| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Noi/2025 Mesaje: 9126 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Aug 2025 22:34:26 Titlul subiectului: |
222121 |
|
Sa faca, apoi sa desfaca la loc... Prea complicat...
Si-apoi, sa mai faca si tavmaneii oleaca de miscare, ca intepenesc pe scaun tata ziua...
|
|
| Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 06/Noi/2025 Mesaje: 1314 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Aug 2025 17:23:37 Titlul subiectului: |
222136 |
|
| Cu ocazia lucrărilor, tramvaiele care ies din Depou și merg spre Tg. Cucu folosesc varianta Țesătura - C.E.T. - Tudor Vladimirescu. Mare minune! Și cred că acolo e activa paleta, dar nu sunt sigur.
|
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Noi/2025 Mesaje: 9126 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Aug 2025 17:59:20 Titlul subiectului: |
222137 |
|
Da de unde stii ca dimineata la 3 jumate fix la asta ma uitam, ca intra pe-acolo?!... Ne avem telepatic?!...
Asta dupa ce vazusem ca un traivan care apoi a intrat pe 13 se dusese prin Metalurgie si ma intrebam de ce (probabil fusese trimis ca sa intre pe 1, doar ca la 3 jumate nu era un "must" sa faca asta din mijlocul traseului, se putea duce tot prin Tudor in Cucu si abia apoi sa intre pe 1 sau 13, dupa caz)...
Bai nene, deci eu m-am crucit!... Ies traivanele din depou la 3 jumate, deci oamenii aia pleaca din case la 2 jumate sau mai devreme, dupa caz!!! Si asta dintr-o ambitie prosteasca a stoicii, de a nu face lucrarea sub trafic pe un singur fir pe portiunea in lucru!... Odios!...
|
|
| Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 06/Noi/2025 Mesaje: 1314 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Aug 2025 19:05:20 Titlul subiectului: |
222143 |
|
Nu ne avem, eram azi la 5:30 după-masa la Țesătura in stație și am văzut un tramvai care pe GPS apărea ca 1, dar nu avea plăcute de traseu. Și am zis că sigur o ia pe la C.E.T. spre Tg. Cucu și așa a și fost.
Când au mai fost "nebunii" din astea cu tramvaiele blocate în Tg. Cucu cererea expresă era se meargă până la Baza 3 și apoi pe Iorga spre Depou.
|
|
| Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 06/Noi/2025 Mesaje: 1314 Locație: Iasi
|
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Noi/2025 Mesaje: 9126 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 26 Aug 2025 11:10:11 Titlul subiectului: |
222181 |
|
| Mai oficializeaza un cretinism...
|
|
| Sus |
|
 |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 07/Noi/2025 Mesaje: 444 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 26 Aug 2025 22:52:27 Titlul subiectului: |
222183 |
|
18 luni pentru schimbarea portiunii de la Fundatie la Triumf? E enorm!
Mai ales ca acolo .desi e pusa linia pe sistemul vechi cu traverse , e sapat canalul ala de aproape 2m adancime pt fundatie.
Cred ca vor lucra manual , la pila si cu sfoara intinsa ,de dureaza atata.
|
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Noi/2025 Mesaje: 9126 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 27 Aug 2025 09:54:02 Titlul subiectului: |
222185 |
|
In 1997 lucrarile au inceput pe 11 mai, pe 12 septembrie s-a facut inaugurarea si pe 14 septembrie s-a reluat normal circulatia tramvaielor, ca mai aveau muncitorii de turnat ceva piatra sparta...
Si liniile au stat descoperite pana in primavara, cand a fost pusa piatra cubica in ampriza caii. La Universitate si Triumf era jale cu jumare sa cobori si sa urci din/in tramvai din toamna lui '97 pana in primavara lui '98...
Lucrarea s-a incheiat cu totul la linia de tramvai la mijlocul lui aprilie (probabil pe data de 17) 1998.
Deci, intre intreruperea circulatiei tramvaielor si reluarea ei au trecut 4 luni in 1997, in conditiie in care erau la ordinea zilei articolele de presa in care se zicea ca pe santier abia vezi cate 3-4, hai 5 reatecisti lucrand, si pe aia din An in Pasti.
Pe tronsonul BCU-Universitate lucrarea s-a facut domol, dar mai cu grija, insa de la Universitate pana la Triumf, pentru ca s-a enervat conu si a inceput sa tune si sa fulgere, reatecistii au grabit lucrul si au facut o treaba de mantuiala, cum se si vede in teren, ca acel tronson este si cel mai deteriorat acum (in plus, ca sa fie tacamul complet, cred ca pe bucata aia sunt si alte probleme, de stabilitate a solului, ca si anterior reabilitarii tot acolo era mai afectata linia).
stoica se alinta cu termenele alea... Dar ce pretentii sa ai de la el?!...
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Mie 27 Aug 2025 10:07:36, modificat de 1 dată în total |
|
| Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 06/Noi/2025 Mesaje: 1314 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 27 Aug 2025 10:06:52 Titlul subiectului: |
222186 |
|
Lor le ia o luna de zile să schimbe 3 metri de linie la Armeană, ce să mai vorbim?
Nu ar fi nicio problemă, dacă nu ar fi cretinismul ăla pervers cu autobuzul care nu poate întoarce în Tg. Cucu, dar se pare că 54 poate.... minune!!!
|
|
| Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 06/Noi/2025 Mesaje: 1314 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 27 Aug 2025 10:09:17 Titlul subiectului: |
222187 |
|
| Bine, ca să nu mai zic de 54, că nu are nicio stație pe C.A. Rosetti și nu înțeleg de ce merge așa, în loc să oprească la Pod Cacaina și să fie un traseu care iese de pe C.A Rosetti Invers spre oraș, dar poate nu mă pricep eu.
|
|
| Sus |
|
 |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 07/Noi/2025 Mesaje: 444 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 27 Aug 2025 21:34:05 Titlul subiectului: |
222190 |
|
Acolo in Copou , stiu ca ama locuit chiar in zona ,au facut diverse artificii cu circulatia masinilor pe o singura banda( Fundatie- Universitate) de te doare capul. Tin minte ca autobuzele mergeau spre Pacurari si o luau in sus pe la serpentina de la AMRS si ieseau undeva pe T. Cozma in bulevard. Sau invers la coborare ,nu mai tin minte.
Cand au pus piatra cubica au lucrat complet de-an pelelea! Sarea in toate partile cand treceau masinile. Cica nu mai existau pavatori specializati. S-au enervat si in final au pus asfalt.
Astazi am trecut pe acolo si mai sudau a peticeala linia cateva echipe ,probabil in vederea reluarii circulatiei cat mai curand. Frectie la un picior de lemn , linia e foarte uzata si valurita , mai ales pe verticala. Portiunea de la Universitate la Triumf e intr-devar cea mai naspa. Mai ales pe sensul de urcare. Nu cred sa fie probleme de stabilitate , strada a rezistat chiar bine dupa reabilitarile masive din 2012. Ce-i drept atunci nu s-au atins de linii ,au ramas cocotate intre doua gropi , ca au refacut si fundatia la strada. Probabil si reabilitarea in profunzime a strazii apoi reluarea in reprize a traficului de tramvaie in perioada lucrarilor de la Pasajul Eminescu , toti acesti factori au contribuit la uzura avansata a tronsonului.
A si eu o intrebare: Nu exista sina cu compozite de otel superior dedicata traficului foarte intens? Ma refer la ultimile lucrari din zona Maternitate armeana. Daca da , nu era mai bine de facut tronsonul Tg Cucu- Lic National cu o astfel de linie din otel superior? De la inceput , ca doar se stia ca acolo e cea mai mare incarcare.
Vad ca la trenuri exista asa ceva
https://www.railwayrail.com/new-requirements-for-the-quality-of-steel-rails/
|
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Noi/2025 Mesaje: 9126 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 28 Aug 2025 07:57:48 Titlul subiectului: |
222191 |
|
| Exista diverse tipuri de sina, inclusiv tinand cont de nivelul de trafic, insa totul pana la un punct, ca se presupune ca e mediu urban, totusi, nu ca-s autostrazi cu linie de tramvai pe o banda comuna... Adica ce e prin Canta, de exemplu, cu basculante, betoniere, tiruri samd pe linia de tramvai e horror pentru sine...
|
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Noi/2025 Mesaje: 9126 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 09 Oct 2025 12:19:56 Titlul subiectului: |
222557 |
|
Davai, propunere de la Raducu!...
| Descriere: |
|
| Mărime fișier: |
105.45 kb |
| Vizualizat: |
de 449 ori |

|
|
|
| Sus |
|
 |
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 05/Noi/2025 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 09 Oct 2025 20:02:19 Titlul subiectului: |
222562 |
|
| Ar fi o idee foarte bună. Dar stai să vezi cum o să înceapă spălații pe creier să facă scandal că nu are ce căuta tramvai pe zona pietonală, etc. Am văzut chiar și unii descreierați care fac scandal că nu pot merge cu cotețul pe pietonal, că cică să dea drumul la mașini pe acolo.
|
|
| Sus |
|
 |
LVF

Data înscrierii: 06/Sep/2025 Ultima vizita: 29/Oct/2025 Mesaje: 104 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 09 Oct 2025 23:18:35 Titlul subiectului: |
222565 |
|
Pentru ca s-a facut ce a vrut fiecare muschi al iesenilor in 90 si nu se mai poate face pasajul Muzicescu ce facea legatura cu linia de pe copou cu Arcu,evitand atata timp pierdut si plimbat tramvaie defecte prin centru pe unde trec ff multe trasee,as face o legatura cu linie dubla pe Stefan cel Mare,mai departe stanga pe Bratianu apoi pe Barsescu,intrand prin parcarea aia de la Sf. Sava si apoi pe Manastirea Dancu,intrand pe reteaua actuala la Filarmonica cu macazuri dinspre/spre Piata Unirii.
Fiind si ecartamentul de 1000 mai poti aduce tramvaiul pe strazi mai mici.
S-ar mai misca tramvaiele daca mai exista un blocaj intre Filarmonica si Cucu,deoarece e spatiul prea limitat daca ar fi fost posibila o singura linie venind dinspre Arcu,intrand pe pietonal si facand stanga pe 14 decembrie apoi stanga spre Piata intrand in retea.
E foarte incurcata zona asta,a fost o nepasare mare din partea raposatului cu par carunt acum 30 de ani,ba chiar si 15 ani cand era Nichita,cand inca se mai putea realiza pasajul Muzicescu,si nu era maghernita aia ridicata unde este UNIQA.
|
|
| Sus |
|
 |
LVF

Data înscrierii: 06/Sep/2025 Ultima vizita: 29/Oct/2025 Mesaje: 104 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Oct 2025 17:16:47 Titlul subiectului: |
222578 |
|
Iata ce as fi propus eu,nu linii pe Sf. Lazar sa ne trezim cu turcismele ramase in rampa aia mare.
Asta daca s-ar pietonaliza centrul si sa nu mai circule gipane si cazane,ar exista posibilitatea sa se reabiliteze cum trebuie linia de pe Cuza Voda,sa nu mai circule cu 10 sau 5km/h din cauza vibratiilor asupra cladirilor.
Cat timp s-ar lucra la linie,se pot reabilita si cladirile vechi,daca ar exista acea extindere.
As mai devia cateva trasee care circula pe Cuza Voda,pe linia extinsa,noua.
6 statii noi si o trecere de pietoni la Braunstein,ca nu prea foloseste nimeni pasajul in dreptul acelui loc sa ajunga pe partea unde e Junimea.
| Descriere: |
|
| Mărime fișier: |
1.11 MB |
| Vizualizat: |
de 328 ori |

|
|
|
| Sus |
|
 |
LVF

Data înscrierii: 06/Sep/2025 Ultima vizita: 29/Oct/2025 Mesaje: 104 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 28 Oct 2025 19:37:42 Titlul subiectului: |
222696 |
|
Lucrari marca Conest.
Vai si amar...
| Descriere: |
|
| Mărime fișier: |
365.92 kb |
| Vizualizat: |
de 149 ori |

|
|
|
| Sus |
|
 |
|