Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Știri, articole de presă
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Apr/2025
Mesaje: 1139
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 26 Mai 2020 10:18:48    Titlul subiectului: 207305

https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/se-pregateste-terenul-pentru-imperio-1247065/

Se pregătește terenul pentru Imperio

O echipă de muncitori se ocupă de întreținerea și repararea carosabilului la nivelul căii de rulare a tramvaielor, în zona pasajului de la Polivalentă. În fapt, se pregătește terenul pentru ca noile garnituri de tramvaie Imperio să poată circula și pe traseul Micălaca.
În baza unui contract încheiat între Primărie și producător, săptămâna aceasta va fi predat primul Imperio către Compania de Transport Public Arad. Potrivit municipalității, săptămâna viitoare va fi livrat cel de-al doilea tramvai, urmând ca până în luna august să fie predate încă două garnituri.

Tramvaiele sunt achiziționate de Primărie printr-un contract cu finanțare europeană pentru achiziționarea a 18 tramvaie noi (4 de capacitate mare și 14 de capacitate medie). În prezent, în municipiul Arad circulă 6 tramvaie Imperio achiziționate în 2015 printr-un proiect BERD.


Very Happy

Deci după aproape șase ani de exploatare exclusivă pe linia 3, vagoanele Imperio vor fi încercate pe linia 7. Infrastructura prin Micălaca e la fel ca și acum doi sau trei ani. Linii noi sunt pe viaductul Micălaca, la trecerile de nivel cu carosabilul și pe străzile Renașterii plus Voinicilor. Deci sunt porțiuni bune de linie veche și cu restricții de viteză pentru vagoanele vechi, însă nah...se apropie acele momente sensibile pentru politicieni și locuitorii din Micălaca sunt destul de mulți. Laughing Cred că vor fi unele probleme de gabarit pe Calea Radnei iar viteza de rulare va fi foarte foarte redusă. Dar nah, gata cu cocoloștiul pentru aceste vagoane. Oare pe când la Ghioroc?


Cum mai vin vagoane noi, era evident că nu puteau fi toate folosite pe linia 3, chiar și câte un schimb pe zi. Mă așteptam însă la linia 6, unde infrastructura nu cred că e atât de praf sau cel puțin tronsonul nemodernizat e scurt (stație Băi Termale - capăt Gai).

P.S. Nu știu dacă e greșeală în articol sau nu, dar se știe că vagonul 1907 (al 7-lea) circulă de câteva luni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Mai 2020 13:20:09    Titlul subiectului: 207311

Nu ar putea sa acceseze fonduri europene pentru reabilitarea infrastructurii vechi, dupa modelul Iasiului ?
_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Apr/2025
Mesaje: 1139
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 26 Mai 2020 17:36:33    Titlul subiectului: 207316

Ba da, au fost accesate, nu mai știu însă în ce faze sunt cu ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 14/Iun/2025
Mesaje: 2139
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2025 19:50:57    Titlul subiectului: 220911

Se doreste modernizarea infrastructurii din cartierul Micalaca. Durata estimata 3 ani. Mi se care cam mult pentru ~4,5 kilometri , mai ales ca si tronsonul Pdogoria-Calul Balan si tronsonul Pasaj Micalaca-Billa vor fi facute deodata.
Special Arad: Trei ani fără tramvaie, de la Podgoria, în toată Micălaca și până la Ghioroc

Lucrările pentru modernizarea liniei de tramvai care pornește de la Podgoria și înconjoară Micălaca, iar apoi continuă către ieșirea din municipiu, către Ghioroc, vor afecta circulația tramvaielor timp de trei ani. Compania de Transport Public va oferi ca alternativă însă autobuze.

Primăria se află în faza finală a licitației pentru modernizarea liniei de tramvai de la Podgoria până în cartierul Micălaca, iar potrivit estimărilor directorului Companiei de Transport Public (CTP) Arad, Claudiu Godja, șantierul ar urma să înceapă cel mai probabil în luna iulie. De atunci, vor fi oferite ca alternativă autobuze pentru călători.

Se va reface toată linia, cu excepția porțiunii de pe Voinicilor care a fost refăcută deja. Lucrările vor începe concomitent, de la Podgoria până la pasajul Micălaca, de la Maranata până la Supeco (fostul Billa), respectiv de la hotelul Maxim până la Calul Bălan.
Linia de la Făt-Frumos ar urma să fie finalizată în vară

Lucrările din Micălaca ar urma să înceapă concomitent cu finalizarea celor care se efectuează acum la bucla de la Făt-Frumos, care ar urma să fie finalizate înainte de termenul contractual, tot cândva prin iunie-iulie, după cum ne-a explicat directorul Claudiu Godja.

Toate aceste lucrări ar urma să oprească circulația tramvaielor pentru o perioadă de 3 ani de zile, transportul public urmând să fie asigurat de autobuzele CTP.
Parteneriat între Primăria Arad și Consiliul Județean pentru refacerea liniei către Ghioroc

În urma unui parteneriat semnat de Primăria Arad cu Consiliul Județean, aprobat în ședințele CLM și CJ din această săptămână, urmează să se facă și linia de la Calul Bălan până la Ghioroc, lucrări care se preconizează să aibă loc cândva după ce se fac și cele la viitorul pasaj peste cale ferată, din dreptul Jumbo.

„Deja s-au făcut câțiva pași în ceea ce înseamnă documentația. Parteneriatul cu Primăria Arad prevede ca traseul să plece de la Calul Bălan, pe acest traseu istoric, cu finalul la Ghioroc. Există un studiu care aparține din 2011 Companiei de Transport Public. El se preia, dar se va reface. Proiectul va fi în parteneriat cu Primăria Arad, iar pentru că eligibilitatea merge către Primărie pe axa de transport verde, ei vor fi liderul de proiect”, a spus Sergiu Bîlcea.

Vicepreședintele CJ a explicat că această linie nu mai corespunde la ora actuală din niciun punct de vedere al părții tehnice, consumul de energie fiind foarte mare pe linie, din cauza transformatoarelor vechi.

Astfel, după aprobarea bugetului instituțiilor partenere, se va face documentația combinată a studiului de fezabilitate (SF) și de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI), urmând să fie efectuate și anumite exproprieri de teren.

„Faptul că în acest an vor demara și lucrările de construire a unui pasaj între Arad și Vladimirescu, va face ca în următorii trei ani traficul de tramvaie între Arad, Vladimirescu și Ghioroc. De aceea este un moment benefic ca și linia de tramvai să intre în această documentație și dacă reușim să semnăm contractul de finanțare la final de an, probabil început de anul viitor, în acest ciclu financiar european să avem o linie de tramvai nouă între Arad și Ghioroc”, a explicat vicepreședintele Bîlcea.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
D94



Data înscrierii: 20/Mar/2017
Ultima vizita: 06/Iun/2025
Mesaje: 23

MesajTrimis: Lun 17 Mar 2025 19:41:09    Titlul subiectului: 220997

Se pare că avem câștigător pentru proiectul de modernizarea liniilor de tramvai din Micălaca. Sunt curios dacă se vor înregistra contestații.
https://specialarad.ro/sylc-con-trans-linia-micalaca-44-mil/
Primăria Municipiului Arad a încheiat licitația pentru desemnarea unui constructor în vederea modernizării liniei de tramvai care pornește de la Podgoria și străbate cartierul Micălaca, oferta câștigătoare fiind cea depusă de firma Sylc Con Trans. Investiția se ridică la 44.977.634 lei.
Proiectul de modernizare este împărțit în două loturi, primul cuprinzând modernizarea sistemului de transport public cu tramvaiul de pe Calea Radnei (între pasaj și strada Renașterii), ridicându-se la 17.176.258,69 lei, iar al doilea lot cuprinzând secțiunea Podgoria – pasaj Micălaca – Micălaca 300, ridicându-se la 27.801.375,31 lei.
Astfel, lucrările pe care le va realiza Sylc Con Trans vizează înlocuirea elementelor componente ale liniei de tramvai și a rețelei aeriene de contact și sunt preconizate să înceapă din vară, călătorii urmând să fie preluați pe acea porțiune cu autobuze puse la dispoziție de Compania de Transport Public Arad. Conform contractului, lucrările vor dura 18 luni pe porțiunea Bulevardului Titulescu și 19 luni pe Calea Radnei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Pagina 19 din 19

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community