| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
LVF

Data înscrierii: 06/Sep/2025 Ultima vizita: 29/Oct/2025 Mesaje: 104 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 19 Sep 2025 13:07:01 Titlul subiectului: |
222381 |
|
| La Tatre au casat si ultimul T4D...
|
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Noi/2025 Mesaje: 9126 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 19 Sep 2025 13:53:11 Titlul subiectului: |
222382 |
|
Da, eu si Cristina suntem de vina pentru asta, ca Talef voia pe 244 sa-l rascumpere, ca sa-i ramana la manevre in depou, fiind in starea cea mai buna, dar de gura noastra a fost fortat de Gherca si stoica sa renunte la el si sa accepte R-ul... Boghiurile's ale lui 244, insa, ca a zis ca la asta nu sta la discutii, asa ca le-a urcat pe amandoua pe canal si a schimbat boghiurile intre ele inainte sa-l lase pe 244 pe mana tiganilor...
Amandoua nu s-a putut, ca o singura Tatra si V2A-ul s-au putut lua inapoi de la tigani, la schimb cu ST7 108 si GT5 360, care au fost luate direct de la strada si date lor la taiat... Pentru inca un vagon nu mai era cu ce cotiza...
Peste o luna jumate vor fi trecut 16 ani de-atunci... A fost plina de dramatism salvarea Tatrei si V2-ului atunci... Efectiv Cristina cauta prin depouri fier vechi, am intrebat si la firma la unchiul meu, la Targu Frumos, daca n-are "fer" de dat... Eram disperati ca pierdem cele doua tramvaie... De la agonie la extaz am trecut in zilele alea...
|
|
| Sus |
|
 |
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 01/Noi/2025 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 21 Sep 2025 08:06:46 Titlul subiectului: |
222389 |
|
| Iar toată acea muncă pentru salvarea acestor vehicule nu este apreciată. Tramvaiele alea ar trebui ținute într-o hală. V2A se vede clar că e extrem de degradat, cel mai probabil cu structura de rezistență plină de găuri iar Tatra deși pare mai bine din punctul ăsta de vedere este și ea foarte degradată. De Timiș nici nu mai zic. Acum 8 ani când am fost eu la ziua porților deschise la depou tramvaiul ăla era practic crescătorie de șobolani. Cu plante crescute prin șasiu și tot tacâmul. Acum nu cred că e mai bine ca atunci.
|
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Noi/2025 Mesaje: 9126 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 21 Sep 2025 08:15:56 Titlul subiectului: |
222390 |
|
Cel mai rau e ca fix unii dintre cei care au luptat pentru salvarea lor sau au facut posibil acest lucru si-au batut joc de ele in ultimul deceniu...
O sa vedem cu ce consecinte asupra lor...
|
|
| Sus |
|
 |
LVF

Data înscrierii: 06/Sep/2025 Ultima vizita: 29/Oct/2025 Mesaje: 104 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 21 Sep 2025 11:33:33 Titlul subiectului: |
222391 |
|
| Mrnokia a scris: | | Iar toată acea muncă pentru salvarea acestor vehicule nu este apreciată. Tramvaiele alea ar trebui ținute într-o hală. V2A se vede clar că e extrem de degradat, cel mai probabil cu structura de rezistență plină de găuri iar Tatra deși pare mai bine din punctul ăsta de vedere este și ea foarte degradată. De Timiș nici nu mai zic. Acum 8 ani când am fost eu la ziua porților deschise la depou tramvaiul ăla era practic crescătorie de șobolani. Cu plante crescute prin șasiu și tot tacâmul. Acum nu cred că e mai bine ca atunci. |
Am ramas masca vazand ce au facut cei din Ploiesti si din capitala.
Aici nici macar de Tatra nu s-au apucat,de data asta Iasul m-a dezamagit.
128 a revenit la traseu?
|
|
| Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Noi/2025 Mesaje: 1314 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 21 Sep 2025 21:38:54 Titlul subiectului: |
222392 |
|
| Trebuiau păstrate câte 2 sau chiar 3 tramvaie. Odată aveai piese de schimb și apoi erau 2 tip-uri diferite. Dar na... Și 262 ținut în hală. În hală!!! Nu la manevre prin depou.
|
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Noi/2025 Mesaje: 9126 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 21 Sep 2025 22:27:10 Titlul subiectului: |
222394 |
|
In halele depourilor nu era unde le tine, pentru ca e nevoie de toate spatiile pentru vagoanele de la strada...
Eu am propus cand s-a refacut linia in CUG sa se faca in rond la Tehnopolis, in mijloc, o hala in care sa fie duse tramvaiele istorice...
Dar am clampanit degeaba din gura...
Propunerea mea de atunci se baza pe hala construita in 2012 la Darmstadt pentru gazduirea tramvaielor istorice, in interiorul buclei Darmstadt-Kranichstein (ma rog, intre timp s-au intamplat niste nasoleli acolo, ca nici nemtii nu-s usa de biserica cum ii credem noi, dar nu e locul aici si momentul sa dezvolt subiectul asta, ideea era sa zic ca am avut o solutie, am propus-o si si-au bagat stoiu'n ea, ca mereu).
| Descriere: |
|
| Mărime fișier: |
214.84 kb |
| Vizualizat: |
de 872 ori |

|
| Descriere: |
|
| Mărime fișier: |
172.49 kb |
| Vizualizat: |
de 872 ori |

|
| Descriere: |
|
| Mărime fișier: |
23.64 kb |
| Vizualizat: |
de 872 ori |

|
|
|
| Sus |
|
 |
LVF

Data înscrierii: 06/Sep/2025 Ultima vizita: 29/Oct/2025 Mesaje: 104 Locație: Iasi
|
|
| Sus |
|
 |
nenea33
Data înscrierii: 20/Aug/2020 Ultima vizita: 01/Noi/2025 Mesaje: 79 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 09 Oct 2025 20:28:58 Titlul subiectului: |
222563 |
|
Informatia pe care ai provenit-o dumneata nu poate afirma ca macazul era stricat sau nu.
Dupa parerea mea,vatmanul ar trebui sa aiba si atributia/atentia de a verifica pe ce parte este macazul inainte de a pleca din statie sau a accelera dupa separator,nu pe degeaba 401 si-a gasit sfarsitul deoarece vatmanul nu a verificat macazul pe ploaia aceea.
|
|
| Sus |
|
 |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 04/Noi/2025 Mesaje: 444 Locație: Iasi
|
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Noi/2025 Mesaje: 9126 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Oct 2025 16:20:00 Titlul subiectului: |
222653 |
|
Pe tronsonul ala trebuie pus un sistem de semaforizare cu detectarea intrarii si iesirii si un semafor in varful dealului, astfel incat un vatman care e sus sa stie daca tronsonul e liber sau nu si doar daca e liber sa-si deie drumu la vale spre Padurii.
Pe panta ailalta, de la Cinci Drumuri in jos, exista regula interna ca un tramvai nu are voie sa porneasca la vale daca altul coboara sau e in statie, jos.
Pe partea asta din Tatarasi nu exista contact vizual pe tot tronsonul, deci nici regula nu se poate aplica decat cu un sistem de tipul celui zis de mine mai sus...
Altfel, "cetepeaua a facut totul ca circulatia sa fie reluata in deplina siguranta", cum a declarat baragladina de la piaru cetepelei...
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Mie 22 Oct 2025 16:23:14, modificat de 1 dată în total |
|
| Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Noi/2025 Mesaje: 1314 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Oct 2025 16:21:30 Titlul subiectului: |
222654 |
|
| ..dar a mai pierdut 2 tramvaie cu ocazia asta.
|
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Noi/2025 Mesaje: 9126 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Oct 2025 16:37:17 Titlul subiectului: |
222655 |
|
| Despre condus preventiv, daca tot "se stie problema cu frunzele", ce sa mai vorbim?!... O sa fie zi mare aia cand o sa inteleaga stoica si cetepeaua notiunea asta...
|
|
| Sus |
|
 |
LVF

Data înscrierii: 06/Sep/2025 Ultima vizita: 29/Oct/2025 Mesaje: 104 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Oct 2025 22:54:31 Titlul subiectului: |
222660 |
|
Trebuie sa se repede tragedii ca in 2011 sau 2012 cu ST-ul 276 ca sa se schimbe ceva in compania asta...
Au numai grija paginii de FB cu prosteala si aruncatul banilor fara sa imbunatateasca calitatea serviciilor.
|
|
| Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Noi/2025 Mesaje: 9126 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Oct 2025 05:03:31 Titlul subiectului: |
222663 |
|
Si as adauga acestui sistem electronic si o functie de alarmare in dispeceratul central pentru situatia in care un vagon intra pe rosu pe tronson, plus camere de supraveghere la intrare (cu vedere asupra semaforului si liniei) si iesire.
Daca ar fi pus la vehicule transpondere pentru macazuri si semafoare, se putea pune si bucla inductiva la intrarea pe tronson si se identifica automat si vehiculul intrat pe tronson (ca, deh, pe monitorizarea gipies nu te poti baza la cetepeaua gigitala). Dar astea sunt lucruri prea primitive pentru ultra-mega-giga-digitalizata cetepea, nu se coboara ea pana acolo incat sa plementeze asa banalitati...
| Radu Bialus a scris: | Pe tronsonul ala trebuie pus un sistem de semaforizare cu detectarea intrarii si iesirii si un semafor in varful dealului, astfel incat un vatman care e sus sa stie daca tronsonul e liber sau nu si doar daca e liber sa-si deie drumu la vale spre Padurii.
Pe panta ailalta, de la Cinci Drumuri in jos, exista regula interna ca un tramvai nu are voie sa porneasca la vale daca altul coboara sau e in statie, jos.
Pe partea asta din Tatarasi nu exista contact vizual pe tot tronsonul, deci nici regula nu se poate aplica decat cu un sistem de tipul celui zis de mine mai sus...
Altfel, "cetepeaua a facut totul ca circulatia sa fie reluata in deplina siguranta", cum a declarat baragladina de la piaru cetepelei... |
|
|
| Sus |
|
 |
tramfan

Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 03/Noi/2025 Mesaje: 1314 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Oct 2025 07:54:53 Titlul subiectului: |
222664 |
|
Contează mai mult pagina de fb, că e gratis. Dacă TP conta cu adevărat, azi nu aveau tramvaie de 20 de metri prin oraș și autobuze de 10 metri. Ieri a venit un „puiuț” din ăsta și nu mai aveai loc să arunci în el nici un fir de praf. Traseul 19 - Stația Moara de Foc, pe sensul spre Canta.
Sau faza aia cu „validarea” cardului. De ce mai au autobuzele și tramvaiele senzori de numărare pentru pasageri? Care mai e rostul lor, dacă eu trebuie să validez abonamentul meu? Uite de aia îmi iau abonament pentru 24 Pay.
|
|
| Sus |
|
 |
LVF

Data înscrierii: 06/Sep/2025 Ultima vizita: 29/Oct/2025 Mesaje: 104 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Oct 2025 19:27:22 Titlul subiectului: |
222674 |
|
Au obsesii din alea ca la americani....dar cu cardurile alea ca sa fie validate.
Suceava nu a renuntat la biletele de hartie si poti cumpara si din autobuz bilet.Asta ma deranjeaza pe mine la Iasi,in afara de validarea tampita la fiecare urcare.
Nu cred eu ca fiecare aparat va functiona la fel ca si validatoarele.Mai au si o atitudine nepotrivita controlorii,chiar daca unii nu cunosc cum sa foloseasca sau sa faca un card,parca au facut special pentru ei chestia asta ca sa traga bani din amenzi abuzive sa mai lege cu sarma o usa de GT4.
|
|
| Sus |
|
 |
|