Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Pantelimon
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Sâm 07 Aug 2010 21:06:48    Titlul subiectului: 131434

@andrei : Cred ca s-au mai lovit de o teava, nu de un apeduct la constructia M1. Undeva in zona Cotroceni. Logic, ca nimeni nu stia de existenta acelei tevi, nu exista pe nici un plan.
@sab : calea apeductului se termina cam departe de liceul TV. Am invatat in acel liceu si stiu zona.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2025
Mesaje: 1203
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 00:23:46    Titlul subiectului: 131441

Si nici acum, Calea Apeductului nu e asfaltata, a ramas la betonul de acum 20 de ani. Apeductul in cauza trece spre Leul pe sub fasia libera dintre blocuri si bulevard (pe care s-a construit in voie), apoi prin parcul Politehnicii pe unde era odata triajul si pe sub ramasitele fostului Pumac (sunt table cu "zona de protectie sanitara"
Revenind la M5, as scoate unele statii din "meniu", ca sunt prea multe - Dr Taberei 34, Orizont, Prelungirea Ghencea, Brancusi.
Raul Doamnei e impinsa prea mult sub strada omonima, nu stiu cati vor folosi iesirea dinspre Prel. Ghencea, Nici statiile RATB nu sunt asa pline acolo.
Cand vor scoate prima cupa de pamant, care va fi proiectul - pana la V. Ialomitei si/sau Raul Doamnei ?

Se stia de apeduct la conturarea cartierului Drumul Taberei in anii 60 si 70, iar pozitia parcului cu lacul Moghioros nu e intamplatoare (prin Titan nu terce nici un apeduct, acolo au fost niste balti naturale.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 07:50:31    Titlul subiectului: 131446

Sveik a scris:
@sab : calea apeductului se termina cam departe de liceul TV. Am invatat in acel liceu si stiu zona.
Din informatiile mele Calea Apeductului se termina destul de aproape de liceu, in zona fostei cai ferate care traversa bd Armata Poporului in dreptul liceului.
Intr-un fel asa este si logic, se confirma "ochiometric" ceea ce a spus si rosetti61, ca acela este traseul apeductului. Chiar m-am intrebat mereu de ce blocurile dinspre Parcul Politehnicii sunt asa retrase fata de bulevard.
Se vede treaba ca Bucurestiul se croia dupa apeducte... Very Happy



Calea Apeductului.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.94 kb
 Vizualizat:  de 14845 ori

Calea Apeductului.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cavver



Data înscrierii: 07/Sep/2008
Ultima vizita: 28/Aug/2011
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 09:06:15    Titlul subiectului: 131448

sab a scris:
Se vede treaba ca Bucurestiul se croia dupa apeducte... Very Happy
Nu cred ca e ceva specific Bucurestiului, e mai degraba un principiu sanatos de a face arhitectura. Daca te-ai gandi ca atunci cand ti se fisureaza conducta e posibil sa ai nevoie sa sapi dupa ea, cred ca ai evita oriunde sa pui blocuri deasupra ei (chit ca la debitele unui apeduct, orice cladire ar fi serios afectata la fundatie din cauza apei).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 09:28:44    Titlul subiectului: 131449

N-ai inteles...Daca te uiti pe o harta ai sa vezi ca blocurile sunt puse oblic, stramb, doar sa nu stea in calea apeductelor. In plus sunt lasate spatii virane imense intre blocuri pe traseul apeductelor, spatii ale nimanui, adevarate focare de infectie si locuri de depozitat gunoaie.
Deci in niciun caz sa existe constructii peste apeducte. Doar ca atunci cand iei decizia sa construiesti cartiere in zone in care exista apeducte (apeductele sunt anterioare cartierelor Dr Taberei, respectiv Militari) mai simplu (si estetic arhitectural, daca se poate vorbi de estetica arhitecturala in aceste zone) mi se pare sa muti apeductele din zonele locuite sau care urmeaza sa fie locuite decat sa cladesti blocurile in orice directie , doar sa ocolesti tevile. De exemplu sa fie mutate sub strazi sau bulevarde, este si mai simplu de intervenit asa, dar probabil costa ceva...La asta m-am referit.
Uita-te la traseul apeductului din Dr Taberei si ai sa vezi cum ramane un spatiu viran de la un capat la altul al cartierului, oblic. Deasemea uita-te la cat de retrase sunt blocurile din zona Politehnicii fata de Iuliu Maniu, ceva ce nu este specific Militariului, unde blocurile sunt "in bulevard". Si acel loc era plin de balarii pana sa se construiasca Gema, Plus si biserica aceea. Doar o mica portiune a fost amenajata ca spatiu verde..
Acum aflam ca si traseul metroului se croieste dupa sau intampina mari probleme la apeducte sau tevi de canalizare... Si la statii preferam sa ocolim problema si sa facem o statie inestetica si ciudata (Gorjului) decat sa umblam la cauza...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 10:15:24    Titlul subiectului: 11626 131454

sab a scris:
Din informatiile mele Calea Apeductului se termina destul de aproape de liceu, in zona fostei cai ferate care traversa bd Armata Poporului in dreptul liceului.
Din ce am reusit sa vad eu, in curtea liceului exista un zid de beton, destul de inalt. In spate e o cale ferata care se termina brusc inainte de zid.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 11:44:39    Titlul subiectului: 131463

Langa liceul TV era fosta gara Cotroceni, de la care liniile CF mergeau spre CORA, una intrand in subteran, prin pasajul Lujerului si iesea spre depoul Ciurel, linie ce acum nu mai contine traverse sau sine in pasaj, si inca 3 linii ce merg paralel cu strada Liniei, dintre care una intra si in unitatea militara de acolo, apoi ramanand doua linii spre linia CF de pe centura.

Spre fosta gara Cotroceni, pe langa AFI PALACE COTROCENI, trece o singura linie CF, vai de mama ei.

Prin aceasta parte nu a mai trecut un tren de cativa ani...

A existat o linie ce intra in subteran, dar nu in spatele liceului, ci in spatele CORA este acea linie, ce a mai ramas din ea care trece prin pasaj, paralel cu strada si linia 41. Se vedea din tramvai cand treceai prin pasaj, dar acum au fost astupate acele gauri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aztec



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Dec/2019
Mesaje: 85
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 13:24:36    Titlul subiectului: 131467

Sa adaugam si reteaua de canalizare.
Or fi ele secrete.. dar nu trebuiau sa apara in diverse referate
http://old.adrbi.ro/pdf/plan_profil.pdf



canal.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.9 kb
 Vizualizat:  de 14790 ori

canal.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 16:25:12    Titlul subiectului: 131472

A existat o linie supraterana pe langa liceul Tudor Vladimirescu pana prin 1987 (pe unde este benzinaria aceea), linie care traversa bulevardul. Aceasta linie a fost desfiintata odata cu constructia Pasajului Lujerului, moment in care a fost mutata in subteran cateva sute de metri mai incolo, prin pasaj. Din pacate nici aceasta nu a avut viata lunga, la ora actuala existand numai ramasite ale ei.
S-a discutat pe baza acestui subiect, mai multe detalii aici : http://tramclub.org/viewtopic.php?t=2795&start=200
Revenind la M5, si-a pus cineva problema unei legaturi M5-M2 ? Amorsa pe M2 in zona Universitate nu a fost lasata, desi inteleg ca M5 era in plan din vremuri "imemoriale" ...


Ultima modificare efectuată sab la Dum 08 Aug 2010 17:31:36, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bucsan



Data înscrierii: 14/Noi/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2025
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 17:27:35    Titlul subiectului: 131474

Linia, pe vremea când era supraterană, a fost folosită de Uzinele Semănătoarea și de Depoul Ciurel. Pe acolo veneau, de la gara Cotroceni, platformele CFR încărcate cu vagoane de metrou, spre locul de descărcare a Depoului Ciurel. La traversarea bulevardului Armata Poporului (acum Iuliu Maniu), a funcționat un timp chiar și o barieră (mult înainte de 1989), după care a fost desființată. După ce a fost mutată in subteran, nu cred că au mai trecut vreodată platforme CFR cu vagoane de metrou, dar mai era ocazional folosită de ce mai rămăsese din Semănătoarea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 22:35:37    Titlul subiectului: 131490

@sab:
Legatura tehnologica M5-M2 la Universitate?
Alt loc mai prost n-ai gasit?.
La Universitate ar fi alte multe lucruri mult mai importante de facut!
Vad ca purtam un dialog al surzilor.
M5 a fost o intentie nemarturisita a proiectantilor dintotdeauna la care s-a opus cu inversunare demna de o cauza mai buna 'Carmaciul a Toate Priceput'.
Si iarasi te intreb: in PLANUL CUI?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 07:51:39    Titlul subiectului: 131507

Pai unde in alt loc sa fie legatura M2-M5 daca nu la Universitate, daca acolo se intalnesc ?? Si atunci cum se face daca se doreste ca o garnitura de pe M5 sa fie introdusa pe M2 sau sa ajunga la depoul IMGB ? M5-M1 la Eroilor si apoi M1-M2 la Victoriei?
In planul cui ? In planul cui a lasat amorsa la Eroilor, daca aceasta a fost lasata exact pt M5. Asa putea fi foarte bine lasata o amorsa si la constructia M2 la Universitate. M5 sau orice alta linie care s-ar fi construit in viitor pe sub Kogalniceanu trebuia sa treaca pe la Universitate, ce mare lucru sa lasi o amorsa ? Nu cred ca ar fi facut nimeni puscarie pt "subminarea economiei nationale". Asa domnul acela care s-a dus la Ceausescu si i s-a plans ca nu se poate construi o statie suprapusa la GdN in conditiile in care se investisera ceva bani acolo si mai ales in tunelul suprapus Basarab-GdN trebuia sa faca puscarie.
Latimea foarte mare a statiei Eroilor (practic acolo mai este o statie "invizibila") are legatura tot cu M5 ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 19:59:39    Titlul subiectului: 131534

Liniile de metrou tocmai de aia au depouri 'dedicate' ca sa nu fie necesara introducerea in circulatia curenta de rame de pe alte linii.
Cand iei in considerare necesitatea legaturilor tehnologice trebuie sa ai in vedere cu totul altceva si anume nevoia ca o data si o data trenurile sa poata ajunge in atelierele de la Militari.
Asa cum sunt configurate liniile au tot ce le trebuie. Ce vrei tu 'e in plus' si nu se justifica (si aici chiar au un rol baietii destepti cu manecute). N-a facut nimeni puscarie pentru ca n-au apucat. Sa-ti dau eu exemple de directori care au facut infarct si au 'mierlit-o' pentru astfel de 'acuze'? Nu vorbi in plus daca nu esti in 'tema'.
'Domnul' ala cu gara tocmai in spatele unei astfel de false justificari s-a 'pitit', vezi, Doamne, ca ce a propus el era 'mai ieftin si mai usor'.
Configuratia statiei Eroilor nu are legatura cu M5 (cu exceptia amorsei), ci cu ramificatia spre Militari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 20:20:29    Titlul subiectului: 131539

subway guru a scris:
'Domnul' ala cu gara tocmai in spatele unei astfel de false justificari s-a 'pitit', vezi doamne ca ce a propus el era 'mai ieftin si mai usor'.
Ce o fi fost mai ieftin si mai usor cand se cheltuisera deja sume importante acolo si lucrarile erau intr-un stadiu avansat ? Pana la urma singurul efect a fost intarzierea cu un an a darii in exploatare a "tronsonului de legatura".
Nu vreau sa par "Gica Contra", dar mergand pe aceeasi logica amorsa de la Eroii Revolutiei este in plus. In cazul in care M4 ajunge vreodata acolo trenurile pot ajunge de pe M4 in depoul Militari si fara aceasta amorsa, utilizand actuala linie tehnologica M4-M1 si apoi macazurile de la Eroilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 20:41:21    Titlul subiectului: 131543

Si dupa ce au 'provocat' prostia cu gara acum se lamenteaza la 'ce a iesit' si la ce 'au patimit' (reciteste reportajul din Evenimentul Zilei). Atata ipocrizie eu nu am mai intalnit!
Te rog mult baga de seama unde am pus ghilimelele in postarile facute!
In ce priveste M4 va trebui sa avem rabdarea de a parcurge cateva etape, dintre care cea mai importanta este raspunsul la hamletianul 'a fi sau a nu fi' cu Otopeni in Pod Constanta!
Abia dupa aia se va putea gandi corect cum trebuie sa arate restul traseului spre sud.
Asa zisa 'amorsa' in Pieptanari are un rol cu totul secundar in toata aceasta problema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aztec



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Dec/2019
Mesaje: 85
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 23:44:08    Titlul subiectului: 131571

Banuiesc ca o singura lecatura tehnologica intre magistrale ajunge pt introducrerea garniturilor si mentenanta acestora precum si reparatiii ...Asa ca nu ar fi neaparat necesara si la Universitate daca este la Eroilor...
Subway guru.. intr-un caiet de sarcini ce l-am citit pt o licitatie pt mag % vedeam ca totusi se cerea ca la statia Academia Militara sa se ia in calcul pt constructie si Gara Panduri...
Acum nu stiu cat de nou este acest document, cu toate ca pe el zice 2010... dar intrebarea e.. sti ceva de aceasta gara si daca da, mai este de actualitate.. viitoare au este un proiect cazut. Daca a cazut... de ce mai prevad asta... pt ca ar fi o cheltuiala inutila...
citat din sursa "oficiala"
http://www.metrorex.ro/Doc/Etapa_I_Structura_de-rezistanta.pdf
Deasemenea, statia este coordonata cu amplasamentul viitoarei gari C.F. subterane prevazuta in P.U.G.;
astfel, statia va fi traversata la nivelul planseului intermediar (vestibul cap X) de o galerie C.F., pentru care au
fost prevazute gabaritele necesare
Pag 33

si

Tuneluri
Traseul magistralei 5 de metrou a fost ales ținând cont atât de amenajările ulterioare din zonă (pasaj
rutier în zona stației Academia Militară, legatura cu viitoarea stație C.F.R.–PANDURI), cât și de fronturile de
clădiri existente în vecinătate.
Pag. 41

Stiu ca insist poate inutil, DAR daca este asa, Academia Militara devine una dintre cele mai importante statii de pe magistrala, chiar un nod intermodal de transport.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 18:34:52    Titlul subiectului: 131614

Prevederile mentionate sunt in acord cu PUZ-ul si cu PUG-ul.
Atentie insa la formulare: 'o galerie C.F., pentru care au
fost prevazute gabaritele necesare'.
Asta nu inseamna decat ca proiectul a lasat loc si nu obstructioneaza ca sa se faca in viitor asa ceva, nu ca s-ar face odata cu statia de metrou.
Aceeasi problema e si cu pasajele rutiere.
Daca proiectul nu ar fi tinut cont de aceste 'conditionari' nu ar fi primit avizele legale.
Bineinteles ca e o statie foarte importanta, fiind amplasata la intersectia cu inelul principal de circulatie.

@aztec:
M-am referit doar la detaliile tehnice exacte privitoare la 'apeducte', nicidecum la 'canalizari'.
Ratiunea diferentei este 'evidenta', doar nimeni nu bea apa din canalizare!!! Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 19:20:30    Titlul subiectului: 131620

Subway guru, stii ceva de statia Brancusi ? Intra in prima etapa, sau prima etapa va fi Valea Ialomitei - Eroilor ? Daca nu se ataca si statia Brancusi, este clar, va ramane pentru o lunga perioada V. Ialomitei - Eroilor.
Si daca stie cineva pe cand prima sapa ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 19:43:29    Titlul subiectului: 131621

Consulta, te rog, documentatia pusa pe site-ul Metrorex, are toate elementele lamuritoare.
Loturile scoase acum la licitatie cuprind lucrarile de constructii pentru:
Sectiunea Raul Doamnei Hasdeu a primului tronson al Magistralei 5 de metrou care cuprinde urmatoarele statii:
1. Raul Doamnei
2. Brancusi
3. Romancierilor
4. Parc Drumul Taberei
5. Drumul Taberei 34
6. Favorit
7. Orizont
8. Academia Militara
9. Eroilor 2
10. Valea Ialomitei
In privinta calendarului nu pot decat sa avansez o opinie strict personala.
Daca nu se intampla o nazbatie iesita din comun (ceea ce nu e chiar atat de improbabil in iubita noastra patrie), ar trebui ca sa avem doua contracte de executie semnate pana la sfarsitul acestui an, ceea ce inseamna ca prima sapa se petrece in 2011.
Bineinteles ca ai sa spui ca raman un 'optimist' incurabil!
Dar daca speranta nu e, atunci ce ne mai ramane? Rolling Eyes

La ora asta in Romania ca sa se realizeze un proiect de investitii de interes public iti trebuie o 'vointa de fier', o 'rabdare dumnezeiasca' si o 'perseverenta diavoleasca'! Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 20/Apr/2025
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 20:55:59    Titlul subiectului: 131632

Pur si simplu nu cred in balivernele cu M5 pana in 2020. Laughing Oameni buni, n-au fost in stare sa termine 9 statii, culmea terminate deja, in 20 de ani ... chiar credeti ca in 5 ani o sa avem 14 statii de la zero din moment ce nici macar nu s-au apucat.

Ca sa nu fiu rautacios, din experienta celor 9 statii despre care vorbeam, as mai adauga 20 de ani la termenul de finalizare. Arrow


Ultima modificare efectuată de către ByOnu la Mar 10 Aug 2010 21:30:27, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 20:58:54    Titlul subiectului: 131634

Doar un mic comment: este mai usor sa construiesti de la zero decat sa refaci ceva facut deja.
Este o regula de aur in constructii. Nu ca sa fac reclama, dar in general afirmatia este adevarata aproape intotdeauna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 21:04:16    Titlul subiectului: 131636

Racordurile au fost facute in cei 20 de ani de care vorbesti practic de la zero, incluzand interminabile perioade de stagnare si abandonare.
La sfarsitul lui '89 lucrarile erau abia timid incepute, nicidecum 'terminate'.
Eu totusi sper ca nu vom mai re-edita asemenea 'secvente' nedorite!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 21:50:55    Titlul subiectului: 131647

Referitor la depoul Valea Ialomitei. Probabil ca cei care au proiectat reteaua s-au gandit la ceva ! Asa cum intuiesc, Valea Ialomitei are 3 linii de stocare si 2 linii de revizii / interventii minore. S-ar putea sa gresesc, dar asa am "citit" eu schitele.
Mai stim cu siguranta ca M 5 va fi interconectata cu reteaua la Eroilor. De ce restul de metrouri necesare pentru M 5 sa nu fie "gazduite" de depoul Crangasi ? E destul de aproape ! Si in plus sa nu uitam ca 3 statii - nu le mai amintesc aici - au inca o linie de stocare.
Cand se va da in exploatare intreg tronsonul cu siguranta se va gasi o solutie, fie in capul calalalt - in Pantelimon fie pe langa stadionul Steaua. Loc este destul ( cel putin in configuratia actuala a anului 2011 ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 10:05:32    Titlul subiectului: 131666

andrei11 a scris:
Referitor la depoul Valea Ialomitei. Probabil ca cei care au proiectat reteaua s-au gandit la ceva !
Totul depinde de cum arata capatul proiectat in Ghencea. Daca acesta are si el depou sau daca spatiul permitea un depou acolo (si eu cred ca permite)....
Tare as vrea sa ma insel si apeductul de dupa Raul Doamnei sa nu aiba nicio legatura in povestea asta...
Ideea cu depoul Ciurel nu este rea, cu o singura conditie. Sa se sape un tunel de la depou pana la statia Parc Dr Taberei, care sa permita introducerea ramelor in circulatie fara "deranj" pe M1. Tunelul ar putea fi folosit ulterior pentru inelara, deci nu ar fi o investitie fara rost..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2010 13:06:40    Titlul subiectului: 131668

sab a scris:
Ideea cu depoul Ciurel nu este rea, cu o singura conditie. Sa se sape un tunel de la depou pana la statia Parc Dr Taberei, care sa permita introducerea ramelor in circulatie fara "deranj" pe M1. Tunelul ar putea fi folosit ulterior pentru inelara, deci nu ar fi o investitie fara rost..
Pai o parte din tunel - Dep.Ciurel-Cora2 exista deja, de acolo continuau paralel cu pasajul Lujerului dupa care la intersectia Bd.Timisoara x Brasov intrau pe sub Bd.Brasov pana la Parc Dr.Taberei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 10 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community