| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 27/Oct/2025 Mesaje: 1307 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 17 Aug 2025 21:25:03 Titlul subiectului: |
222135 |
|
| Nu. ala e unul din seria 4xx. |
|
| Sus |
|
 |
bogdan

Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 27/Oct/2025 Mesaje: 700 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 18 Aug 2025 18:14:33 Titlul subiectului: |
222138 |
|
RaduB, banuiesc ca tu stii cel mai bine fiind direct implicat in achizitii. Dintre toate vagoanele GT4 achizitionate, care au fost cele modernizate? Seria de 31 de bucati de la Stuttgart sau cele 13 de la Augsburg? _________________ 38 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2025 ! La mai mare !
Avatar: vagon KT4DM 102. |
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Oct/2025 Mesaje: 9113 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Aug 2025 18:26:23 Titlul subiectului: |
222139 |
|
| De cand sunt cele 32 de tramvaie noi nu mai exista nici un GT4 nemodernizat in circulatie (cu vreo 2 sau 3 exceptii - 307, 312 si "chelitul" 323, din cate vazusem acu vreun an sau pe-acolo intr-o filmare - nici fizic nu mai exista asa ceva). |
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Oct/2025 Mesaje: 9113 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Aug 2025 18:38:36 Titlul subiectului: |
222140 |
|
Daca vin sehasurile de la Halle, clar carcasa aia goala care a fost candva vagonul 323 se duce la furnal, ca a fost tinuta pana acum in eventualitatea ca se mergea mai departe cu proiectul ala din 2016 cu modernizarea de GT4...
307 e damblaua mea, vezi Doamne, mi-au sarat inima, iar 312... nici nu vreau sa mai zic de ce a ramas si ala... |
|
| Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 27/Oct/2025 Mesaje: 1307 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Aug 2025 19:01:22 Titlul subiectului: |
222141 |
|
| Eu nu cred că vine nimic din Halle. |
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Oct/2025 Mesaje: 9113 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Aug 2025 19:04:06 Titlul subiectului: |
222142 |
|
| Uatevar... |
|
| Sus |
|
 |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 28/Oct/2025 Mesaje: 444 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Aug 2025 23:34:09 Titlul subiectului: |
222144 |
|
| Radu Bialus a scris: | | De cand sunt cele 32 de tramvaie noi nu mai exista nici un GT4 nemodernizat in circulatie (cu vreo 2 sau 3 exceptii - 307, 312 si "chelitul" 323, din cate vazusem acu vreun an sau pe-acolo intr-o filmare - nici fizic nu mai exista asa ceva). |
Sunt cateva de 4xx pe 7 si 3. Am mers cu ele chiar pe "caniculele" astea |
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Oct/2025 Mesaje: 9113 Locație: Iasi
|
|
| Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 27/Oct/2025 Mesaje: 1307 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Aug 2025 14:32:22 Titlul subiectului: |
222147 |
|
| Pe 380 AC-ul e alimentat și "beculeste", dar nu l-am pornit sa vad daca merge. |
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Oct/2025 Mesaje: 9113 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Aug 2025 14:59:02 Titlul subiectului: |
222148 |
|
| Da e cu autoservire?!... Impinge tava?!... |
|
| Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 27/Oct/2025 Mesaje: 1307 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Aug 2025 17:45:23 Titlul subiectului: |
222149 |
|
| Pare că are un buton de ON/OFF. |
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Oct/2025 Mesaje: 9113 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Aug 2025 17:57:07 Titlul subiectului: |
222150 |
|
| Logic e sa fi fost dezactivate acele butoane si aparatele sa fie controlate exclusiv centralizat din cabina tavmanelului... Intrebarea era cum sta treaba in realitatea cetepista... |
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Oct/2025 Mesaje: 9113 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 17 Oct 2025 04:01:25 Titlul subiectului: |
222638 |
|
Conform recentei liste de casari aprobata prin HCL la sfarsitul lunii august, din 109 tramvaie GT4 aduse la Iasi intre 1997 si 2012 raman deocamdata active 55, toate modernizate, dintre care 53 de traseu si 2 de scoala:
101
104
105
106
108
109
110
111
113
120
121
123
124
125
126
127
128 (ex 138?)
129
130
131
132
133
134
135
136
137
139
140
141
142
143
144
145
146
147
324
328 (ex 379)
329 (ex 381)
336
379 (ex 107) - scoala
380
381 (ex 103) - scoala
412
416
423
425
428
432
436
438
443
444
446
451
459
Fizic se mai pastreaza inca 2 vagoane, teoretic pentru a face parte dintr-un eventual parc de vehicule istorice: 307, 312.
Daca e ceva gresit in lista de mai sus, semnalati... |
|
| Sus |
|
 |
|