 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest

Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 13/Iun/2025 Mesaje: 10945 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Apr 2025 11:18:44 Titlul subiectului: |
221323 |
|
Are ce are Barbulescu, de la Club Feroviar, cu vagoanele moderniate prin PNRR. Articolul se gaseste aici
Citat: | Vagonul modernizat prin PNRR de Remarul 16 Februarie s-a stricat din prima zi
Garniturii modernizate prin PNRR, inaugurată miercuri pe ruta București–Constanța, i-a lipsit joi vagonul modernizat la Remarul 16 Februarie, acesta fiind înlocuit de un al doilea vagon de la Atelierele CFR Grivița.
Potrivit informațiilor neoficiale, încă din prima zi, vagonul Remarul 16 Februarie s-ar fi stricat, urmând a fi înlocuit. Oficialii CFR Călători au minimizat problema afirmând că e vorba de mici defecțiuni ale vagoanelor modernizate PNRR. Joi însă informația s-a confirmat, vagonul de clasa I modernizat la Remarul 16 Februarie lipsind din componenta trenului IR, care a făcut două curse dus-întors București-Constanța. Acesta a fost înlocuit de un vagon de aceeași clasă modernizat la Atelierele CFR Grivița.
Oficiali ai CFR Călători n-au dat în prima zi importanța cuvenită defecțiunilor, afirmând că acestea au legătură cu sistemul de închidere a ușilor și că sunt minore și inerente începutului.
Vagon reparat cu 10 minute înainte de plecarea trenului
Oricum, nici vagoanele de la Atelierele CFR Grivița nu au avut foarte mult noroc. Cu 30 de minute înainte de plecarea trenului din Gara de Nord, joi, la 11.30, puteau fi văzuți mecanici care reparau sistemul de acționare a unei uși ce se încăpățâna să nu funcționeze corespunzător (vezi foto).
Deși avea panouri electronice de afișaj, trenul era cât pe-aici să plece fără unul dintre acestea aprins, pornirea lor realizând-se doar datorită ochiului vigilent al conductorului de tren (vezi foto).
Acesta a fost un incident minor, căci cu alte zece minute înainte de plecarea trenului, o cuplă electrică de legătură între primul vagon și locomotivă refuza conexiunea, având nevoie de câteva ciocane pentru a fi convinsă să se lase agățată de ciocul de papagal de pe locomotivă. Manevra de lovire a piesei din aluminiu/antimoniu cu ciocanul nu a fost una inspirată, căci la întoarcerea în Gara de Nord cupla în cauză era deja spartă (vezi foto).
Miercuri, în formula originală, garnitura a avut două vagoane de clasa a I modernizate de Atelierele CFR Grivița și Remarul 16 Februarie și două de clasa a 2-a modernizate la Electroputere VFU, din care unul având facilități pentru persoanele cu nevoi speciale.
Club Feroviar a încercat să-i contacteze miercuri pe oficialii companiei Remarul 16 Februarie și joi pe cei ai departamentului de comunicare al CFR Călători pentru explicații, însă aceștia nu au fost disponibili. |
_________________ Linia 86 de troleibuze este preferata mea  |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|