Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Mai 2009 22:14:46 Titlul subiectului: |
111244 |
|
Da, e logic, poate s-au gandit la fluxul priveligiat M 1 - Dr Taberei. E o idee buna care trebuie analizata. De fapt era singura relatie care se facea de pe acelasi peron.
Referitor la intersectia tunelurilor, tunelul Dr. Taberi - Crangasi ar fi trecut pe deasupra lui M 1, la adancimea actuala de la Crangasi apoi ar fi coborat, exact cum se intampla cu M 4 si M 1 intre Podul Grand si Basarab
|
|
Sus |
|
 |
2009
Data înscrierii: 24/Feb/2009 Ultima vizita: 22/Aug/2014 Mesaje: 62
|
Trimis: Joi 21 Mai 2009 12:57:27 Titlul subiectului: |
111271 |
|
Sicer eu nu vad nicio greseala in proiectare la Crangasi. Daca stateai la peronul central mergeai spre Gara de Nord sau spre Eroilor sau in Drumul Taberei. Si la peronul mic soseau cele din Drumul Taberei si mergeau catre gara. Astfel ca la gara puteai lua tren si de la peronul central si de la cel mic. Cel mai bine era sa stai in capul scarilor si care tren venea primul ori la central ori la mic o luai la gara. Logic! De ce trebuia sa fie intoarsa cu 180 de grade?! sa o luam logic: Amplasamenul actual e pe directia NE-SV. In partea de NE e capatul dinspre gara, iar in SV capatul dinspre Eroilor. Daca ar fi fost intoarsa cu 180 de grade actualul cap dinspre gara era inspre Eroilor si cel de la Eroilor era spre gara si atunci logic ca si directia inspre Drumul Taberei era spre nord ori ca sa ajungi de la Crangasi in Drumul Taberei mergi in sud.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Mai 2009 17:10:57 Titlul subiectului: |
111275 |
|
Daca nu ai o directie importanta pentru schimb in sensuri contrare de la peronul central, in cazul nostru sa vi de la Eroilor si sa ajungi in Dr. Taberei, regula este urmatoarea :
- Sensurile care se unesc sosire la peronul central ("mare")
- Sensurile care se despart sosire la peronul lateral ("mic")
Asta e regula, repet, daca nu ai alte interese.
Intrebarea se pune numai de la statiile Grozavesti si Semanatoarea. De la Unirii - Eroilor mai bine iei metroul de Militari si schimbai la Armata Poporului (Lujerului) unde ar fi fost 2 statii perpendiculare. Adevarat, la o anumita distanta intre ele.
Sa nu uitam ca in planul initial metrou in Dr Taberei - legatura cu centrul nu era prevazuta, ci Dr. Taberei era numai pe inelara, cu o singura statie, cam pe unde e Billa acum (cine stie cartierul)
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Mai 2009 17:39:01 Titlul subiectului: |
111277 |
|
2009 a scris: | Cel mai bine era sa stai in capul scarilor si care tren venea primul ori la central ori la mic o luai la gara. Logic! . |
Tocmai aici nu este logic, sa stai in capul scarilor. Gandeste-te ca cine mergea la gara probabil lua un tren si avea si bagaje. Nu putea sta in capul scarilor si alerga repede la linia unde venea primul metrou. Nu mai spun daca stateau vreo 20-30 de persoane in capul scarilor ce buluceala ar fi fost la sosirea primului metrou.
Nu, aici logica s-ar putea sa stea in ceea a spus theandy si anume Crangasiul sa fi fost proiectat ca principal punct de schimb intre M1 si inelara (semiinelul de sud). Probabil s-au gandit cati calatori vor merge spre gara si cati pe inelara si sa-i fi favorizat pe ultimii (pentru ca este clar ca acolo unde se unesc/despart 2 linii trebuie sa favorizezi un flux de calatori in detrimentul altuia) . Bineinteles ca ar fi existat un schimb si la Armata Poporului intre M1 si inelara,insa chiar daca traseul era un pic mai scurt ar fi fost mai incomod datorita schimbarii statiei.
Altfel statia logica ar fi fost ca la Eroilor. Pe vremea cand se circula Industriilor-Republica coborai la peronul central pentru liniile care se uneau si mergeau in directie comuna (si puteai lua oricare tren care venea mai repede) si coborai la peronul mic (lateral) pentru liniile care se desparteau.
Altfel am putea sa credem ca si NG va fi logic sa stai in capul scarilor si sa astepti sa vezi ce tren vine primul spre Unirii, cel de la Republica sau cel de la LdC... Este clar ca va trebui sa faci o alegere. Din pacate la NG chiar fluxul principal este defavorizat, caci majoritatea celor care coboara in statie vor merge spre centru. Singurul flux favorizat acolo este (ilogic) Republica-LdC.
Sau cine stie, poate va exista un afisaj la intrarea in statia NG de genul "Primul tren spre directia Unirii soseste la linia..." (poate se gandisera si la Crangasi la asa ceva, cine stie ? )
2009 a scris: | sa o luam logic: Amplasamenul actual e pe directia NE-SV. In partea de NE e capatul dinspre gara, iar in SV capatul dinspre Eroilor. Daca ar fi fost intoarsa cu 180 de grade actualul cap dinspre gara era inspre Eroilor si cel de la Eroilor era spre gara si atunci logic ca si directia inspre Drumul Taberei era spre nord ori ca sa ajungi de la Crangasi in Drumul Taberei mergi in sud. |
Aici m-ai pierdut... Daca statia era intoarsa cu 180 grade nu inseamna ca si tunelurile erau intoarse cu 180 grade. Directiile din care se venea/spre care se pleca ramaneau aceleasi , raportandu-ne la punctele cardinale, nu intorceam tot Bucurestiul, gara ar fi ramas tot spre NE, iar Dr Taberei tot spre SV..
|
|
Sus |
|
 |
2009
Data înscrierii: 24/Feb/2009 Ultima vizita: 22/Aug/2014 Mesaje: 62
|
Trimis: Joi 21 Mai 2009 20:41:27 Titlul subiectului: |
111281 |
|
Daca se creea imbulzeala ca oamenii stateau in capul scarilor atunci omul isi alegea din start la ce peron sa stea. Sau statea la peronul unde veneau trenuri mai des ca presupun ca ori la central ori la ala mic, la unul din ele tot venea trenul mai des ca la celalalt.
|
|
Sus |
|
 |
theandy
Data înscrierii: 07/Apr/2009 Ultima vizita: 17/Noi/2010 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Mai 2009 21:08:46 Titlul subiectului: crangasi |
111284 |
|
Avand in vedere ca metroul a fost proiectat avand la putere un partid muncitoresc, Semanatoarea era o destinatie foarte importanta.O fabrica in general atrage un trafic foarte mare cand se vine si se pleaca de la munca iar in rest bate vantul.
Eu cred ca Semanatoarea in zilele de glorie era deservita de multi muncitori din zona militari/drumul taberei iar pentru acesti muncitori era mai avantajos sa schimbe repede la Crangasi pentru a merge inapoi acasa.
Metroul de astazi are complet alte fluxuri de calatori decat metroul care a fost proiectat initial.Daca mai punem si schimbarile de proiect obtinem azi statii carora nu le putem gasi logica.
In alta ordine de idei , dau cateva exemple cu fluxurile de calatori de astazi pe care sa le comparati cu ce s-a avut in vedere cand s-a executat metroul:
1)Timpuri Noi atrage putini calatori din Vitan si cele cateva blocuri de pe Tineretului,insa eu zic ca zona poate fi deservita usor daca tramvaiul 19 ar veni cu frecventa mare.Dimineata pare aglomerata pentru ca vin trenurile incarcate si nu se urca mai mult de 3 oameni / usa.La Mihai Bravu cam aceeasi situatie.
Astazi un traseu pe sub Octavian Goga - Calea Dudesti cu statie intre str Traian si Posta Vitan ar avea mai multe avantaje:
-trafic mult mai mare
-legatura mai scurta Unirii - Dristor
-mai usor de executat pentru ca nu se sapa langa un rau
Singura obiectie este ca in zona Mihai Bravu se construiesc foarte multe blocuri turn si statia ar putea deveni foarte utila in 1-2 ani.
2) Traseul Eroilor-Grozavesti-Semanatoarea-Crangasi-Gara de Nord, cu exceptia statiei Crangasi, este folosit in principal pentru a se ajunge la Gara sau mai departe in Piata Victoria de catre cei care nu prefera sa schimbe.Trenurile care pleaca din Eroilor sunt aproape goale.
Daca as fi avut puterea comunistilor de a darama un cartier de case,faceam traseul de la Eroilor direct la Gara de Nord urmarind oarecum traseul troleibuzelor actuale si lasam zona Crangasi doar pentru inelara.
Eu cred ca metroul bucurestean a aparut ca o nevoie fireasca de transport pentru un oras de 2 mil. locuitori , insa fiind un partid muncitoresc la putere, proiectantii au trebuit sa faca niste trasee cam peste mana pentru a le face pe plac comunistilor,trasee care astazi nu se mai justifica.Nu consider proasta ideea de a duce metrou la fabrici,ba din contra,insa s-au facut sacrificii prea mari pentru a duce metroul la fabrici, iar rezultatul se vede dupa 25 de ani : un metrou ciudat.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Mai 2009 22:46:32 Titlul subiectului: |
111296 |
|
Pentru ca s-a pus problema statiei Eroilor si a podului de sub pamant de la cota minus 7 m postez 2 schite cu actuala configuratie a statiei Eroilor. De precizat, asa cum reiese din schite, ca statia Eroilor NU este paralela cu Dambovita. Poate este singura statie de pe chei care nu este paralela cu firul de apa.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.61 kb |
Vizualizat: |
de 22322 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
21.41 kb |
Vizualizat: |
de 22320 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
dave
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 05/Oct/2020 Mesaje: 74 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Mai 2009 06:34:57 Titlul subiectului: |
111297 |
|
Apropo de Eroilor: Macazurile duble vor fi pastrate? Am auzit pe undeva o idee cum ca nu sunt acceptate pentru a functiona cu ATP-ul si ca de aceea s-a schimbat cel de la Unirii.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 24/Aug/2025 Mesaje: 10989 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Mai 2009 06:54:36 Titlul subiectului: Re: crangasi |
111298 |
|
theandy a scris: | proiectantii au trebuit sa faca niste trasee cam peste mana pentru a le face pe plac comunistilor,trasee care astazi nu se mai justifica.Nu consider proasta ideea de a duce metrou la fabrici,ba din contra,insa s-au facut sacrificii prea mari pentru a duce metroul la fabrici, iar rezultatul se vede dupa 25 de ani : un metrou ciudat. |
Cum nu se mai justifica azi traseele de metrou ? Este cea mai ciudata afirmatie care am auzit-o, bucurestean fiind si circuland des cu metroul
Sa fim seriosi totusi, foarte multi bucuresteni folosesc azi traseele "care nu se mai justifica"
Grozavesti-centre comericale, camine studentesti
Semanatoare-a disparut fabrica, dar in locul ei vor aparea blocuri de birouri, ati auzit de SEMA PARK ?
Pe M2, Pipera-au disparut fabricile, dar au aparut N blocuri de birouri.
Din cauza asta metroul este arhiplin in orelede varf, fiindca traseele nu se mai justifica ? Si inca ceva, ati auzit de faptul ca INFRASTRUCTURA genereaza dezvoltarea zonei si nu invers ?
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Mai 2009 08:47:27 Titlul subiectului: |
111303 |
|
Imi pare rau, nu ai inteles rationamentul lui Theandy ! Era vorba de statia Crangasi si de ce e asezata asa, si nu intoarsa la 180* ! De aici trebuie sa pornesti, nu de la Semanatoarea. Semanatoarea e cauza, efectul e la Crangasi, si noi discutam de Crangasi si nu de Semanatoarea !
Evident ca metroul e important pentru oras, dar s-au schimbat prioritatile !
Am vazut si eu ca s-au schimbat macazele la Unirii, dar oare ce legatura o fi intre ATP si macaze ? Mie imi scapa. Peste o astfel de incrucisare cu macaz intr-adevar se trece cu viteza redusa, dar aceasta viteza redusa este de 100 km/ora, care este mai mare decat viteza maxima a metroului (80 km/h)
|
|
Sus |
|
 |
bercenicity

Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Vin 22 Mai 2009 12:19:28 Titlul subiectului: |
111311 |
|
La Unirii a crescut viteza simtitor la trecerea peste macazurile noi. La fel si la Eroilor (trenurile spre Industriilor) - s-a schimbat si acolo macazul dublu. Inainte se trecea cu cca 30km/h, la fel ca si la intrarea in statia Eroilor la linia 3. La CFR intr-adevar se circula aproape cu viteza de linie peste ele.
|
|
Sus |
|
 |
theandy
Data înscrierii: 07/Apr/2009 Ultima vizita: 17/Noi/2010 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Mai 2009 16:30:22 Titlul subiectului: |
111321 |
|
Citat: | Din cauza asta metroul este arhiplin in orelede varf, fiindca traseele nu se mai justifica ? Si inca ceva, ati auzit de faptul ca INFRASTRUCTURA genereaza dezvoltarea zonei si nu invers ?
|
Sunt de acord cu aceasta afirmatie insa situatia nu se aplica in totalitate in Bucuresti.Metroul a fost gandit pentru a duce si a lua oamenii de la fabrici.Comunismul a cazut si odata cu el industria si au ramas niste suprafete foarte mari cu infrastructura buna in zone centrale.Automat situatia a fost speculata de dezvoltatorii de malluri,cladiri birouri si apartamente si metroul este privit ca factor de dezvoltare.Dar totusi nu metroul a adus cladirile acelea unde sunt acum.Gandeste-te doar la ce s-a construit in Militari,Baneasa,cartierul ANL din Drumul Taberei sau spre satul Pipera fara acces la metrou.
Eu spuneam dpdv ipotetic daca azi as construi metrou,nu l-as mai duce prin Grozavesti ci direct la GdN.Pur si simplu sunt mai multi calatori care pleaca din Eroilor pentru GdN,Piata Victoriei sau Obor.
Caminele studentesti nu genereaza un trafic chiar asa de mare.Studentii folosesc metroul pt a se deplasa pentru ca in general nu cunosc alte mijloace de transport.Toti colegii mei merg cu metroul la GdN desi daca ar lua 105 ar ajunge mult mai repede cu tot cu santierul din zona.Studentii care stau la camine sunt cei din provincie si pe mimin 50% dintre ei ii intereseaza doar drumul la Gara/Autogara si asta in weekend.
Un autobuz 601 cu frecventa mare ar face fata trafcului de la camine si sema park.
Eu am incercat sa fac o comparatie intre ce tip de trafic era preconizat si la ce s-a ajuns dupa 25 de ani.Eu personal cred ca trebuie sa ii pupam mana celui care a construit metrou asa cum l-a construit ca fara el ...
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 23 Mai 2009 19:09:01 Titlul subiectului: |
111383 |
|
Nu are nici o legatura viteza trenului de metrou cu macazele cu intersectie. (Poate ne spune cineva cum se numesc ele). Oricum mi se părea mai elegant un astfel de macaz la Unirii I decat cum e el acum.
Apropo : De ce de la Victoriei II spre Aviatorilor se iese cu abatere ? Mi se pare o fantezie !
Postez mai jos schimbarile in structura de rezistenta a statiei OBOR in cele 2 variante, statie de tramvai si statie de metrou. Evident eu am prezentat modificarile facute la una din scari, modificarile fiind identice la toate cele 4 scari, evident. Pot sa precizez ca desi structura de rezistenta a fost schimbata, capacitatea portanta a statiei de a prelua forte verticale (de a se sustine pe ea insasi si de a sustine ce e la suprafata), precum si forte orizontale (de la cutremure) a ramas aceeasi, poate chiar s-a si inbunatatit.
In figura II si figura III este un detaliu de executie a grinzilor portante. Se observa ca in varianta actuala (varianta II – ultima schita) grinda statiei se termina nu pe un stalp ci pe o grinda perpendiculara (reazem indirect). Evident, acest reazem a fost calculat in detaliu si nu are implicatii practice asupra stabilitatii constructiei. (se poate purta numai o discutie teoretica, daca vreti)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.19 kb |
Vizualizat: |
de 22037 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
9.95 kb |
Vizualizat: |
de 22037 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
11.08 kb |
Vizualizat: |
de 22037 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Catalin Grigorie
Data înscrierii: 05/Feb/2009 Ultima vizita: 10/Iul/2011 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 25 Mai 2009 12:00:31 Titlul subiectului: |
111438 |
|
Statia "Favorit" cu peron dreapta ? In fond de ce nu ?
Prezint mai jos 2 schite cu Ansamblul Pasajul Victoria si cele 2 magistrale de metrou. A - II - a schita este o sectiune transversala pe prima
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.53 kb |
Vizualizat: |
de 21934 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.72 kb |
Vizualizat: |
de 21934 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Lun 25 Mai 2009 13:43:46 Titlul subiectului: |
111448 |
|
Eu m-am uitat dupa legatura M3-M1 pe sectiunea Pta Victoriei - Pta Romana, dar din tren nu am vazut nici un tunel.
Unde e jonctiunea asta?
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 25 Mai 2009 16:17:09 Titlul subiectului: |
111454 |
|
Este numai pe directia Victoriei - Romana imediat dupa ce se iese din Victoriei, trebuie sa stai pe partea dreapta. Cred ca ai vrut sa spui M 2 / M 1. M 3/ M 1 e acelasi lucru
|
|
Sus |
|
 |
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 25 Mai 2009 22:27:41 Titlul subiectului: |
111475 |
|
Legat de legatura M1-M2 mentionata mai sus. Din cate imi amintesc de cand mergeam des cu metroul pe acolo, exista doua tunele, din care dupa zgomot doar ultimul are sina + macaz de intrare. Inainte de el mai este un tunel unde nu se vede nimic si nu pare sa aiba sina pe el. Pentru ce este acel tunel?
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 25 Mai 2009 23:32:26 Titlul subiectului: |
111482 |
|
Iti atasez mai jos schema exacta a tunelului in zona de care ai intrebat. Nu este nici un tunel acolo, e o iluzie optica.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
13.64 kb |
Vizualizat: |
de 21794 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Mai 2009 11:43:18 Titlul subiectului: Re: crangasi |
111499 |
|
theandy a scris: | Eu cred ca Semanatoarea in zilele de glorie era deservita de multi muncitori din zona Militari / Drumul Taberei iar pentru acesti muncitori era mai avantajos sa schimbe repede la Crangasi pentru a merge inapoi acasa. |
Asa este, ai dreptate. Daca in varianta actuala (I) sensul favorit de schimb este Semanatoarea - Dr. Taberei, in varianta a - II - a nu exista nici un sens priveligiat, numai cetatenii care luau metroul de la Crangasi pana la GdN.
Au avut dreptate daca au facut acelasi rationament de a construi statia Crangasi asa cum este ea acum
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
10.56 kb |
Vizualizat: |
de 21748 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Catalin Grigorie
Data înscrierii: 05/Feb/2009 Ultima vizita: 10/Iul/2011 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
 |
2009
Data înscrierii: 24/Feb/2009 Ultima vizita: 22/Aug/2014 Mesaje: 62
|
Trimis: Mar 26 Mai 2009 16:34:24 Titlul subiectului: |
111532 |
|
Degajarea aia din tunel de la Eroii Revolutei e lasata pentru magistrala 4 pana la gara Progresu. Daca da cam cum ar arata statia Eroii Revolutei 1 conectata cu Eroii Revolutiei 2 ?
|
|
Sus |
|
 |
bercenicity

Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Mar 26 Mai 2009 17:05:22 Titlul subiectului: |
111533 |
|
andrei11 a scris: | Nu are nici o legatura viteza trenului de metrou cu macazele cu intersectie. |
Eu totusi am observat ca are. Adica atunci cand existau se mergea mai incet decat acum cand nu mai sunt in cele doua locuri mentionate de mine mai sus (Eroilor spre Politehnica si Piata Unirii 1 dinspre Izvor)
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Mai 2009 19:15:48 Titlul subiectului: |
111538 |
|
Macazele cu intersectie, am totusi rugamintea sa ne spuna cineva cum se numesc ele, nu au legatura cu viteza metroului. Limita maxima de viteza ptr ele este de 100 km / ora, suficient ptr metrou. Poate macazele de care era vorba sunt prea vechi si neintretinute, alta explicatie nu gasesc. Referitor la Eroii Revolutiei 1 si Eroii Revolutiei 2 - de pe linia naveta Eroii Revolutiei - Giurgiului, o sugestie proprie. Am tinut cont de gandirea anilor '80 cand a fost conceputa aceasta linie naveta
In varianta 3 totusi am propus o magistrala Pipera – Giurgiului, comuna pana la Eroii Revolutiei cu M 2.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.18 kb |
Vizualizat: |
de 21632 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
7.67 kb |
Vizualizat: |
de 21633 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Kaustik

Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mar 26 Mai 2009 20:15:39 Titlul subiectului: |
111540 |
|
Statia Eroii Revolutiei, in cazul unei viitoare extensii spre Giurgiului, eu o vad mai simpla, ceva asemanator cu ce este la Crangasi (sau, ma rog, ce avea sa fie). Peronul nou s-ar construi pe partea cu blocurile, nu pe partea cu cimitirele, din motive lesne de inteles... si nu cred ca este prea aproape de fundatiile blocurilor, este undeva sub trotuarul larg din fata lor. Acuma, eu nu stiu unde vin exact cele doua linii existente dar presupun ca sunt sub strada. Cat despre celalat capat al magistralei 4, eu l-as pastra pe cel original, adica Laromet, iar partea comuna sa fie intre Romana si Eroii Revolutiei. Pana la Romana s-ar ajunge pe sub Grivita si bd. Dacia, iar la Romana, statia ar arata ca Basarab, dar e cam dificil de realizat pentru ca aici e posibil sa fie prea aproape de fundatiile blocurilor, plus de asta, ar fi o veste proasta pentru gurmanzi: s-ar desfiinta pentru o lunga perioada McDonalds-ul de acolo... Sau, mai simplu, la Romana s-ar putea construi un alt peron, dupa modelul Eroilor, cu linia a treia sub trotuarul opus McDonalds-ului. Trenurile ar circula pe partea comuna, asa cum se vrea acum sa se faca cu M1 si M3, intre Eroilor si Salajan.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.27 kb |
Vizualizat: |
de 22296 ori |

|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
 |
|