Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de troleibuz din Cluj-Napoca
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 11 Ian 2014 16:43:27    Titlul subiectului: 170277

Da...am uitat de linia 52. Oricum, nu stiu ce relevanta ar avea o retea pentru 36, 36B, 52. Ar fi nevoie de mult prea multa retea noua si probabil ca nu s-ar face.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 11 Ian 2014 18:02:39    Titlul subiectului: 170278

Nu ar fi rentabila o retea pe Str. Plevnei pentru linia 52 care circula doar in ore de varf cu 3 curse pe ora. Pentru linia 36B, ca 36 nu mai exista, ar fi necesara retea si pe B-dul Bucuresti, care de asemenea nu ar fi rentabila pentru 3 curse pe ora. De asemenea un alt impediment pentru linia 36B este capatul de pe str Barc, unde este prea ingust pentru a se putea crea o bucla de intoarcere.
O retea pe Str Plevnei ar fi rentabila doar daca s-ar prelungi linia 1 pana pe Str Plevnei pana la fostul capat al linie 36 unde se poate crea o bucla si daca linia 52 ar fi introdusa tot timpul zilei. Cu 2 linii ar fi rentabila o retea.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 759
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 11 Ian 2014 18:22:25    Titlul subiectului: 170280

Volvo a scris:
ca 36 nu mai exista

Ba da exista. Circula sambata intre 16:20-21:00 si duminica intre 9:00-12:40 si 16:20-21:00

Volvo a scris:
un alt impediment pentru linia 36B este capatul de pe str Barc


Conform Google Maps, la capatul strazii Barc (intersectia cu str. Capitan Grigore Ignat) s-a creat un sens giratoriu, deci ar putea intoarce fara probleme in sensul giratoriu.


Ultima modificare efectuată de către darius 23 la Sâm 11 Ian 2014 18:29:50, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 11 Ian 2014 18:23:35    Titlul subiectului: 170281

Pentru 36B s-ar putea modifica traseul pe varianta Piata 1 Mai, folosindu-se o parte din reteaua fostului troleibuz 23. Ar mai fi in principiu nevoie de retea pe str. Campina, str. Plevnei +celelalte strazi pana la capat de linie. Oricum, tind sa cred ca e vorba de o eroare a celui de la CTP care a redactat raspunsul si str.Plevnei=bd.Muncii, deci transformarea liniei 48. E mult mai relevant, avand in vedere ca se vorbeste de retea pe str. L.Rebreanu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Joldos



Data înscrierii: 06/Noi/2013
Ultima vizita: 08/Noi/2015
Mesaje: 88
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 11 Ian 2014 21:29:32    Titlul subiectului: 170284

TothDC a scris:
Pentru 36B s-ar putea modifica traseul pe varianta Piata 1 Mai, folosindu-se o parte din reteaua fostului troleibuz 23.


Pe ce strazi ti-ai imaginat ca ar merge 36B ca troleibuz pentru ca as fii curios?Stiu doar ca pe str.Bucuresti este nevoie de 36B si dus si intors fiindca multi vor sa mearga pana pe str.Barc.Este util si mai ales in zilele de sambata pentru cei care se duc la piata de vechituri (oserul) de pe str.Bobalnei,iar oamenii acestia se duc in statie la Kaufland marasti ca sa astepte autobuzul 36B.
Unii vin din Someseni ca sa faca cumparaturi din Kaufland fiindca LIDL-ul de la IRA este un pic departe de str.Barc iar oamenilor in varsta ca sa ajunga la Kaufland este mai usor sa se urce pe 36B si sa se deie jos pe str.Bucuresti,dar cu 36 este un pic mai greu fiindca capatul este pe str.Plevnei.
Daca si-ar schimba traseul ar pierde din fluxul de calatori.Eu as zice ca 36 ar putea sa fie prelungit pana pe strada barc si sa-si pastreze traseul actual iar numai dupa aceea traseul 36B sa fie modificat dupa ideea ta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 11 Ian 2014 23:12:39    Titlul subiectului: 170286

Ideea e pur ipotetica. Pentru 36B cea mai buna solutie de traseu e evident cea din prezent. Am pus-o in discutie in vederea utilizarii intr-o cat mai mare masura a infrastructurii existente daca ar fi sa se faca transformarea in troleibuz, insa nu agreez neaparat respectiva transformare. Ar necesita investitii foarte mari, practic o noua retea, construita in cea mai mare parte de la zero.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Joldos



Data înscrierii: 06/Noi/2013
Ultima vizita: 08/Noi/2015
Mesaje: 88
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 04 Feb 2014 15:38:58    Titlul subiectului: 170898

In Cluj-Napoca nu se modernizeaza reteaua de troleibuz?Adica ma refer la console si prinderi ca si in Bucuresti?Ar prinde bine pentru ca macazele sunt cam un obstacol pentru viteza troleibuzelor. Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 04 Feb 2014 19:07:42    Titlul subiectului: 170899

Cred ca prioritatatile autoritatilor, in prezent, sunt transportul metropolitan si sistemul de ticket-ing. Probabil sa se faca si modernizarea infrastructurii de troleibuz ,intr-un oarecare viitor, din fonduri europene.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 1408
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 04 Feb 2014 22:54:37    Titlul subiectului: 170902

Desi vechi si rudimentare macazele si elementele de prindere actuale fac ca viteza de deplasare a troleibuzelor sa fie una dintre cele mai mari din Romania.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2014 23:16:04    Titlul subiectului: 171921

Stie cineva daca s-a renuntat la ideea unei viitoare retele de troleibuz pe strada Constantin Brancusi? Intreb acest lucru deoarece pana in urma cu ceva vreme aproape pe toata strada erau instalate elemente de prindere a retelei, care fusesera montate la inceputul anilor '90 cand a fost lansata pentru prima data aceasta idee, insa in ultimele luni acestea au fost demontate. S-a renuntat la proiect, s-au aceste elemente de prindere au fost necesare pentru inlocuirea altora de pe tronsoane active ale retelei?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
korby



Data înscrierii: 02/Apr/2013
Ultima vizita: 06/Feb/2020
Mesaje: 82
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 05 Apr 2014 09:28:18    Titlul subiectului: 172185

De aproximativ o oră am văzut autobuz pe linia 5. S-a întâmplat ceva cu linia prin Someșeni?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 759
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 05 Apr 2014 09:42:26    Titlul subiectului: 172186

Poate vor sa transforme 8 in linie de troleibuz sau sa creeze retea spre Apahida si trebuie sa conecteze linia ce intoarce la Aeroport cu linia ce merge mai departe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adymocan



Data înscrierii: 24/Sep/2012
Ultima vizita: 05/Mai/2025
Mesaje: 18
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 06 Apr 2014 16:40:46    Titlul subiectului: 172193

Sau se lucreaza la strada Traian Vuia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Joldos



Data înscrierii: 06/Noi/2013
Ultima vizita: 08/Noi/2015
Mesaje: 88
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 08 Apr 2014 20:05:48    Titlul subiectului: 172233

Am observat eu ceva ce nu ma incanta.Multe fire nefolosite au inceput sa dispara! Shocked
Acum o saptamana a disparut o mica parte din reuteaua de vis-a-vis de Mc Donalds,unde mergea 25 candva.Firele sunt taiate pana la trecerea de pietoni de pe colti.
De 2 zile a disparut macazul ce unea linia 9 cu 3 si 4(si 5 in prezent).Ieri firele erau prinse de consolta,sau ceva de genul.Azi dimineata firele deja erau taiate pana la intersectie.
Si eu care credeam ca se vor repune liniile de troleibuz pe liniile 8,9,10. Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 08 Apr 2014 20:56:15    Titlul subiectului: 172235

Se vor repune troleibuzele pe 8 si 9, dar pana atunci reteau inactiva ce se unea cu cea activa mai ales in cazul macazelor liniei 9 ingreunau circulatia troleibuzelor si obligau troleibuzele de pe linile active sa franeze. In al doilea rand poate este nevoie de acele elemente de retea pentru inlocuirea altora de pe linile active. Sau poate a inceput dezafectarea unor tronsoane inactive pentru ca acele elemente de retea sa fie folosite la constructia viitoarei retele spre Apahida.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2014 12:23:27    Titlul subiectului: 172256

korby a scris:
De aproximativ o oră am văzut autobuz pe linia 5. S-a întâmplat ceva cu linia prin Someșeni?

Si in aceasta dimineata datorita lucrarilor de astfaltare a strazii Traian Vuia, pe linia 5 au circulat autobuze. Circulatia troleibuzelor s-a reluat in jurul orei 10. Si in perioada urmatoare in functie de evolutia lucrarilor vor fi anumite intervale in care pe linia 5 vor circula autobuze.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Joldos



Data înscrierii: 06/Noi/2013
Ultima vizita: 08/Noi/2015
Mesaje: 88
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2014 16:37:30    Titlul subiectului: 173034

Am observat ceva in zilele acestea pe str.Fabricii.Firele de troleibuz au fost un pic modificate...ma rog foarte putin.La sensul giratioriu str.Fabricii cu str. Aurel Vlaicu si Bd-ul 21 Decembrie firele spre Iris au fost foarte indepartate una de cealalta(poza 1)iar acum sunt mai apropiate fiind la distanta normala a unei retele... La intersectia str. Bucuresti si str. Fabricii (la Kaufland marasti) erau 2 chesti pe fire care erau legate de un stalp cu cate un fir(poza 2) iar acum au disparut.Oare se pregateste reteaua pentru o noua linie sau se vor da jos firele pentru liniile pentru a le folosi pentru linii metropolitane?
Imi cer scuze pentru calitatea imaginii dar numai de pe Google maps am putut sa fac rost de poze Embarassed



poza 2.jpg
 Descriere:
Intersectia str. Fabricii si str. Bucuresti.
 Mărime fișier:  613.66 kb
 Vizualizat:  de 14269 ori

poza 2.jpg



poza 1.jpg
 Descriere:
Dinspre sensul giratoriu Marasti spre Iris.
 Mărime fișier:  694.13 kb
 Vizualizat:  de 14269 ori

poza 1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2014 20:44:37    Titlul subiectului: 173046

Joldos a scris:
Oare se pregateste reteaua pentru o noua linie sau se vor da jos firele pentru liniile pentru a le folosi pentru linii metropolitane?

Pentru liniile metropolitane se va construi o retea complet noua, incluzand console noi, fire noi etc. Se cauta surse de finantare, probabil se va apela la fondurile europene. Mai degraba daca se vor da jos firele, acestea se vor folosi pentru reteaua de pe str. Dacia pe unde se tot discuta ca se vor devia troleibuzele 1, 3, 4 si 5 cand se va lucra la podul Traian, sau se pregateste aceasta retea de pe str. Fabricii pentru o noua linie de troleibuz.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 02/Apr/2025
Mesaje: 306
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2014 07:24:42    Titlul subiectului: 173053

Odata cu inchiderea celor 2 poduri se va fractura traseul 102.
Consider acest moment a fi ideal pentru reactivarea retelei pe str. Fabricii/Muncii in vederea unei navete decente. Pe durata reabilitarii liniei de tramvai, cat 101, mai apoi 100 si 101, iar ulterior doar 100 au fost deservite de autobuze, iar 102 a sistat sa existe naveta Manastur-Zona industriala(SV-NE) se facea in conditii de aglomeratie infernala si timpi de parcurs nepermis de mari.
Astfel, pe parcursul lucrarilor la poduri, pe langa linia 101 deservita de tramvaie si linia 100 ce va fi deservita din nou de autobuze, consider oportuna reactivarea traseului 14(Bucium - CUG), fie sub forma unui 1B, fie distinct de linia 1, evitand p-ta 1 Mai, pe str. Fabricii.
Pentru a nu "concura" cu 100+101(pe durata lucrarilor 102 din nou va sista sa circule), o varianta pentru linia 14 ar fi un orar cu regularizare in CUG('stat in capat') si trecere fara stationare prin Manastur, fara a mai merge pana in Bucium, intorcand precum 7-le actual.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2014 07:45:57    Titlul subiectului: 173056

Bun si daca 14 ar intoarce ca linia 7, atunci calatori liniei 102 care urca la statiile Clabucet si Minerva ce ar folosi pentru a ajunge la CUG?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 02/Apr/2025
Mesaje: 306
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2014 08:11:59    Titlul subiectului: 173057

Din pacate 101+100, cum au folosit si pe durata reabilitarii liniei, sau 1/6/25+14.
14-le scurt sugerat ar acoperi oricum 3 statii importante din Manastur, dintre care una in ambele sensuri. Acest traseu nu ar dedubla insa 102-ul la momentul redeschiderii acestuia, pastrandu-si eventuala utilitate si dupa terminarea lucrarilor.
Un 14 lung insa, eventual sub forma lui 1B, din Bucium si prin p-ta 1 Mai pana la CUG, ar fi util intr-o buna masura numai pe perioada lucrarilor de pe Oasului, cred eu, insa nu ar complica reteaua din p-ta Marasti, parcursa de toate traseele de troleibuz in afara de 1 si 3.
Acest traseu pur ipotetic, indiferent de ruta aleasa ar fi util strict in zilele lucratoare, eventual cu program numai la orele de varf(cu are si acum tramvaiul 102, si cum avea "vechea" linie 14 la un moment dat in anii '90: aproximativ 4:30-8:30, 13:00-18:00, 20:30-23:15).

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2014 08:39:57    Titlul subiectului: 173058

Oricum chiar si un 14 lung cu plecare din statia Clabucet ar dubla in mica masura linia 102, adica doar statiile Gr. Alexandrescu intr-un singur sens, si in dublu sens statiile Clabucet si Minerva si bineinteles statiile din zona industriala. Ar fi folositor un astfel de traseu chiar si in afara orelor de varf, pentru ca ar asigura legatura intre zona industriala si P-ta Marasti si Centru, zone care nu au in prezent legaturi directe cu str. Fabricii respectiv zona industriala. Plus ca ar mai descongestiona si linia 102, precum si linile 6 si 25.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Joldos



Data înscrierii: 06/Noi/2013
Ultima vizita: 08/Noi/2015
Mesaje: 88
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2014 14:04:35    Titlul subiectului: 173061

Volvo a scris:
Mai degraba daca se vor da jos firele, acestea se vor folosi pentru reteaua de pe str. Dacia pe unde se tot discuta ca se vor devia troleibuzele 1, 3, 4 si 5 cand se va lucra la podul Traian.

Dar daca merge pe str.Dacia atunci v-a merge si pe str. Horea dupa care pe str. Regele Ferdinand si de acolo ar trebui o configuratie a intersectiei dupa Sora.Nu ar incurca traficul pe str. Horea si la intersecite? Confused
Eu am auzit ca mai de mult era o perioada cand 4 circula pe str.Moricz Zsigmond(actualul str. Bucuresti) dar numai pe sensul spre str.Fabricii iar la sensul giratoriu luand directia spre IRA, iar ruta spre gara fiind acelasi ca si azi.

Volvo a scris:
sau se pregateste aceasta retea de pe str. Fabricii pentru o noua linie de troleibuz.

Altcineva de pe forum a spus ca C.T.P. are in plan electrificare lui 48,32,32B,si parca 24 si 30 dar nu se stie mai exact cand.Oricum dupa cum am vazut este mult de lucru la reabilitarea retelei de pe str.Fabricii deoarece firele nu sunt conectate de traverse in multe locuri.La inersectia str. Fabricii Bd-ul Muncii firele dinspre CUG spre Fabricii sunt taiate la curba.Este nevoie de 3 cruci pentru intersectarea firelor de troleibuze cu cele ale tramvaielor(2 la capat CUG iar 1 la intersectia Fabricii) si firele trebuie apropiate de statia la Kaufland marasti deoarece aceste sunt in mijlocul drumului.
Mai exact cand s-a circulat ultima oara cu troleibuze pe Fabricii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2014 16:44:49    Titlul subiectului: 173065

Joldos a scris:
Volvo a scris:
Mai degraba daca se vor da jos firele, acestea se vor folosi pentru reteaua de pe str. Dacia pe unde se tot discuta ca se vor devia troleibuzele 1, 3, 4 si 5 cand se va lucra la podul Traian.

Dar daca merge pe str.Dacia atunci v-a merge si pe str. Horea dupa care pe str. Regele Ferdinand si de acolo ar trebui o configuratie a intersectiei dupa Sora.Nu ar incurca traficul pe str. Horea si la intersecite? Confused

Traseul de deviere descris de macicasan este Str. Dacia, Pod Horea, P.M.V latura sudica si apoi traseul actual, iar de pe Podul Horea pe str. Ferdinand va merge numai 1 cum merge si acum.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mai/2025
Mesaje: 340
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 25 Mai 2014 02:14:33    Titlul subiectului: 173073

Sunt foarte sceptic că va exista linie pe strada Dacia. Se vor pune autobuze pe toate liniile ! Ar trebui 5 încrucișări cu linia de tramvai ! Mult prea mult de lucru. Dar vom vedea. De unde vor scoate autobuzele probabil vor pune toate autobuzele care le pot pune și vor acoperi. Dar sunt foarte sceptic în a pune troleibuze pe strada Dacia.
Cu rețeaua de pe Fabrici mă îndoiesc că se va folosi la ceva în viitorul apropiat. Poate la electrificarea liniei 48.
Pentru zona metropolitană se va folosi rețea nouă cel puțin așa se spune. Dar aici vine o altă mare întrebare: trebuie aduse cel puțin 4 troleibuze articulate noi pentru linia M41. Dar vom trăi și vom vedea !

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 7 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community