Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Mai 2025 10:20:50 Titlul subiectului: |
221609 |
|
Vezi ca aia care e acuma pe site la cetepea si pe care ai pus-o pe forum e o planificare de vacanta tocmai din iunie 2024, ca nesimtirea la cetepea e maxima si trebuie sa li se dea suturi in cur ca sa actualizeze ce e de actualizat...
Am atasat o planificare corespunzatoare perioadei cu scoala (ma rog, nu mai stiu de ce a fost pusa atunci incepand cu 5 septembrie, dar am comparat cu alta perioada cu scoala si e cam tot pe-acolo) de la sfarsitul anului 2022, ca mai noua nu am...
Chiar daca vezi acolo 45 de traivanuri in vichend, evident ca nu e posibil ca toate sa fie din cele noi, din varii motive obiective (imobilizari de tot felul, zile libere si concedii ale vatmanilor,...)...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
639.31 kb |
Vizualizat: |
de 2706 ori |

|
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Mar 27 Mai 2025 13:00:30, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 216 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Mai 2025 11:28:20 Titlul subiectului: |
221610 |
|
Asta cu imobilizarile se poate accepta, cu toate ca 5 bucati din 50 e mai mult decat suficient a se odihni in weekeend, sau in reparatii.
Ingrijorator este faptul ca nu toti vatmanii sunt instruiti in a opera tramvaie noi, indiferent de unde provin ele. (Asa inteleg eu din mesajul anterior).
|
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1177 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Mai 2025 11:41:00 Titlul subiectului: |
221611 |
|
Clar că nu sunt și nici nu cred că ar fi neapărat necesar, pentru moment.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Mai 2025 12:55:48 Titlul subiectului: |
221612 |
|
Vatmanii sunt in general titulari pe vagoanele lor, la cele noi probabil nici nu intra in discutie la cetepea sa fie altfel. Motivele sunt lesne de intuit.
Conditionarile de tot soiul din realitatea noastra fac ca multe sa fie dincolo de ceea ce este sau pare a fi acceptabil. Deci, nu, nu vor fi niciodata disponibile 45 de tramvaie din 50. Chiar statistic sau probabilistic de-am da-o, nu merge...
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Mai 2025 13:13:08 Titlul subiectului: |
221613 |
|
Uite, de curiozitate am tras un ochi acum in aplicatia aia publica de informare si vad in momentul asta vreo 17 sau 18 vagoane noi pe trasee... Adica JALNIC!...
Iti dai seama ca orice sistem de transport cu tramvaiul care este zdravan la cap maximizeaza numarul de vehicule noi scoase pe trasee si doar completeaza sau asigura ranforsari cu restul parcului, iar daca il tine putilinta, dupa ora 19 lasa pe trasee doar vehiculele moderne si in vichenduri scoate doar de alea.
Dar aici e taramul tuturor aberatiilor si al lipsei putilintei, deci de ce sa visam degeaba cand e mai sanatos sa fim realisti?!... Cand am sa vad puhoi de lume in fata sediului de pe Silvestru 5, cerand respect din partea cetepelei si jupanariei, am mai putea discuta de sperante...
|
|
Sus |
|
 |
Cosmin Sandu

Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1062 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 30 Mai 2025 23:02:13 Titlul subiectului: |
221636 |
|
Vagonul 2233 în probe asearã (și) pe Pădurii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
436.4 kb |
Vizualizat: |
de 1993 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Cosmin Sandu

Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1062 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Iun 2025 21:07:27 Titlul subiectului: |
221706 |
|
Cosmin Sandu a scris: | Vivat! |
Poate ne explici, draga cosmy, si noua, celor mai putin echipati intelectual si informational de pe-aici, motivul pentru care vivesti (eu il stiu, dar hai sa vedem daca ai taria sa il zici si publicului calator)...
Celelalte 16 au control al tractiunii de la ABB...
Sper ca esti constient ca asta vine la pachet cu eventuale noi probleme de integrare (ne amintim de situatiile aparute la primele 16, da?!).
A, si poate ne spui si daca noua echipare pentru controlul tractiunii necesita re-omologare si care e situatia primei troace in prezent.
|
|
Sus |
|
 |
Cosmin Sandu

Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1062 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Iun 2025 21:47:24 Titlul subiectului: |
221707 |
|
Nu știu despre ce este vorba exact.
Am zis doar așa pentru câ dacã au schimbat furnizorul au fãcut-o ei din niște motive.
Personal aș vrea sã văd un Pesa (cu tot ce înseamnă sisteme de calitate) într-un design de la Bozankaya. Pesa Seing aratã destul de greoi vizual. Iar Twist mi se pare prea îngust.
|
|
Sus |
|
 |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 422 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Iun 2025 22:14:37 Titlul subiectului: |
221708 |
|
La 2,4 m latime o fi mai ingust Twist decat turcoaicele si Swing-urile aduse in Iasi. Care au tot 2,4 m latime.
De pe site-ul Pesa:
""Width of the vehicle body - 2 300 - 2 650 mm""
Alea din Craiova au 2,4m
Ce-i mai interesant , tot de la producator citire , mi se pare:
""The 3-unit version has four rotary bogies and 16 wheels, lowering the pressure on the rails. This increases the lifetime of the track, leading to substantial savings""
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Iun 2025 22:16:54 Titlul subiectului: |
221709 |
|
Cosmin Sandu a scris: | Nu știu despre ce este vorba exact.
Am zis doar așa pentru câ dacã au schimbat furnizorul au fãcut-o ei din niște motive.
Personal aș vrea sã văd un Pesa (cu tot ce înseamnă sisteme de calitate) într-un design de la Bozankaya. Pesa Seing aratã destul de greoi vizual. Iar Twist mi se pare prea îngust. |
Personal as prefera sa nu vad nici un rahat (de nicaieri) frumos impachetat.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Iun 2025 22:28:10 Titlul subiectului: |
221710 |
|
A, si inca o chestie: la solicitarea clientului, PESA putea face o varianta personalizata pentru Iasi a modelului Twist... Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaha!!!... Ce ganduri perverse la mine, Iasi sa ceara ceva personalizat!...
Apropo, ca vad ca dai si consultanta in design (he, he!): ai observat ca Bozancaia pentru Belgrad are un design oleaca diferit fata de ale noastre? Ma intreb daca asa le-a venit turcilor, sa faca o mica variatie, sau au cerut sarbii "sa nu fie fix ca ale ruminilor"...
|
|
Sus |
|
 |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 422 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Iun 2025 23:20:30 Titlul subiectului: |
221713 |
|
Alea pt Belgrad au usile ca la Pesa de la noi. Adica mai multe. 4 duble si doua mici.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Iun 2025 06:53:13 Titlul subiectului: |
221714 |
|
Da, au scurtat capetele si au lungit corpurile suspendate. Sunt curios cum se comporta astea in exploatare comparativ cu porcariile de la noi.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8840 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Iun 2025 15:12:31 Titlul subiectului: |
221717 |
|
Atrag atentia asupra unor chestiuni posibil ilegale facute de CTP Iasi!
Astazi, 14 iunie, a fost organizata o mascarada denumita "parada tramvaielor", chipurile cu ocazia "Zilei transportatorului" (care, insa, a fost ieri).
Au fost folosite 3 tramvaie: vagonul de epoca, un vagon GT4 si vagonul cu numarul de parc 2233, de tip Bozankaya, primul si deocamdata singurul livrat dintr-un lot de 18 astfel de tramvaie in curs de fabricare.
Cele 16 tramvaie Bozankaya de 30 de metri care circula deja prin Iasi sunt controlate electronic cu o solutie completa oferita de firma elvetiana ABB.
Cele 18 tramvaie Bozankaya de 20 de metri care sunt in curs de fabricare (inclusiv cel deja livrat, cu numarul de parc 2233) beneficiaza de o solutie completa de control electronic al tractiunii furnizata de firma poloneza Medcom.
Pentru cele 16 tramvaie de 30 de metri exista omologare de tip la AFER.
Schimbarea solutiei de control al tractiunii reprezinta o modificare majora, cu impact total asupra functionarii vehiculului, asadar trebuie facuta o noua omologare in aceasta formula de echipare tehnica.
De asemenea, chiar daca nu ar fi avut nevoie de omologare, tramvaiul 2233 necesita efectuarea probelor fara calatori de 500 de km.
Reamintesc ca acest tramvai a fost prezentat public pe 1 iunie 2025 si apoi a rulat cu persoane la bord, desi nu avea omologare si parcursul de 500 de km efectuat.
Astazi s-a repetat povestea.
Daca exista lege in tara asta, atunci sper ca persoanele care au comis aceste ilegalitati sa raspunda pentru ele.
|
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1177 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Iun 2025 18:54:15 Titlul subiectului: |
221718 |
|
Va fi la fel ca aia cu intratul pe altele trasee decât au voie. Nu se va intampla nimic.
|
|
Sus |
|
 |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 422 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Iun 2025 22:20:11 Titlul subiectului: |
221719 |
|
Turcul scurt 2233 avea azi o sedinta de shooting in Tg Cucu. Erau si bunii prieteni ai lui Radu pe acolo.
|
|
Sus |
|
 |
|