Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 1176 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Iun 2025 13:11:32 Titlul subiectului: |
221682 |
|
De pe 20 iunie nu mai avem tramvai prin Centru, încep lucrările la linia de tramvai intre Tg. Cucu și Filarmonica. |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8838 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Iun 2025 14:51:30 Titlul subiectului: |
221683 |
|
Daca ar avea judecata, ar lucra pe cate un fir, cu macazuri talonabile la capetele tronsonului. Si nu ar fi nevoie de intreruperea circulatiei. Valabil si pentru Centru si pentru Copou.
Dar de la cine sa pretinzi judecata, de la stoica si chirica?!... Nu, cosmy?!... |
|
Sus |
|
 |
MapforPT
Data înscrierii: 19/Mar/2025 Ultima vizita: 10/Iun/2025 Mesaje: 3
|
Trimis: Mar 10 Iun 2025 15:44:01 Titlul subiectului: |
221684 |
|
Nu numai în centru. Nu vor putea circula tramvaie nici pe Copou. Ar trebui regândite toate traseele de tramvai. |
|
Sus |
|
 |
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 216 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Iun 2025 16:24:48 Titlul subiectului: |
221686 |
|
În avans trebuiau cumpărate și vreo 10 autobuze articulate noi care să suplinească traseul 9 din toamnă. Cel puțin 2 ani până când termină lucrările în Copou și modificările de pe strada Palat o să fie cam greu prin centru. |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8838 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Iun 2025 16:31:24 Titlul subiectului: |
221687 |
|
Vai de viata!... |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8838 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Iun 2025 16:38:03 Titlul subiectului: |
221688 |
|
Tare mi-e ca vor veni cu ideea tembela ca intre CUG si Tg. Cucu sa mearga lumea cu tramvaiul 9 si din Tg. Cucu spre Copou abia sa puna navete, care sa preia lumea si dinspre CUG, si dinspre Tatarasi/Metalurgie/Baza 3...
Sau vor pune si autobuze pe tot traseul 9, mutand vehiculele de 12 metri acolo si punand in locul lor pe alte trasee porcariile alea de 10 metri, cele mai sinistre fiind cele cu 2 usi...
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Mar 10 Iun 2025 16:39:51, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
MapforPT
Data înscrierii: 19/Mar/2025 Ultima vizita: 10/Iun/2025 Mesaje: 3
|
Trimis: Mar 10 Iun 2025 16:38:23 Titlul subiectului: |
221689 |
|
Ar trebui sa se circule cu tramvaie de 32m pe tronsonul Tehnopolis - Tg Cucu simultan cu autobuze articulate care sa circule de la Tehnopolis până pe Copou.
Pe tronsonul comun să circule unul după altul, tramvaiul in fata sa preia calatorii pe sectorul Tehnopolis- Tg Cucu, iar autobuzul strict doar pentru călătorii ce vor să ajungă între Tg Cucu si Copou.
Asa impactul asupra calatorilor ar fi minim |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8838 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Iun 2025 16:46:00 Titlul subiectului: |
221690 |
|
Nu ar fi trebuit sa se mai ajunga niciodata la o astfel de situatie daca se facea intretinere dupa reabilitarea de acum 15 ani si se schimba linia pe portiuni mici, noaptea sau cel mult la sfarsit de saptamana, unde uzura apare rapid dupa fiecare interventie de rectificare si linia nu are cum sa atinga durata normata de exploatare. Asa cum fac cei cu capul pe umeri peste tot in lume... |
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 1176 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Iun 2025 17:35:32 Titlul subiectului: |
221691 |
|
Pai stați așa... Se face si Copoul tot acum? În regie proprie sau cum? Nu de alta, dar nu am auzit sa fie nicio licitație. |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8838 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Iun 2025 18:56:06 Titlul subiectului: |
221692 |
|
Eu am zis de Copou doar ca sa pun si tronsonul asta pe lista celor care ar trebui tratate pe bucati si fire separate, ca sa nu se opreasca circulatia in timpul lucrarilor. Adica asa cum procedeaza si nemtii si altii...
Eu unul habar n-am ce lucrari urmeaza sa se faca si cand, ca, deh!... Dar si-a facut datoria(!) cosmy si a pus la alt subiect o productie a televiziunii de casa si acolo se mananca turcesc despre diverse chestii. Ca sunt sau nu adevarate, asta e alta mancare de... ma rog.. Nu, cosmy?!.. |
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 1176 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Iun 2025 21:03:41 Titlul subiectului: |
221693 |
|
Deocamdată Jupânul nostru cel de toate zilele ne-a confirmat doar de zona Tg. Cucu. Acum nu știu care e tronsonul 100%, cine face lucrarea și care e soluția tehnică.
CTP zice că se oprește la după intersecția cu str. Armeană, Jupânul zice că se merge până hăt la Filarmonică. Una peste alta, va dura 2 luni și ceva, cam cât a durat și lucrarea originală, care era mai lungă și mai complexă, dar asta e altă poveste. |
|
Sus |
|
 |
Cosmin Sandu

Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 1062 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Iun 2025 14:47:40 Titlul subiectului: |
221696 |
|
tramfan a scris: | CTP zice că se oprește la după intersecția cu str. Armeană, Jupânul zice că se merge până hăt la Filarmonică. Una peste alta, va dura 2 luni și ceva, cam cât a durat și lucrarea originală, care era mai lungă și mai complexă, dar asta e altă poveste. |
Într-o altã emisiune, invitat fiind directorul CTP, acesta a menționat cã ar fi vorba de 3 intervenții: Curba spre Tg. Cucu (la Tribunal), linia în zona străzii Armeanã și schimbarea macazului de la Colegiul (Liceul) Național.
În afarã de zona Armeanâ sunt probleme în zona maternității Cuza Vodã (corpul vechi, de lângă Teatrul Național), deci cu siguranță lucrarea se va extinde pânã acolo.
https://youtu.be/iz4zJp1CVpg?si=hghOLafSlPWJx7Ul |
|
Sus |
|
 |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 421 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Iun 2025 15:46:38 Titlul subiectului: |
221698 |
|
Cosmin Sandu a scris: | tramfan a scris: | CTP zice că se oprește la după intersecția cu str. Armeană, Jupânul zice că se merge până hăt la Filarmonică. Una peste alta, va dura 2 luni și ceva, cam cât a durat și lucrarea originală, care era mai lungă și mai complexă, dar asta e altă poveste. |
Într-o altã emisiune, invitat fiind directorul CTP, acesta a menționat cã ar fi vorba de 3 intervenții: Curba spre Tg. Cucu (la Tribunal), linia în zona străzii Armeanã și schimbarea macazului de la Colegiul (Liceul) Național.
În afarã de zona Armeanâ sunt probleme în zona maternității Cuza Vodã (corpul vechi, de lângă Teatrul Național), deci cu siguranță lucrarea se va extinde pânã acolo.
https://youtu.be/iz4zJp1CVpg?si=hghOLafSlPWJx7Ul |
Am subliniat acolo. In cazul asta nu se poate face traseu de tramvai incepand din rond Cucu spre wherever decat intr-o prima faza.Intreb si eu: pe portiunile astea cu trafic foarte intens de tramvaie nu se folosesc sine dintr-un otel mai "rasarit"?
In afara de intretinerea periodica adecvata.
Eu tot raman la ideea ca tram-urile astea noi cu boghiuri fixe au si ele o mare vina in deteriorarea liniei. Desi , daca imi aduc aminte , la curba de la noul tribunal sinele erau deja valurite inainte de invazia turco-poloneza. BTW , la boghiuri de orice tip exista vreun soi de diferential ? Su se roteste axa cu tot cu roti? Asta ca sa-mi explic dpdv cat de cat ingineresc aparitia valurilor la sinele din unele curbe. |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 8838 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Iun 2025 17:12:14 Titlul subiectului: |
221699 |
|
Normal ca erau de dinainte, pentru ca ghetepatru rupe sinele din cauza modului in care functioneaza transmisia la ele, adica doar pe osia interioara a fiecarui boghiu. Asta este calcaiul lui Ahile la ghetepatrule metric: conceptia transmisiei. Si rupe si in linie dreapta, la accelerare si franare, mai ales cand nu sunt bine dozate.
Dar efectele acestui neajuns trebuiau remediate cu polizare cand uzura incepea sa devina deranjanta pentru confortul calatorilor si schimbarea liniei pe portiunea afectata cand polizarea nu mai era posibila. Nu mai zic de rectificarea bandajelor atunci cand situatia o impunea.
Dar cine sa faca toate astea, capul ala sec pe care cosmy il crediteaza cu "siguranta" ca sa nu deranjeze cu criticile?!...
Altfel, da, troacele astea 32, carora li se vor adauga si cele 18 mici, sunt o NENOROCIRE pentru sinele din Iasi, intrucat curbele fie nu au permis raze mai largi in unele locuri, fie au fost refacute TAMPIT acolo unde anterior erau generoase caci spatiul permitea (la mai toate reabilitarile "moderne", adica din 2008 incoace, curbele au fost facute "din scurt" in acele locuri unde anterior erau largi, facute cum trebuie de "nenorocitii de comunisti")... Este enorm de multa prostie implicata in sistemul de transport cu tramvaiul de la Iasi... Solutia asta cu boghiuri fixe merge acolo unde ai curbe cu raze generoase. Punct. Dincolo de asta, eu nu stiu cata incredere se poate avea in boghiurile turcilor, Dumnezeu stie in ce mod proiectate (deh, epigonii fie nu si-au bagat nasul ca sa vada si sa inteleaga, fie au tacut malc daca au intrebat si aflat vreodata ceva, caci daca nu taci, te lingi pe bot de acces la borcanul cu miere, nu?! doar de aia s-a infiintat onegheul vietii, pentru acces la borcanul cu miere, nu ca sa duca transportul asta public din Iasi fie si cu forta pe calea dreapta)... |
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 1176 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Iun 2025 18:29:51 Titlul subiectului: |
221700 |
|
Sa înțeleg că macazurile din Tg. Cucu NU vor fi schimbate? |
|
Sus |
|
 |
|