Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Sveik
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 88 Locație: Bucuresti 1 - Giulesti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 21:06:48 Titlul subiectului: |
131434 |
|
@andrei : Cred ca s-au mai lovit de o teava, nu de un apeduct la constructia M1. Undeva in zona Cotroceni. Logic, ca nimeni nu stia de existenta acelei tevi, nu exista pe nici un plan.
@sab : calea apeductului se termina cam departe de liceul TV. Am invatat in acel liceu si stiu zona.
|
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 16/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 00:23:46 Titlul subiectului: |
131441 |
|
Si nici acum, Calea Apeductului nu e asfaltata, a ramas la betonul de acum 20 de ani. Apeductul in cauza trece spre Leul pe sub fasia libera dintre blocuri si bulevard (pe care s-a construit in voie), apoi prin parcul Politehnicii pe unde era odata triajul si pe sub ramasitele fostului Pumac (sunt table cu "zona de protectie sanitara"
Revenind la M5, as scoate unele statii din "meniu", ca sunt prea multe - Dr Taberei 34, Orizont, Prelungirea Ghencea, Brancusi.
Raul Doamnei e impinsa prea mult sub strada omonima, nu stiu cati vor folosi iesirea dinspre Prel. Ghencea, Nici statiile RATB nu sunt asa pline acolo.
Cand vor scoate prima cupa de pamant, care va fi proiectul - pana la V. Ialomitei si/sau Raul Doamnei ?
Se stia de apeduct la conturarea cartierului Drumul Taberei in anii 60 si 70, iar pozitia parcului cu lacul Moghioros nu e intamplatoare (prin Titan nu terce nici un apeduct, acolo au fost niste balti naturale.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 07:50:31 Titlul subiectului: |
131446 |
|
Sveik a scris: | @sab : calea apeductului se termina cam departe de liceul TV. Am invatat in acel liceu si stiu zona. | Din informatiile mele Calea Apeductului se termina destul de aproape de liceu, in zona fostei cai ferate care traversa bd Armata Poporului in dreptul liceului.
Intr-un fel asa este si logic, se confirma "ochiometric" ceea ce a spus si rosetti61, ca acela este traseul apeductului. Chiar m-am intrebat mereu de ce blocurile dinspre Parcul Politehnicii sunt asa retrase fata de bulevard.
Se vede treaba ca Bucurestiul se croia dupa apeducte...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.94 kb |
Vizualizat: |
de 14856 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
cavver
Data înscrierii: 07/Sep/2008 Ultima vizita: 28/Aug/2011 Mesaje: 13 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 09:06:15 Titlul subiectului: |
131448 |
|
sab a scris: | Se vede treaba ca Bucurestiul se croia dupa apeducte...  | Nu cred ca e ceva specific Bucurestiului, e mai degraba un principiu sanatos de a face arhitectura. Daca te-ai gandi ca atunci cand ti se fisureaza conducta e posibil sa ai nevoie sa sapi dupa ea, cred ca ai evita oriunde sa pui blocuri deasupra ei (chit ca la debitele unui apeduct, orice cladire ar fi serios afectata la fundatie din cauza apei).
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 09:28:44 Titlul subiectului: |
131449 |
|
N-ai inteles...Daca te uiti pe o harta ai sa vezi ca blocurile sunt puse oblic, stramb, doar sa nu stea in calea apeductelor. In plus sunt lasate spatii virane imense intre blocuri pe traseul apeductelor, spatii ale nimanui, adevarate focare de infectie si locuri de depozitat gunoaie.
Deci in niciun caz sa existe constructii peste apeducte. Doar ca atunci cand iei decizia sa construiesti cartiere in zone in care exista apeducte (apeductele sunt anterioare cartierelor Dr Taberei, respectiv Militari) mai simplu (si estetic arhitectural, daca se poate vorbi de estetica arhitecturala in aceste zone) mi se pare sa muti apeductele din zonele locuite sau care urmeaza sa fie locuite decat sa cladesti blocurile in orice directie , doar sa ocolesti tevile. De exemplu sa fie mutate sub strazi sau bulevarde, este si mai simplu de intervenit asa, dar probabil costa ceva...La asta m-am referit.
Uita-te la traseul apeductului din Dr Taberei si ai sa vezi cum ramane un spatiu viran de la un capat la altul al cartierului, oblic. Deasemea uita-te la cat de retrase sunt blocurile din zona Politehnicii fata de Iuliu Maniu, ceva ce nu este specific Militariului, unde blocurile sunt "in bulevard". Si acel loc era plin de balarii pana sa se construiasca Gema, Plus si biserica aceea. Doar o mica portiune a fost amenajata ca spatiu verde..
Acum aflam ca si traseul metroului se croieste dupa sau intampina mari probleme la apeducte sau tevi de canalizare... Si la statii preferam sa ocolim problema si sa facem o statie inestetica si ciudata (Gorjului) decat sa umblam la cauza...
|
|
Sus |
|
 |
Sveik
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 88 Locație: Bucuresti 1 - Giulesti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 10:15:24 Titlul subiectului: 11626 |
131454 |
|
sab a scris: | Din informatiile mele Calea Apeductului se termina destul de aproape de liceu, in zona fostei cai ferate care traversa bd Armata Poporului in dreptul liceului. | Din ce am reusit sa vad eu, in curtea liceului exista un zid de beton, destul de inalt. In spate e o cale ferata care se termina brusc inainte de zid.
|
|
Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 11:44:39 Titlul subiectului: |
131463 |
|
Langa liceul TV era fosta gara Cotroceni, de la care liniile CF mergeau spre CORA, una intrand in subteran, prin pasajul Lujerului si iesea spre depoul Ciurel, linie ce acum nu mai contine traverse sau sine in pasaj, si inca 3 linii ce merg paralel cu strada Liniei, dintre care una intra si in unitatea militara de acolo, apoi ramanand doua linii spre linia CF de pe centura.
Spre fosta gara Cotroceni, pe langa AFI PALACE COTROCENI, trece o singura linie CF, vai de mama ei.
Prin aceasta parte nu a mai trecut un tren de cativa ani...
A existat o linie ce intra in subteran, dar nu in spatele liceului, ci in spatele CORA este acea linie, ce a mai ramas din ea care trece prin pasaj, paralel cu strada si linia 41. Se vedea din tramvai cand treceai prin pasaj, dar acum au fost astupate acele gauri.
|
|
Sus |
|
 |
aztec
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Dec/2019 Mesaje: 85 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 13:24:36 Titlul subiectului: |
131467 |
|
Sa adaugam si reteaua de canalizare.
Or fi ele secrete.. dar nu trebuiau sa apara in diverse referate
http://old.adrbi.ro/pdf/plan_profil.pdf
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.9 kb |
Vizualizat: |
de 14801 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 16:25:12 Titlul subiectului: |
131472 |
|
A existat o linie supraterana pe langa liceul Tudor Vladimirescu pana prin 1987 (pe unde este benzinaria aceea), linie care traversa bulevardul. Aceasta linie a fost desfiintata odata cu constructia Pasajului Lujerului, moment in care a fost mutata in subteran cateva sute de metri mai incolo, prin pasaj. Din pacate nici aceasta nu a avut viata lunga, la ora actuala existand numai ramasite ale ei.
S-a discutat pe baza acestui subiect, mai multe detalii aici : http://tramclub.org/viewtopic.php?t=2795&start=200
Revenind la M5, si-a pus cineva problema unei legaturi M5-M2 ? Amorsa pe M2 in zona Universitate nu a fost lasata, desi inteleg ca M5 era in plan din vremuri "imemoriale" ...
Ultima modificare efectuată sab la Dum 08 Aug 2010 17:31:36, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
 |
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2025 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 17:27:35 Titlul subiectului: |
131474 |
|
Linia, pe vremea când era supraterană, a fost folosită de Uzinele Semănătoarea și de Depoul Ciurel. Pe acolo veneau, de la gara Cotroceni, platformele CFR încărcate cu vagoane de metrou, spre locul de descărcare a Depoului Ciurel. La traversarea bulevardului Armata Poporului (acum Iuliu Maniu), a funcționat un timp chiar și o barieră (mult înainte de 1989), după care a fost desființată. După ce a fost mutată in subteran, nu cred că au mai trecut vreodată platforme CFR cu vagoane de metrou, dar mai era ocazional folosită de ce mai rămăsese din Semănătoarea.
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 22:35:37 Titlul subiectului: |
131490 |
|
@sab:
Legatura tehnologica M5-M2 la Universitate?
Alt loc mai prost n-ai gasit?.
La Universitate ar fi alte multe lucruri mult mai importante de facut!
Vad ca purtam un dialog al surzilor.
M5 a fost o intentie nemarturisita a proiectantilor dintotdeauna la care s-a opus cu inversunare demna de o cauza mai buna 'Carmaciul a Toate Priceput'.
Si iarasi te intreb: in PLANUL CUI?
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 07:51:39 Titlul subiectului: |
131507 |
|
Pai unde in alt loc sa fie legatura M2-M5 daca nu la Universitate, daca acolo se intalnesc ?? Si atunci cum se face daca se doreste ca o garnitura de pe M5 sa fie introdusa pe M2 sau sa ajunga la depoul IMGB ? M5-M1 la Eroilor si apoi M1-M2 la Victoriei?
In planul cui ? In planul cui a lasat amorsa la Eroilor, daca aceasta a fost lasata exact pt M5. Asa putea fi foarte bine lasata o amorsa si la constructia M2 la Universitate. M5 sau orice alta linie care s-ar fi construit in viitor pe sub Kogalniceanu trebuia sa treaca pe la Universitate, ce mare lucru sa lasi o amorsa ? Nu cred ca ar fi facut nimeni puscarie pt "subminarea economiei nationale". Asa domnul acela care s-a dus la Ceausescu si i s-a plans ca nu se poate construi o statie suprapusa la GdN in conditiile in care se investisera ceva bani acolo si mai ales in tunelul suprapus Basarab-GdN trebuia sa faca puscarie.
Latimea foarte mare a statiei Eroilor (practic acolo mai este o statie "invizibila") are legatura tot cu M5 ?
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 19:59:39 Titlul subiectului: |
131534 |
|
Liniile de metrou tocmai de aia au depouri 'dedicate' ca sa nu fie necesara introducerea in circulatia curenta de rame de pe alte linii.
Cand iei in considerare necesitatea legaturilor tehnologice trebuie sa ai in vedere cu totul altceva si anume nevoia ca o data si o data trenurile sa poata ajunge in atelierele de la Militari.
Asa cum sunt configurate liniile au tot ce le trebuie. Ce vrei tu 'e in plus' si nu se justifica (si aici chiar au un rol baietii destepti cu manecute). N-a facut nimeni puscarie pentru ca n-au apucat. Sa-ti dau eu exemple de directori care au facut infarct si au 'mierlit-o' pentru astfel de 'acuze'? Nu vorbi in plus daca nu esti in 'tema'.
'Domnul' ala cu gara tocmai in spatele unei astfel de false justificari s-a 'pitit', vezi, Doamne, ca ce a propus el era 'mai ieftin si mai usor'.
Configuratia statiei Eroilor nu are legatura cu M5 (cu exceptia amorsei), ci cu ramificatia spre Militari.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 20:20:29 Titlul subiectului: |
131539 |
|
subway guru a scris: | 'Domnul' ala cu gara tocmai in spatele unei astfel de false justificari s-a 'pitit', vezi doamne ca ce a propus el era 'mai ieftin si mai usor'. | Ce o fi fost mai ieftin si mai usor cand se cheltuisera deja sume importante acolo si lucrarile erau intr-un stadiu avansat ? Pana la urma singurul efect a fost intarzierea cu un an a darii in exploatare a "tronsonului de legatura".
Nu vreau sa par "Gica Contra", dar mergand pe aceeasi logica amorsa de la Eroii Revolutiei este in plus. In cazul in care M4 ajunge vreodata acolo trenurile pot ajunge de pe M4 in depoul Militari si fara aceasta amorsa, utilizand actuala linie tehnologica M4-M1 si apoi macazurile de la Eroilor.
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 20:41:21 Titlul subiectului: |
131543 |
|
Si dupa ce au 'provocat' prostia cu gara acum se lamenteaza la 'ce a iesit' si la ce 'au patimit' (reciteste reportajul din Evenimentul Zilei). Atata ipocrizie eu nu am mai intalnit!
Te rog mult baga de seama unde am pus ghilimelele in postarile facute!
In ce priveste M4 va trebui sa avem rabdarea de a parcurge cateva etape, dintre care cea mai importanta este raspunsul la hamletianul 'a fi sau a nu fi' cu Otopeni in Pod Constanta!
Abia dupa aia se va putea gandi corect cum trebuie sa arate restul traseului spre sud.
Asa zisa 'amorsa' in Pieptanari are un rol cu totul secundar in toata aceasta problema.
|
|
Sus |
|
 |
aztec
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Dec/2019 Mesaje: 85 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 23:44:08 Titlul subiectului: |
131571 |
|
Banuiesc ca o singura lecatura tehnologica intre magistrale ajunge pt introducrerea garniturilor si mentenanta acestora precum si reparatiii ...Asa ca nu ar fi neaparat necesara si la Universitate daca este la Eroilor...
Subway guru.. intr-un caiet de sarcini ce l-am citit pt o licitatie pt mag % vedeam ca totusi se cerea ca la statia Academia Militara sa se ia in calcul pt constructie si Gara Panduri...
Acum nu stiu cat de nou este acest document, cu toate ca pe el zice 2010... dar intrebarea e.. sti ceva de aceasta gara si daca da, mai este de actualitate.. viitoare au este un proiect cazut. Daca a cazut... de ce mai prevad asta... pt ca ar fi o cheltuiala inutila...
citat din sursa "oficiala"
http://www.metrorex.ro/Doc/Etapa_I_Structura_de-rezistanta.pdf
Deasemenea, statia este coordonata cu amplasamentul viitoarei gari C.F. subterane prevazuta in P.U.G.;
astfel, statia va fi traversata la nivelul planseului intermediar (vestibul cap X) de o galerie C.F., pentru care au
fost prevazute gabaritele necesare Pag 33
si
Tuneluri
Traseul magistralei 5 de metrou a fost ales ținând cont atât de amenajările ulterioare din zonă (pasaj
rutier în zona stației Academia Militară, legatura cu viitoarea stație C.F.R.–PANDURI), cât și de fronturile de
clădiri existente în vecinătate. Pag. 41
Stiu ca insist poate inutil, DAR daca este asa, Academia Militara devine una dintre cele mai importante statii de pe magistrala, chiar un nod intermodal de transport.
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 18:34:52 Titlul subiectului: |
131614 |
|
Prevederile mentionate sunt in acord cu PUZ-ul si cu PUG-ul.
Atentie insa la formulare: 'o galerie C.F., pentru care au
fost prevazute gabaritele necesare'.
Asta nu inseamna decat ca proiectul a lasat loc si nu obstructioneaza ca sa se faca in viitor asa ceva, nu ca s-ar face odata cu statia de metrou.
Aceeasi problema e si cu pasajele rutiere.
Daca proiectul nu ar fi tinut cont de aceste 'conditionari' nu ar fi primit avizele legale.
Bineinteles ca e o statie foarte importanta, fiind amplasata la intersectia cu inelul principal de circulatie.
@aztec:
M-am referit doar la detaliile tehnice exacte privitoare la 'apeducte', nicidecum la 'canalizari'.
Ratiunea diferentei este 'evidenta', doar nimeni nu bea apa din canalizare!!!
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 19:20:30 Titlul subiectului: |
131620 |
|
Subway guru, stii ceva de statia Brancusi ? Intra in prima etapa, sau prima etapa va fi Valea Ialomitei - Eroilor ? Daca nu se ataca si statia Brancusi, este clar, va ramane pentru o lunga perioada V. Ialomitei - Eroilor.
Si daca stie cineva pe cand prima sapa ?
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 19:43:29 Titlul subiectului: |
131621 |
|
Consulta, te rog, documentatia pusa pe site-ul Metrorex, are toate elementele lamuritoare.
Loturile scoase acum la licitatie cuprind lucrarile de constructii pentru:
Sectiunea Raul Doamnei Hasdeu a primului tronson al Magistralei 5 de metrou care cuprinde urmatoarele statii:
1. Raul Doamnei
2. Brancusi
3. Romancierilor
4. Parc Drumul Taberei
5. Drumul Taberei 34
6. Favorit
7. Orizont
8. Academia Militara
9. Eroilor 2
10. Valea Ialomitei
In privinta calendarului nu pot decat sa avansez o opinie strict personala.
Daca nu se intampla o nazbatie iesita din comun (ceea ce nu e chiar atat de improbabil in iubita noastra patrie), ar trebui ca sa avem doua contracte de executie semnate pana la sfarsitul acestui an, ceea ce inseamna ca prima sapa se petrece in 2011.
Bineinteles ca ai sa spui ca raman un 'optimist' incurabil!
Dar daca speranta nu e, atunci ce ne mai ramane?
La ora asta in Romania ca sa se realizeze un proiect de investitii de interes public iti trebuie o 'vointa de fier', o 'rabdare dumnezeiasca' si o 'perseverenta diavoleasca'!
|
|
Sus |
|
 |
ByOnu

Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 20/Apr/2025 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 20:55:59 Titlul subiectului: |
131632 |
|
Pur si simplu nu cred in balivernele cu M5 pana in 2020. Oameni buni, n-au fost in stare sa termine 9 statii, culmea terminate deja, in 20 de ani ... chiar credeti ca in 5 ani o sa avem 14 statii de la zero din moment ce nici macar nu s-au apucat.
Ca sa nu fiu rautacios, din experienta celor 9 statii despre care vorbeam, as mai adauga 20 de ani la termenul de finalizare.
Ultima modificare efectuată de către ByOnu la Mar 10 Aug 2010 21:30:27, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 20:58:54 Titlul subiectului: |
131634 |
|
Doar un mic comment: este mai usor sa construiesti de la zero decat sa refaci ceva facut deja.
Este o regula de aur in constructii. Nu ca sa fac reclama, dar in general afirmatia este adevarata aproape intotdeauna.
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 21:04:16 Titlul subiectului: |
131636 |
|
Racordurile au fost facute in cei 20 de ani de care vorbesti practic de la zero, incluzand interminabile perioade de stagnare si abandonare.
La sfarsitul lui '89 lucrarile erau abia timid incepute, nicidecum 'terminate'.
Eu totusi sper ca nu vom mai re-edita asemenea 'secvente' nedorite!
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 21:50:55 Titlul subiectului: |
131647 |
|
Referitor la depoul Valea Ialomitei. Probabil ca cei care au proiectat reteaua s-au gandit la ceva ! Asa cum intuiesc, Valea Ialomitei are 3 linii de stocare si 2 linii de revizii / interventii minore. S-ar putea sa gresesc, dar asa am "citit" eu schitele.
Mai stim cu siguranta ca M 5 va fi interconectata cu reteaua la Eroilor. De ce restul de metrouri necesare pentru M 5 sa nu fie "gazduite" de depoul Crangasi ? E destul de aproape ! Si in plus sa nu uitam ca 3 statii - nu le mai amintesc aici - au inca o linie de stocare.
Cand se va da in exploatare intreg tronsonul cu siguranta se va gasi o solutie, fie in capul calalalt - in Pantelimon fie pe langa stadionul Steaua. Loc este destul ( cel putin in configuratia actuala a anului 2011 ).
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 10:05:32 Titlul subiectului: |
131666 |
|
andrei11 a scris: | Referitor la depoul Valea Ialomitei. Probabil ca cei care au proiectat reteaua s-au gandit la ceva ! | Totul depinde de cum arata capatul proiectat in Ghencea. Daca acesta are si el depou sau daca spatiul permitea un depou acolo (si eu cred ca permite)....
Tare as vrea sa ma insel si apeductul de dupa Raul Doamnei sa nu aiba nicio legatura in povestea asta...
Ideea cu depoul Ciurel nu este rea, cu o singura conditie. Sa se sape un tunel de la depou pana la statia Parc Dr Taberei, care sa permita introducerea ramelor in circulatie fara "deranj" pe M1. Tunelul ar putea fi folosit ulterior pentru inelara, deci nu ar fi o investitie fara rost..
|
|
Sus |
|
 |
zombie_ro
Data înscrierii: 30/Mar/2010 Ultima vizita: 07/Noi/2013 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 13:06:40 Titlul subiectului: |
131668 |
|
sab a scris: | Ideea cu depoul Ciurel nu este rea, cu o singura conditie. Sa se sape un tunel de la depou pana la statia Parc Dr Taberei, care sa permita introducerea ramelor in circulatie fara "deranj" pe M1. Tunelul ar putea fi folosit ulterior pentru inelara, deci nu ar fi o investitie fara rost.. | Pai o parte din tunel - Dep.Ciurel-Cora2 exista deja, de acolo continuau paralel cu pasajul Lujerului dupa care la intersectia Bd.Timisoara x Brasov intrau pe sub Bd.Brasov pana la Parc Dr.Taberei.
|
|
Sus |
|
 |
|