 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Sep 2019 09:02:06 Titlul subiectului: |
202534 |
|
Acier a scris: | Din ce am citit in caietul de sarcini, STB vrea o cosmetizare a tramvaiului Bucur LF |
Adica sa le modernizeze pe cele deja modernizate ?
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
UKVZ-KTM-5

Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Iul/2024 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 10 Sep 2019 10:45:40 Titlul subiectului: |
202539 |
|
Nu, un redesign pentru cele 18 tramvaie BLF noi.
|
|
Sus |
|
 |
UKVZ-KTM-5

Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Iul/2024 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 10 Sep 2019 12:55:36 Titlul subiectului: |
202553 |
|
A depus ofertă doar asocierea INGENIOUS MACHINERY SOLUTIONS - SUPORT REAL IFN - RAILTEC SYSTEMS INTEGRATIONS, cu FAVELLATO CLAUDIO SPA ca terț.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Sep 2019 13:27:06 Titlul subiectului: |
202556 |
|
Legislatia e bizara. Licitatie cu un singur ofertant ?
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
UKVZ-KTM-5

Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Iul/2024 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 10 Sep 2019 14:47:47 Titlul subiectului: |
202564 |
|
Problema nu e că are un singur ofertant - uneori acest lucru e chiar foarte bun, cum ar fi Mercedes la hibride - ci faptul că eu, cel puțin, nu am auzit niciodată de ei.
Licitațiile cu un singur ofertant sunt foarte bune atunci când știi exact ce vrei. Or eu mă îndoiesc că STB știe exact ce vrea în cazul de față.
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Sep 2019 17:04:28 Titlul subiectului: |
202572 |
|
In DEX scrie ca la licitatie sunt cel putin 2 ofertanti..........https://dexonline.ro/definitie/licita%C8%9Bie
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
UKVZ-KTM-5

Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Iul/2024 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Sep 2019 17:08:07 Titlul subiectului: |
202576 |
|
Legea ar trebui modificata. Cum vine asta licitatie cu un participant ?
Totul porneste de la legislatia stufoasa.
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
UKVZ-KTM-5

Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Iul/2024 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 24 Sep 2019 17:32:17 Titlul subiectului: |
202960 |
|
A fost publicată o altă licitație:
https://www.economica.net/redesign-de-6-5-milioane-de-euro-pentru-cele-mai-noi-tramvaie-din-bucuresti-stb-vrea-amenajare-interioara-si-exterioara-pentru-bucur-lf-ca_174073.html
Citat: | Societatea de Transport București (STB) a lansat vineri, 20 septembrie, o licitație pentru amenajarea interioară și exterioară a tramvaielor Bucur LF – CA, cele mai moderne din flota companiei. Valoarea estimată a contractului este de 31,10 milioane de lei (6,56 milioane de euro).
Contractul se va executa în două etape aferente anilor 2019 și 2020, potrivit anunțului publicat pe platforma de achiziții publice SICAP.
Contractul prevede „servicii de proiectare specializată: proiectare design; matrițe, SDV PAFS; proiectare de executie; SDV parbrize; asistență montaj prototip)".
Media cifrei de afaceri anuale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2016, 2017, 2018) trebuie să fie de minim un milion de euro.
Data limită de depunere a ofertelor este 22 octombrie, acestea urmând a fi evaluate până pe 22 ianuarie.
STB a mai lansat și în august o licitație pentru același lucru, dar la un preț ușor mai mic, de 31,02 milioane de lei. Pe 9 septembrie a primit chiar o ofertă, care, în mod ciudat, apare acum a fi în evaluare tehnică.
STB dispune de un parc de 476 de tramvaie, din care 11 sunt modelul Bucur LF - CA .
În 2012 au fost fabricate primele 5 tramvaie BUCUR LF-CA, cu podea parțial (60%) coborâtă și acționare cu invertoare și motoare de curent alternativ în Uzina de Reparații Atelierele Centrale (URAC) a STB. Producția acestui model de tramvai a mai continuat și în 2013. |
Probabil că prima a fost anulată, însă cum SICAP e destul de în urmă la București, rămâne de văzut.
|
|
Sus |
|
 |
UKVZ-KTM-5

Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Iul/2024 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 27 Sep 2019 07:00:03 Titlul subiectului: |
203103 |
|
Vești bune: s-a lansat achiziția de piese pentru cele 18 tramvaie Bucur noi:
https://mobilitate.eu/stbsa-achizitioneaza-articulatiile-bucurlf/
Citat: | STB SA achiziționează articulațiile și pasajele de trecere pentru 18 tramvaie Bucur LF aflate în construcție
STB SA a reluat construcția de tramvaie Bucur LF, având în prezent în exploatare 16 vagoane. Astfel, conform SEAP, STB SA a lansat licitația pentru „-Achiziție de „Set pasaj trecere cu articulații pentru tramvai BUCUR LF”. Cantitati totale acord cadru: minim 2 seturi,, maxim 18 seturi. conform Anexa 1 a modelului de acord cadru. Estimari ale cantitatilor, minime si maxime , care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 1 set, max. 5 seturi. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea maxima de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 1.697.500,00 RON. -Primul contract subsecvent, pentru cantitatea de 1 set, va fi semnat odata cu semnarea acordului cadru.”
Ofertele pot fi depuse până la data de 25.10.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 25.01.2020. |
|
|
Sus |
|
 |
UKVZ-KTM-5

Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Iul/2024 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 11 Oct 2019 14:34:10 Titlul subiectului: |
203383 |
|
Prima licitație pentru design a fost anulată.
|
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 762 Locație: Buzau
|
Trimis: Mar 11 Feb 2020 02:06:26 Titlul subiectului: |
205588 |
|
408 și 412(?) cu ceva ani în urmă. Mai am fotografii cu Bucur-LF, tot așa recuperate, însă nu mă prea ”entuziasmează” în general aceasta categorie, adică tramvaiele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.2 kb |
Vizualizat: |
de 7740 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.03 kb |
Vizualizat: |
de 7740 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
LucaMurafa
Data înscrierii: 12/Mar/2020 Ultima vizita: 18/Mar/2025 Mesaje: 7
|
Trimis: Vin 22 Mai 2020 14:50:52 Titlul subiectului: |
207237 |
|
Ieri am fost cu primul tramvai din această serie: Tramvaiul #401. Este interesant in opinia mea. Voi deja stiti că acest tramvai este într-o altă schemă de culoare față de restul seriei și că a fost făcut mult mai devreme față de celelalte tramvaie din serie.
|
|
Sus |
|
 |
ADK

Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 762 Locație: Buzau
|
Trimis: Sâm 17 Feb 2024 21:20:45 Titlul subiectului: |
218267 |
|
412 sub pasajul Mihai Bravu:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
386.39 kb |
Vizualizat: |
de 2488 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 23 Dec 2024 13:16:39 Titlul subiectului: |
220261 |
|
Am aflat, pe surse, ca multe tramvaie Bucur LF stau prin depouri, fiindca nu sunt bani pentru piesele de schimb. La fel se intampla si cu mult PPC-uri. Stie cineva mai multe despre acest subiect ?
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Dec 2024 12:28:54 Titlul subiectului: |
220286 |
|
STB vrea sa doteze 9 tramvaie Bucur LF cu instalatii de climatizare. Nici un cuvintel insa despre cate tramvaie de acest tip stau prin depouri din cauza lipsei pieselor de schimb. Articolul se gaseste aici
Citat: | STB vrea să doteze încă nouă tramvaie Bucur LF cu instalații de climatizare
Societatea de Transport București STB SA vrea să doteze încă nouă tramvaie Bucur LF cu instalație de climatizare.
În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație ce are ca obiect ”Echipamente de climatizare salon pasageri pentru vagoane de tramvai Bucur LF-CA.
Valoarea totală estimată a contractului de tip acord cadru ce vizează livrarea a minimum trei, maximum nouă astfel de instalații este de 16.200.000 de lei, echivalentul a peste 3,25 milioane de euro.
Algoritmul de evaluare a ofertelor
La evaluarea ofertelor, prețul (componenta financiară) va conta în proporție de 90%, restul punctajului urmând a fi acordat pentru termenul de livrare a produselor. Se va menționa în modelul de contract termenul de livrare maxim ce nu poate fi depășit. Ofertantul va depune în cadrul ofertei o declarație pe propria răspundere privind termenul de livrare ofertat. Această declarație va face parte din oferta pe baza căreia se va acorda punctajul de evaluare.
Pentru participarea la procedura de achiziție se solicită certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calității. Operatorii economici ce depun oferta trebuie să facă dovada implementării unui sistem de management al calității în conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 11 februarie 2025, ora 15:00. Oferta trebuie să fie valabilă până pe 11 mai 2025. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
mrM

Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 26/Dec/2024 Mesaje: 1026 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Dec 2024 22:47:37 Titlul subiectului: |
220299 |
|
Lipsă piese de schimb... deci de aia nu-l repară pe "Obama".
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Dec 2024 23:09:59 Titlul subiectului: |
220300 |
|
Cel mai probabil si lipsa de interes...
Dar stau sa ma intreb o chestie, 3,25 milioane de euro pentru dotarea a noua tramvaie cu aer conditionat. Asta inseamna 361111 euro pentru dotarea unui tramvai Bucur LF cu aer conditionat. Asa mult ?
Nu mai bine foloseau banii pentru piese de schimb pentru a repara tramvaiele care stau blocate in depouri ?
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 27 Dec 2024 19:58:21 Titlul subiectului: |
220305 |
|
Si mai este o chestie. Vad ca „baietii veseli” de la STB si-au facut conturi anonime pe Facebook (din alea cu doar cativa prieteni, etc) si raspund la cine comenteaza „ce nu trebuie” la articolele celor de la B365.ro de exemplu.
Se pare ca pentru cei de la STB, faptul ca tramvaiele stau defecte, prin depouri, este „secret de stat”. Mai baieti mai, ati ramas in urma cu timpurile. Degeaba apelati la tacticile astea, traim alte vremuri. Degeaba incercati sa procedati ca si cei de la metrou sau CFR, cu vanatoare de vrajitoare, ca sa vedeti cine „sifoneaza” informatii din deporuri.
In primul rand, toti sunt pe grupuri de Facebook, Whatsapp sau Messenger. Vatmanii au grupul lor de Facebook, la fel si cei care lucreaza in deporuri au grupul lor. Unele grupuri sunt private, altele mai putrin private. Dar si pe grupurile private sunt unii care dau informatia mai departe.
Ideea este urmatoarea, mai baieti de la STB, mai bine alocati fonduri pentru reparatia tramvaielor care stau „pe bara”. Cu vanatoarea de vrajitoare nu faceti nimic, ca informatiile din depouri oricum „transpira” prin social media. S-a dus vremea cand forumurile pasionatilor de transport erau principalele mijloace de informare (din pacate), acum majoritatea au migrat pe social-media. Eu zic ca ar trebui sa dati explicatii de ce mai multe tramvaie Bucur LF stau defecte prin depouri ? Vorbesc in calitate de platitor de taxre si impozite, de posesor de abonament anual STB+metrou, de utilizator zilnic al transportului in comun de suprafata (si aproape zilnic a metroului) dar si in calitate de pasionat.
Ca si pasionat de transport in comun eu nu sunt „curva”, adica sa tac din gura, ca sa am acces in depouri sa fac poze. Eu pot sa pozez tramvaiele si la strada, nu ma deranjeaza nimeni, pot sa ma sui si pe bloc sa le pozez (am teleobiectiv).
Un pasionat adevarat de transport in comun (au ramas putini, ce-i drept) face tot ce ii sta in putinta, ca transportul in comun sa mearga bine. Cat tine de el, face presiune publica, pe toate canalele media, asa cum incerc eu sa fac.
Prin urmare, incetati cu tacticile astea depasite, de a va creea conturi false pe Facebook, ca nu tine, mai bine faceti tot posibilul ca toate tramvaiele BucurLF sa mearga in parametri ! Este asa de greu ? Sau va deranjeaza ca nu puteti sifona niste bani (pentru aer conditionat, de exemplu) ?
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Mar 2025 20:46:40 Titlul subiectului: |
221014 |
|
Se pare ca proiectul a fost reluat, dupa 9 ani de pauza si de la URAC va iesi un nou exemplar. Cred ca l-am vazut in probe zilele trecute. Daca intrati pe site-ul Club Feroviar puteti sa vedeti si poze cu noul Bucur LF. Nu le mai postez si aici. Articolul se gaseste aici
Citat: | E gata primul tramvai Bucur LF după nouă ani de pauză. Pe ce linii va circula
După nouă ani de pauză, pe poarta Uzinei de Reparații Atelierele Centrale (URAC) a Societății de Transport București a ieșit încă un tramvai Bucur LF, al 17-lea. El se află în probe în momentul de față, pe diverse linii, iar când acestea vor fi finalizate va intra în circulație pe liniile 1 și 10.
Tramvaiul Bucur LF 417 are următoarele caracteristici tehnice:
Lungime 25,388 m (puțin mai scurt decât ”clasicele” V3A, care au 27 m);
Înălțime podea coborâtă 360/400 mm;
Număr de locuri pe scaune 43;
Număr total de locuri 238.
La capitolul dotări, noul tramvai stă în felul următor: indicatoare de traseu LED, instalație de audioamplificare pentru informarea călătorilor, instalație de iluminat salon cu lămpi LED, instalație de încălzire a salonului de pasageri, rampă de acces pentru persoane cu dizabilități.
Un proiect lansat în anul 2006 și care s-a oprit în 2016
Proiectul Bucur LF, tramvai cu podeaua coborâtă pe 60% din lungimea vehiculului, a fost lansat în 2006. În anul 2009, primul tramvai a fost introdus în exploatare comercială, după parcurgerea etapelor de probe și omologare.
Un an mai târziu, tramvaiul Bucur LF a intrat în producție de serie, fiind produse 15 vehicule până în 2016, când această activitate s-a oprit. În 2019, directorul general al STB SA de la acea vreme, Andrei Creci, anunța că se va relua producția de tramvaie la URAC, după ce în buget fusese prinsă suma de 134,1 milioane de lei pentru 18 vehicule.
Au apărut însă problemele de finanțare, dublate de apariția pandemiei de coronavirus de tip nou, iar producția de noi tramvaie a bătut pasul pe loc, iar primul vehicul, care era așteptat să iasă pe poarta uzinei în prima parte a anului 2020, s-a lăsat așteptat degeaba. Club Feroviar a relatat la finele anului 2020 că pe linia de producție de la URAC se afla un tramvai Bucur LF. Numai că între timp, atât Primăria Municipiului București (condusă până atunci de Gabriela Firea), cât și STB au rămas fără lichidități, iar producția de tramvaie la URAC a fost pusă în așteptare.
Acum, noul tramvai produs la URAC a intrat în probe pe mai multe linii din Capitală, iar în curând va circula cu pasageri pe liniile 1 și 10, pe inelul central al orașului, alături de noile tramvaie Imperio produse de Astra Vagoane Călători Arad, au precizat pentru Club Feroviar surse din cadrul STB SA.
Nouă tramvaie Bucur LF vor fi dotate cu aer condiționat
Noul vehicul nu este dotat cu aer condiționat decât în cabina vatmanului, însă acest lucru s-ar putea rezolva în scurt timp, atât în cazul lui, cât și al altora de acest tip.
La finele anului trecut, în sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație ce avea ca obiect ”Echipamente de climatizare salon pasageri pentru vagoane de tramvai Bucur LF-CA”. Valoarea totală estimată a contractului de tip acord-cadru ce vizează livrarea a minimum trei, maximum nouă astfel de instalații este de 16.200.000 de lei, echivalentul a peste 3,25 milioane de euro.
În urmă cu o lună a apărut în SEAP anunțul privind depunerea de oferte la procedura de achiziție lansată de STB. A depus ofertă o singură firmă interesată de procedura de achiziție pentru cele nouă tramvaie Bucur LF, și anume MBF Total Serv din București.
Acord cadru pentru furnizarea de uși
Iar STB vrea să asigure piese de schimb și componente și pentru celelalte tramvaie Bucur LF și V3A din parcul propriu. La începutul lunii decembrie, transportatorul bucureștean de suprafață a postat în SEAP anunțul de licitație cu titlul ”Uși și componente uși pentru tramvai Bucur LF și V3A-93”. Valoarea totală estimată a contractului de tip acord cadru ce se intenționează a se încheia pentru o perioadă de un an este de 524.158,62 euro.
Procedura de achiziție este împărțită în patru loturi, după cum urmează:
Componente uși pentru tramvaiele V3A
Valoarea estimată fără TVA: 110.043,29 euro
Componente uși simple tramvai Bucur LF
Valoarea estimată fără TVA: 286.443,58 euro
Piese de schimb – uși duble complete tramvai Bucur LF
Valoarea estimată fără TVA: 4.763,62 euro
Diverse piese de tramvai
Valoarea estimată fără TVA: 122.908,13 euro.
Potrivit mențiunii din SEAP, a fost depusă o singură ofertă, pentru primele trei loturi, din partea gigantului mondial Knorr Bremse. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2025 Mesaje: 222 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Mar 2025 01:37:01 Titlul subiectului: |
221015 |
|
Da, faimosul 417 care a stat in URAC din 2023 fiind la acea data un "unicat" deoarece a fost echipat cu componente electice INDA, intre timp au reusit sa le inlocuiasca cu echipamente SAERP.
_________________ 611 |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|