Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
nenea33
Data înscrierii: 20/Aug/2020 Ultima vizita: 17/Sep/2025 Mesaje: 73 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Apr 2024 20:27:35 Titlul subiectului: |
218986 |
|
Astazi in jurul orei 5 mi-a bubuit internetul cum 1070 a fost busit bine intr-un stalp.Din spusele companiei si ai oamenilor se zice ca soferul autobuzului a vrut sa evite o masina,adica aceea de la bolt,facand un viraj brusc si ajungand in stalp,dar din ce am vazut si din unele fotografii este si o masina care e usor accidentata la bara
Eu cred ca sansele sa mai revina 1070 sunt mici avand in vedere ca acea busitura a indoit mare parte din fata autobuzului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.57 kb |
Vizualizat: |
de 3560 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.35 kb |
Vizualizat: |
de 3560 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.84 kb |
Vizualizat: |
de 3560 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.7 kb |
Vizualizat: |
de 3560 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
205.29 kb |
Vizualizat: |
de 3560 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.29 kb |
Vizualizat: |
de 3560 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 16/Sep/2025 Mesaje: 211 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 13 Apr 2024 09:46:35 Titlul subiectului: |
219023 |
|
Cei de la CTP casează tramvaie funcționale. Normal că autobuzul ăsta direct la REMAT ajunge.
|
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 17/Sep/2025 Mesaje: 1286 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 13 Apr 2024 10:22:18 Titlul subiectului: |
219024 |
|
Ce tramvaie funcționale au casat?
|
|
Sus |
|
 |
nenea33
Data înscrierii: 20/Aug/2020 Ultima vizita: 17/Sep/2025 Mesaje: 73 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 14 Apr 2024 20:54:10 Titlul subiectului: |
219033 |
|
probabil se referea la be 8-uri
|
|
Sus |
|
 |
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 16/Sep/2025 Mesaje: 211 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 16 Apr 2024 12:47:12 Titlul subiectului: |
219067 |
|
Be 8, m8, m6, ST10 din câte știu erau încă bune.
|
|
Sus |
|
 |
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 16/Sep/2025 Mesaje: 211 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 16 Apr 2024 12:51:18 Titlul subiectului: |
219068 |
|
Am mai observat că tramvaiele de pe traseul 7 au o pancartă în geam care zice că merge până la gară. E vreo problemă pe tronsonul până la Canta sau e doar un traseu suplimentar dar mai scurt?
|
|
Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 17/Sep/2025 Mesaje: 1286 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 16 Apr 2024 22:09:38 Titlul subiectului: |
219073 |
|
Se asfalteaza liniile din Canta.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Sep/2025 Mesaje: 9030 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Aug 2025 07:57:40 Titlul subiectului: |
222201 |
|
Radu Bialus a scris: | Nu stiu, dar variantele nu-s multe:
1. starea macazului (tehnic, curatenie);
2. ceva in neregula cu traivanele astea (intretinere sau proiectare);
3. o combinatie a celor doua de mai sus.
Ar mai putea fi si altceva?!...
Totul este sa si investigheze cineva pe bune aceste incidente, ca-s nefiresc de multe, si sa ia masurile adecvate... |
Ieri a mai comis-o, de data asta cu consecinte grave, o Bozancaie la Timisoara, tiparul fiind acelasi: trece boghiu de pe capat si imediat macazul se schimba si boghiul 2 o ia in cealalta directie...
Cetepeaua a facut ea zilele trecute niste lucrari la macazurile de la National si Cinci Drumuri, unde au existat astfel de incidente, insa macazurile astea au constructiv si un mecanism de zavorare mecanica, pentru siguranta. De ce tramvaiele astea cu boghiuri fixe reusesc sa faca terci acel element de siguranta?! E drept, la National a fost si un GT8, dar acolo putem presupune ca a fost problema cu zapada adunata in macaz de la traficul auto si nu s-a putut activa acel mecanism... Dar in rest, fara factori externi, doar tramvaie noi au comis-o...
|
|
Sus |
|
 |
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 15/Sep/2025 Mesaje: 204 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Aug 2025 20:22:48 Titlul subiectului: |
222202 |
|
Soarta Radu
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Sep/2025 Mesaje: 9030 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Aug 2025 20:39:55 Titlul subiectului: |
222203 |
|
Cam asa ceva, din pacate...
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Sep/2025 Mesaje: 9030 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Aug 2025 21:27:54 Titlul subiectului: |
222204 |
|
Dintr-un dialog avut pe forumul setepete/reatete pe tema acestui accident, cu ajutorul celor spuse de un angajat care a vazut pe o inregistrare unde s-a produs greseala, m-am lamurit ce a fost acolo.
De data asta nu tramvaiul a fost de vina, ci vatmanita celui deraiat, care a avut de schimbat manual o succesiune de 2 macazuri si l-a schimbat doar pe primul, al doilea fiind pozitionat pe directia spre stanga.
Faptul ca tramvaiul s-a dus in final cu botul spre inainte s-a datorat faptului ca stanga-fata s-a izbit de celalalt tramvai si a ricosat, deraind si ducandu-se inertial inainte, antrenand si deraierea boghiului 2, samd.
Din pacate, vatmanita a comis-o cam nasol...
|
|
Sus |
|
 |
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 15/Sep/2025 Mesaje: 204 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 31 Aug 2025 09:11:43 Titlul subiectului: |
222205 |
|
Da lipsa atentie expierenta
|
|
Sus |
|
 |
LVF

Data înscrierii: 06/Sep/2025 Ultima vizita: 18/Sep/2025 Mesaje: 28 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 18 Sep 2025 00:25:38 Titlul subiectului: |
222341 |
|
Isi mai aduce aminte cineva cand se rupeau des pantografele la Tatre?
Iata ce a fost ieri la Tesatura,din imaginile gasite pe Facebook si Reddit,lui 128 i s-a agatat pantograful,si a spart un geam.
Un tip spunea ca a cazut de pe un M8C tot ramas si el fara pantograf in acelasi moment,dar de cand poti adapta simetric pe M-uri cum faceam in trecut cu asimetrice de Timis pe Tatra si ITB?
In ultima poza cu 128 tras in statie,la fel fara pantograf dar cu iluminatul aprins,tot individul zicea ca nu fusese tractat sau impins spre statie cativa metri.
Ce functii mai raman disponibile dupa asemenea avarii sau intreuperi,cand mai raman in functiune acumulatorii pentru urgente?L-a putut deplasa asa,pana in statie?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
651.35 kb |
Vizualizat: |
de 46 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.46 kb |
Vizualizat: |
de 46 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.46 kb |
Vizualizat: |
de 46 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Sep/2025 Mesaje: 9030 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 18 Sep 2025 01:04:38 Titlul subiectului: |
222342 |
|
Se vede pantograful M8-ului, e la locul lui, dar coborat. Ala de zice ca a fost acolo si a vazut bate campii.
La GT4 de Halle, daca tin bine minte, cand pica tensiunea din retea ramane pe baterii iluminatul, dar parca un numar limitat de neoane (posibil in faza a doua si in prima faza sa fie toate, nu mai tin minte precis), iar dupa nu mai stiu cat timp cad si alea si ramane doar iluminatul de siguranta.
Nu am la indemana acum datele precise, sa fiu iertat ca nu le mai stiu pe de rost la cate am pe cap!...
Cat despre incident... Dumnezeu cu mila!... Pana la urma tot o sa moara cineva intr-un astfel de incident, dar pe stoica'l doare'n cur... Are acum si mascota, si-a mai tras o actiune de piar zilele trecute, ii prosteste pe prosti, si-a confectionat un departament de piar beton cu care e pregatit mereu sa ascunda dezastrul serviciului de transport public din Iasi... Si mai e si nenorocirea aia de onegheu devenit la randul sau instrument de piar pentru cetepea... O incarligare de cozi de te doare mintea...
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Joi 18 Sep 2025 01:57:51, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
LVF

Data înscrierii: 06/Sep/2025 Ultima vizita: 18/Sep/2025 Mesaje: 28 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 18 Sep 2025 01:56:45 Titlul subiectului: |
222344 |
|
In poza de la BZI vad acum un vagon in spate,deci clar a fost impins si nici nu se observa vagonul,parca intentionat in ultima poza.
Clar ca ala batea campii,incerca cineva sa ii explice faza cu pantograful.Nu stiu ce a vrut sa demonstreze.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Sep/2025 Mesaje: 9030 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 18 Sep 2025 02:08:29 Titlul subiectului: |
222345 |
|
Ei, fiecare dupa propriile perceptii, logica, stiinta a lucrurilor... Asa a perceput acea persoana din perspectiva sa...
Cat despre pantograf, presupun ca se pot pune si simetrice la M/N-uri, ca am vazut prin alte orase nemtesti vagoane de astea si cu pantograf simetric. Insa de pus de GT4 la M nu, caci M-urile au sistem automat de ridicare-coborare, deci nu merge de pus ce si cum pe ele. In plus, pozitionarea pantografului la astea aduse la Iasi nu stiu daca permite utilizarea pantografelor simetrice, caci nu stiu daca au loc sa se stranga.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Sep/2025 Mesaje: 9030 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 18 Sep 2025 03:14:04 Titlul subiectului: |
222346 |
|
TW 6000 pentru Hanovra (Germania) au pantograf simetric tot pe capat de sectiune, insa la cea de mijloc. Prototipurile TW 600 (cu doua sectiuni) au avut pantograf simetric amplasat ca la M8C-urile aduse la Iasi.
Desi sunt considerate modele diferite, TW 6000 si M/N-Wagen au o baza comuna.
Asadar, presupun ca si la M-uri nu e o tragedie ca un pantograf simetric strans sa depaseasca capatul sectiunii si s-or fi putand monta si la ele astfel de pantografe. Eu unul, insa, n-am vazut simetrice decat la capat de vagon la M/N-Wagen, nu si asa cum sunt la M8C-urile de la Iasi. Daca exista si un motiv tehnic pentru asta, nu cunosc.
Dar eu zic acum asa, ca principiu si ca sa aberez oleaca, nu ca s-ar putea pune pantograf de GT4, chiar daca probabil prinderile pe acoperis sunt aceleasi. Dar, na, acum la cate nebunii de sa te crucesti e in stare sa faca cetepeaua, sa nu ne mire daca in alte vremuri ar fi fost in stare sa faca si una ca asta si sa vezi pantograf tras cu sfoara atarnata pe langa caroserie...
|
|
Sus |
|
 |
|