Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bercenicity

Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Joi 28 Feb 2008 15:52:19 Titlul subiectului: |
89251 |
|
O sa fie cam greu, pentru ca asa cum arata proiectul liniile de tramvai coboara dupa calea Giulesti, ajungand la cota solului in dreptul podul Grozavesti
|
|
Sus |
|
 |
Ice

Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Joi 06 Mar 2008 17:25:00 Titlul subiectului: 000000 |
89682 |
|
Linia 16 va functiona pe un traseu modificat; Linia 5 va fi suspendata
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=66
In continuarea lucrarilor de modernizare a caii de rulare de pe Sos. Stefan ce Mare, incepand cu data de 08.03.2008, se inlocuiesc piesele de cale din intersectiile Sos. Stefan ce Mare/Str. Barbu Vacarescu, respectiv Sos. Stefan ce Mare/Str. Lizeanu.
Din aceasta cauza se vor lua urmatoarele masuri:
Linia 16 va functiona de la "Platforma Industriala Pipera" pe traseul actual pana la intersectia Str. Maica Domnului/Str. Reinvierii/Str. Lizeanu, apoi modificat in ambele sensuri pe Str. Reinvierii, Sos. Colentina, Cal. Mosilor, Str. Cavafii Vechi, pana la "Sf. Gheorghe" cu intoarcere prin Str. Lipscani, Cal. Mosilor apoi traseul de ducere.
Linia 5 se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza urmatoarele linii naveta:
Linia 605, care va functiona intre "Sos. Bucuresti-Ploiesti" (cap linie 5) si "Foisorul de Foc" (comun cu linia 135) pe traseul: Bd. Aerogarii, Str. Barbu Vacarescu, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Str. Traian, cu intoarcere prin Str. Iancu Cavaler de Flondor, Str. Traian, Bd. Dacia, apoi traseul de ducere.
Linia 616, care va functiona intre "Lacul Tei" (fostul capat de linie 682) si "Piata Sf. Gheorghe" pe traseul: Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Lizeanu, Str. Viitorului, Str. Vasile Lascar, Str. Armand Calinescu, Calea Mosilor, Str. Cavafii Vechi, cu intoarcere prin Str. Lipscani, Cal. Mosilor apoi traseul de ducere
_________________
 |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Mar 2008 00:28:15 Titlul subiectului: |
90933 |
|
Suntem la sfarsitul lunii martie. Sa vedem cum au mai progresat lucrarile la linia lui 34 pe Soseaua Stefan cel Mare si Bulevardul Mihai Bravu (pana la Piata Iancului).
Pe Stefan cel Mare, portiunea cuprinsa intre Perla (intersectia cu Calea Dorobantilor) si intersectia cu Bld. Barbu Vacarescu/Str. Tunari, au turnat si ultimul strat de asfalt peste sine, iar reteaua de contact a fost montata. Statiile sunt finalizate in proportie de 90 % dupa parerea mea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.94 kb |
Vizualizat: |
de 11149 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.4 kb |
Vizualizat: |
de 11149 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.31 kb |
Vizualizat: |
de 11149 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.53 kb |
Vizualizat: |
de 11149 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.43 kb |
Vizualizat: |
de 11149 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.43 kb |
Vizualizat: |
de 11149 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Mar 2008 00:33:10 Titlul subiectului: |
90935 |
|
Intre intersectia cu Barbu Vacarescu/Str. Tunari si intersectia cu Vasile Lascar (in zona spitalului Colentina) tocmai se lucra la turnarea stratului de asfalt peste longrine. Reteaua de contact este montata in proportie de 100 % si pe acest sector. De asemenea se lucra si la refugiile de statie. Sunt acelasi model ca la linia 21. Spre deosebire de cealalta portiune aici erau prezenta (pe alocuri) plasa si panourile de semnalizare a lucrarii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.67 kb |
Vizualizat: |
de 11148 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.25 kb |
Vizualizat: |
de 11148 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.11 kb |
Vizualizat: |
de 11148 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.22 kb |
Vizualizat: |
de 11148 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.59 kb |
Vizualizat: |
de 11148 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Mar 2008 00:38:32 Titlul subiectului: |
90936 |
|
Refugiul de statie Dr. Grozovici (sens spre Perla) a fost reamplasat cu aproximativ 30 de metri mai inapoi fata de refugiul initial. Intre intersectia cu Vasile Lascar si Lizeanu urmeaza sa se toarne ultimul strat de asflat peste longrine. Reteaua de contact a fost montata pana in zona Dr. Grozovici.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.93 kb |
Vizualizat: |
de 11146 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.47 kb |
Vizualizat: |
de 11146 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.07 kb |
Vizualizat: |
de 11146 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.47 kb |
Vizualizat: |
de 11146 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea 
Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 28 Mar 2008 17:13:41, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Mar 2008 00:46:15 Titlul subiectului: |
90937 |
|
La Lizeanu nu se mai lucra la intersectie, nu mi-am dat seama daca au schimbat incrucisarea de linii, noile macaze au fost partial montate. Din nou refugiul de statie de la Lizeanu (sens spre Perla) a fost reamplasat cu aproximativ 25 de metri mai in spate. Sa se reconfigureze cumva intersectia de la Lizeanu?
Intre Lizeanu si pasajul Obor sina si longrinele au fost montate (pozele 1-2). O portiune de sina de tramvai inainte de intrarea si iesirea din "podul" Obor se pare ca va fi separata de trafic prin borduri (ce bine ar fi fost daca toata linia 34 ar fi fost separata de trafic, cel putin prin borduri)-pozele 3-5.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.78 kb |
Vizualizat: |
de 11145 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.94 kb |
Vizualizat: |
de 11145 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.52 kb |
Vizualizat: |
de 11145 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.85 kb |
Vizualizat: |
de 11145 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.87 kb |
Vizualizat: |
de 11145 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Mar 2008 00:51:17 Titlul subiectului: |
90938 |
|
Urmeaza portiunea cea mai interesanta, tramvaiul 34 urmand sa treaca deasupra pasajului Obor. Spre surprinderea mea lucrarile mi s-au parut destul de avansate. Incep prezentarea lucrarilor de la iesirea dinspre Lizeanu a pasajului Obor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.75 kb |
Vizualizat: |
de 11141 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.06 kb |
Vizualizat: |
de 11141 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.11 kb |
Vizualizat: |
de 11141 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.62 kb |
Vizualizat: |
de 11141 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.14 kb |
Vizualizat: |
de 11141 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.31 kb |
Vizualizat: |
de 11141 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Mar 2008 00:56:14 Titlul subiectului: |
90939 |
|
In pasajul Obor se circula la pas. In interiorul pasajului erau o multime de muncitori care lucrau la zidul interior al pasajului (dinspre statia de metrou). Prezint cateva poze cu iesirea pasajului dinspre Dimitrov.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.07 kb |
Vizualizat: |
de 11140 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.81 kb |
Vizualizat: |
de 11140 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.32 kb |
Vizualizat: |
de 11140 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.59 kb |
Vizualizat: |
de 11140 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.61 kb |
Vizualizat: |
de 11140 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.49 kb |
Vizualizat: |
de 11140 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Mar 2008 01:00:15 Titlul subiectului: |
90940 |
|
Se pare ca pe Mihai Bravu, nu vom avea sistemul cu longrine ci sine de tip CF inglobate in beton (pozele 1-3). Sina de tramvai este montata pe o portiune de 100 de metri de la iesirea din pasaul Obor, dupa care sunt doar traversele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.58 kb |
Vizualizat: |
de 11139 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.59 kb |
Vizualizat: |
de 11139 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.62 kb |
Vizualizat: |
de 11139 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Mar 2008 01:07:43 Titlul subiectului: |
90941 |
|
Intre intersectia cu Bulevardul Ferdinand (Dimitrov) si Piata Iancului deocamdata au scos vechile longrine si reteaua de contact. De asemenea s-au scos vechile longrine si pe portiunea cuprinsa intre Piata Iancului si Vatra Luminoasa. Din cauza lucrarilor insa se circula foarte greu pe portiunea cuprinsa intre spitalul Colentina (intersectia dintre Stefan cel Mare si Vasile Lascar)-Lizeanu-Obor-Dimitrov (intersectia cu Bulevardul Ferdinand). Dupa parerea mea ar fi putut sa separe calea de rulare a tramvaiului, nu neaparat prin garduri ci pri niste borduri. Eventual pe Stefan cel Mare si Mihai Bravu sa fie creat sistemul din unele tari din vest, sa circule atat tramvaiul cat si autobuzele. Nici pe Stefan cel Mare si Mihai Bravu nu s-au rezolvat problema parcarilor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.59 kb |
Vizualizat: |
de 11138 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.83 kb |
Vizualizat: |
de 11138 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.09 kb |
Vizualizat: |
de 11138 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.67 kb |
Vizualizat: |
de 11138 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
fider

Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Mar 01 Apr 2008 13:32:23 Titlul subiectului: |
91227 |
|
Poate vor intelege in final si cei care se ocupa cu proiectele de modernizare ca separarea liniei de tramvai e singura solutie pentru un transport rapid, ritmic si sigur. E ridicol ca bulevarde extrem de late cum este Stefan cel Mare sau Iancu de Hunedoara nu pot fi separate dar mici portiuni cum este cea de pe langa Vitan pot fi (si merita).
Probabil ca va trebui sa se mearga pe 30-40% din traseu cu 5 km/h in plina aglomerati si atunci poate vor intelege si ei o treaba simpla, la mintea cocosului: transport public prioritizat cu cale de rulare proprie.
|
|
Sus |
|
 |
itb 139

Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 04 Apr 2008 20:32:23 Titlul subiectului: |
91462 |
|
O noua deviere cu "ocazia" acestor lucrari la linia 34 mai multe detalii aici www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=80.
Linia 19 functioneaza pe un traseu modificat prin Calea Dudesti. Linia 4 este suspendata
Vineri, 04 Aprilie 2008
In continuarea lucrarilor de modernizare a caii de rulare a tramvaielor de pe traseul liniei 34, incepand cu data de 07.04.2008, vor fi demarate lucrarile de reabilitare pe Sos. Mihai Bravu, intre Bd. Camil Ressu si Calea Vitan.
Din aceasta cauza, linia 19 va functiona intre Complex RATB Titan si Zetarilor, pe urmatorul traseu: Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. L. Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Cal. Dudesti, Bd. O. Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, Cal. Serban Voda, Sos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zetari.
Pentru preluarea calatorilor de pe Calea Vitan si Sos. M. Bravu liniile 123, 124 si 135 vor functiona cu un parc suplimentat.
Linia 4 este suspendata.
|
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 16/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 05 Apr 2008 00:16:55 Titlul subiectului: |
91493 |
|
Dupa ce termina cu pasajul Obor, linia 34 o sa mai revina pe un traseu schimbat (probabil in locul lui 46, insa prin Ziduri Mosi spre Granitul)? Sa nu aibe cumva soarta lui 2 sau 11 de care a cam uitat lumea.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
itb 139

Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Lun 07 Apr 2008 12:10:52 Titlul subiectului: |
91597 |
|
Mergand ieri pe portiunea Iancului-Gara De Nord am observat ca lucrarea este gata in proportie de 80-90% si am observat un fapt oarecum inedit, mai multe incrucisari la Lizeanu, Soseaua Stefan Cel Mare cu Tunari, Titulescu cu Dr.Felix!
Sunt curios ce alte incrucisari vor aparea sau vor disparea de-a lungul traseului 34 si mai sunt curios ce alte trase vor fi infiintate cu darea in folosinta a lui 34!
|
|
Sus |
|
 |
PSC

Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Mar 08 Apr 2008 13:06:58 Titlul subiectului: 34 si 21 |
91639 |
|
fider a scris: | Poate vor intelege in final si cei care se ocupa cu proiectele de modernizare ca separarea liniei de tramvai e singura solutie pentru un transport rapid, ritmic si sigur. E ridicol ca bulevarde extrem de late cum este Stefan cel Mare sau Iancu de Hunedoara nu pot fi separate dar mici portiuni cum este cea de pe langa Vitan pot fi (si merita).
Probabil ca va trebui sa se mearga pe 30-40% din traseu cu 5 km/h in plina aglomerati si atunci poate vor intelege si ei o treaba simpla, la mintea cocosului: transport public prioritizat cu cale de rulare proprie. | Și pe Colentina se putea amenaja linia lui 21 tot pe zonă proprie, dar de ce să se muncească în plus? De fapt, pe zonă proprie s-ar fi muncit mai puțin decât pe actualele longrine de beton. Au văzut o poză cu o linie de tramvai din vest de pe o stradă îngustă (unde nu se putea altfel), iar "specialiștii" noștri au extins soluția pentru tot orașul, mai puțin linia lui 41. Toate liniile de tramvai trebuiau modernizate precum cea a lui 41 și atunci să fi văzut ce volum de oameni ar fi transportat tramvaiele, mai ales că pot! Dar așa-i românul: de ce să facă bine, dacă poate să facă prost?
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
 |
Matei Voineag
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 05/Iun/2008 Mesaje: 33 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Dum 13 Apr 2008 19:07:00 Titlul subiectului: |
91889 |
|
Stadiul lucrarilor la linia lui 34 in zona Obor (13 aprilie 2008):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
284.42 kb |
Vizualizat: |
de 10924 ori |

|
Descriere: |
Una dintre intrarile in statia de metrou Obor |
|
Mărime fișier: |
306.85 kb |
Vizualizat: |
de 10924 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
307.45 kb |
Vizualizat: |
de 10924 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Apr 2008 23:17:19 Titlul subiectului: |
92203 |
|
Cateva poze cu stadiul lucrarilor la intersectia dintre Stefan cel Mare si Barbu Vacarescu. Incrucisarea de linii a fost schimbata, se lucreaza la macazul dintre Stefan cel Mare inspre Barbu Vacarescu. Capatul macazului dinspre Stefan cel Mare a fost finalizat, acum se lucreaza la celalalt capat. Ma rog, vorba vine lucreaza, muncitorii mai mult stau. Cam de fiecare data cand am trecut prin zona, mai mult de jumatate din muncitori stateau degeaba. Ce bine ar fi daca am lua si noi exemplul Aradului si am termina lucrarile cu o luna inainte de termen...
In poza 6 puteti vedea cum arata cauciucurile pentru antifonare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.22 kb |
Vizualizat: |
de 10881 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.85 kb |
Vizualizat: |
de 10881 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.72 kb |
Vizualizat: |
de 10881 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.53 kb |
Vizualizat: |
de 10881 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.81 kb |
Vizualizat: |
de 10881 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.31 kb |
Vizualizat: |
de 10881 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Apr 2008 18:54:56 Titlul subiectului: |
92436 |
|
Pe Calea Vacaresti sina de tramvai este de tip CF inglobata in beton. In mare parte sina a fost montata, iar pe o lungime de aproximativ doua statii (de la Piata Sudului) a fost turnat si ultimul strat de asfalt. Reteaua de contact inca nu a fost montata. Nu mi-am dat seama daca au inceput in paralel si lucrarile la reteaua de troleibuz de pe Vacaresti (noua ruta Piata Sudului-Piata Unirii).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.01 kb |
Vizualizat: |
de 10819 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.01 kb |
Vizualizat: |
de 10819 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.54 kb |
Vizualizat: |
de 10819 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.06 kb |
Vizualizat: |
de 10819 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.2 kb |
Vizualizat: |
de 10819 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.97 kb |
Vizualizat: |
de 10819 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Apr 2008 19:02:10 Titlul subiectului: |
92439 |
|
In continuare pe Mihai Bravu (pana la intersectia cu Calea Vitan) putem observa toate stadiile lucrarii, de la sina abia montata (poza 1) pana la ultimul strat de asfalt turnat peste sine (pozele 3 si 4). Ca de obicei, o data ce se intareste ultimul strat turnat peste sine, locul devine parcare ad-hoc (poza 4). In poza 5 cum vor arata viitoarele refugii (dupa parerea mea la fel de inguste ca cele vechi).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.33 kb |
Vizualizat: |
de 10817 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.37 kb |
Vizualizat: |
de 10817 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.79 kb |
Vizualizat: |
de 10817 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.48 kb |
Vizualizat: |
de 10817 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.2 kb |
Vizualizat: |
de 10817 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Apr 2008 19:11:29 Titlul subiectului: |
92440 |
|
La intersectia dintre Mihai Bravu si Calea Vitan, a aparut un macaz in plus, pentru tramvaiele care vin dinspre Piata Sudului. Portiunea dintre intersectia cu Calea Vitan si intersectia cu Calea Dudesti a fost ultima atacata. Longrinele vechi au fost scoase, si deocamdata cam atat, nu prea am vazut miscare pe acest sector, cand am trecut ieri prin zona.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.33 kb |
Vizualizat: |
de 10813 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.18 kb |
Vizualizat: |
de 10813 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.35 kb |
Vizualizat: |
de 10813 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.25 kb |
Vizualizat: |
de 10812 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Apr 2008 19:18:37 Titlul subiectului: |
92441 |
|
Pe portiunea dintre intersectia cu Calea Dudesti si intersectia cu strada Dristorului sunt probleme, din cauza faptului ca se circula practic pe o banda de sens.
Dupa intersectia cu Baba Novac si pana la Pasajul Muncii, lucrarile sunt mai evoluate, sina de tramvai a fost montata sau este in curs de montare. Acelasi sistem, sina de tip CF (pozele 3-6).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.17 kb |
Vizualizat: |
de 10811 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.75 kb |
Vizualizat: |
de 10811 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.6 kb |
Vizualizat: |
de 10811 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.36 kb |
Vizualizat: |
de 10810 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.55 kb |
Vizualizat: |
de 10810 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.54 kb |
Vizualizat: |
de 10810 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea 
Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 25 Apr 2008 09:11:40, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Apr 2008 19:27:22 Titlul subiectului: |
92442 |
|
Sunt curios care o sa fie solutia adoptata la Pasajul Muncii. Tramvaiul o sa treaca pe mijloc, la fel ca la Obor. Mai ales ca la Muncii, chiar pe mijloc sunt iesirile de la metrou (pozele 1-2).
Intre Pasajul Muncii si intersectia cu bulevardul Ferdinand (Dimitrov) lucrarile nu au evoluat (pozele 3-6)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.03 kb |
Vizualizat: |
de 10808 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.55 kb |
Vizualizat: |
de 10808 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.17 kb |
Vizualizat: |
de 10808 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.21 kb |
Vizualizat: |
de 10808 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.6 kb |
Vizualizat: |
de 10808 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.92 kb |
Vizualizat: |
de 10808 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Apr 2008 19:34:24 Titlul subiectului: |
92443 |
|
Fata de ultimele poze realizate de userul Matei Voineag pe data de 13 aprilie, la pasajul Obor (iesirea spre Dimitrov) a aparut aceasta structura metalica. Care este rolul ei ?
Nu am reusit sa pozez si macazele de la intersectia cu Calea Mosilor, datorita masinilor blocate in intersectie. Mi se pare insa ca 34 va face o curba destul de stransa, venind de pe pod ca sa inconjoare fantana. Cred ca intersectia va trebui resemaforizata, mai ales ca s-a restrans spatiul pentru trecerea masinilor.
Daca ar fi mai multa forta de munca pe tronsoanele de linie de pe Mihai Bravu, lucrarea ar putea fi terminata si in acest an. Ramane de vazut ce solutie va fi adoptata in cazul pasajului Muncii
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.56 kb |
Vizualizat: |
de 10807 ori |

|
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 16/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 24 Apr 2008 22:12:39 Titlul subiectului: |
92451 |
|
Structura metalica ar putea fi copertina viitorului refugiu al statiei.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
Matei Voineag
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 05/Iun/2008 Mesaje: 33 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mie 30 Apr 2008 18:11:20 Titlul subiectului: |
92751 |
|
Stadiul lucrarilor la linia 34 intre Obor si Piata Muncii (27 aprilie 2008).
Scuzati calitatea unor poze, dar eram in masina si le-am facut din mers:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
208.71 kb |
Vizualizat: |
de 10752 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
178.44 kb |
Vizualizat: |
de 10752 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
219.77 kb |
Vizualizat: |
de 10752 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
235.42 kb |
Vizualizat: |
de 10752 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
178.75 kb |
Vizualizat: |
de 10752 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.17 kb |
Vizualizat: |
de 10752 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.02 kb |
Vizualizat: |
de 10752 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.08 kb |
Vizualizat: |
de 10752 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
225.8 kb |
Vizualizat: |
de 10752 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
197.88 kb |
Vizualizat: |
de 10752 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
|