videoclipuri pe pagina lor de FB,zic asta pentru ca in clipul acela pe care il prezinta pe inginer se pare ca au aratat un tramvai anume,insa nu stiu daca e reclama sau nu(sau pictat) si asteptam sa vedem despre ce este vorba.Tramvaiul pare a fi 801 pentru ca 810 era in hala cu reclama normala iar slabe sanse e sa fie 811.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.01 MB |
Vizualizat: |
de 3588 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
757.92 kb |
Vizualizat: |
de 3588 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.37 MB |
Vizualizat: |
de 3588 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 202 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 29 Sep 2024 22:33:02 Titlul subiectului: |
219929 |
|
Sunt putin mirat de faptul ca un GT8 a fost ales ca tramvai cafenea deoarece modelul asta inca este foarte necesar in serviciul general de calatori. Erau alte tramvaie in depou care puteau fi folosite in acest scop. De exemplu putea fi luat un ST 10 sau chiar GT4M. Puteau sa pastreze un Be 8/8 pentru asta si sa nu le faca ceaune pe toate atat de repede.
|
|
Sus |
|
 |
nenea33
Data înscrierii: 20/Aug/2020 Ultima vizita: 12/Iun/2025 Mesaje: 68 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 29 Sep 2024 22:50:29 Titlul subiectului: |
219930 |
|
eu tot nu am inteles dupa lansare de ce toate posturile de stiri si pe social media zic ca acest tramvai 801,era destinat casarii?Deja incepem sa casam tramvaiele GT8?Nu ca acum s-a mai alaturat si 804 din ce am inteles la cele inactive
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Sep 2024 04:34:02 Titlul subiectului: |
219931 |
|
Sau un M8C dintre cele... destinate casarii... Daca la Essen acele tramvaie au mers, sa puna manuta si banutul sa le faca sa mearga si la Iasi!...
Scoaterea oricarui GT8 din circuitul normal, in afara cazului unui accident cu rezultat dincolo de reparabil, este un act de iresponsabilitate. Intreg parcul de GT8-uri trebuie sa fie tinut in functiune pana la finalul operarii tramvaielor de generatie veche, fiabilitatea acestor tramvaie si usurinta in exploatare, intretinere si reparare situandu-le peste oricare altele (inclusiv peste cele noi) ca vehicule pe care te poti baza. A refuza sa le asiguri piesele de schimb necesare doar pentru ca nu se mai gasesc gratis sau pe la ieftineli pentru a da bine situatia CTP in rapoartele prezentate primarului la sfarsit de an arata din plin iresponsabilitate. Daca vrei sa nu cheltuiesti mult cu ele, atunci ai grija sa fie exploatate si intretinute corespunzator, pentru ca imobilizarile lor pentru reparatii sa se incadreze in limitele in care erau la Augsburg.
|
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1177 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Sep 2024 09:57:26 Titlul subiectului: |
219932 |
|
Tramvaiele astea sunt, alături de GT4, cel mai ușor de întreținut și reparat tramvaie din parcul actual al CTP. Motivul e lesne de înțeles, lipsa electronicii prea complexe. Nu știu de ce nu s-a ”tras” de aceste vagoane, că mai aveau viață-n ele. Bine, oficial nici unul nu a fost casat.
În rest, e bine să bei o cafea când iei curba în Tg. Cucu sau la intersecția cu strada Armeană și mai nou la Rond Triumf. Nu zic, e mișto să ai tramvai cafenea, dar nu un tramvai care mai putea circula cu călători.
În locul CTP, eu păstram un GT5 în 2013 (pe lângă cel deja existent) + un stoc de piese de pe celelalte casate ca să le pot asigura o mentenanță minimă și făceam unul din cele două cafenea în schema originală de vopsire din Germania.
Sau mai exista zvonul că 302 ar fi urmat să devină tramvai-cafenea, dar se pare că nu mai poate fi reactivat, din motive ce nu țin neapărat de REMAR sau re-omologare, ci tot de electronică.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Sep 2024 10:24:07 Titlul subiectului: |
219933 |
|
Totul tine de prosteala si de vraja marii. Cert este, insa, ca un GT8 a fost scos din circuit pentru un capriciu si asta e grav, caci e nevoie de el si de fiecare dintre cele 10 GT8-uri ca de aer pe trasee!
|
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1177 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Sep 2024 11:32:39 Titlul subiectului: |
219937 |
|
Evident că era nevoie, la fel cum este nevoie și M8C-uri și ST10/11. Să nu mai zicem de BE 8/8, că intrăm în niște lucruri dureroase acolo. Eu, dacă în locul celor de la CTP le țineam pe toate astea active cât se putea de mult, alături de tramvaiele noi și cuplam GT4-urile. Și uite așa aveam capacitate mare de transport în orașul ăsta.
Nu zic, e frumos s-avem tramvai-cafenea, dar asta e un bonus, în condițiile în care transportul public e cât de cât pus la punct. Un GT8 face cât 2 GT4 și ar fi fost aur curat la ore de vâr pe 9, 3 sau chiar 1.
Chiar, tramvaie de 10m nu se fac?
|
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1177 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 23 Mai 2025 10:17:03 Titlul subiectului: |
221590 |
|
805, la el acasă. Sursa: https://www.strassenbahn-online.de/.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
176.65 kb |
Vizualizat: |
de 911 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1177 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 23 Mai 2025 10:18:39 Titlul subiectului: |
221591 |
|
Sincer, ar fi trebuit să aducem de pe unde se putea GT8-uri, care sunt vagoane excelente, care se descurcă foarte bine la noi în urbe... Dar, deh, tot GT4-urile vor duce greul în următorii mulți ani.
|
|
Sus |
|
 |
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 03/Iun/2025 Mesaje: 239 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Vin 23 Mai 2025 11:09:17 Titlul subiectului: |
221592 |
|
Prin POR 2021-2027 ar trebui sa se mai cunpere un lot de tramvaie noi. Problema ar fi rezolvata cand va fi costruit depoul din Dacia care ar trebui sa fie dotat cu ce este necesar intretinerii vagoanelor moderne. Tramvaiele vechi ar trebui sa dispara complet din peisaj! Si tarile din Africa sau America de Sud stau mai bine ca Iasiul la tramvaie, avand tramvaie moderne.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 23 Mai 2025 14:36:20 Titlul subiectului: |
221594 |
|
Chiar daca va fi reconstruit vreodata un depou in Dacia (personal ma indoiesc tot mai tare) hai sa vedem ce capacitate e prevazut a avea: 32 de troace pe sine si 44 de troace pe pneuri! Atat i-a dus mintea! S-au gandit doar la cele 32 de traivanuri si 44 de energizate aflate in curs de achizitie cand le-a fatat mintea si ideea cu depoul... Asadar, depoul Dacia este deja plin...
Alta intrebare!...
|
|
Sus |
|
 |
|