Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Pantelimon
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2012 10:01:50    Titlul subiectului: 154011

Se stia ca acel loc este plin de ruine, se asteptau la descoperiri, insa nu ai cum sa stii EXACT peste ce dai decat dupa ce excavezi.

Interesanta stirea cu mutarea statiei Universitate 2. Mai are vreun rost in acest caz statia Rosetti ? Sau am scapat de o discutabila chiar si cu vechiul amplasament al statiei Universitate ? Very Happy


Ultima modificare efectuată de către sab la Lun 12 Mar 2012 10:30:00, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2012 10:28:41    Titlul subiectului: 154014

Ruinele in orice caz nu sunt la minus 30 metri, ca pana acolo se va sapa.
Cel mai logic pentru statia Universitatii este intre Pasaj si Piata Rosetti. Evident ca statia Rosetti va dispare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 16/Ian/2025
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2012 19:46:21    Titlul subiectului: 154042

Exista vreo comisie de arheologi care monitorizeaza excavatiile 24 din 24? De unde au aflat de existenta acelor ruine? Cel mai simplu ar fi sa nu se faca atata tam-tam, muncitorii sa-si vada de treaba lor (realizarea statiei) si atat. Arheologii astia fac mai mult rau, ei sunt in stare sa ceara blocarea constructiei unei MAGISTRALE DE METROU pentru 2-3 caramizi de 100 de ani. Sunt curios cum s-ar fi reactionat la aceste aspecte pe timpul comunistilor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2012 20:04:39    Titlul subiectului: 154043

Din cate am inteles si eu din toate stiriile difuzate, toata treaba a pornit de la ... o caramida ... Rolling Eyes Aici problema se pune daca merita sa se mai faca conservarea acestor vestigii sau se doreste continuarea unor lucrari moderne care vor aduce un beneficiu orasului ... nu cred ca "o caramida" va opri o lucrare de aemenea anvergura.
Nici nu vreau sa ma gandesc ce vor mai gasi in a doua etapa a acestor lucrari (Eroilor - Universitate) .... mai ales in zona Cismigiu Laughing . Ar trebui inca de pe acum sa faca micro-sapaturi in zonel in care se vor construi urmatoarele statii, ca sa nu descopere cine stie ce "vestigii arheologice".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 17/Oct/2025
Mesaje: 658
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2012 23:32:38    Titlul subiectului: 154053

Prietene boy4ever, oamenii aia au si ei un regulament de ordine interioara... iar daca nu ma insel, legea ii cam obliga ca, daca descopera astfel de ruine, sa anunte autoritatile, care sa se ocupe mai departe de problema. Mai mult ca sigur exista un om pe santier responsabil cu asa ceva, care trebuie sa intocmeasca niste procese verbale etc. Nicio firma serioasa n-ar fi in stare sa falsifice rapoartele doar ca sa mearga lucrarea mai repede... tu sugerezi sa se intample totul "ca in Romania", asa cum s-a facut pana acum si se face in continuare. Uite ca la metrou s-au schimbat lucrurile!
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Mar 2012 23:51:48    Titlul subiectului: 154055

Acel 'om' e un specialist de cea mai mare 'clasa', Dl Gheorghe Mănucu-Adameșteanu...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Oct/2025
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 13 Mar 2012 08:41:28    Titlul subiectului: 154059

Din pacate noi nu prea avem simtul de a exploata si a face bani din orice...
De exemplu, pentru cine a vizitat sau va vizita Budapesta, exista acele asa-zise "catacombe" sau "Labirintul de sub Castelul Buda".
Acest labirint este in fapt un sir de simple tuneluri intinse pe o distanta de cativa km, in care gasesti camere imense, de tip caverna, folosite pe timpuri pe post de adapost, "banale" in sine, dar puse excelent in valoare in scop turistic.

Exista labirintul preistoric, cu copii ale celor mai importante picturi europene din pestera, labirintul istoric, o plimbare printre figurile simbolice ale istoriei Ungariei, labirintul din alta lum, cu "fosile" vechi de peste 40 de milioane de ani, labirintul curajului (o provocare incantatoare atat pentru copii cat si pentru parinti, galeria labirintului, cu diferite reprezentatii si imagini simbolice ale labirintului din diverse perioade si culturi, camera de proiectii (scurt-metraje despre labirint si Budapesta).
Seara se desfasoara labirintul cu lampi cu petrol, in labirint luminile se sting asa ca trebuie sa hoinaresti cu o lampa in mana sau lanterna, poate fi romantic sau deosebit, depinde de tine!
Eexista, de exemplu, un ... muzeu al tehnicii moderne unde te poti amuza copios la vederea a tot felul de obiecte si ustensile, exista un fel de fantana arteziana la care in loc de apa curge vin s.a.m.d.
Daca aveti ocazia sa ajungeti in Budapesta, treceti acest Labirint printre primele pe lista de "To do".

Ce vreau sa spun de fapt? Ca se poate face ceva extrem de interesant, care sa atraga vizitatori, din lucruri extrem de simple: acea crama, plus cateva alte tuneluri ar putea fi puse in valoare, creata o "poveste" asa cum vor turistii sa auda, li se poate indruga ca e crama lui Tudor Vladimirescu, ca acolo se intalnea cu pandurii (si ascultau manele Laughing ) o "legenda" cum ca acea crama e bantuita, sa fie "dotata" cu tot felul de amenajari, se pot inscena opriri ale curentului ca turistii sa simta "fiorul" de a umbla cateva secunde pe intuneric s.a.m.d. s.a.m.d., genul de stupiditati si cretinisme care insa "prind" si atrag turisti. Si uite asa se poate dezvolta o zona, ceva terase, fie si subterane, niste cluburi, daca ar exista/s-ar construi niste tuneluri care sa iasa si in centrul vechi s.a.m.d.
Sunt convins ca daca treaba ar fi abordata profesionist, inspirat de la cei care stiu sa faca turism, acele banele "caramizi" de acum s-ar putea transforma intr-o mina de aur... dar, sa ne trezim, suntem in Romania, probabil ca e doar un pretext de "umflat" devizele sub diverse pretexte mai mult sau mai putin fondate... Evil or Very Mad

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mie 14 Mar 2012 08:39:34, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Mar 2012 22:09:13    Titlul subiectului: 154086

Si la Atena sunt stații care înglobează structuri antice, sau au ca exponate ceramică, obiecte de cult și alte mizilicuri găsite chiar la excavațiile pentru stațiile respective.
Dar una e un templu de mai bine de 2000 de ani și alta e o cramă de nici 100. Trebuie evaluat rapid dacă merită schimbat macazul pentru asta sau nu, ce bani s-ar scoate, ce bani s-ar pierde etc.
Important e ca rahaturile astea să nu devină scuze pentru a trage chiulul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Mar 2012 23:19:53    Titlul subiectului: 154090

Stati linistiti, ca nu se trage chiulul. La Academie se lucreaza. Oricum acolo e un punct cheie. De cum decurg lucrurile la Academie pot sau nu sa lanseze in sfarsit TBM -urile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Joi 15 Mar 2012 23:18:58    Titlul subiectului: 154140

Ce mai scrie media despre stadiul lucrariilor la M5:
http://b365.realitatea.net/news/se-toarna-peretii-mulati-ai-statiei-de-metrou-razoare-care-este-stadiul-lucrarilor-pe-m5-video/



Si ce e mai nou (poate nu este este locul potrivit pebntru acest subiect, dar postez aici deorece are legatura cu M5) este pasajul rutier de la Răzoare, care se pare ca se va construi pana la urma in acelasi timp cu statia de pe M5 de la Academia Militara.

"Nervi întinși la maxim și ambuteiaje în trafic. Prin asta trec șoferii bucureșteni care au drum prin zona Răzoare. În 2007, Primăria Capitalei a găsit o soluție: un proiect pentru construirea a două pasaje subterane. Soluția a rămas însă doar pe hârtie, și, pentru început, va fi aplicată doar pe jumătate: doar unul dintre pasaje va fi realizat.
Intersecția de la Răzoare este una dintre cele mai aglomerate din București, iar începerea lucrărilor la magistrala M5 de metrou nu a făcu decât să aglomereze și mai tare zona.

Problema ambuteiajelor de la Răzoare e însă veche. În 2007, Primăria Capitalei a găsit și o soluție: două pasaje subterane. Unul dintre ele era proiectat pe direcția Drumul Taberei – Eroilor, iar cel de-al doilea pe sensul strada Progresul – Bd. Geniului spre Pasajul Basarab. În 2011, s-a mai făcut un pas înainte. Consiliul General al Municipiului București a aprobat un Acord de Cooperare între primărie și Metrorex pentru realizarea pasajelor subterane de la Răzoare. Acordul a fost necesar în condițiile în care pasajul subteran se intersectează în zona Academiei Militare cu Magistrala 5 de metrou ce urmează a fi construită în Capitală. Astfel, unul dintre cele două pasaje, cel pe direcția Drumul Taberei – Eroilor va trece chiar pe deasupra liniei de metrou.

Între timp Metrorex a început săpăturile în zona Academiei Militare, unde se toarnă deja pereții mulați ai stației de metrou. Primăria Capitalei s-a reorientat însă. “Pentru început va fi realizat doar unul dintre cele două pasaje, cel de pe direcția inelului principal de circulație (n.r. pe sensul Strada Progresul – Bd. Geniului spre Grozăvești și Pasajul Basarab). Primăria are proiecte de sute de milioane de euro, însă bugetul anual nu ne permite să realizăm toate proiectele pe care le avem în plan”, au precizat pentru B365.ro surse din cadrul Primăriei Capitalei.

Conform Planului Urbanistic Zonal Nod intermodal Răzoare, în cazul acestui pasaj se va intra în subteran de la intersecția străzii Progresul cu Calea 13 Septembrie și se va ieși la intersecția Bd. Geniului cu Șos. Cotroceni. Practic, pasajul ar urma să fie construit pe sub strada Progresul și Bd. Geniului.

Lucrările la acest pasaj nu vor începe însă prea curând. Cel puțin nu în acest an. Astfel, în proiectul de buget pentru 2012, pentru pasajul de la Nod Răzoare sunt alocați doar 10.000 lei (2.200 euro). Prioritare în buget sunt lucrările deja începute în oraș.


Cât privește al doilea pasaj, pe direcția Drumul Taberei – Eroilor, acesta nu se află în planurile municipalității pentru perioada imediat următoare. Conform PUZ-ului acest pasaj ar urma să fie construit între Bd. Drumul Taberei (din zona intersecției cu str. Gheorghe Caranda) și Bd. Eroilor, imediat după Piața Eroilor.

Costul investiției Nod Intermodal Răzoare se ridică la 677 milioane lei (aproximativ 155 milioane euro), potrivit inidcatorilor tehnico-economici, aprobați de Consiliul General al Municipiului București în 2007."

Sursa: http://b365.realitatea.net/news/solutia-ambuteiajelor-de-la-razoare-rezolvata-pe-jumatate-primaria-va-construi-doar-unul-dintre-cele-doua-pasaje-proiectate/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Mar 2012 23:51:14    Titlul subiectului: 154141

Aceasta schita este complet gresita, statia de metrou Academia Militara nu are nici in clin nici in maneca cu nici un pasaj rutier. Dealtfel nici macar nu este pozitionata asa cum arata cei de la B 365.
Nu se va construi nici un pasaj rutier in orizontul de timp previzibil. Sa aiba ei bani sa termine M 5 Dr. Taberei - Eroilor si tot ar fi un castig.
Citat:
Astfel, unul dintre cele două pasaje, cel pe direcția Drumul Taberei – Eroilor va trece chiar pe deasupra liniei de metrou.

Aiurea, numai prostii vorbesc ! Ziaristi de 2 bani, mama lor de reporteri cine le-a dat diploma de "scriitori" la ziar !

Si ca sa nu va mai tin in suspans degeaba cam asta este pozitionarea corecta a statiei, si repet, NU VA AVEA NICI UN PASAJ RUTIER DEASUPRA.



3-15-2012 11-45-19 PM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.12 kb
 Vizualizat:  de 617915 ori

3-15-2012 11-45-19 PM.jpg



22.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.22 kb
 Vizualizat:  de 617875 ori

22.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Mar 2012 00:27:34    Titlul subiectului: 154144

Sper ca realizati ca planurile exacte ale statiei nu sunt divulgate publicului din motive de securitate evidente.

Tot ce putem face este sa ne dam cu parerea pe niste schite aproximative.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Mar 2012 08:26:08    Titlul subiectului: 154146

Question Question
Adica ce ai vrut sa spui ? Statia de metrou nu este obiectiv militar. Sau sa refolmulez, la "Academia Militara" nu este un obiectiv militar care in secundar / spre acoperire sa fie folosit ca si statie de metrou.
Sper ca am fost inteles.
Planul acela ramane, cu mici modificari, neesentiale, si anume :
1) Subsolul 1 nu va fi amenajat ca si pasaj rutier; El va fi acolo, dar nu va fi pasaj, poate fi transformat eventual in parcare
2) se corecteaza iesirile la suprafata ca sa nu ne trezim ca urcam in mijlocul strazii, ci pe un trotuar.
Planul acela a aparut in ideea construirii pasajului rutier, dar cum nimeni de la primarie nu vrea acest lucru cu adevarat, de ce Ministerul Transporturilor sa dea bani aiurea pentru obiective care nu-i apartin ?
In rest totul e la vedere. Tin sa precizez ca dupa ce va fi gata, in majoritatea spatiilor (ca si suprafata) vei avea voie sa circuli.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Mar 2012 09:14:09    Titlul subiectului: 154148

Pana la urma care este pasajul rutier care va trece cel mai aproape de suprafata? Din vechile schite pare ca cel de pe directia M5, iar cel de pe axul inelului de circulatie va trece prin afara zonei ocupate de statia de metrou, pe sub pasajul de pe directia M5.
Oricum sunt atatea modificari la proiectul M5 incat incep sa ma intreb ce naiba s-a "pitrocit" la aceasta magistrala timp de 20 ani. Totul trebuia sa fie "beton".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Mar 2012 10:45:16    Titlul subiectului: 154150

Cel mai logic este sa ramana asa cum au fost proiectate, ma refer la adancimi, adica de sus in jos - Pasajul Dr. Taberei / Pasajul de pe Inel.
In schita am notat traseul proiectat al pasajului rutier. Daca vor sa-l schimbe, treaba lor, eu am desenat asa cum s-au gandit ei initial.



traseu pasaj.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.3 kb
 Vizualizat:  de 617857 ori

traseu pasaj.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Mar 2012 12:36:28    Titlul subiectului: 154152

Ce inseamna "corect" si "gresit" ?
Sa inteleg ca schimbarea amplasmentului statiei Academia Militara are legatura cu pasajul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Mar 2012 14:39:06    Titlul subiectului: 154156

Colegul zombie_ro a schitat eronat traseul viitorului pasaj, iar eu v-am notat traseul din proiect al pasajului.
Schimbarea amplasamentului statiei are legatura cu pasajul, in sensul ca noul amplasament este independent de amplasamentul viitorului pasaj, nu mai depind cele 2 santiere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Mar 2012 15:30:28    Titlul subiectului: 154157

Ce a publicat zoombie_ro sunt planurile pe care am discutat luni de zile, singurele disponibile de altfel. Altele deocamdata nu sunt publice.
Atunci de ce s-a schimbat aplasamentul statiei Academia Militara?
Am inteles ca nu este singura statie al carei amplsament s-a modificat..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Mar 2012 18:14:06    Titlul subiectului: 154158

sab a scris:
Ce a publicat zoombie_ro sunt planurile pe care am discutat luni de zile, singurele disponibile de altfel. Altele deocamdata nu sunt publice.
Traseul schitat de mine este disponibil pe planurile gasite deocamdata pe internet, si nu cel schitat de zoombie_ro. Ma refer la pasajul rutier.
Citat:
Atunci de ce s-a schimbat aplasamentul statiei Academia Militara?
Am explicat, ca sa nu se mai construiasca in acelasi timp si pasajul rutier si statia de metrou ( asa cum ar fi fost normal ). Fiecare se construieste separat, cand au chef cei ce hotarasc aceste lucruri.
Eu am alta parere, dar in sfarsit, este mai putin importanta. Trebuia sa se respecte amplasamentul hotarat iar pana la constructia pasajului rutier s-ar fi transformat acesta ( adica pasajul ) intr-o parcare.
Si asa este prevazuta in zona o parcare subterana generoasa.
Citat:
Am inteles ca nu este singura statie al carei amplsament s-a modificat..
S- a mai schimbat si amplasamentul lui "34". Oricum acum "34" va fi o statie dreapta si nu in curba cum a fost gandita initial.
Si a devenit o adevarata "34", pentru ca pana acum era mai degraba o "35" Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Mar 2012 18:55:06    Titlul subiectului: 154159

Traseul TBM-urilor in zona de dinainte de Academia Militara mai este pe sub case ?
Daca aici "marul discordiei" a fost pasajul (si pana la urma este de inteles, daca nu se pot coordona cu Primaria, cu toate ca s-ar putea sa fie probleme ulterior odata cu reconfigurarea acelei zone), la Dr Taberei 34 ce au mai patit ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Vin 16 Mar 2012 19:41:51    Titlul subiectului: 154160

O mica adnotare: Planurile/schitele/desenele postate de mine anterior au fost preluate de pe site-ul http://b365.realitatea.net/ , eu personal neavand alte surse din care sa stiu "modificarea modificarilor" la amplasamentul viitoarei statii Academia Militara/pasaj rutie. Respecte Wink
Revenind la subiect: Personal mie mi se pare absurd ca dupa atata vreme de cand se chinuie sa se apuce de acest proiect, sa nu fie in stare sa stabileasca clar ce (ma refer la pasaj rutier - statie metrou) si pe unde sa construiasca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Mar 2012 23:00:44    Titlul subiectului: 154164

#zombie_ro Stai linistit ca nimeni nu-ti imputa nimic.
Referitor la problemele ridicate de colegul sab :
- din teren rezulta ca cel putin unele case vor fi cu tunelul pe sub ele. Uitandu-ma la NSS - ul de la statia Academia Militara ( minus 18, 45 metri ), deci o adancime echivalenta cu a unui bloc cu parter normal si inca 6 etaje deasupra ( aproximativ ), rezulta ca proiectantii si-au luat o masura de precautie corespunzatoare. Nu stiu ce adancime are statia "Unirii ( M 2 )", dar tot pe acolo "se invarte".
- la Dr. Taberei 34 parerea mea personala este ca au ajuns la concluzia ca o statie "normala" este mai logica decat una in curba. Nu cred ca a fost o problema de sol, desi mai stii ?
Referitor la Pasajul Rutier din zona ''Razoare", ca sa nu fim off topic, am formulat un raspuns aici.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
icee



Data înscrierii: 19/Apr/2012
Ultima vizita: 17/Iun/2025
Mesaje: 2
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Apr 2012 09:10:10    Titlul subiectului: 155196

Daca cititi documentatia de licitatie, veti observa ca se specifica si este in plan de multa vreme un pasaj rutier subteran care merge de la str.Carol Davila pana la Orizont. Se face referire si la o gara subterana.
Deci daca se face statia, cu siguranta se va construi tot ce tine si de pasaj, chiar daca galeriile din afara statiei nu vor fi contruite acum, din lipsa de finantare. Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Apr 2012 10:02:06    Titlul subiectului: 155198

Din pasajele rutiere nu se construieste absolut nimic, nici macar 1 cm. De aceea s-a modificat amplasamentul statiei Academia Militara, ca sa nu se incurce de pasaj. Cand vor dori sa-l faca pot sa-l faca, desi ma indoiesc ca exista vointa in acest sens.
Singurul lucru ce i s-a cerut Metroului S.A. este sa respecte cota statiei - pentru ca pasajele sa se poata incadra la o cota superioara, ceea ce de altfel s-a si intamplat, linia de metrou fiind undeva la cota minus 18 metri, daca nu ma insel prea tare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Oct/2025
Mesaje: 11048
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 28 Apr 2012 10:54:52    Titlul subiectului: 155401

Din cauza lucrarilor la magistrala 5 de metrou, in Drumul Taberei, pentru un an de zile se va inchide circulatia auto pe strada Raul Doamnei. Articolul se gaseste aici

Citat:
Se mai închide o stradă din București. Restricția e valabilă un an de zile

O nouă veste proastă pentru șoferii din Drumul Taberei. Strada Râul Doamnei se închide pentru un an. Restricția va fi aplicată pentru a se putea continua lucrările la Magistrala 5 de metrou Drumul Taberei – Universitate.
În scopul realizării obiectivului „Magistrala de metrou 5 – Drumul Taberei – Universitate – lot L1.2 – stația Râul Doamnei”, începând cu data de 02 mai 2012, ora 10.00, se va închide circulația rutieră pe str. Râul Doamnei între Drumul Taberei și str. Prelungirea Ghencea, pe o perioadă aproximativă de 1 an, anunță Primăria Capitalei.
Pe str. Râul Doamnei se va permite accesul riveranilor până la str. Valea lui Mihai și aleea de legătură la aleea Callatis.
Conducătorii auto sunt rugați să circule cu maximă atenție in zonele mai sus menționate și să respecte cu strictețe semnificația indicatoarelor și a marcajelor rutiere.

_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 21 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community