Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa despre transportul local - Iasi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 34, 35, 36
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Noi/2025
Mesaje: 9126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 09 Oct 2025 17:06:53    Titlul subiectului: 222559

S'o fleoscait...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
LVF



Data înscrierii: 06/Sep/2025
Ultima vizita: 29/Oct/2025
Mesaje: 104
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 09 Oct 2025 18:12:47    Titlul subiectului: 222560

Nu era cam mare rampa aia de pe Lazar pentru tramvai?Mie asa imi pare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Noi/2025
Mesaje: 9126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 09 Oct 2025 18:53:48    Titlul subiectului: 222561

Dar, dincolo de rampa aia zdravana dotata si cu curba zdravana pe ea, asupra careia ar trebui sa existe niste studii, sa se stabileasca de oameni priceputi daca tramvaiele care se presupune ca ar urma sa circule pe-acolo o pot aborda...

...oricum ar face, cata vreme nu vor exista traversari de linii peste auto si viceversa, va fi bine. Daca, insa, vor exista astfel de strangulari, cretinismul va fi maxim.

Singura varianta corecta din punctul asta de vedere este cea cu ducerea ambelor linii langa trotuarul dinspre Palas. Si sunt convins ca nu va fi asa, ca doar stim ca numai solutii tampite se iau mereu in considerare... Probabil vor pune liniile langa ambele trotuare si pe mijloc vor fi masinile cu sens unic. Si sa te tii strangulari de trafic pentru traversari de alea tampite, cum am zis mai sus... Cel mult vor pune ambele linii la trotuarul de peste drum pe Palas, ca nu va accepta in veci padronele tramvaie pe sub geamurile lui, nici macar pe-un sens, deci tot prost va fi, caci... traversari si strangulari... Asa incat, vax...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
LVF



Data înscrierii: 06/Sep/2025
Ultima vizita: 29/Oct/2025
Mesaje: 104
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 09 Oct 2025 22:59:51    Titlul subiectului: 222564

Acum nu mai exista ingineri,proiectanti,sunt numai idioti.A se vedea la ce cartiere de blocuri,scuze,cutii de chibrituri!!!rasar ca ciupercile in oras.
Consider ca inainte erau ingineri mai buni,am vazut ce pasaje au vrut sa faca,pe Muzicescu,Padurii si Bancila(nu pasajul asta cu o banda pe fiecare sens si trotuare ridicole fara piste de biciclete).

Ma mir cum au creat pasajul Nicolina in 84,cand erau asa de putine masini la populatie,proiectat cu bretele pentru tramvai si troleibuz...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
luk777



Data înscrierii: 01/Iun/2015
Ultima vizita: 29/Oct/2025
Mesaje: 102
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Oct 2025 07:29:44    Titlul subiectului: 222566

Imi doresc sa cred ca niste minti luminate din PMI au constientizat faptul ca este o idee neinspirata si au renuntat la idee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Noi/2025
Mesaje: 9126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Oct 2025 10:39:42    Titlul subiectului: 222572

Realitatea este ca e nevoie de sens unic pentru auto pe Palat, Sf. Lazar si partial A. Panu, insa problema liniilor de tramvai trebuie tratata inteligent, pentru a obtine maximul posibil de o maniera echilibrata, fara a face un pas inainte si doi inapoi in privinta efectelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Noi/2025
Mesaje: 444
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2025 09:47:09    Titlul subiectului: 222627

https://www.bzi.ro/atentie-cand-va-urcati-in-tramvaiele-din-iasi-cu-aceste-numere-zilnic-sunt-folosite-de-sute-de-calatori-insa-putini-stiu-la-ce-se-expun-5375104#goog_rewarded

Sunt curios daca turcii lungi si scurti vor rezista macar jumatate din timpul(17 ani) cat zic astia ca au fost folosite acele GT4(4xx)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Noi/2025
Mesaje: 9126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2025 11:37:08    Titlul subiectului: 222628

Cosmin, un link, ceva, cu anexa aia?!... Ce-are jupanu ala al tau de nu publica si anexele la hasceleuri, trebuie jecmanit omu din toate cele, asa-i?!...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
LVF



Data înscrierii: 06/Sep/2025
Ultima vizita: 29/Oct/2025
Mesaje: 104
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2025 14:30:21    Titlul subiectului: 222631

EEG a scris:
https://www.bzi.ro/atentie-cand-va-urcati-in-tramvaiele-din-iasi-cu-aceste-numere-zilnic-sunt-folosite-de-sute-de-calatori-insa-putini-stiu-la-ce-se-expun-5375104#goog_rewarded

Adevarul e ca au fost folosite la greu pe 5 si pe 3,si 11 inainte de reabilitari.
Dar intretinerea lor la Dacia a fost praf,urla echipamentele din interior.
Nici la gara nu stau prea bine,am mai zis parca pe aici de 418 si usa lui ucigasa.Si pica vopseaua si tabla de pe aceste tramvaie,vopsite in schema aia cromatica minune,aparuta in urma cu 10 ani.
Prin toata tara vezi verzituri,exceptie fac cei din vest si Ploiestiul,am ajuns inapoi in vremurile cand era rosul ala comunist specific IJTL pe orice mijloc din tara.

Urmatoarele retrase vor fi cele de Augsburg,au ajuns in aceiasi stare fizica ca si cele de Stuttgart,poate mai au si alte bube.M-urile sunt dezamagitoare,nu erau pentru Iasi,si am citit si despre mucegai pe aici,oribil,ar trebui urgent si alea dar si-au bagat picioarele cand prin vest se vindeau vagoane bune pentru Iasi dar au ajuns la Liov din cauza nepasarii si mandriei directorului si aluia mai mare din deal de CTP,cu vagoanele noi pentru orbii si votantii care ii au ca favoriti,sa nu isi strice reputatia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 01/Noi/2025
Mesaje: 1076
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2025 21:33:53    Titlul subiectului: 222634

Radu Bialus a scris:
Cosmin, un link, ceva, cu anexa aia?!...


Asta?



23-Modificare-contract-CTP_organized (1).pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  23-Modificare-contract-CTP_organized (1).pdf
 Mărime fișier:  876.43 kb
 Descărcat:  de 32 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
nenea33



Data înscrierii: 20/Aug/2020
Ultima vizita: 01/Noi/2025
Mesaje: 79
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2025 21:37:26    Titlul subiectului: 222635

Parerea mea e sa nu mai stati sa credeti toate posturile de stiri,dupa ce am citit mai bine stirea scrie "propuse pentru casare"
Stiri de genul apar cand ziarele/site-urile de stiri nu mai au ce posta si vor sa mai aduca lume sa citeasca nu stiu cum
Am vazut pagini de stiri care la un moment dat erau ca posteaza de evenimente la tramvaie istorice etc. si dupa posteaza despre nu mai stiu eu ce la transportul public din iasi numai ca sa aduca cititori
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul MSN Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Noi/2025
Mesaje: 9126
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 17 Oct 2025 02:33:09    Titlul subiectului: 222637

Mizerabil joc faceti cativa pe-aici!... Dar, ma rog, este alegerea fiecaruia ce face in viata, plata va veni la final pe masura faptelor...

Sigur ca habar n-am care este adevarul in privinta lui 128, dar realitatea este ca merita facuta rocada cu 138 daca starea caroseriei astuia nu s-a inrautatit de la cat a zacut neintretinut in curtea depoului... La 128 e jale dupa toate prin care a trecut la Iasi si nu merita pastrat iar altul mai bun sa fie taiat, asa ca e de inteles daca se descompleteaza si caseaza si se reechipeaza 138. Mai multe o sa zic la timpul potrivit...

Mda... In rest, fara a dezvolta subiectul (voi sterge orice vrajeala postati pe tema asta dupa zisele mele), va recomand celor care va stiti umbland cu golaniile cu care umblati sa meditati serios asupra faptelor voastre...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 34, 35, 36
Pagina 36 din 36

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community