Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Aug/2025
Mesaje: 10989
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2025 22:11:52    Titlul subiectului: 220915

Daca STB-ul a cerut public celor de la TPBI si PMB sa se gandeasca la alternative la tramvai, in zonele unde sinele sunt degradate, va dati seama ce dezastroasa este situatia ? In mod normal cei de la STB impreuna cu mai marii de la PMB si TPBI ar fi trebuit sa aiba o sedinta, in spatele usior inchise, in care sa discute aceasta problema. Din reactia publica a celor de la STB cred ca sunt disensiuni pe relatia STB-TPBI

Cred ca mai marii STB abia acum au realizat ca daca murea cineva se lasa cu dosare penale si au cam inceput sa se sperie !

Dar sunt de acord cu ce spun ei, circulatia tramvaielor ar trebui suspendata in zonele unde linia este degradata (cum ar fi bulevardul Basarabia).

Articoul se gaseste aici

Citat:
O bucată de șină a străpuns podeaua unui tramvai, pe un bulevard din București. Reacția STB

Reacția STB
„Societatea de Transport București informează că astăzi, în jurul orei 09:00, pe Bulevardul Dimitrie Pompeiu, în stația Șoseaua Petricani, s-a produs o ruptură a șinei în timpul deplasării unui tramvai de pe linia 36. Aceasta a perforat podeaua tramvaiului, fără ca vreun călător să fie rănit.

Echipele de intervenție ale STB au acționat pentru remedierea căii de rulare, iar circulația liniilor 36 și 16 a fost reluată în jurul orei 10:05.

Menționăm că această cale de rulare face parte din Lotul 6 al programului de reabilitare a infrastructurii de tramvai, inițiat de Primăria Municipiului București.

Având în vedere starea avansată de deteriorare a infrastructurii, STB suspendă temporar circulația tramvaielor pe tronsonul Bulevardul Dimitrie Pompeiu – Bulevardul Lacul Tei începând de mâine, 05.03.2025. Pentru preluarea fluxului de călători va fi înființată o linie navetă de autobuze. De asemenea, STB S.A. va solicita TPBI (Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov) și Primăriei Capitalei identificarea unor soluții alternative și pentru alte zone unde calea de rulare este deficitară, precum Bulevardul Basarabia, Bulevardul Chișinău, Calea Călărașilor și Bulevardul Corneliu Coposu.” – a transmis STB.

Potrivit sursei citate, o bucată de șină a străpuns podeaua unui tramvai de pe linia 16 și a ajuns până la un scaun. Pasagerii au coborât în siguranță, iar din fericire, nimeni nu a fost rănit. La ora 10:10, STB a anunțat că circulația tramvaielor 16 și 36 a fost reluată normal pe Bulevardul Dimitrie Pompeiu.

Șina de tramvai din această zonă este într-o stare avansată de degradare, având porțiuni rupte și zone periculoase, unde fie lipsește șina, fie există gropi în beton. Deși urmează să fie reabilitată, nu se știe exact când vor începe lucrările.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Aug/2025
Mesaje: 10989
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Mar 2025 17:20:04    Titlul subiectului: 220981

Asa arata infrastructura de tramvai pe B-dul Lacul Tei in dreptul statiei tramvaiului (sens spre centru). Pe str. Maica Domnului arata si mai rau, cam la fel ca cea de pe Sos. Petricani (unde s-a produs acel incident, relatat in postarea precedenta).


20250315_223305.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.34 kb
 Vizualizat:  de 3854 ori

20250315_223305.jpg



20250315_223317.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.27 kb
 Vizualizat:  de 3854 ori

20250315_223317.jpg



20250315_223347.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.21 kb
 Vizualizat:  de 3854 ori

20250315_223347.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Aug/2025
Mesaje: 10989
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Mar 2025 17:22:00    Titlul subiectului: 220982

Acum intreb si eu, din cate stiu la STB este o sectiune de linii, care asta facea, se ocupa de menținerea sinelor de tramvai in parametri. Mai le carpeau, mai le sudau, dar aceasta sectie avea un rol important. Ce se intampla in prezent cu sectia care se ocupa de linii din cadrul STB-ului ? Mai exista ? S-au pensiuonat meseriasii ? Eu inteleg ca pe vreo 50 km, infrastructura este praf, dar mai exista sectia de linii ?


20250315_223340.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.41 kb
 Vizualizat:  de 3853 ori

20250315_223340.jpg



20250315_224055.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78 kb
 Vizualizat:  de 3853 ori

20250315_224055.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Aug/2025
Mesaje: 10989
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Mar 2025 12:52:04    Titlul subiectului: 220993

Parerea mea ca prioritara ar fi si modernizarea liniei de pe str. Maica Domnului si bulevardul Lacul Tei+B-dul Dimitrie Pompeiu in loc sa modernizeze linia de pe B-dul Timisoara ! Nu stiu pe ce criterii s-au ales modernizarile de linii de tramvai !

Intr-adevar linia de pe B-dul Basarabia este un pericol public, dar linia de pe Bulevardul Timisoara mai poate astepta, altele sunt urgentele !

Articolul se gaseste aici

Citat:
Porr Construct va lucra ”pe caiet” pentru Nicușor Dan la liniile de tramvai

Primarul general Nicușor Dan și reprezentanții companiei Porr Construct au găsit o soluție pentru modernizarea liniilor de tramvai pe o distanță de 21,4 km.

”Am avut o întâlnire importantă la sediul Primăriei Capitalei cu membrii conducerii companiei austriece PORR, care a câștigat 3 contracte esențiale pentru reabilitarea infrastructurii de tramvai din București, în valoare de 974 milioane de lei. Aceste proiecte vor moderniza 21,4 km de linii de tramvai din zone strategice ale orașului, precum: Bd. Theodor Pallady, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu, Bd. Expoziției și Bd. Timișoara. Aceste lucrări vor aduce un real progres pentru mobilitatea bucureșteană și vor contribui semnificativ la dezvoltarea infrastructurii orașului nostru. Pentru că bugetul Primăriei Capitalei a fost drastic diminuat de Guvern și pentru că nu ne permitem să amânăm lucrări de infrastructură esențiale pentru dezvoltarea orașului, am găsit, împreună cu reprezentanții PORR, o soluție alternativă: aceștia au acceptat să finanțeze lucrările pe care le vor executa în 2025, până la momentul în care noi vom obține fondurile europene dedicate mobilității. Vom depune cererile de finanțare în luna iunie prin Programul Operațional Regional pentru reabilitarea celor 14 loturi de infrastructură de tramvai. Chiar și în vremuri dificile, cu voință și colaborare putem aduce schimbări semnificative pentru București”, a anunțat edilul vineri pe pagina sa de Facebook.

Practic, Porr Construct va lucra pe datorie, sau ”pe caiet”, până când Primăria Capitalei va avea banii necesari.

Lucrări esențiale pentru contractul cu Astra Vagoane Călători

La începutul lunii octombrie, scriam că Primăria Capitalei a semnat cu Porr Construct un contract pentru reabilitarea a încă 18 km de linii de tramvai, în valoare de 150 de milioane de euro.

Este vorba despre un tronson pe care circulă liniile 40, 27, 19, 36, 23, pe Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu, inclusiv Bucla Complex Titan. Alături de modernizarea celuilalt lot, pe care circulă tramvaiul 55, depinde decontarea banilor europeni pentru achiziția celor 100 de tramvaie de la Astra Vagoane Călători Arad.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Aug/2025
Mesaje: 10989
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Apr 2025 11:33:50    Titlul subiectului: 221109

Fata de inceputul anului, cand am facut ultimele poze, situatia este cam aceeasi pe bulevardul Ion Mihalache, intre Piata Victoriei si intersectia cu Banu Manta. Ar fi putut sa se impuste doi iepuri deodata si dupa ce se termina lucrarile la termoficare sa modernizeze toata linia pe Ion Mihalache. E drept ca nu sunt fonduri !


20250331_184331.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  276.44 kb
 Vizualizat:  de 2437 ori

20250331_184331.jpg



20250331_184340.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.09 kb
 Vizualizat:  de 2437 ori

20250331_184340.jpg



20250331_184344.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.8 kb
 Vizualizat:  de 2437 ori

20250331_184344.jpg



20250331_184437.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.28 kb
 Vizualizat:  de 2437 ori

20250331_184437.jpg



20250331_184445.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.26 kb
 Vizualizat:  de 2437 ori

20250331_184445.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Aug/2025
Mesaje: 10989
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 06 Apr 2025 17:37:03    Titlul subiectului: 221180

In statia de la Titan (intersectia Liviu Rebreanu cu N. Grigorescu), in zona peroanelor de statie este un fel de gard intre cele doua linii de tramvai.


20250404_172205.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.93 kb
 Vizualizat:  de 2366 ori

20250404_172205.jpg



20250404_172209.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.07 kb
 Vizualizat:  de 2366 ori

20250404_172209.jpg



20250404_172212.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.21 kb
 Vizualizat:  de 2366 ori

20250404_172212.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Aug/2025
Mesaje: 10989
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2025 16:56:39    Titlul subiectului: 221316

Eu sunt de parere ca nici pe str. Reinverii, str. Maica Domnului si bulevardul Lacul Tei nu ar mai trebui sa circule tramvaiele, pana la modernizarea liniei. Ce s-a intamplat azi, puteti vedea in acest articol

Citat:
Șină dilatată pe Str. Reînvierii, tramvaiele 17 și 36 sunt blocate, nu pot trece de „cocoașă”. STB: S-au aplicat măsuri de deviere

Liniile 17 și 36 sunt blocate
STB anunță că liniile 17 și 36 sunt blocate pe Str. Reînvierii, după stația cu același nume, pe sensul spre Pantelimon. Compania de transport public transmite că s-a produs un incident tehnic.

Din imaginile încărcate pe grupul de Facebook „Lacul Tei (cartier)” se vede că s-a umflat o șină care nu mai permite cursul regular al tramvaielor.

Liniile 17 și 36 – blocate pe Str. Reînvierii, după stația Reînvierii, pe sensul spre Pantelimon. Cauza: incident tehnic. Deviere, anunță STB pe pagina de pe X.

Linia 36 circulă deviat, fiind lucrări între Bd. Chișinău și terminalul Republica
Tronsonul periculos, cel dintre Bd. Chișinău și terminalul Republica, este în reparații pentru ca bucureștenii să circule în siguranță fără să deraieri sau șine umflate.

Linia 36 a început un traseu modificat la data de 12 aprilie, circulând pe traseul „Pantelimon”, Șos. Pantelimon, Str. Ziduri Mosi, Șos. Colentina, Str. Turmelor, Str. Reînvierii, Str. Maica Domnului, „Bd. Lacul Tei” și retur.
Pentru a reduce, pe cât posibil, impactul asupra bucureștenilor care circulau în mod normal cu această linie, TPBI a anunțat că s-a înființat și o linie navetă de autobuz. Acesta funcționează între „M Republica” și stația „Bd. Chișinău”, iar indicativul ei este 637. Aceasta are traseul: „M Republica”, Bd Basarabia, Bd Chișinău, Piața Delfinului (întoarcere în rond), stația „Bd. Chișinău” și retur.

Sursa foto: Lacul Tei (cartier)/Grup Facebook via B365.ro



Captura 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  312.8 kb
 Vizualizat:  de 2292 ori

Captura 001.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 02/Sep/2025
Mesaje: 224
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2025 17:23:23    Titlul subiectului: 221317

Intre timp pe Bd-ul Expozitiei se lucreaza intens la demontarea caii vechi de rulare. Sper sa mentina acelasi ritm de lucru sau chiar sa-l intensifice daca se poate
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Aug/2025
Mesaje: 10989
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Mai 2025 20:40:58    Titlul subiectului: 221531

Domnul Baluta, marele „corifeu” de la primaria sectorului 4 a dovedit ca il doare in cur de transportul in comun. A facut el o mare afacere si a scos gardurile cand s-a modernizat Sos. Oltenita. Rezultatul il vedeti in imagini (Piata Sudului). Totusi nu inteleg de ce nimeni de la STB sau PMB nu a reactionat ? Vorbim de liniile 1&10, cele mai importante din capitala.

Eu nu inteleg cu ce i-a vrajit pe locuitorii sectorului 4 ? Ca are mai multe luminite pe timp de seara ? Laughing

Apropo ce este chetia aia faraonica de la Eroii Revolutiei ? Laughing Laughing

Cu banii aia nu se puteau repara scoli si gradinite in sectorul 4 ?



Bucuresti, 7 mai 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.43 kb
 Vizualizat:  de 2166 ori

Bucuresti, 7 mai 001.jpg



Bucuresti, 7 mai 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.51 kb
 Vizualizat:  de 2166 ori

Bucuresti, 7 mai 002.jpg



Bucuresti, 7 mai 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.66 kb
 Vizualizat:  de 2166 ori

Bucuresti, 7 mai 003.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Aug/2025
Mesaje: 10989
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Mai 2025 21:02:24    Titlul subiectului: 221554

Cateva carpeli, pe bulevardul Ferdinand, vazute din auto-troleibuz, in zona Foisorul de Foc.


Bucuresti, 13 mai 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.81 kb
 Vizualizat:  de 2020 ori

Bucuresti, 13 mai 003.jpg



Bucuresti, 13 mai 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.82 kb
 Vizualizat:  de 2020 ori

Bucuresti, 13 mai 004.jpg



Bucuresti, 13 mai 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.52 kb
 Vizualizat:  de 2020 ori

Bucuresti, 13 mai 005.jpg



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Aug/2025
Mesaje: 10989
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Iul 2025 22:11:06    Titlul subiectului: 221942

Linia de tramvai de pe bulevardul Dimitrie Pompeiu a ajuns o mare parcare. Nu prea cred ca se intrevede prea devreme o modernizare.


P1086908.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.26 kb
 Vizualizat:  de 1668 ori

P1086908.JPG



P1086909.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.11 kb
 Vizualizat:  de 1668 ori

P1086909.JPG



_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Aug/2025
Mesaje: 10989
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Aug 2025 16:03:30    Titlul subiectului: 222164

Se pare ca s-a dat ordinul pentru inceputul lucrarilor de modernizare ale retelei vechi de tramvai din capitala, peste 50 kim de cale dubla, ramasa nemodernizata. Articolul se gaseste aici

Citat:
Primăria Capitalei deschide șantierele pe rețeaua de tramvai rămasă de modernizat. Peste jumătate din liniile de tramvai din oraș vor fi modificate sau suspendate în curând

Primăria Capitalei a început demersurile pentru demararea tuturor lucrărilor de modernizare a rețelei de tramvai rămasă nemodernizată, de săptămâna aceasta fiind demarate lucrările pe Bulevardul Chișinău, în timp ce lucrările pe linia 5 sunt aproape de final, iar Bulevardul Expoziției se află în plin șantier. De asemenea linia de acces către depoul Titan, pe strada Nicolae Teclu, este finalizată, dar nu va mai fi utilizată până la finalizarea lucrărilor pe Theodor Pallady și modernizarea depoului Titan.

Conform informațiilor obținute de mobilitate.eu, se lucrează pentru obținerea ordinelor de începere pe toate tronsoanele rămase de modernizat, pentru ca după mijlocul lunii august, sa vedem deschise majoritatea lucrărilor contractate. Vorbim de șantiere care afectează aproape toate liniile din oraș, inclusiv o parte din cele modernizate deja, din cauza viitoarelor restricții de acces din depouri precum Dudești, Titan și Giurgiului. De asemenea, vor fi modificate sau suspendate în totalitate, incluzând liniile deja modificate din 11 august, liniile – 4, 14, 17, 19, 23, 27, 36, 40, 44, 49, 53, 55, toate având cel puțin un tronson inclus în proiectele de modernizare. Vor râmâne pe traseele lor normale doar liniile 1, 7, 10, 11, 21, 25, 32, 47, ceea ce reprezintă liniile deja modernizate în totalitate după anul 2002. De asemenea, începând cu 1 septembrie, linia 41 metrou ușor va reveni pe traseu după finalizarea lucrărilor în zona Ghencea – Prelungirea Ghencea.

Ca tronsoane contractate și rămase de început, sunt următoarele, cu link direct către Platforma de Comunicare Mobilitate.eu, unde montorizăm constant evoluția lucrărilor:

LOT 1 – Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu, Bucla Titan – 18 km cale dublă
LOT 2 – Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian – 1,900 km cale dublă
LOT 4 – Sfântul Constantin, Ionel Perlea, Grigore Cobălcescu, B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii – lungime 6,700 km cale dublă
LOT 5 – Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului” – 1,800 km cale dublă
LOT 6 – Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor – 5,300 km cale dublă
LOT 7 – B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu – 1,810 km cale dublă
LOT 8 – Bulevardul Marasesti intre Bulevardul Dimitrie Cantemir si Strada 11 Iunie – 0,700 km cale dublă
LOT 10 – Bulevardul Basarabia de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie 1918 pana la cap terminal Republica – 1,200km cale dublă
LOT 12 – B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului – 1,885 km cale dublă
LOT 16 – Bulevardul Timisoara intre Str. Valea Cascadelor si terminal CET Vest – 1,380 km cale dublă

În prezent sunt în lucru următoarele tronsoane:

Linia 5 – Str. Barbu Văcărescu și Str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu de la Șos. Ștefan cel Mare la Pod Băneasa – 4,230 km cale dublă
LOT 9 – Bulevardul Chișinău – 0,825 km cale dublă
LOT 11 – Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet – 2,000 km cale dublă
LOT 14 – Linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu – 0,400 km cale dublă

Contractele au termene de finalizare între 12 luni și 28 de luni, în funcție de lungime și complexitate, dar în funcție de constructor și situația din teren, acestea pot fi mai scurte sau mai lungi, în special din cauza lucrărilor la rețelele edilitare care pot pune probleme constructorilor. La ora actuală sunt deja închise în așteptarea lucrărilor – Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Ion Mihalache, Bd. Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Gheorghe Duca, Strada Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței, Bulevardul Gării Obor, Strada Baicului și Bulevardul Timișoara de la Valea Cascadelor la CET Vest.

Frumos, dar banii ? Sunt si pe fonduri europene, dar nu trebuie si cofinantare ?

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community