Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente, incidente, avarii ...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 49, 50, 51
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 07/Noi/2025
Mesaje: 206
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2025 16:26:32    Titlul subiectului: 222754

Nu prea mai sunt vatmani si soferi care,erau o data nu facuti la apelul bocancilor trebuie sa iti placa aceasta meserie sa fii dedicat cum este un muzicant cu instrumentul lui.Nu am nimic cu nimeni dar ma uit la colegi de ai mei cu 2 zile acomodare pe un vag.nou dupa care la randul sau invata pe altul.Dar el nu stie pentru el ce sa inveti in 2 zile?? Aceasta este parerea mea personala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 08/Noi/2025
Mesaje: 782
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2025 20:02:18    Titlul subiectului: 222756

guest a scris:
Ce se intampla ? Nu mai sunt vatmani si soferi buni pe meserie ?

Nu mai sunt, cel puțin majoritatea nu mai sunt de un timp bun încoa. Foarte mulți vin la muncă cu problemele de "acasă" și invers, iar psihologic vorbind normal că nu mai ești atent la ce faci când tu te focusezi pe altceva, evident nu le caut scuze și ar fi ideal ca toată lumea să înțeleagă să fie concentrată doar la ceea ce face, că întotdeauna într-un accident pornește de la cel puțin o neatenție care e deviată către alte "activități", astfel c-ar fi urgent să rezolvăm rapid abaterea asta de la atenție până nu vedem ceva ce ne-o să ne amintim și peste 40 ani.

Problemă e dacă "îndrăznești" să le spui, tot ei se vor supăra foc pământului, încă dacă îi și reclami că fac lucruri grave (cum ar fi trecutul în plin roșu, că el e "întârziat" probabil, nu i-ar mai băga la gratii odată pe ăștia cu "programul" lor de zici că trebuie respectat la secundă trecând și peste Dumnezeu dacă e nevoie), se vor supăra până și cei din direcție pe tine că de ce l-ai reclamat, și dacă povestești pe vreun grup îți iei și mai mult hate atât din partea ciobanilor ajunși înalți ca bradul și proști ca gardul cât încă și de la psihopații care se dau culmea "pasionați", care te fac nebun cu capul (tot tu, total nevinovat) că ai reclamat un om care are "familie de întreținut". Auzi... și zici să ne mai facem bine vreodată, nu ne vom face niciodată până nu scăpăm de proști, mă iertați că zic așa dar chiar n-am cu ce înlocui termenul ăsta.

NU mă interesează ce are de întreținut și ce nu (și eu am, dar nu mai fac rău nimănui), prioritar este să fie bun pentru postul pe care-l ocupă și să-și facă meseria cel puțin 99% bine, nu să văd că el abia acum a văzut cum e la oraș, că societatea din cât de selectivă era cu șoferii că-i spăla pe oameni pe creier că stau cică nu știu câți la poartă, ajunsese să angajeze efectiv orice meltean că ăia de "stăteau" s-au plictisit și-au plecat. N-a trecut nici măcar pe galben forțat, ci în plin roșu, de cei care primiseră verde intrase deja în intersecție și a trecut glonțul ăsta, cu mine in el. "Norocul" lui e că n-a trebuit să evite vreun accident și să mă de-a pe mine cu capul de ceva că atunci treaba se complica sunând la poliție, dar n-a fost cazul că sunt mulțumit fiind întreg, decât speriat de ce făcuse cel de care povestesc, probabil un fost paznic la CAP și de frică de sapă a devenit șofer de autobuz în Buzău. Nu, nu vorbeam de ăla de la 13 Septembrie, dar probabil tac'su ăluia a umblat prost sigur și prin alte părți...

Sincer, cu toate că nu vreau, dar a ajuns domeniul ăsta o batjocură și mai mare decât era...

Suplimentar, cu toate că nu zic nimic nou și m-am lungit mai mult decât era necesar, de curând iubita mea era într-un autobuz și cum noi stăm în Buzău de ceva ani, aici controlul se face total idiot, unde la fiecare intervenție angajații trebuie să scrie nu știu ce draci în foaia șoferului, pe care n-am văzut-o decât aici. Într-o stație o controloare se tot fâțâia cu acea foaie de la șofer către cealaltă controloare, care era afară pe... bancă, iar din spusele ei treaba durase vreo 2-3 minute (unde nici trenul nu mai stă atâta, nici măcar în gările principale), menționând șoferului că este timp pierdut fără rost ce se întâmpla, iar el i-ar fi răspuns arogant unde ea (că se aprinde ușor, deși nu-i zodie de foc ca mine) i-a atras atenția că nu așa se vorbește și că ar fi fost mai bine să-și ceară scuze, el contrazicând-o că nu are de ce, și atunci atât ea cât și cu o amică de-a ei l-au jignit ușor fâcându-l needucat și cioban (teoretic n-o fi procedat nici ele exemplar, dar n-ai să vezi femeie să cedeze la ceva) până când șoferul n-a mai reacționat. Acasă însă mi-a zis altădată astfel că nici data sau autobuzul nu-l mai știa, dar mi-a descris șoferul care înseamnă c-ar fi același care și mie mi-a vorbit odată deranjant când l-am întrebat despre o neclarificate la placa de linie, și zici să mai încurajezi transportul în comun.

A fost și tatăl meu șofer de autobuz în București vreo 35 ani, dar a știut în orașul ăla să se împace cu atâta lume, unde te aștepți mai puțin să te poți înțelege cu puhoiul ăla de oameni, fiind martor poate chiar și la câteva mii de curse... iar când am ajuns în Buzău nici azi mai că nu-mi vine a crede că ăștia doar șoferi de autobuz nu sunt, ci niște angajați să facă ceva ca să nu moară de foame. Nu merge așa.


Ultima modificare efectuată de către ADK la Mie 05 Noi 2025 13:38:34, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2025
Mesaje: 11075
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2025 10:27:01    Titlul subiectului: 222757

Multumesc pentru explicatiile pertinte. Mai am o intrebare. Se face pe bune testarea psihologica pentru soferi si vatmani la STB ?

Postez si un articol din presa locala referitor la respectarea semafoarelor. Acesta se gaseste aici

Citat:
Un bucureștean a văzut un vatman care trece pe roșu în intersecția Vitan cu Mihai Bravu și a făcut reclamație. Ce răspuns a primit de la STB

Un bucureștean care a reclamat un vatman surprins trecând pe roșu în intersecția Calea Vitan – Mihai Bravu, a primit răspunsul oficial de la STB exact în momentul producerii unui nou accident grav între un tramvai și un autobuz.

Reclamația pentru vatmanul care a trecut pe roșu

Un locuitor al Capitalei a povestit pe grupul de Facebook „Reclamații STB (RATB)” cum a depus o reclamație la Societatea de Transport București (STB) după ce un vatman a traversat pe roșie a semaforului dedicat tramvaielor, în intersecția Calea Vitan – Mihai Bravu. Potrivit acestuia, situația nu este una singulară, ci o practică „frecventă” observată în zonă:

„Acum 2 săptămâni, am făcut reclamație unui vatman care a trecut pe roșu (la semaforul dedicat tramvaielor) in intersecția Calea Vitan – Mihai Bravu, practica frecventa a lor în acea intersecție. Citiți și voi ce răspuns am primit, AZI, la reclamație, chiar in timpul în care un tramvai (41) intra într-un autobuz (168) și rănea 8 persoane. Concluziile le trageți voi”, a scris bucureșteanul.

Răspunsul STB: „Tramvaiele pot fi percepute ca intrând pe roșu”

În răspunsul oficial, STB explică faptul că semafoarele dedicate tramvaielor pot avea „sincope de funcționare”, iar în astfel de cazuri vatmanii trebuie să respecte semaforizarea generală.

„În urma celor semnalate, dorim să vă aducem la cunoștință că, în situațiile în care semaforul dedicat tramvaielor prezintă sincope de funcționare, aspect posibil în momentul descris de dumneavoastră, vatmanii au obligația de a respecta semaforizarea generală aplicabilă traficului rutier”, scrie STB.

Totodată, compania susține că, din cauza lungimii tramvaielor și a vitezei reduse, acestea pot fi percepute ca intrând în intersecție pe roșu, deși pătrunderea s-ar fi făcut în ultimele secunde ale semaforului verde.

„Totodată, menționăm că, dată fiind lungimea tramvaielor (de 30-36 de metri), precum și viteza redusă cu care acestea traversează intersecțiile, în conformitate cu normele de siguranță în vigoare, pot apărea situații în care tramvaiul este perceput ca intrând în intersecție pe culoarea roșie, deși, în realitate, pătrunderea în intersecție s-a făcut în ultimele secunde ale semnalului verde”, a adăugat STB.

În încheierea răspunsului, Societatea de Transport București asigură reclamantul că monitorizează constat respectarea regulilor de circulație, prioritizând siguranța participanților la trafic.

Asta cu lungimea tramvaielor, parca ar fi o replica ca in filmele cu prosti
Laughing

Dar Budapesta, capitala Ungariei, cum se descurca cu tramvaiele acelea foarte lungi, model CAF ?

Deci cei de la STB sunt atat de prosti incat nu sunt in stare sa se descurce cu tramvaiele astea noi ? Laughing

Apropo de ce tramvaiele noi se misca in intersectie cu viteza mortului ? Eu am fost in Budapesta si tramvaiele lor noi mergeau cu viteza normala in intersectie. Dar la noi, tramvaiele noi abia se misca in intersectie (nu ma refer la momentele cand este trafic mare, si cand este trafic redus tot incet se misca). Atat la intersectia cu retea de troleibuz sau tramvai dar si in intersectiile unde nu sunt intersectii cu alte retele.

Parerea mea personala este ca STB-ul nu prea stie ce sa faca cu tramvaiele noi. Unii vatmani habar nu au sa le conduca, pun frane bruste, la intrarea in statie, desi nu ar fi trebuit sa se intample asa ceva la modelele noi.

Stati sa vedeti cand va expira garantia de la producator ce „veselie” la fi........

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 08/Noi/2025
Mesaje: 782
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2025 14:11:34    Titlul subiectului: 222764

Citat:
Multumesc pentru explicatiile pertinte. Mai am o intrebare. Se face pe bune testarea psihologica pentru soferi si vatmani la STB ?

N-ai de ce să-mi mulțumești, e contribuția mea la forum să pot veni cu ce cred că e de interes. Bine că nu mă acuzi și tu că "vorbește" ChatGPT cum am pățit-o pe alt forum, care m-au mai trimis și-n "Tenerife" (adică în vacanță) de mă gândesc dacă n-au luat-o ei mai mult în jos decât în sus de o vreme încoa... ce-am avut și ce-am pierdut, salariul tot ăla e, casa tot aia e, precum și ce era prin ea, deci ce lipsește?

Referitor la întrebare, păi o fi aceeași situație ca și la fișa medicală pentru reînnoirea permisului. Gen răspunzi cu da/nu la întrebări precum dacă auzi, vezi, și aia e fișa obținută în nici câteva minute, dar aia poate fi un uz de fals și nimic mai mult dacă reevaluarea șoferului nu se face pe bune. Înțelesesem că permisul "electronic" ar viza să menționeze dacă tu porți ochelari de vedere, mai ales de distanță, și dacă îi ai asupra ochilor când ești oprit de vreun filtru, lucru bun pentru că mulți nu-i poartă de comoditate și nici nu vezi corect ce e pe drum.

Poate oi fi eu mai legislativ, dar în privința șoferiei, cu toate că nu m-a mai interesat demult Bucureștiul că a luat-o randeaua orașul ăla, și cred că nici șofer de autobuz că nu-mi place cât a ajuns lumea de rea și domeniul în sine care a devenit tot mai toxic chiar și colegial, totuși pun în continuare accent pe conduita preventivă precum și pe vehiculele în sine, de aia zisesem mai sus că s-a ajuns la o bătaie de joc și mai mare decât era... de în orașele mari nu mai ai nici-o putere, trebuie să mă orientez spre locurile mai izolate și cu oameni serioși, nu toți maimuțoii de care observ c-am un magnet la ei mai ceva la musca la cândel, și cât mai am de-a face cu ei încerc să mă lupt pentru a-i scoate din funcțiile pe care le ocupă abuziv și fără competențele necesare, până nu e prea târziu, noroc că ne ajută Dumnezeu însă știi vorba aia, Dumnezeu îți dă dar nu-ți bagă și-n traistă și până la El te mănâncă sfinții...

Cât despre presă, păi mai e mass-media ce era? Țin minte acum 15-20 ani ce știri mai serioase erau iar azi doar minciuni și manipulări, că reporterii vorbesc strict pe ce-și iau banii iar dacă leafa vine din a te critica aiurea pe tine, asta o să se întâmple 100%. A, că-i poți da în judecată pentru calomnie, da, dar o s-o lălăie mai mult de 5 ani să se prescrie dosarul, o bagă că nu e ceva urgent nefiind grav, că au prioritate procesele penale ș.a.m.d. dacă e corect ceea ce zic.

Totuși, accidentele astea au devenit cam prea "dese" și ironic vorbind, doar între vehicule de generație nouă și cu călători în ele. Doar că în urma unui eveniment de genul suntem duși rău în eroare de către toți prezentatorii care pentru o pâine o vând și pe mă-sa... nu sunt pedepsite răspândirea de informații false, cum au ieșit tot felul de teorii ale conspirației și cu apartamentul ăla bubuit de prin Rahova...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 07/Noi/2025
Mesaje: 206
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2025 16:49:16    Titlul subiectului: 222765

Bravo bine punctat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2025
Mesaje: 11075
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Noi 2025 14:00:12    Titlul subiectului: 222769

Ieri a luat foc un tramvai de pe linia 32. Azi un camion a acrosat un fir de tramvai care a cazut pe o femeie. Totul e bine cu transportul in comun din capitala, nu este asa ??

Articolul se gaseste aici

Citat:
Tramvaiele 1, 10, 19, 23, 27 și 49, blocate în zona Dristor. Un camion a rupt un fir de electricitate, în cădere a lovit o femeie care era pe trotuar, intervine SMURD, anunță STB

Călătorii STB trebuie să știe că tramvaiele liniilor 1, 10, 19, 23, 27 și 49 sunt blocate în zona Dristor, din cauza unui incident deosebit de grav. Reprezentanții Societății de Transport București anunță că un camion a agățat și rupt un fir de electricitate, iar în cădere, cablul a lovit o femeie care se afla pe trotuar.

La fața locului intervin de urgență cadrele medicale SMURD.

Tramvaiele 1, 10, 19, 23, 27 și 49, blocate în zona Dristor. Anunțul STB
Într-un comunicat oficial transmis de reprezentanții Societății de Transport București (STB) aflăm că tramvaiele liniilor 1, 10, 19, 23, 27 și 49 sunt blocate în zona Dristor.

Motivul: joi, 6 noiembrie 2025, în jurul orei 11:20, la intersecția dintre Calea Dudești cu Șoseaua Mihai Bravu, un camion a agățat un fir de la rețeaua electrică de contact a tramvaielor și l-a rupt.

Astfel, în cădere, cablul de electricitate a lovit o femeie care se afla în zonă, pe trotuar. La fața locului a ajuns de urgență un echipaj SMURD, iar cadrele medicale îi acordă îngrijiri.

STB îi anunță pe călători că liniile 1, 10, 19, 23, 27, 49 sunt momentan blocate. Pentru că tramvaiele sunt blocate, STB a înființat două linii navetă de autobuz, astfel încât pasagerii să fie preluați:

linia 601- autobuzele circulă între capătul de linie Romprim și intersecția Obor,

linia 623 – autobuzele circulă între capătul de linie Faur și intersecția strada Nerva Traian cu Bulevardul Octavian Goga.

Un administrator și expert al grupului de Facebook „Info Trafic Bucuresti si Ilfov” anunță că pietonul a fost în stop cardiorespirator și a fost resuscitat după aproximativ 15 minute: „se stabilizează în ambulanța SMURD cu medic”.

La fața locului a intervenit un Echipaj de Prim Ajutor Smurd, o Unitate de Terapie Intensivă Mobilă Smurd, Brigada de Poliție Rutieră și doi voluntari din cadrul Există un erou în fiecare dintre voi.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2025
Mesaje: 11075
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2025 11:30:04    Titlul subiectului: 222774

Inca o monstra din haosul bucurestean. Problema este ca acest haos poate cauza pierderi de vieti omenesti. Articolul se gaseste aici

Citat:
Bărbat căzut pe refugiul de tramvai, a doua posibilă victimă a cablului STB rupt de un camion, care a secerat o femeie, apoi a aruncat-o în aer

Îngrozitorul accident de ieri din București, din zona Dristor, unde un cablu de curent care alimentează rețeaua de tramvaie și la care lucra o echipă STB a fost rupt, din mers, de un camion, apoi a lovit cumplit o femeie, ar putea avea o a doua victimă.

Este vorba despre un bărbat, care cade și el, pe refugiul din stația de tramvai, imediat după ce femeia e proiectată la câțiva metri de lovitura cablului rupt de camion și transformat într-un uriaș și necruțător bici din oțel.

VIDEO | Un bărbat care cade imediat după ce cablu STB spulberă o femeie

Într-o înregistrare extinsă a momentului acestui îngrozitor accident și publicată de Știrile Pro TV se observă această a doua posibilă victimă a acestui cablu STB agățat și rupt de camion.

Cablul a lovit femeia de două ori o dată peste picioare, iar a doua lovitură a proiectat-o câțiva metri depărtare.

În imaginile surprinse de o cameră de supraveghere din zonă se vede cum, imediat după ce femeia se prăbușește pe asfalt, un bărbat care era pe refugiul de tramvai din apropiere și care cade și el.

Nu e clar ce anume i s-a întâmplat, exact, și nici nu se știe nimic despre el, după ce a căzut.

STB mai susține că a semnalizat zona și a restricțțonat traficul, dar camionul și încă o mașină ar fi ignorat interdicția.

În înregistrarea video a incidentului, se vede cum camionul depășește și ocolește autoutilitara STB, care era pe banda 1, și agață cablul cîțiva metri mai încolo, în timp ce se deplasa pe banda 2. circulând pe banda 2.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 08/Noi/2025
Mesaje: 782
Locație: Buzau

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2025 13:58:29    Titlul subiectului: 222776

Am vrut să scriu ieri, dar am dat refresh din greșeală la pagină și toate ideile pe care acum nu mi le mai amintesc pe deplin s-au șters și nici nu le copiasem preventiv.

Sunt curios dacă în vreo capitală cel puțin la fel de mare ca Bucureștiul mai auzi de astfel de cazuri, mai ales de accidente între vehiculele aceluiași operator sau cel puțin cu același scop, transportul de persoane. Nu zic că nu s-o întâmpla chiar nimic și la case mai mari, dar nu la cum s-a ajuns la noi în capitală care o spun scurt - e tot mai dezastru și nu văd să existe vreun leac, mai ales că s-a ajuns să fie locuit de atâta lume, devenit tot mai aglomerat de clădiri, pasaje, o groază de mașini etc de nu mai au loc unii de alții, iar toți "trebuie" să ajungă rapid dintr-un punct cardinal în celălalt mai repede decât ar putea și metroul... acolo până nu mai pleacă lume nu se va rezolva chiar nimic, vin până și din toată lumea de parcă în București ar umbla câinii cu covrigi în coadă, de sincer dacă umblau nu mai era locul unde personal și în ciuda "orașului cu oportunități" eu unul am dus cea mai mare sărăcie de până acum.

Mie sincer îmi pare că locul acesta a ajuns neoficial un război civil, nimeni nu mai e mulțumit de nimic, mulți caută scandal mai ales unde e vorba de obținere de bani și cu toate sistemele moderne (camere de luat vederi, mai multă patrulă etc) parcă nu-i suficient. Mă uit că nu mai e nicidecum orașul pe care l-am apucat în simplitatea și liniștea în felul său de la începutul anilor 2000, parcă vorbim de alt loc tras la incognito... când într-adevăr era mai puțin sigur pe atunci, dar așa cum a fost mie mi-a creat cele mai plăcute amintiri, când nu existau vicii sau abia apăreau pe atunci.

Undeva prin anii '90 ori 2000, un șofer de autobuz s-a ciocnit cu o mașină de pompieri iar atunci se discutase de accidentul ăsta nu știu cât timp, dacă s-ar întâmpla astăzi ar fi "a..." că la cât de dese sunt accidentele acum, chiar și mai rele de atât, și ce rare erau pe atunci, nu mai e o mirare adică aș îndrăzni să spun că a devenit o "normalitate". Deși și pe vremea lui Ceaușescu se întâmplau necazuri, dar ce era pe atunci nu mai e astăzi și invers (cu oameni căzuți de pe scara autobuzului sau ce era, de pe tamponul tramvaiului etc, care au și murit deși știți că treburile astea nu se spuneau oficial, că erau strict din vina conducerii cu mijloacele care ajungeau rar, neîncăpătoare, lume foarte multă, penalizări dacă n-ajungeai la timp la servici etc), dar azi ce se întâmplă e foarte mult și din vina noastră, că ne-am săturat de comunism dar și democrația am înțeles-o greșit... adică pe atunci erai pârât și degeaba de vecini că-l vorbeai de "rău" pe tovarăș, veneau securiștii să te salte și nimeni nu mai știa nimic de tine, deci nici așa, iar azi mai că înjuri unde vrei pe oricine că nah, așa am înțeles noi dreptul de exprimare, unde nu mai știm de educație și nimic, deci altă "extremă" nefavorabilă.

Aglomerația văd să fi început de prin anii '70, dar s-a extins odată cu democrația în '90 iar azi când cea mai ieftină mașină la condiții minime (un Logan 1 sau Daewoo Matiz) costă cât un salariul și ceva minim pe economie, păi cum să n-ajungă un oraș unde nu mai ai unde arunca un pai...

Par discuții multe, inutile și mult pe lângă subiect dar toate astea, cât de puțin, contribuie la ce se postează aici.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2025
Mesaje: 11075
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2025 14:46:35    Titlul subiectului: 222781

Accidentele se intampa fiindca STB este varza. Or fi luat tramvaie noi, dar tot varza este STB-ul. Ar trebui sa „achizitioneze” si oameni noi, incepand de la conducere.

Inca o „monstra” din haosul bucurestean. Articolul se gaseste aici

Citat:
Mărturia șoferului camionului care a agățat un cablu de tensiune STB, firul lovind o femeie care trecea pe stradă. Varianta tânărului, diferită de cea a companiei de transport

Șoferul camionului implicat în accidentul de la Dristor, unde o femeie a fost lovită de un cablu de tensiune STB, spune că nu a agățat cu autoturismul cablul. Firul ar fi fost lăsat de angajații STB care făceau lucrări în zonă.

Reprezentanții companiei de transport din București au o altă variantă, susținând că șoferul a intrat cu forța printre muncitorii care dirijau traficul, aceștia fiind obligați să se ferească din calea lui.

Femeia rănită este în continuare în stare critică, la Terapie Intensivă.


Mărturia șoferului camionului implicat în accidentul de la Dristor, unde o femeie a fost lovită de un cablu STB
Șoferul de 19 ani a declarat, pentru Observator, că angajații STB au lăsat cablul de tensiune chiar în momemtnul în care a trecut el cu mașina de marfă.

Șofer: Ei (n.r. angajații STB) lucrau la linia de tramvai și când am trecut eu au slăbit cablul de înaltă tensiune, cred că așa se numește, și mi-a căzut după cum se vede la jumătatea mașinii.

Reporter: Tu ai văzut că acel cablu este lăsat, dar…

Șofer: Nu era lăsat cablul! Cablul a căzut între timp, că ei lucrau acolo, spune șoferul implicat.

Societatea de Transport București, în schimb, spune că muncitorii erau în intersecție cu un utilaj de lucru la înălțime și ar fi interzis accesul pe drum. Șoferul camionului ar fi agățat un cablu înainte de accident, pe care l-a purtat sub roți până în locul unde ar fi lovit și al doilea fir.

Când platforma de lucru era în ridicare, conducătorii unui autoturism și a unei camionete au pătruns forțat în zona de avarie și au trecut printre membrii echipei STB, care s-au ferit pentru a evita să fie acroșați. Camioneta a trecut cu viteză foarte aproape de autoturn și a agățat cu colțul din dreapta cablul de oțel inox susținut de un membru al echipei de intervenție, spune STB.

Șoferul mașinii de marfă spune că traficul nu era dirijat.

Nu era nimeni să dirijeze niciun trafic. Nu a fost nimeni. Nu este nicio limită de greutate, de înălțime. Am făcut stânga cum face un om normal, pe unde vrea să meargă și atâta tot, mai spune șoferul implicat în accident.

STB a mai adăugat că:

Membrii echipei de intervenție purtau echipament de protecție, veste reflectorizante vizibile în trafic, iar autoturnul avea sistemul de semnalizare funcțional — girofar în partea din spate, leduri ale platformei de lucru în funcțiune și vizibile, inclusiv sistemul de avarie cu becurile semnalizatoare funcționale.

Instalația liniilor de tramvai a fost reparată la aproape 5 ore de la accident, iar cablul este acum la înălțimea normală.

Cazul este anchetat de poliția rutieră.

Nu exista camere video in intersectia respectiva ?

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 08/Noi/2025
Mesaje: 782
Locație: Buzau

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2025 16:32:47    Titlul subiectului: 222782

Știi vorba aia cu "peștele de la cap se împute" deși nu știu cât se aplică și aici, dar în cazul ăsta ca să faci ceva trebuie să începi de sus, ca și cum ai spăla mașina, nu ca și cum ai construi ceva. Trebuie să știi exact ce "logică" să aplici.

Pe scurt trebuie să începi cu cea mai mare conducere, în cazul ăsta personalul tesa de la sediul central. Dacă ei nu te "penalizează" când faci vreo greșeală, tu (dacă n-ai prea multă educație) vei face că oricum nu te "ceartă" nimeni, și degeaba personalul de pe teren își vede de treabă dacă atunci când are o problemă, nu-i sare nimeni în ajutor pe motiv că nu există vreo bază a legii sau și dacă există, nu se aplică sau se aplică prost. La fel și cu călătorii, dacă tu nu faci un regulament care să și existe penalizări, mai că degeaba îl faci, precum și cu marcajele stradale, nu existau sancțiuni dacă acestea lipseau și care desigur contribuiau la o dezordine rutieră unde grăbeau și posibilele accidente, iar de când e lege alta e treaba.

Oricum, și personalul e într-adevăr în general varză, deși erau timpuri când erau în general buni. Aveam niște prieteni acum un deceniu și evitam să stau la șoferii care erau mai mult atenți la discuții sau atenți orice la altceva decât la drum și călători, unul chiar era să-și ia o penalizare că n-a fost atent cică din cauza mea (spusese o călătoare, în urna unei frâne mai violente) și i-a făcut reclamație la garaj, iar când șeful de depou a întrebat cine era ca fapt-divers persoana din cabină și șoferul a spus că... un "anume" băiat, adică eu, a zis că-l lasă în pace pentru că mă cunoștea, știa că nu din vina mea fusese. Laughing

Sincer eu sunt tipul de om care poartă centura de siguranță chiar și pe distanțe scurte, de mai puțin de 2-3km, și văd inconștienți care nu poartă centura nici pe autostradă, și fix aceiași sunt cei care investesc o groază de bani în sănătate, nu aprind farurile în oraș deși e lege de vreo 2 ani, pe drumuri rurale merg cu mare viteză doar pe faza scurtă, dar ei cică țin la sănătate, dacă chiar așa de năuci sunt că degeaba îți iei medicamente de slăbit să zic dacă tu mănânci tot greu, nu faci deloc mișcare și te și culci imediat, adică... deși astea sunt total alte subiecte.

Mersesem într-o zi în Ploiești cu un autobuz EBD și de când am "pășit" într-unul pentru prima dată prin anul 2018-19 sau când le-au luat cei de la PMP/TCE, am văzut că cutia de viteze e finuță deci nu-mi poate zice mie nimeni că la oprire te pune-n "cap", nicio cutie de viteze nu face asta când te pregătești de oprire ca de la 20 km/h să ai sub 5km/h în doar 2-3m, aia fusese o frână de țăran de ne dăduse unul de pe linia 30 în fața gării de sud pe toți în cap, încă era și într-un weekend când bulevardul spre centru e închis circulației rutiere iar el venise cu viteză dinspre autogară.

Mă uit cum s-a înrăutățit lumea în general, acum când scriam mesajul eram în autobuzul 5 din Buzău, iar de câțiva ani la Kaufland Nord a apărut un sens giratoriu, mergeam spre Dorobanți și șoferul a trebuit să frâneze nițel mai violent că un idiot a întors fără să semnelizeze, iar un călător a început să-l înjure, cei drept nu tare, legat de frână, dar în rest șoferul a mers excelent, cam un 9.50/10, pe când pasagerul "nemulțumit" a fost singurul care își pierduse puțin echilibrul într-un autobuz încărcat cam la 3.5/5, deci îl văd mai mult pe el vinovat că n-a descoperit ținutul de bară, drept dovadă că-n domeniul ăsta mai ești înjurat și degeaba...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2025
Mesaje: 11075
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2025 19:45:34    Titlul subiectului: 222784

ADK a scris:
Știi vorba aia cu "peștele de la cap se împute"

Asa este, incepand cu directorul STB, Daniel Istrate, pus in functie pe criterii politice via Hubert Toma, seful CJ Ilfov, membru marcant PNL. Si directorul CFR Calatori, Traian Preoteasa, tot pe filiera Hubert Toma a venit. Problema nu este cu partidul ci cu faptul ca cei doi directori sunt niste nulitati. Eu nu fac politica pe forum, vorbesc strict din punct de vedere al pasiunii mele pentru transport in comun. Un pasionat de transport in comun nu ar trebui sa arunce cu tone de poze pe forumuri sau retele de socializare ci ar trebui, impreuna cu alti pasionati, eventual si cu aia adunati in ONG-uri sa puna presiune pe decidentii politici pentru ca la sefia societatilor de transport public sa fie pusi oameni cat de cat in domeniu si care sa faca cat de cat ceva.

Fara suparare dar actualul director al STB-ului este o mare petarda, este varza, dar are salariu mare. Deci, avem un prim ministru „reformator” care ne tot spune ca „va da cu barda”. Dar de astia doi de la STB si CFR de ce nu spune nimic ? Astia sunt varza dar au pretentii de salarii mari.

Pe mine nu ma deranjeaza salariul lor, atata timp cat fac ceva si am vedea o imbunatatire a serviciuului de transport in comun. Vedem asa ceva ?
Din contra.

Deci de ce mai este in functie Daniel Istrate ? Si cel mai mult ma enerveaza atitudinea celorlalti pasionati, adunati intr-o asociatie. Ce faceti fratilor, de ce nu puneti presiune ? De frica ca nu o sa mai faceti poze prin depouri ?

Eu vorbesc aici, in calitate de pasionat da si de platitor la zi de taxe si impozite. Din pacate transportul in comun din capitala e in regres. Sosirea tramvaielor noi (care se aud de la un kilometru Laughing Laughing ) si al noilor auto-troleibuze (nici acum unii soferi nu sunt in stare sa cupleze automat captatorii la retea Laughing Laughing Laughing ) nu au rezolvat problewmele de fond ale STB-ului.

Rezultatul se vede cu ochiul liber in accidentele si incidentele aproape zilnice. Ce ne facem daca, Doamne Fereste, am avea accident cu morti ?

Las si un articol din luna iunie despre actualul director al STB. Acesta se poate citi aici

Citat:
Cine este Daniel Istrate, directorul STB cu salariu de 12.000 euro

Daniel Istrate director STB este unul dintre numele vehiculate frecvent în ultimele luni în spațiul public, mai ales în contextul salariului său controversat și al deciziilor privind transportul public din București. Ca manager al celei mai mari companii de transport local din România, Daniel Istrate coordonează o rețea extinsă de autobuze, tramvaie și troleibuze, având responsabilitatea directă pentru mobilitatea zilnică a peste un milion de bucureșteni.

În ultima perioadă, Daniel Istrate director STB a fost subiectul mai multor dezbateri legate de venitul său lunar, care a crescut de aproape patru ori în doi ani și a fost ulterior redus prin decizie a Consiliului General.

Cine este Daniel Istrate. Funcții ocupate în trecut

Daniel Istrate este directorul general al Societății de Transport București (STB), compania care asigură transportul public de suprafață în Capitală. Absolvent al Facultății de Jurnalism din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Istrate deține și un master în Managementul Instituțiilor Mass-Media obținut la Universitatea din București. Parcursul său profesional s-a desfășurat în mare parte în administrația publică, ocupând funcții în cadrul Primăriei Municipiului București, unde a fost expert și apoi director în Direcția Servicii Publice.

Ulterior, Daniel Istrate a lucrat în cadrul STB, unde a coordonat Direcția Tehnică și Investiții, gestionând proiecte de infrastructură și modernizare a flotei. În septembrie 2023, a fost numit director general interimar al STB, preluând funcția de la Adrian Criț. Din această poziție, administrează o companie cu peste 10.000 de angajați și o flotă compusă din aproximativ 1.200 de autobuze, 300 de troleibuze și circa 500 de tramvaie, care transportă zilnic peste un milion de călători în București.

Venitul său lunar net a atras atenția opiniei publice, întrucât a crescut de la aproximativ 3.000 de euro în 2023 la peste 12.000 de euro în 2023. Această evoluție a salariului său a fost explicată printr-un contract de mandat ce prevede atât o parte fixă, cât și o componentă variabilă de performanță, stabilită în raport cu salariul mediu brut pe economie. Din punct de vedere politic, Istrate este asociat cu Partidul Național Liberal, fiind susținut de filiala PNL București.

Cum a ajuns Daniel Istrate, director STB, la un salariu de 12.000 euro

Numirea lui Daniel Istrate în funcția de director general al STB a venit după ocuparea mai multor funcții în sectorul public și managementul serviciilor municipale. După terminarea studiilor universitare în jurnalism și a masterului în management media, Istrate a lucrat în cadrul Primăriei Capitalei, unde a ocupat pe rând pozițiile de expert și director în Direcția Servicii Publice.

Apoi, Istrate a făcut parte din echipa Societății de Transport București, fiind numit director al Direcției Tehnice și Investiții, poziție din care a gestionat proiecte de modernizare a infrastructurii STB.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 49, 50, 51
Pagina 51 din 51

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community